quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef My_ het volgende:
Die gaat vast ook weer weg morgen...
Die is daar weg gegaan omdat ze daar gek werd...
Niemand verwachtquote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Polonium-120 het volgende:
ilona!
Dat denk ik ook, en dan een stemmingquote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef RTM1988 het volgende:
iedereen komt gewoon een dagje langs let op min woorden
"Ik hield het niet meer uit tussen al die gekken"quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef proh het volgende:
hoe ging ilona ook al weer de kooi uit?
Ik verwacht nog wel een ruzie tussen Natasia en Ilona hoorquote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef CartWOman het volgende:
![]()
En morgen weer weg.![]()
Hier verwacht ik niks van, lief mens hoor, maar dit gaat niks toevoegen.![]()
Ilona is veel te soft om het van Tas te winnen. Go tasquote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is ook mooiiTas heeft STRONT gespoten toen ze weg ging, en nou moet ze maar zien hoe ze het oplost.
![]()
Natas heeft haar niks te vertellen, dus die kan ze makkelijk negeren de hele dag!quote:Op zondag 8 april 2007 23:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die kop van Natasia!!!!!!!!
quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De oorlog is begonnen !!!
[afbeelding]
Ja dat zegt ze zelf ook alquote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas heeft haar niks te vertellen, dus die kan ze makkelijk negeren de hele dag!![]()
wat een raar mens weer die natas, alsof ilona gaat stelen uit anderen hun kastenquote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia meteen met waarschuwingen : "Let op dat ze niet in je kast gaat rausen. Ik praat verder nooit tegen haar, die moet je meteen negeren"
Ja die blik alleen al maakt alles weer goed.quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef jacqjacq het volgende:
al blijft ilona maar 1 dag, natasia is alweer vreselijk over de zeik (ik praat gewoon niet tegen haar), dus dat is al de moeite waard
Ik zet geld in op 10 minutenquote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze zelf ook alDenk dat ze het een uurtje uithoudt.
oh en die gekken zijn er nu niet meer?quote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
"Ik hield het niet meer uit tussen al die gekken"
(of iets van die strekking)
Eenzijdige ruzie: enkel gegil van Natasia? Zo bijzonder is dat niet.quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een ruzie tussen Natasia en Ilona hoor![]()
Allemaal behalve Bart en Stephan dusquote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nena noemde toch een rij ex miljonairs op die wel terug wilden? Ik denk dat die allemaal voor een dag even langskomen
Lieve, soms vind ik je reacties een beeje overtrokken, Maar je hebt gelijk met je afkeer van ratten.quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef Lieve het volgende:
Haha Ilona!
Natasja flink over de flos!
Meteen para over de spullen. De waard en zijn gasten!
Wat een flauwekul. Het zijn de raten en criminelen uit BANJ die zich altijd aan de meest vreselijke flauwekul over geven.
En meteen op scherp staan om hun 'bezit' te verstoppen, te verdedigen en te bevechten. Primitievelingen!
Of wel, misschien is dat bedrijf waar ze voor werkt sponsor.quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik geloof er niks van.
Ilona heeft het verhaal, dat ze net een nieuwe baan heeft. En die baas betaalt meteen 6 maanden salaris vooruit ..... Ik kan het nog sterker vertellen, maar dan moet ik liegen !quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nena noemde toch een rij ex miljonairs op die wel terug wilden? Ik denk dat die allemaal voor een dag even langskomen
Stephan wilde zelf weg.quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Polonium-120 het volgende:
ik zal nooit vergeten hoe ze stephan eruit gewerkt heeft... ilona heeft duidelijk ook nare trekjes... en altijd met de woorden " ja dat wist ik" en "echt leuk"
Precies, kan ze huub in zijn gezicht spugen.....quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ilona heeft alles gezien! Beter!
Stephan is de enige die er door een stemming uitgewerkt is en ook de enige die het gelukt is zelf een stemming tegen zichzelf te "bewerkstelligen"quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Polonium-120 het volgende:
ik zal nooit vergeten hoe ze stephan eruit gewerkt heeft... ilona heeft duidelijk ook nare trekjes... en altijd met de woorden " ja dat wist ik" en "echt leuk"
Lekkerquote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, kan ze huub in zijn gezicht spugen.....
Waarom Huub?.....quote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Precies, kan ze huub in zijn gezicht spugen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |