quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef proh het volgende:
Yes, het gaat beginnen!!!!!!! ilona vs. Natasia!!!!
Tja, vroeger deed ze het niet denk ik dus ze had wat in te halenquote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef blomst het volgende:
Ze heeft haar huiswerk heel goed gedaan.
No chance in hell dat ze blijft. Die baalde zo verschrikkelijk van dat huis dat ze er vrijwillig uit is gegaan. Ook Ilona komt nu terug om even wat af te ronden (daar is ze net mee begonnen).quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef Markeerstift het volgende:
het klinkt nu net alsof ze blijftmaar ik wil dat denk ik niet.
Scanman, geloof me.quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Nena noemde toch een rij ex miljonairs op die wel terug wilden? Ik denk dat die allemaal voor een dag even langskomen
Gaat wel lekker met Natasia nu.quote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef Prospera het volgende:
Iloontje binnen, dat wordt geen feest vannacht![]()
Geweldige cap, die kop spreekt boekdelenquote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Pas op steramers, we gaan een slechte zomer tegemoet
[afbeelding]
grote kans, ik hoop het nietquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
No chance in hell dat ze blijft. Die baalde zo verschrikkelijk van dat huis dat ze er vrijwillig uit is gegaan. Ook Ilona komt nu terug om even wat af te ronden (daar is ze net mee begonnen).
Ze zit niet op FOK!quote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Tas wint wel, alleen die doodsverwensing nekt haar wel een beetje![]()
me 2quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef Veulen het volgende:
JEEEEEEEEJ ILONAAAAAA... Ik heb dikke lol... Ik ben dol op die vrouw
Toch wel, aman zegt dat ze het niet zei....quote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef solara4 het volgende:
nee tas wind dit niet
Ja, dan is de discussie gewonnenquote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Toch wel, aman zegt dat ze het niet zei....![]()
Ik zat ernaast, ze heeft het echt gezegtquote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft het volgens mij inderdaad niet gezegd. Maar goed.
Het was nog binnen het voorspelde uurquote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Rens, je had gelijk.![]()
Ilona, laat je harde kant maar eens zien, meid.![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Rudieh het volgende:
wie heeft nou gelijk?
heeft Natasia dat zo gezegd?
Brian lacht erom en gelijk heeft ie wat een onzin....quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
jawel.. natasie neemt nooit afscheid van mensen want dan wens je ze de dood toe...quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef schatje het volgende:
Tasja heeft het wel gezegd!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
Amanda zat er naast en heeft het dit keer NIET gezien of gehoord ... goh
Baileysquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef kissa het volgende:
Zit stasia aan de Baylisch (of hoe je dat ook schrijft)
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef De_Moester het volgende:
zo dat zijn weer gesprekken op goed niveau!
ja alles komt weer bovenquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik zo'n hekel aan Natasia had.
Ik heb geen burenquote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef proh het volgende:
ja hoor het is zover, mijn geluid kan weer op half, de buren (mijn echte buren) hebben geklaagd!
She's bahhackkkquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet opeens weer waarom ik zo'n hekel aan Natasia had.
Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef carpediem23 het volgende:
Dan komen stephan en Angelique ook terug, kan niet anders!
Ik hoop hetquote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef carpediem23 het volgende:
Dan komen stephan en Angelique ook terug, kan niet anders!
quote:Op zondag 8 april 2007 23:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.![]()
Als Nicolaas of Nathanael maar mag blijven.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieve BONG, leg je Wii eensch weg!
Nena is er niet meer!
Hoorde ik ook. Opvallend.quote:Op zondag 8 april 2007 23:19 schreef RTM1988 het volgende:
en net zegt ilona dat ze maar 1 dag blijft
quote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef schatje het volgende:
Natasia mocht willen dat ze er uit zag als Ilona. Met d'r nep haar, lelijke tieten en bolle buik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |