Je noemt hier zaken op die nuttig zijn .quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:40 schreef kless het volgende:
bij mensen? benen, gespierdheid, tieten/borst, kont, hals, lengte, breedte.alles wat maar "aantrekkelijk" genoemt kan worden. een vormenloos /misvormt lijf door ziekte of verbranden e.d is gewoon minder aantrekkelijk, maar als het breeder,dikkere tieten langere hals of moiere benen opleverd....
Waarom duidt dikke tieten op vruchtbaarheid? Vetweefsel rond de borsten heeft niets te maken met melkproductie ofzo. En mannen die op een klein kontje vallen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:28 schreef Kaffer het volgende:
Spieren zijn nuttig voor arbeid , een stevige kont en tieten duiden op vruchtbaarheid enz...
Ik vind die evolutietheorie maar op lemen voeten rondlopen .quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:20 schreef barthol het volgende:
Genenverarming?
Selectiemechanismen (zoals natuurlijke selectie en genetische drift) zijn altijd selecterend in de variatie. Het woord "selectie" geeft dat al aan. Een deel van het geheel. Maar daarnaast zijn er andere mechanismen die juist voor variatie zorgen. Zoals mutaties die met regelmaat in de genenpool terecht komen en nieuwe combinaties introduceren, en geneflow zoals verspreiding en seksuele vermenging. Meestal zijn die mechanismen in evenwicht met elkaar.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:34 schreef Kaffer het volgende:
Ik vind die evolutietheorie maar op lemen voeten rondlopen .
Vroeger heette het dat de mens afstamde van de Neanderthaler en onrechtstreeks van de aapmens en de mensaap .
Blijkt niet te kloppen .
Nu heet het plots dat de mens een gemeenschappelijke voorouder zou hebben met de apen .
Wie![]()
De gemeenschappelijke voorouder van de Sapiens en de Neanderthaler zou 4 keer ouder moeten zijn dan de hominiden zoals de Sahelanthropus die 6-7 miljoen jaar geleden leefde .
Ik kom dus rond de 25 miljoen jaar geleden uit .
op die basis zou de gemeenschappelijke voorouder van de Sapiens en de aap enkele honderden miljoenen jaar oud moeten zijn .
Het blijft een vreemd verhaal ...
Ik bedoelde wel degelijk lekkere tieten , geen vette tieten .quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom duidt dikke tieten op vruchtbaarheid? Vetweefsel rond de borsten heeft niets te maken met melkproductie ofzo. En mannen die op een klein kontje vallen?
De bultenaar plant zich toch niet voort? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:28 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Je noemt hier zaken op die nuttig zijn .
Spieren zijn nuttig voor arbeid , een stevige kont en tieten duiden op vruchtbaarheid enz...
Bij dieren gaat het echter zo niet .
Mannetjes maken kenmerken aan die onnuttig zijn en hun overleven en dat van hun nakomelingen verminderen .
Vergelijk eens , zijn mannen die teveel vet ( vergelijk de pauwenstaart ) seksueel aantrekkelijk .
Nee toch , vrouwen vallen op mannen met kenmerken die nuttig zijn , zoals gespierdheid , niet op een bultenaar .
Darwin zou als buitenstaander van de mens zeggen : de bultenaar heeft energie over en maakt een bult aan .
Nou moe ?
kaffer == trollquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:51 schreef speknek het volgende:
Die kapotte langspeelplaat slaat trouwens op het feit dat we al eerder over je heen zijn gestampt dat je niet weet wat de moderne mens inhoudt. Dat die veel en veel en veel jonger is dan de splitsing met de apen die je gebruikt voor je vermenigvuldiging. Dat je dat argument nu weer herkauwt laat enkel zien dat je a) te dom bent voor dit topic, of b) uberhaupt niet leest wat anderen schrijven.
OH?? bron?quote:Veel vrouwen met abnormaal kleine tieten kunnen geen borstvoeding geven
Jup, hij is een troller. Dit is niet het enige forum waar hij loopt te schoppen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:07 schreef wijsneus het volgende:
kaffer == troll
Je moet lezen wat er geschreven staat .quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:48 schreef speknek het volgende:
Je hebt een grote fantasie maar er klopt werkelijk waar geen reet van. Borstvoeding kunnen geven heeft helemaal niets met borstgrootte te maken. Waarom dacht je dat geen enkel zoogdier op de mens na tieten heeft? (zie hier bij misvattingen over de borst). Dat verhaal over die pap is te belachelijk voor woorden, dat zie je denk ik zelf ook wel; ook omdat sommige mensen heel het geld niet hadden om zo dik als de rubensfiguren te worden. In sommige Arabische landen is een stevige dikke vrouw nog steeds hoogst aantrekkelijk, het toont namelijk aan dat je genoeg geld hebt om obees te zijn, dus de idee dat iedereen van hele slanke vrouwen houdt klopt ook al niet.
Nee, want men heeft dat al 10.000 keer gevraagd. En nog steeds gebeurd er niks. We kunnen heb beter negeren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 06:32 schreef Invictus_ het volgende:
[edit]Bron vragen heeft niet zoveel zin denk ik...?
Vraag het zelf eens. Vrouwen zonder borsten kunnen ook gewoon borstvoeding geven. Wat jij doet is de implicatie omdraaienquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:45 schreef Kaffer het volgende:
Ik heb duidelijk gesteld : Vrouwen met te kleine borsten , niet kleine borsten .
Vraag maar eens na bij mensen uit de medische sector , sommige vrouwen hebben te weinig ontwikkelde melkklieren en hebben daardoor abnormaal kleine borsten .
Vrouwen met te kleine borsten worden er zo dus uitgeselecteerd: ze kunnen geen nageslacht grootbrengen (vroeger althans). Vrouwen met goeie, normale borsten brengen mooi hun nageslacht groot, en vrouwen met gigantische jetsers waar ze rugpijn van krijgen, die hebben het voordeel dat alle kerels hijgend om hen/hun (?) heen hangen, en zijn dus evolutionair net zo succesvol, ondanks hun rugpijn. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:00 schreef Kaffer het volgende:
Ik heb het nog eens gevraagd aan mijn vriendin ( over die borsten ) .
Het zit hem zo : Vrouwen met héél kleine borsten kunnen soms last hebben van lekkage .
Tijdens de zwangerschap zwellen de borsten , bij vrouwen met abnormaal kleine borsten spant de huid teveel en daardoor ontstaat dus die melklekkage .
Die lekkage kan zo groot zijn dat er te weinig melk overblijft voor borstvoeding .
Daarom worden vrouwen met gemiddelde borsten dus als gezonder aanzien .
Logica.
Laat je ongefundeerde ad hominems maar achterwege.quote:Weten jullie echt zo weinig van vrouwen , of erger nog , praten jullie nooit met vrouwen?
Dit zegt wat over kaffer dat ie ad hominem doet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:13 schreef Rasing het volgende:
Laat je ongefundeerde ad hominems maar achterwege.
Hoor wie het zegt, jij ben de enige die hier niet verder dan z'n neus lang is kijkt. Ik weet 100% zeker dat je nog nooit een boek over evolutie hebt doorgenomen.quote:k ben hier blijkbaar de enige met een zoekmachine , kreun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |