abonnement Unibet Coolblue
pi_48114304
Ik vroeg me af of daar ook schemas/methoden/tips voor zijn ofzo ?
Ik weeg namelijk 62 kilo en ben 185 cm en dat is toch wel ietwat aan de lage kant en ziet er ook niet echt gezond uit

Leefstijl nu:
6x per week +- 75 minuten fietsen (20 km per uur normaal tempo dus)
2x per week +- 30 minuten hardlopen (tussen de 5 en 7.5 km)

Ontbijt:
1x Bruine Boterham met Jam en 1x glaasje sinaasappelsap

Middageten doordeweeks:
1x Half liter Drinkyoguhrt
2x Bruine Boterham en nog een broodje frikandel/saucijzenbroodje erbij

Middageten zaterdag:
1x Half liter Drinkyoguhrt
1x Crossaintje en 2x Bruine boterham

Avondeten:
Altijd wat mijn ouders me voeren en dat is gewoon doorsnee voedsel.

Extraatjes:
4x per dag ofzo

P.s
Nee ik kots niks uit na het eten

[ Bericht 4% gewijzigd door JopJuh op 07-04-2007 18:10:34 ]
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:02:20 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48114341
Wat meer eten zou al helpen denk ik.
Of het is gewoon je bouw
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:05:24 #3
165113 Blue_ei
Al 20 jaar 30 hoera
pi_48114412
Test hier eerst eens je gegevens,

http://www.bodymindintegration.com/BMI.html
Denken leidt tot niets.
Gij zult niet stelen. De overheid duldt geen concurrentie...
pi_48114441
18.1
Te mager - Het is misschien nodig dat je gewicht wint. Hoe lager uw BMI, hoe groter het risico

maar dat wist ik alllllll
pi_48114467
Volgens mij kun je best wat meer brood eten.
pi_48115212
Het eerst wat ik dacht is dat je sowieso wel iets zwaarder mag ontbijten.
En ik vind ook dat je érg weinig eet. Ik ben ongeveer 1,86 m en weeg net onder/rond de 70 kg. Ik sport niet maar eet tussen de middag bijvoorbeeld al 5 (zo donker mogelijke) boterhammen en een stuk fruit...
  zaterdag 7 april 2007 @ 18:45:51 #8
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48115318
Wat je ook kan doen, is om laat in de avond nog even flink te bunkeren.
Je lichaam "verteerd" (kan even niet op het echte woord komen ) dan alles veel langzamer.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48115572
Je kunt volgens mij het beste gewoon wat meer brood eten, bijvoorbeeld met kipfilet bijvoorbeeld en daarnaast wat spieropbouwoefeningen, dan komt het vanzelf wel goed. Wat je nu eet is ook eigenlijk niet zo heel veel . En goed ontbijten, 1 boterham is niet veel en een goed begin van de dag begin je met een goed ontbijt .
Laat in de avond gaan bunkeren kom je wel van aan, maar is niet echt gezond .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_48115856
Bedankt
  zaterdag 7 april 2007 @ 19:06:02 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_48115909
Als je zoveel sport als jij moet je echt meer eten, hoor. 1 bammetje bij het ontbijt volstaat dan niet.
Niet meer actief op Fok!
pi_48421210
Hoi jopjuh,

Hier heb ik een aantal tips waarmee je gezond en op een relatief makkelijke manier wat aan kan komen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

-Eet elke dag twee handjes nootjes (bv. studentenhaver, hazelnoten, walnoten of amandelen) extra naast je gewone voeding (ga hierdoor niet minder van de rest van je maaltijden eten, je kunt dit hierdoor het beste doen na je avondmaaltijd/ toetje)
-Bak je groentes en stoom/kook ze niet. Gebruik bij het bakken olie of vloeibare margarine.
-Neem op je brood liever pindakaas dan kaas of worst als beleg.
-Besmeer je brood sowieso altijd met margarine uit een kuipje.
-Gebruik bij de avondmaaltijd vb. bij aardappeltjes/ frietjes mayonaise

Deze tips passen binnen een gezonde manier van aankomen ze bevatten namelijk weinig verzadigd vet en veel onverzadigd vet. Onverzadigd vet = Oke en Verzadigd = Verkeerd! Verzadigd vet is niet goed voor je, ook als je ondergewicht hebt.Verzadigd vet zit onder andere in roomboter, volle melkproducten, koekjes, saucijzenbroodjes, croissantjes en chips. Om dezelfde reden is een slagroomkuur af te raden.

Hier kun je kijken of je echt ondergewicht hebt:
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html

Voor meer over soorten vetten:
http://www.voedingscentru(...)sstoffen/vet/vet.htm

Succes!
pi_48422420
meer eten inderdaad, hoe kan je nou leven op zo weinig ontbijt en lunch... en als je dan veel sport, dan is het niet gek dat je zo licht bent
Have fun...
pi_48422602
die BMI is echt onzin, ik ben te zwaar :-)))) (2.05 m en 108 kilo)
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_48422708
In plaats van fietsen + harlopen naar de sportschool en beginnen met krachttraining. Dan krijg je na een aantal jaar ook nog eens een mooi lichaam. Doordat je nu al dusdanig veel hardloopt en fietst is je conditie al bovengemiddeld waardoor je aan cardio geen aandacht hoeft te besteden.
pi_48422742
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 15:59 schreef the_jestert het volgende:
die BMI is echt onzin, ik ben te zwaar :-)))) (2.05 m en 108 kilo)
Het is een richtlijn, BMI weet niet of jij gespierd bent of niet..
pi_48423033
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:01 schreef XiChico het volgende:
In plaats van fietsen + harlopen naar de sportschool en beginnen met krachttraining. Dan krijg je na een aantal jaar ook nog eens een mooi lichaam. Doordat je nu al dusdanig veel hardloopt en fietst is je conditie al bovengemiddeld waardoor je aan cardio geen aandacht hoeft te besteden.
Na de zomer ga ik daar inderdaad aan beginnen
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:33:32 #18
157990 Dsquared2
fresh & funky
pi_48424281
Jij eet echt veel te weinig! Ga fitnessen in plaats van cardio. Probeer 4 boterhammen s'ochtends en 6 smiddags te eten + roerei, etc. Eet elke dag een extra bak kwark, peulvruchten, noten en veel groenten. Neem ook proteineshakes puur voor de eiwitten. Dit in combinatie met veel fitnessen, zal je verassen. Je groeit als kool! Je zal ontzettend aankomen op deze manier. Ik ben in 2 maanden tijd nu bijna 9 kilo aangekomen. weeg nu 77 kg bij een lengte van 1,85 meter..
pi_48502084
^^ wat hij zegt, veel eiwitten eten, en fitness in plaats van cardio. dan kweek je meteen spiertjus
errrrrrrrrr.....?
pi_48510620
Centrale aankom topic

Gewoon veel eten, dat is het enige wat helpt als je aan wil komen, icm krachttraining.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_49949453
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 16:33 schreef Dsquared2 het volgende:
Jij eet echt veel te weinig! Ga fitnessen in plaats van cardio. Probeer 4 boterhammen s'ochtends en 6 smiddags te eten + roerei, etc. Eet elke dag een extra bak kwark, peulvruchten, noten en veel groenten. Neem ook proteineshakes puur voor de eiwitten. Dit in combinatie met veel fitnessen, zal je verassen. Je groeit als kool! Je zal ontzettend aankomen op deze manier. Ik ben in 2 maanden tijd nu bijna 9 kilo aangekomen. weeg nu 77 kg bij een lengte van 1,85 meter..
post ff wat je in die 2 maanden precies hebt gedaan
ben zeeer benieuwd, ben al blij als dat lukt in een half jaar, maar dan moet ik wel een goed dieet zoals jouw hebben.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_49949644
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:43 schreef roburt het volgende:

[..]

post ff wat je in die 2 maanden precies hebt gedaan
ben zeeer benieuwd, ben al blij als dat lukt in een half jaar, maar dan moet ik wel een goed dieet zoals jouw hebben.
Ik gok, veel eten, in de orde van de 5000 kcal schoon voer, hard trainen en 8 - 10 uur slaap per dag.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_49949892
dat gokte ik ook al, maar wat dan?
in een andere topic zag ik dat jij poste dat je eerst ook 'veel at maar niet aankwam' maar daarna pas echt begon met eten.
ik zit nu in die 'ik eet veel maar kom niet aan' periode dus wil graag weten hoe het jullie gelukt is oftewel wat jullie zoal eten
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_49950002
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:55 schreef roburt het volgende:
dat gokte ik ook al, maar wat dan?
in een andere topic zag ik dat jij poste dat je eerst ook 'veel at maar niet aankwam' maar daarna pas echt begon met eten.
ik zit nu in die 'ik eet veel maar kom niet aan' periode dus wil graag weten hoe het jullie gelukt is oftewel wat jullie zoal eten
15 boterhammen stampen met vleeswaren, 3 - 4 liter halfvolle melk en avond eten. Dat is de leidraad. daarbij eet ik nog mandarijnen, en af en toe een halve kilo kwark.
Per dag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skazminko op 31-05-2007 16:49:37 ]
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_49950275
begin is met het eten van een normaal aantal boterhammen! Ik eet op een zondag net zo veel brood(tosti's) dan jij in 4 middagen eet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')