Ook dat kan ik niet bepaald mooi vinden. Morris vind ik trouwens wel een heel mooie jongensnaam.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef snoopy het volgende:
Correctie: ik zag vanochtend dat het Cinnemon is.
Dat was toch bij Klus&Woonmagazine?quote:Op zondag 29 april 2007 14:38 schreef p_iglet het volgende:
Net op tv bij een of ander klusprogramma, een gezin met 2 kinderen. Meisje genaamd Tijger, en jongen genaamd Pink...![]()
Vooral erg zielig voor dat jongetje.
Net als Ryan zeg maar?quote:Op zondag 29 april 2007 15:00 schreef Adore het volgende:
Mijn zoontje heet Dyan op zijn amerikaans uitgesproken.
Houd IK eens mijn mond dicht..ik dacht nog, BE zegt altijd; dan zeg ik maar gewoon niksquote:Op zondag 29 april 2007 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Dan hoop ik toch eigenlijk stiekem dat jouw zoon nooit naar Engeland of Amerika hoeft. De uitspraak doet mij namelijk heel erg denken aan 'dying' of nog erger dyin' .
Die connectie met dying was ook het eerste wat in mij op kwam..quote:Op zondag 29 april 2007 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Dan hoop ik toch eigenlijk stiekem dat jouw zoon nooit naar Engeland of Amerika hoeft. De uitspraak doet mij namelijk heel erg denken aan 'dying' of nog erger dyin' .
That's country y'all..quote:Op zondag 29 april 2007 19:45 schreef Noli. het volgende:
[..]
Die connectie met dying was ook het eerste wat in mij op kwam..
Maar wat betekent dyin dan BE? *beetje donker blondtdtdtd is*
hahahaquote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Houd IK eens mijn mond dicht..ik dacht nog, BE zegt altijd; dan zeg ik maar gewoon niks![]()
Dyeing helpt kan ookquote:Op zondag 29 april 2007 19:45 schreef Noli. het volgende:
[..]
Die connectie met dying was ook het eerste wat in mij op kwam..
Maar wat betekent dyin dan BE? *beetje donker blondtdtdtd is*
quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef marit1978 het volgende:
[..]
hahaha
er zijn dus wel degelijk merkbaar hormonen aan het werk BE !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |