Ik vind het wel wat hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef Lois het volgende:
Vanmorgen in het streekblaadje "Geboren: Zon van de Zuidewind "
Wauw....![]()
Als ik 'm zonder voorkennis hoorde zou ik denken dat het een meisje was, Jamie-Ann.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Djee-mie-jen dan he, ja ik had ook zoiets van "Eh ja! Apart..! [afbeelding]"
Myhron betekent Mirre, maar dat komt niet uit het engels maar uit het grieks.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:49 schreef bixister het volgende:
is myhron ook een kruid dan? wist ik niet!
oh, wacht, mirre! (of zit ik ernaast?)
Ook dat kan ik niet bepaald mooi vinden. Morris vind ik trouwens wel een heel mooie jongensnaam.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:55 schreef snoopy het volgende:
Correctie: ik zag vanochtend dat het Cinnemon is.
Dat was toch bij Klus&Woonmagazine?quote:Op zondag 29 april 2007 14:38 schreef p_iglet het volgende:
Net op tv bij een of ander klusprogramma, een gezin met 2 kinderen. Meisje genaamd Tijger, en jongen genaamd Pink...![]()
Vooral erg zielig voor dat jongetje.
Net als Ryan zeg maar?quote:Op zondag 29 april 2007 15:00 schreef Adore het volgende:
Mijn zoontje heet Dyan op zijn amerikaans uitgesproken.
Houd IK eens mijn mond dicht..ik dacht nog, BE zegt altijd; dan zeg ik maar gewoon niksquote:Op zondag 29 april 2007 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Dan hoop ik toch eigenlijk stiekem dat jouw zoon nooit naar Engeland of Amerika hoeft. De uitspraak doet mij namelijk heel erg denken aan 'dying' of nog erger dyin' .
Die connectie met dying was ook het eerste wat in mij op kwam..quote:Op zondag 29 april 2007 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Dan hoop ik toch eigenlijk stiekem dat jouw zoon nooit naar Engeland of Amerika hoeft. De uitspraak doet mij namelijk heel erg denken aan 'dying' of nog erger dyin' .
That's country y'all..quote:Op zondag 29 april 2007 19:45 schreef Noli. het volgende:
[..]
Die connectie met dying was ook het eerste wat in mij op kwam..
Maar wat betekent dyin dan BE? *beetje donker blondtdtdtd is*
hahahaquote:Op zondag 29 april 2007 19:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Houd IK eens mijn mond dicht..ik dacht nog, BE zegt altijd; dan zeg ik maar gewoon niks![]()
Dyeing helpt kan ookquote:Op zondag 29 april 2007 19:45 schreef Noli. het volgende:
[..]
Die connectie met dying was ook het eerste wat in mij op kwam..
Maar wat betekent dyin dan BE? *beetje donker blondtdtdtd is*
quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef marit1978 het volgende:
[..]
hahaha
er zijn dus wel degelijk merkbaar hormonen aan het werk BE !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |