Djee-mie-jen dan he, ja ik had ook zoiets van "Eh ja! Apart..!quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Vivi het volgende:
Een kennisje van mij gaat haar zoontje "Jaymien" noemen...
Dat had ze eerst! Maar dat "zat haar toch niet lekker".quote:
Bron: http://babybytes.nl/namenquote:Betekenis en herkomst
Demi is een Griekse meisjes naam.
De betekenis van de naam is `aarde godin`.
Waar word het gebruikt?
De naam Demi wordt voornamelijk gebruikt in Griekenland .
Het is een verkorte vorm van
Demetria, gebruikt in het oude Griekenland .
Tria, gebruikt in andere talen.
Wat zegt men in andere landen?
Demetrius (In het oude Griekenland )
Extra informatie:
Alternatieve betekenis (Frans) klein
Demi Crème Fraichequote:Op donderdag 19 april 2007 21:07 schreef bixister het volgende:
KD, ik vind demi als naam niet zo heel leuk eigenlijk omdat ik het niet los kan zien van de franse betekenis 'half'. net of je je kind niet voor vol aan ziet, als je haar zo'n naam geeft.
Dat heb ik dus met de namen Amber en Timo...Die vind ik niet leuk (meer) vanwege onze achterburen.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef Foos het volgende:
Mijn overbuurvrouw heeft een dochtertje Demi, en die vrouw is echt heel asociaal en niet al te slim en dat kind schreeuwd altijd de hele buurt bij elkaar en dat mens zelf ook![]()
Als ik hier in de tuin zit dan hoor je de hele dag niets anders dan Demieeeeeeee kom binnen..
dus ik heb een hekel aan de naam Demi gekregen, maar als dat kind een andere naam had gehad had ik niet zo een hekel aan de naam Demi
![]()
Kan ze wel al heel snel der naam zeggenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef Cydex het volgende:
Mijn vrouw zal deze week bevallen. Meisjesnaam was moeilijk. Vonden Kyra altijd heel mooi. Totdat een hond in de straat ernaar werd genoemden bij vrienden Kira werd geboren.
We hebben nog een tijdje aan Kirra gedacht (voordat Kira was geboren trouwen). Uiteindelijk is het toch iets anders geworden. Anyways: wat vinden jullie van de naam Kirra?
![]()
Ja, maar daar is het me niet echt om te doen. Dan noem ik haar wel mama ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:07 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Kan ze wel al heel snel der naam zeggen![]()
Haha, daarom zei ik het ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:11 schreef bixister het volgende:
[..]och jee, dat ze ook nog demi heette was ik helemaal vergeten.
Vreselijk. Echt vreselijk. Niet doenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:04 schreef Cydex het volgende:
Anyways: wat vinden jullie van de naam Kirra?![]()
Dat vond ik zo leuk vroeger, met de Misfits.quote:
Nee spuuglokje is mooi...quote:
Ik zeg niksquote:
wij hebben ook een friese jongensnaamquote:Op zondag 22 april 2007 15:53 schreef Lishe het volgende:
We hebben een jongensnaam! En het is geen Djoffrey.![]()
Ik vind 'm van hetzelfde genre als Luuke, en wat ik leuk vind, het is een friese naam. De familie van lief is Fries.
Verder geen hints.![]()
Ik vind het wel mooi klinken, maar dan zou ik Zonne leuker vinden denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef Lois het volgende:
Vanmorgen in het streekblaadje "Geboren: Zon van de Zuidewind "
Wauw....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |