Whehehe, eens zien of hier eerlijke antwoorden op komen!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef Walrik het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de naam Brechtje? Nieuwe kind van een kennis van mij heet zo
Brechtjequote:Op woensdag 11 april 2007 08:19 schreef Walrik het volgende:
wat vinden jullie trouwens van de naam Brechtje? Nieuwe kind van een kennis van mij heet zo
Mijn naam (Ilonka) lijkt daar ook op.. Maar nog nooit iemand gehoord over de gelijkenis.quote:Op woensdag 11 april 2007 08:02 schreef Walrik het volgende:
[..]
Tinka lijkt te veel op Tonka
http://www.hasbro.com/tonka/default.cfm?page=browse&subbrand=392
speelde mijn broertje vroeger mee, zo'n gele Tonka vrachtwagen![]()
Hmm, de jongensnaam die ik bij jullie in gedachten had komt wel voor in OUD, maar niet in deze lijst, dus het kan nogquote:Op maandag 9 april 2007 09:14 schreef Beaker het volgende:onze jongens en meisjesnaam staan nog niet in deze lijst
Nee,ik ga ze nu nog niet vertellen
Roept u maarquote:Op woensdag 11 april 2007 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmm, de jongensnaam die ik bij jullie in gedachten had komt wel voor in OUD, maar niet in deze lijst, dus het kan nog
wat bedoel je met uitlokkend? Waarom wil je weten of ik een active user ben, wat is daar uberhaupt de definitie van? Als ik post, ben ik actieve user, non?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:33 schreef InProduction het volgende:
Ik weet niet of Walrik een actieve user is in OUD maar waarschijnlijk was die post uitlokkend bedoeld
Ik dacht Joepquote:Op woensdag 11 april 2007 18:06 schreef Beaker het volgende:
[..]
Roept u maarwat had jij in gedachte
![]()
quote:
nah..quote:Op donderdag 12 april 2007 14:53 schreef Starr_003 het volgende:
Mijn zus heeft 2 kindjes.
De oudste is een jongetje en heet Dominique.
De jongste is een meisje en heet Janaica.
Ok. Allebei namen die ik in eerste instantie totaal niks vond. 'Janaica' ik kreeg gelijk allerlei rare waanideen erbij..maar ik moet zeggen dat ik de kindjes nu natuurlijk niet anders meer ken dan met deze naam en ik vind het wel ok![]()
Wat vinden jullie??
Ik vind het allebei niks eerlijk gezegd, maar smaken verschillen.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:53 schreef Starr_003 het volgende:
Mijn zus heeft 2 kindjes.
De oudste is een jongetje en heet Dominique.
De jongste is een meisje en heet Janaica.
Ok. Allebei namen die ik in eerste instantie totaal niks vond. 'Janaica' ik kreeg gelijk allerlei rare waanideen erbij..maar ik moet zeggen dat ik de kindjes nu natuurlijk niet anders meer ken dan met deze naam en ik vind het wel ok![]()
Wat vinden jullie??
Ik vond het altijd verwarrend die naam, want ik zat op school met een Alexis en dat is een jongen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:05 schreef Smirre het volgende:
Zoals Willem Alexander de naam van zijn dochter uitsprak dacht ik dat hij Ayaan zei. Er gingen allerlei politieke bellen rinkelen, maar het is Ariane. Ik vind het wel een stoere naam. In ieder geval mooier dan Alexia, waarbij ik Dynasty-associaties krijg van een hekserige Alexis. Kan nooit een vriendelijk persoon worden met zo'n naam.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik zie net dit op de felicitatie site van het koninklijk huis staan:
[..]
dus toch geen spelfout van opa en oma..
(en ja, ik weet het.. vrij sneu om zo'n felicitatie site te lezen, maar er staan echt geweldige berichten tussen: "nu maar hopen dat de 4e wel een jongetje wordt he??")
Ik vraag me dan af hoe je dit nu uitspreektquote:Op donderdag 19 april 2007 14:36 schreef wiseguy79 het volgende:
Onze dochter luistert naar de naam Dione.![]()
Ik dacht eigenlijk aan de manier zoals Wim-Lex Ariane uitspraak... met zo'n zachte franse -e op het einde. En voor de rest... 'Zuid Limburg' hequote:Op donderdag 19 april 2007 14:45 schreef bixister het volgende:
die uitspraak als Diejon geldt toch alleen als de naam met dubbel N zou zijn?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Vivi het volgende:
Een kennisje van mij gaat haar zoontje "Jaymien" noemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |