Best bizar. Alweerquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:07 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Bakken en braden volgend weekend![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
owh.. er komt onweer vanuit het westen en een donkere lucht vanuit het oosten. en ze komen inderdaad samen hierboven ongeveer. Gebeurd wel vaker, maar niet op zo'n schaal als ik nu zie.
Vast wel weer wervelwinden zodadelijk. Hopelijk NIET hier rechtboven.
quote:vrijdag 13 april tot en met maandag 16 april 2007
Circa 80% kans op zonnig, droog en warm tot zeer warm weer met middagtemperatuur rond 22 graden.
Bron: KNMI
alles is relatief; hier noemen ze 22 graden koud zelfs.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]![]()
In de zomer noemen ze 22 graden 'mild' ofzo.
Ja maar daar komt de maximum temperatuur nauwelijks onder de 30°C.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles is relatief; hier noemen ze 22 graden koud zelfs.
lang niet altijd hoor.. deze stelt tot nu toe niets voor, 1 mm neerslag in 10 minuten, wat onweer.. nah.. heb ik in Nederland ook vaak gehad.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:51 schreef DemonRage het volgende:
Een simpele regenbui daar in Indonesië is toch wel een stukkie groter denk ik.
Ook relatief
[..]
Ja maar daar komt de maximum temperatuur nauwelijks onder de 30°C.
gelukkig niet nee inderdaad, anders ging ik morgen winterjassen verkopen hierquote:Ja maar daar komt de maximum temperatuur nauwelijks onder de 30°C.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:08 schreef Smoked het volgende:
weer-film tip voor vanavond jongens: Twister om 20:00 op Veronica!
nah, last heb ik er over het algemeen niet van op soms eens een muggenbult na.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:03 schreef DemonRage het volgende:
Ach alles heeft zo z'n voor-en nadelen. Hier in Nederland heb je een aantal maanden zonder irritant rondvliegend ongedierte.
primitief, maar het werkt welquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage heeft 'm op VHS een of ander primitief opslagmedium.
ja, als er onweer is, doe ik graag nog wat posts maken.quote:
ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:43 schreef IedeK. het volgende:
Het topic begint weer een beetje op stoom te komen.
Ik ook!!quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:29 schreef highway101 het volgende:
[..]
Vanuit de Randstad gezien is Noord Holland het noorden, en dus de rest het Noordoosten inderdaad![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wij hebben ook regen gehad hoor vanmorgen. En ik zit best een eindje van het NO vandaan![]()
Wauw hebben ze toch nog iets goeds voorspeltquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:43 schreef MissHobje het volgende:
He SpeedyGJ die voorspelling van geen regen klopte hier wel
Weet ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:20 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik woon ook niet in het midden hoor Speed![]()
Iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:04 schreef Party_P het volgende:
Mooie wolken gezien vandaag, tegen het eind van de middag.
Beet je een combinatie van mammatus en een whales mouth, over een groot gebied.
Filmpje doet het niet... Quicktime zegt dat het geen filmbestand is.quote:Op maandag 9 april 2007 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Een bijna twee maanden out filmpje van de wervelstorm die hier dwars door de stad trok en 500 huizen (zwaar) beschadigde:
http://indahnesia.com/files/20070219_yogyakarta_twister.mov
knmiquote:De oostwaartse verplaatsing van het hoog in het midden van de week
resulteert in oplopende temperaturen, T850 ligt in de Pluimm vanaf
tussen donderdag 12 april en maandag 16 april tussen 5 en 10 graden. Bij
een aflandige stroming levert dat een paar dagen met maximumtemperaturen
tussen 20 en 25 graden op. Uitzonderlijk warm dus. Op de langere termijn
daalt de temperatuur duidelijk, aan het eind van de periode komt deze
rond 0 graden uit. De stroming blijft in het algemeen zuid tot
zuidwestelijk, zodat het niet bijzonder koud zal worden.
iddquote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
Kut wolken
Haha... zielig.... maar kan ie alvast ff wennen he.quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef MissHobje het volgende:
Nice![]()
Goed te horen .. mijn kat schrok zich kapot net
niets mooier dan het geluid van naderend onweer in de zomerquote:Op maandag 9 april 2007 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Zohooww....... zitten we alweer in deeltje 196 !!![]()
Lekker weer komt eraan eind deze weekhet wordt weer eens tijd voor een mooi zomers onweer. Die kans zit er zoals het er nu naar uit ziet zondagavond in voor het ZW.
Voor de liefhebbers een geluidsbestandje van een naderend nachtelijk zomers onweer.
hehhe ze ligt alweer naast me op de bankquote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Haha... zielig.... maar kan ie alvast ff wennen he.Maar wat een heerlijk gerommel, echt genieten
![]()
Oom_Agentquote:Op maandag 9 april 2007 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Lekker weer komt eraan eind deze weekhet wordt weer eens tijd voor een mooi zomers onweer. Die kans zit er zoals het er nu naar uit ziet zondagavond in voor het ZW.
Voor de liefhebbers een geluidsbestandje van een naderend nachtelijk zomers onweer.
tja, en als het al zo vroeg warm en droog blijft, wat moet het dan worden later in het jaar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:48 schreef Dr.Aart het volgende:
wordt weer heerlijk weer eind van de week. Alleen wordt het bos en bermbranden gevaar wel vrij groot zo...
Laat ik nou net in het ZW wonen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
40°C en minder vergrijzing.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, en als het al zo vroeg warm en droog blijft, wat moet het dan worden later in het jaar?
Uit het topic: Voorspelling 2007 (TRU)quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sinterklaar / Kerst / Oud en Nieuw verlopen winters, 10cm sneeuw en temperatuur van -5
Orkaan treft Amerika met alle records.
Grote aarbevingen treft verschillende landen.
Recordwarmte en neerslag in Nederland.
Etc
HO HO!!!! Ik heb het wel over DIT jaarquote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, die eerste voorspelling is niet uitgekomen, die tweede misschien, die derde is logisch
Gebeurt vaker hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 04:44 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, het wordt zomer in Nederlandin fucking APRIL
in april vind ik dat niet zo raar. Maar temperaturen die in februari ze ongeveer structureel boven de 10 graden komen vind ik wel vreemd.quote:Op woensdag 11 april 2007 04:44 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, het wordt zomer in Nederlandin fucking APRIL
nou a, dat is maar 6 graden te warm, zals het 24 wordt is dat al 10 graden te warm... wel minder lang, maar toch.quote:Op woensdag 11 april 2007 06:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
in april vind ik dat niet zo raar. Maar temperaturen die in februari ze ongeveer structureel boven de 10 graden komen vind ik wel vreemd.
De temperatuur houd zich nooit aan de lijn, maar goed ook, anders zou het enorm saai zijn, anyway, zo extreem hoeft het dus ook weer nietquote:Op woensdag 11 april 2007 06:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou a, dat is maar 6 graden te warm, zals het 24 wordt is dat al 10 graden te warm... wel minder lang, maar toch.
ach, beetje warmte kan geen kwaad hoor.. krijg je in ieder geval geen koude tenenquote:Op woensdag 11 april 2007 06:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Viel hier nog wel mee, maar iig ruim boven de 5 graden!
[afbeelding]
Maar vooral de nachten
[afbeelding]
Begint was nog wel redelijk, maar sinds de 12de gaat het gewoon compleet mis.
(gegevens van 25ste had ik niet, daarom ook de 0 grens)
En het scheelt je behoorlijk in de stook kostenquote:Op woensdag 11 april 2007 06:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, beetje warmte kan geen kwaad hoor.. krijg je in ieder geval geen koude tenen
Ja, ernstig he? Straks krijg je gewoon weet ik hoe lang een dikke hittegolf met besbranden en tienduizenden verdampte bejaardenquote:Op woensdag 11 april 2007 08:58 schreef Jodelaar het volgende:
[afbeelding]
voor belgie zou de 29/30 graden wel mogelijk zijn..
als het nu al zo warm is .. wat zou het dan zijn in de zomer
Idd, alhoewel de temperatuur niet tegenvalt. actueel Zwolle 18,3 Cquote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee wanneer dat zomerweer en die mooie temps gaan komen, want het is nu al twee dagen grijs
Omg, het word steeds hogerquote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Ja hallo zeg doe effe normaal
jah, het schoot inderdaad niet op vandaagquote:Op woensdag 11 april 2007 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een kut buitjes heb je daar zegbah!
![]()
![]()
whehe.. frisjes hoor, 27 gradenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Komt nog wel een keerquote:Op woensdag 11 april 2007 14:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, het schoot inderdaad niet op vandaag
Iddquote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef -skippybal- het volgende:
GFS hint steeds meer op een langere warme periode.....![]()
Nou warm zatquote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. frisjes hoor, 27 graden
whaha.. tot eind oktober zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 14:39 schreef -skippybal- het volgende:
GFS hint steeds meer op een langere warme periode.....![]()
27.. zo koel was het vanmiddag in de regen ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 14:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt nog wel een keer
[..]
Idd
[..]
Nou warm zat
Is dit serieus?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Grijs?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee wanneer dat zomerweer en die mooie temps gaan komen, want het is nu al twee dagen grijs
Ik ga weer eens op vakantiequote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Lol, het lijkt nu net of het helemaal is omgeslagen maar het is dan nachtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Wou het net postenquote:Op woensdag 11 april 2007 19:09 schreef DemonRage het volgende:
Nachttemperaturen die bijna normaal zijn voor overdag voor de tijd van het jaar.
laat ik nou zaterdag naar Frankrijk vertrekkenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:04 schreef aloa het volgende:
zondag kleine kans op een bui.
In Frankrijk is het dan zeer onstabiel, daar kan het weleens flink gaan onweren.![]()
[afbeelding]
Dan heb je grote kans op onweer zondag. Het kan daar behoorlijk tekeer gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
laat ik nou zaterdag naar Frankrijk vertrekken
Twee jaar geleden in een code rood gezeten in Frankrijk, dat vond ik zelfs wat eng worden
met 30 graden lukt het mij ook niet, maar 27 is al wel te doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:13 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Wou het net postenTja ik vind het niet erg maar laat het aub niet de hele zomer warm zijn met 35+.. Bij 30 graden kan ik al bijna niet slapen
Zondag gaat de aarde eraan door enorme noodweer en rampenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:05 schreef Xenwolfie het volgende:
Binnen enkele ogenblikken komt er iemand die zegt dat de atmosfeer na deze warme tijd ENORM gaat ontploffen anders zwaait er wat.
Dat was echt geniaal toen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:34 schreef DemonRage het volgende:
* DemonRage denkt terug aan koninginnedag 2004
man man man.. wat een dag zegquote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef DemonRage het volgende:
In de hele binnenstad van Eindhoven stond toen 30cm water en in sommige tunneltjes stond het soms wel 1 meter hoog.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het lijkt allemaal behoorlijk tegen te gaan vallen dit weekend
Ja maar het weerbeeld voor vandaag is niet alles, zo lijkt het van het weekend ook te gaan verlopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wetteronline verwacht nog steeds 25 graden voor Maastricht.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Adelante het volgende:
25 graden met dichte sluierbewolking, dan liever 15 met zon
Joh moet ik em anders zetten?quote:
Gifwolken hierquote:
Heeey zonnetje komt hier doorheenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef -skippybal- het volgende:
Maaarrrrrrrrr, de dag is pas net begonnen.
Als het zo maar schijnt rond een uur of twee als ik met een biertje in het park zit![]()
Dood normaalquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef Jodelaar het volgende:
net was het helemaal blauw nu is het helemaal groen, whats next?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef Jodelaar het volgende:
net was het helemaal blauw nu is het helemaal groen, whats next?
Zal wel aan het beeldscherm liggen hier maar de lucht op de webcam is gifgroen..quote:
Vooral niet zelf naar buiten kijken!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:30 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zal wel aan het beeldscherm liggen hier maar de lucht op de webcam is gifgroen..
edit nu niet meerhet ziet er nu ijzig uit
Doe eens CTRL F5quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:30 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Zal wel aan het beeldscherm liggen hier maar de lucht op de webcam is gifgroen..
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vooral niet zelf naar buiten kijken!
Enge echte wereld
Volgende week weer nachtvorst zekerquote:Friday
Sunrise 06:49 (CEST)
Sunset 20:26 (CEST) 23°C 5°C 10 poor 1020 59
Saturday
Sunrise 06:46 (CEST)
Sunset 20:28 (CEST) 23°C 6°C 6 poor 1021 59
Sunday
Sunrise 06:44 (CEST)
Sunset 20:29 (CEST) 25°C 6°C 4 very poor 1022 51
Monday
Sunrise 06:42 (CEST)
Sunset 20:31 (CEST) 23°C 10°C 5 very poor 1023 67
Tuesday
Sunrise 06:40 (CEST)
Sunset 20:32 (CEST) 14°C -2°C 9 moderate 1026 61
Mag best om het gemiddelde niet belachelijk hoog te laten komen en we weer extra berichten krijgen over de opwarming van de Aarde en er MOET NU wat aan gedaan worden voor het te laat is!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=4603&links
[..]
Volgende week weer nachtvorst zeker.
jullie krijgen nog een pak sneeuw, wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.bbc.co.uk/weather/5day.shtml?world=4603&links
[..]
Volgende week weer nachtvorst zeker.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jullie krijgen nog een pak sneeuw, wist je dat nog niet?
Moet je maar niet in het noorden gaan wonen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef ReWinD het volgende:
Hier in Drachten ook alweer de hele dag (zwaar) bewolktHeeel af en toe een klein zonnetje erdoorheen
SpeedyGJ: Leuk gedaan met die webcam op je VP2 gericht!! hehe.. 28 graden alweer in je kamer/huis?? Lekker temperatuurtje..![]()
Ja idd lekker temperatuurtjequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef ReWinD het volgende:
Hier in Drachten ook alweer de hele dag (zwaar) bewolktHeeel af en toe een klein zonnetje erdoorheen
SpeedyGJ: Leuk gedaan met die webcam op je VP2 gericht!! hehe.. 28 graden alweer in je kamer/huis?? Lekker temperatuurtje..![]()
Best welquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, dat was dus een mooie vrijdag de 13e voor jullie.
Kan mooiquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dat moest ik hier ook eens doen
Morgen mogelijk nog wat warmer dan vandaagquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:07 schreef Ole het volgende:
Ze zeggen dat het warm wordt vandaag
we zullen zien
leuk als sauna, maar niet om te werkenquote:
Ik ken het, op mijn werk hebben ze geen airco, damnquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:42 schreef Ole het volgende:
[..]
leuk als sauna, maar niet om te werken![]()
30% is heel laag toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ken het, op mijn werk hebben ze geen airco, damnheb eens mijn WS 2308 mee genomen, 35.5 graden bij vochtigheid van 30%
Eigelijk te laag idd. rond de 45% is goedquote:
waardeloos hoe men tegenwoordig kantoren bouwtquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:54 schreef Ole het volgende:
op mijn werk, gebouw ong 4 jaar oud pas.
Heel leuk in wintermaanden veel daglicht binnen
Alleen in de zomermaanden zit je dus in een broeikas, zeker op de hoogste verdieping
Dus wel! 9.9 momenteel!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Veel lager zal het wel niet komen, toch?
Maar het wordt nog mooier, niet?
En mits je het niet binnen kunt zetten, afschermen met hooi of zoquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, gewoon binnenzetten dus.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:19 schreef indahnesia.com het volgende:
en er komt donkere lucht aan, dus weer een bui
dat zal ik eens doen, ik maak even een linkje voor je in Google Maps.quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan mag jij mij vertellen waar Yogyakarta is![]()
Is goedquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zal ik eens doen, ik maak even een linkje voor je in Google Maps.
als je deze kant op komt heb ik vast wel een kamer vrij hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aha okehmmz misschien daar toch maar eens op vakantie
[..]woei
Oke zal ik onthoudenquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als je deze kant op komt heb ik vast wel een kamer vrij hoor.
Ahaaaa oke thnxquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:25 schreef indahnesia.com het volgende:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&om=1&z=12&ll=-7.8008,110.372772&spn=0.145242,0.32135&t=k
Hier woon ik, een beetje in het noorden van het oranje vlekje, dichterbij de vulkaan
Wat heb jij toch een mzzl zegquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:29 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, wederom onweer, zeven dagen op een rij al
Alles gaat ook maar net langs jou hequote:Op zaterdag 14 april 2007 08:39 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, en nu waait mijn tuin schoon
en de onweer hangt nog ten oosten.
Kon ik maar mee genietenquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een donders zegtoch hier ook vrij hard
Ik kom bij je in wonen!quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dt is het voor het eerst in mijn leven dat ik zeven dagen achter elkaar onweer heb
Een plek in het westen van het eiland heeft ongeveer 330 dagen per jaar onweer naar het schijntquote:
Wow gaat hardquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
nu al ruim 10 mm neerslag.
Oe klinkt goedquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een plek in het westen van het eiland heeft ongeveer 330 dagen per jaar onweer naar het schijnt
Hoezo nu weer nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:13 schreef indahnesia.com het volgende:
15 mm al.
Ja, die weergegevens zijn helaas nog altijd geen mooie doorlopende reeks
Ik merk het jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:35 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, de afgelopen week is het inderdaad genieten
Alweer?quote:
Ojee, Yakarta gaat ten onderquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, de derde vandaag, deze ziet er erg groot en donker uit.
en nee, het is geen neger.
Aha okequote:Op zaterdag 14 april 2007 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Nah, ik woon 132 meter boven zeeniveau (gemeten met een hoogtemeter van Conrad)...
Pc straks maar uit doen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:46 schreef indahnesia.com het volgende:
maar het wordt toch wel heel donker
Dat scheelt weerquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
jah, laptop kan gelukkig zonder stroom een uur of drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |