Filmpje doet het niet... Quicktime zegt dat het geen filmbestand is.quote:Op maandag 9 april 2007 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Een bijna twee maanden out filmpje van de wervelstorm die hier dwars door de stad trok en 500 huizen (zwaar) beschadigde:
http://indahnesia.com/files/20070219_yogyakarta_twister.mov
knmiquote:De oostwaartse verplaatsing van het hoog in het midden van de week
resulteert in oplopende temperaturen, T850 ligt in de Pluimm vanaf
tussen donderdag 12 april en maandag 16 april tussen 5 en 10 graden. Bij
een aflandige stroming levert dat een paar dagen met maximumtemperaturen
tussen 20 en 25 graden op. Uitzonderlijk warm dus. Op de langere termijn
daalt de temperatuur duidelijk, aan het eind van de periode komt deze
rond 0 graden uit. De stroming blijft in het algemeen zuid tot
zuidwestelijk, zodat het niet bijzonder koud zal worden.
iddquote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
Kut wolken
Haha... zielig.... maar kan ie alvast ff wennen he.quote:Op maandag 9 april 2007 23:23 schreef MissHobje het volgende:
Nice![]()
Goed te horen .. mijn kat schrok zich kapot net
niets mooier dan het geluid van naderend onweer in de zomerquote:Op maandag 9 april 2007 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Zohooww....... zitten we alweer in deeltje 196 !!![]()
Lekker weer komt eraan eind deze weekhet wordt weer eens tijd voor een mooi zomers onweer. Die kans zit er zoals het er nu naar uit ziet zondagavond in voor het ZW.
Voor de liefhebbers een geluidsbestandje van een naderend nachtelijk zomers onweer.
hehhe ze ligt alweer naast me op de bankquote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Haha... zielig.... maar kan ie alvast ff wennen he.Maar wat een heerlijk gerommel, echt genieten
![]()
Oom_Agentquote:Op maandag 9 april 2007 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Lekker weer komt eraan eind deze weekhet wordt weer eens tijd voor een mooi zomers onweer. Die kans zit er zoals het er nu naar uit ziet zondagavond in voor het ZW.
Voor de liefhebbers een geluidsbestandje van een naderend nachtelijk zomers onweer.
tja, en als het al zo vroeg warm en droog blijft, wat moet het dan worden later in het jaar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:48 schreef Dr.Aart het volgende:
wordt weer heerlijk weer eind van de week. Alleen wordt het bos en bermbranden gevaar wel vrij groot zo...
Laat ik nou net in het ZW wonen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:12 schreef Oom_Agent het volgende:
40°C en minder vergrijzing.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, en als het al zo vroeg warm en droog blijft, wat moet het dan worden later in het jaar?
Uit het topic: Voorspelling 2007 (TRU)quote:Op donderdag 30 november 2006 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Sinterklaar / Kerst / Oud en Nieuw verlopen winters, 10cm sneeuw en temperatuur van -5
Orkaan treft Amerika met alle records.
Grote aarbevingen treft verschillende landen.
Recordwarmte en neerslag in Nederland.
Etc
HO HO!!!! Ik heb het wel over DIT jaarquote:Op woensdag 11 april 2007 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, die eerste voorspelling is niet uitgekomen, die tweede misschien, die derde is logisch
Gebeurt vaker hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 04:44 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, het wordt zomer in Nederlandin fucking APRIL
in april vind ik dat niet zo raar. Maar temperaturen die in februari ze ongeveer structureel boven de 10 graden komen vind ik wel vreemd.quote:Op woensdag 11 april 2007 04:44 schreef indahnesia.com het volgende:
hey, het wordt zomer in Nederlandin fucking APRIL
nou a, dat is maar 6 graden te warm, zals het 24 wordt is dat al 10 graden te warm... wel minder lang, maar toch.quote:Op woensdag 11 april 2007 06:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
in april vind ik dat niet zo raar. Maar temperaturen die in februari ze ongeveer structureel boven de 10 graden komen vind ik wel vreemd.
De temperatuur houd zich nooit aan de lijn, maar goed ook, anders zou het enorm saai zijn, anyway, zo extreem hoeft het dus ook weer nietquote:Op woensdag 11 april 2007 06:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou a, dat is maar 6 graden te warm, zals het 24 wordt is dat al 10 graden te warm... wel minder lang, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |