Ja idd lekker temperatuurtjequote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef ReWinD het volgende:
Hier in Drachten ook alweer de hele dag (zwaar) bewolktHeeel af en toe een klein zonnetje erdoorheen
SpeedyGJ: Leuk gedaan met die webcam op je VP2 gericht!! hehe.. 28 graden alweer in je kamer/huis?? Lekker temperatuurtje..![]()
Best welquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, dat was dus een mooie vrijdag de 13e voor jullie.
Kan mooiquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dat moest ik hier ook eens doen
Morgen mogelijk nog wat warmer dan vandaagquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:07 schreef Ole het volgende:
Ze zeggen dat het warm wordt vandaag
we zullen zien
leuk als sauna, maar niet om te werkenquote:
Ik ken het, op mijn werk hebben ze geen airco, damnquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:42 schreef Ole het volgende:
[..]
leuk als sauna, maar niet om te werken![]()
30% is heel laag toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 04:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ken het, op mijn werk hebben ze geen airco, damnheb eens mijn WS 2308 mee genomen, 35.5 graden bij vochtigheid van 30%
Eigelijk te laag idd. rond de 45% is goedquote:
waardeloos hoe men tegenwoordig kantoren bouwtquote:Op zaterdag 14 april 2007 04:54 schreef Ole het volgende:
op mijn werk, gebouw ong 4 jaar oud pas.
Heel leuk in wintermaanden veel daglicht binnen
Alleen in de zomermaanden zit je dus in een broeikas, zeker op de hoogste verdieping
Dus wel! 9.9 momenteel!quote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Veel lager zal het wel niet komen, toch?
Maar het wordt nog mooier, niet?
En mits je het niet binnen kunt zetten, afschermen met hooi of zoquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:29 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, gewoon binnenzetten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |