quote:
Op vrijdag 6 april 2007 19:31 schreef avonne het volgende:[..]
Schelden is schelden.
Gisteren zei Huub "Dikke Apensmoel"
Ze zjin allemaal even erg daar, en ik stoor me enorm aan de slachtofferrol die Eric zich aan meet, en de morele verontwaardiging, die Huub op eens sinds de streamlock vannacht ten toon spreidt.
Tuurlijk, het niveau is laag, en tuurlijk, Eric stelt zich aan, dat zeg ik ook. Ik vind wel dat als we ons even binnen die scheldwoorden discussie mengen dat 't nog niet van gelijk niveau is, zoals velen hier en binnen dat huis wel beweren. Schelden is niet schelden. Dat dikke apensmoel was volgens mij ook gericht op Brian, wat is daar precies erg aan ? Zei hij dat omdat Brian zogenaamd 'antilliaans' is? (Lees: antilliaans accent heeft) Vind jij Antillianen nou typisch apen dan?
![]()
Mijn huisgenootje zegt ook wel 's aap tegen mij
![]()
Omdat dat gewoon 'n lekker bekkend scheldwoord is, verder ben ik zo blank en hollands als 't maar zijn kan.
Ze zijn allemaal even erg, maar binnen deze discussie hebben die vergelijkingen geen zin, want die gaan niet op.
Het enige wat er aan de hand is, is dat Eric het erg vindt dat Amanda flikker zegt, en dat vinden de meesten van ons aanstellerij. That's it, de argumenten dat Huub en Eric net zo erg zijn want dit en dit is gezegd: dat is net zo goed niet erg. Dus zij stellen zich ook aan.