Wat kan jij zeiken zegquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Stad in? Dat doe je ook als je gewoon winkels gaat bezoeken en als je al in de stad woont, waarom moet je dan nog de stad in?
Trouwens dat is gelul, "Op stap gaan" is een vaststaand feit, dat hoef ik niet te vragen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:29 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, BIER, dan weten ze genoeg.
Huh? Ik ga gewoon mee met de strekking van deze topic. Daar is deze topic toch voor bedoeld? Ik vind simpelweg dat mensen vaak als een stel kippen zonder koppen zomaar wat roepen, maar er niet bij nadenken of hetgeen ze uitspreken taalkundig wel zo logisch is.quote:
i can see your lips moving but all I hear is bla bla blaquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Huh? Ik ga gewoon mee met de strekking van deze topic. Daar is deze topic toch voor bedoeld? Ik vind simpelweg dat mensen vaak als een stel kippen zonder koppen zomaar wat roepen, maar er niet bij nadenken of hetgeen ze uitspreken taalkundig wel zo logisch is.
Ik merk het al, je bent vanavond niet voor rede vatbaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
i can see your lips moving but all I hear is bla bla bla
Ik denk dat ze op stap geweest is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:33 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik merk het al, je bent vanavond niet voor rede vatbaar. Zeker al de nodige alcohol geconsumeerd, is het niet?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Stad in? Dat doe je ook als je gewoon winkels gaat bezoeken en als je al in de stad woont, waarom moet je dan nog de stad in?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:32 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Huh? Ik ga gewoon mee met de strekking van deze topic. Daar is deze topic toch voor bedoeld? Ik vind simpelweg dat mensen vaak als een stel kippen zonder koppen zomaar wat roepen, maar er niet bij nadenken of hetgeen ze uitspreken taalkundig wel zo logisch is.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:33 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik merk het al, je bent vanavond niet voor rede vatbaar. Zeker al de nodige alcohol geconsumeerd, is het niet?
Daarmee word het centrum bedoelt, en men gaat doorgaans niet winkelen op een donderdag nacht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:27 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Hap stap festival?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:00 schreef Yestuuur het volgende:
ik heb zin om lekker op stap te gaan vanavond
Yester, Ga je vanavond mee naar de kroeg/disco?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:05 schreef Yestuuur het volgende:
guido, zin om vanavond een pilske te vatten?![]()
ja mennusquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Yester, Ga je vanavond mee naar de kroeg/disco?
Ik zeg gewoon: Ik ga dit en dit kopen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:13 schreef apestaartje het volgende:
De uitdrukking valt in dezelfde categorie als het woord 'shoppen'. Zowat iedereen gebruikt het, en ik krijg er jeuk van. Ik krijg er visioenen van van huppelkutterige giebeltrutjes die met elke vluchtige trend mee moeten doen. Zeg dan gewoon 'winkelen'...
Waar maak je je druk om zegquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:13 schreef apestaartje het volgende:
De uitdrukking valt in dezelfde categorie als het woord 'shoppen'. Zowat iedereen gebruikt het, en ik krijg er jeuk van. Ik krijg er visioenen van van huppelkutterige giebeltrutjes die met elke vluchtige trend mee moeten doen. Zeg dan gewoon 'winkelen'...
Hij is jaloers op de hippe jongens en meisje die met een brede glimlach door de winkelstraten lopen.quote:
Blijkbaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:42 schreef Prometheus-Rising het volgende:
[..]
Hij is jaloers op de hippe jongens en meisje die met een brede glimlach door de winkelstraten lopen.
Ben je weleens buiten Limburg gekomen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:44 schreef Rhanna het volgende:
Is limburgs volgens mij, iedereen zegt het hier
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:42 schreef Prometheus-Rising het volgende:
[..]
Hij is jaloers op de hippe jongens en meisje die met een brede glimlach door de winkelstraten lopen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ben je weleens buiten Limburg gekomen?
Oh dus jij dacht dat het een zaak van geven en nemen was... Dat is zooo niet 2007quote:
Piovan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:12 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Oh dus jij dacht dat het een zaak van geven en nemen was... Dat is zooo niet 2007![]()
Komen doe je maar met je linker/rechter hand, of misschien is Piovan bereid om toe te slaan op die grafdoos van je![]()
Antwoord: rapedrugsquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:24 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Piovan?
Grafdoos?
Ken ik jou
Hoe weet jij dat allemaal van mij
Dan moet je niet eerst met je schoenen in het vet gaan staan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg meestal: Owwwwwwww shit man ik maak vet stappenweet
quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:14 schreef Consigliere het volgende:
STAPPEMN is nog altijd geen STAPPEN
Held.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zeg meestal: Owwwwwwww shit man ik maak vet stappenweet
Heldquote:Op maandag 16 juli 2007 19:05 schreef Malle_beer het volgende:
"Ey yughi, fawaka.
Ey, check, doen we de stad ff checken, jeweettoch, bierie's, chicka's"
Dat zeg ik meestal als ik iemand meevraag te gaan STAPPEN.
Dit is anders nog veel erger hoor!quote:1) Ik ga uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |