quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:23 schreef cheukert het volgende:
[afbeelding]
zweefvliegtuigen zitten ook al in het complot!!!!11!!
UK, Duitsland hebben het ook al toegegeven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef TeenWolf het volgende:
jullie lachen wel om degenen die zeggen dat het een complot is , maar een complot is het allang niet meer , amerika heeft het allang al toegegeven: http://environment.guardi(...)y/0,,1999968,00.html
Er staat geen woord over "chemtrails" in.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:12 schreef TeenWolf het volgende:
jullie lachen wel om degenen die zeggen dat het een complot is , maar een complot is het allang niet meer , amerika heeft het allang al toegegeven: http://environment.guardi(...)y/0,,1999968,00.html
Bewijs?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
UK, Duitsland hebben het ook al toegegeven.
dat is ook een woord die de complotdenkers gebruiken voor die rookquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er staat geen woord over "chemtrails" in.....
hou wilde je het anders doenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:51 schreef -CRASH- het volgende:
En dit zegt ook niet dat dit door vliegtuigen gedaan wordt...
Rook zie ik alleen bij vliegtuigen die demo's geven op een vliegshow.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:56 schreef TeenWolf het volgende:
dat is ook een woord die de complotdenkers gebruiken voor die rook![]()
Iig niet met passagiers vliegtuigenquote:hou wilde je het anders doen
je kan het woord rook ook te letterlijk nemenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Rook zie ik alleen bij vliegtuigen die demo's geven op een vliegshow.....
oh wat slim van je......quote:Iig niet met passagiers vliegtuigen![]()
Bij lange niet.....quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:30 schreef Max_Dark het volgende:
He stelletje genieen!
Ik dacht even m'n eigen mening te komen spuien, eindelijk een forum waar ik al aan mee doe waar deze nonsens nu ook verkondigt wordt.
Een chemisch additief aan de brandstof? Elke druppel rotzooi in de brandstof is een druppel die je niet voor voortstuwing kan gebruiken. De verbrandingswaarde van het brandstofmengsel (oh my god hij zegt mengsel, zeker een mengsel van chemische meuk!? Inderdaad, aan pure fuel worden dingen toegevoegd om de levensduur van de motor te verbeteren, zie ook personenauto's) en efficientie is bekend. Neem je dus voor een x aantal ton aan fuel mee, dan verwacht je ook zo lang te kunnen vliegen. Sta je mooi voor aap als dus door die door jullie beweerde troep voor een endurance cut zorgt van een uurtje!
Of wordt dit al meegenomen bij de initiele testen van het vliegtuig? Wil je daarmee zeggen dat, omdat deze trails blijkbaar pas vanaf '45 te zien zijn (I dunno, mensen hadden niks meer te doen dus gingen ze deze nonsens verkondigen denk ik) er ineens een neergaande spiraal in de performance van nieuwe motoren te zien was? Immers gaat de effictiviteit hard achteruit als je ook nog eens die chemische meuk moet verbranden.
Anyway, ik laat jullie weer alleen, make sure those tinfoil hats are fastened and secure!
Brb even een totaal bullshit verhaal optypen (uiteraard anoniem anders pakken ze me) dat het niet zo isquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.carnicom.com/mech1.htm
Dit verhaal zocht ik van een monteur.
Mooi sprookje. Ik mis alleen de zeven dwergen nog...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.carnicom.com/mech1.htm
Dit verhaal zocht ik van een monteur.
quote:
lezen te moeilijk ?quote:
Wie heeft wat toegegeven dan? En waar maak je je dan druk over? Die mensen die al dat gif sprayen hebben er zelf net zoveel last van. Als zij het niet erg vinden, waarom jij dan wel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:40 schreef TeenWolf het volgende:
stug volhoudenterwijl het allang is toegegeven:
wat een amateur die deze foto heeft bewerktquote:
De sproeier 'uitzetten'quote:
Clone functie ook...quote:
omdat het zogenaamd voor een goed doel is: "het opwarmen van de aarde tegen te gaan" dat was al veel eerder vermeld maar je hebt uitermate slecht gelezen of beter gezegd niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:06 schreef proteus het volgende:
[..]
Wie heeft wat toegegeven dan? En waar maak je je dan druk over? Die mensen die al dat gif sprayen hebben er zelf net zoveel last van. Als zij het niet erg vinden, waarom jij dan wel?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
In 2005 verscheen er in de VS een nieuwe wet met de titel weather modification act ("wetsvoorstel betreffende weersmanipulatie"). Hierin wordt gerept over het gebruik van chemtrails met het doel om weersomstandigheden te beïnvloeden. Chemtrails werden al in 2001 in de VS genoemd in een amandement door Dennis Kucinich, waarin deze een verbod op activiteiten die chemtrails veroorzaken eiste.
Het Duitse parlementslid Monika Griefahn, voormalig Greenpeacelid en acht jaar lang milieuminister, gaf al eerder het bestaan van chemtrails toe in een officieel document.
Ondertussen (januari 2007) weet de Amerikaanse regering, uitgerekend zij die het Verdrag van Kyoto niet ondertekende, een laatste redmiddel naar voren te schuiven om het opwarmen van de aarde tegen te gaan. Dit verscheen onlangs in een officieel document: "Onderzoek naar technieken om grote hoeveelheden 'stof' in de atmosfeer te blazen (http://environment.guardi(...)y/0,,1999968,00.html) zou een belangrijke verzekering kunnen zijn om als laatste redmiddel in te zetten tegen het opwarmen van de aarde."
Het krantenartikel uit Guardian dat deze gelekte informatie publiceerde geeft verder aan dat de Amerikaanse regering geprobeerd heeft om het VN-rapport dat deze week verschijnt, te manipuleren naar een uitkomst, weg van nieuwe maatregelen om de uitstoot van schadelijke emissies te verminderen. Zij hebben een "betere oplossing":"weather modification, door zonlicht te blokkeren in de atmosfeer.
Een beter milieu begint bij jezelf...ga eerst als meest vervuilende land van de wereld je uitstoot eerst fors verminderen ipv de oorzaak over te slaan en het gevolg te bestrijden met die chemische troep.
Nee, jij verzint van alles. Dit is slechts een voorstel om opwarming tegen te gaan. Niemand heeft iets toegegeven. En dan nog, waar het ook voor is, de sprayers hebben er zelf net zoveel 'last' van.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
omdat het zogenaamd voor een goed doel is: "het opwarmen van de aarde tegen te gaan" dat was al veel eerder vermeld maar je hebt uitermate slecht gelezen of beter gezegd niet gelezen.
kk antwoordquote:
quote:
quote:
Ik had het over regelgeving, niet over wat de industrie uit zichzelf doet. Maar anyway, voor beide geldt dat ze (in principe) proberen hun spul zuiniger en schoner te maken, en wie dan precies het meeste doet er niet zo veel toe, en ik zou het ook niet met zekerheid durven zeggen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:31 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zeggen. Ik durf te stellen dat juist de vliegtuig industrie meer doet aan het bestrijden van luchtvervuiling dan de autoindustrie. Echter zal het vaak uit een andere hoek komen, namelijk economisch. Meer dan 50% van alle kosten die een maatschappij maakt, komt uit brandstof. Met de steeds hogere brandstofprijs is het steeds aantrekkelijker om er minder van te gebruiken bij toenemende vliegbewegingen. Een manier is het lichten maken van vliegtuigen, maar ook motoren worden steeds efficienter. Als je de eertse B737 bekijkt en dan vooral de motoren, dan zie je wat voor vooruitgang er is geboekt de laatste 30-40 jaar. En minder gebruik van brandstof is dus ook minder vervuiling.
Contrails echter zijn een ander verhaal, die kun je niet echt vermijden, anders dan op een andere hoogte te vliegen, wat weer ongunstig is voor het verbruik en dus de kosten en vervuliing. Men is de laatste 10-20 jaar steeds vaker op grotere hoogte gaan vliegen, waardoor de kans op het ontstaan van een contrail juist toeneemt, maar de uitstoot van vervuilenden gassen juist afneemt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:21 schreef proteus het volgende:
[..]
Nee, jij verzint van alles. Dit is slechts een voorstel om opwarming tegen te gaan. Niemand heeft iets toegegeven. En dan nog, waar het ook voor is, de sprayers hebben er zelf net zoveel 'last' van.
ik denk dat ik genoeg heb onderbouwd voorgaande pagina'squote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef Max_Dark het volgende:
oh jottem loze beweringen zonder grammatica!
Bedankt voor je tip van die folie enzowquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:30 schreef Max_Dark het volgende:
He stelletje genieen!
Ik dacht even m'n eigen mening te komen spuien, eindelijk een forum waar ik al aan mee doe waar deze nonsens nu ook verkondigt wordt.
Een chemisch additief aan de brandstof? Elke druppel rotzooi in de brandstof is een druppel die je niet voor voortstuwing kan gebruiken. De verbrandingswaarde van het brandstofmengsel (oh my god hij zegt mengsel, zeker een mengsel van chemische meuk!? Inderdaad, aan pure fuel worden dingen toegevoegd om de levensduur van de motor te verbeteren, zie ook personenauto's) en efficientie is bekend. Neem je dus voor een x aantal ton aan fuel mee, dan verwacht je ook zo lang te kunnen vliegen. Sta je mooi voor aap als dus door die door jullie beweerde troep voor een endurance cut zorgt van een uurtje!
Of wordt dit al meegenomen bij de initiele testen van het vliegtuig? Wil je daarmee zeggen dat, omdat deze trails blijkbaar pas vanaf '45 te zien zijn (I dunno, mensen hadden niks meer te doen dus gingen ze deze nonsens verkondigen denk ik) er ineens een neergaande spiraal in de performance van nieuwe motoren te zien was? Immers gaat de effictiviteit hard achteruit als je ook nog eens die chemische meuk moet verbranden.
Anyway, ik laat jullie weer alleen, make sure those tinfoil hats are fastened and secure!
Gaaf. Ik ben gestop met lezen toen ik leugen nummer 8 tegen kwam. Toch gaaf, halverwege ben ik al 8 zaken tegengekomen die simpelweg bij elkaar zijn gelogen en waar onafhankelijke bronnen tegen gestelde feiten op een wetenschappelijk verantwoordde manier bewijzen. Maargoed, die zitten ook in het complot van de Elite natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:39 schreef Boswachtertje het volgende:
Kwam vandaag een lijstje met een 13-tal vragen over chemtrails tegen op deze link
Ik wil bij deze meteen zeggen, dat ik er zelf nog steeds mijn twijfels over heb.. ook bij dit stuk. Maar dit is weer extra stof tot nadenken m.i.
[..]
oh holyneztquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:15 schreef Autoreply het volgende:
-
Neukenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh holynezt![]()
![]()
![]()
gij slimmeke! Je bent het einde!
jij doet ook uit de hoogte, waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Neuken![]()
![]()
OT: Ik post niet voor niks, ben benieuwd naar feiten. Tot nu toe is alles wat ik voorbij het zien komen simpel onderuit te halen met bekende en simpel uit te leggen fenomenen (zoals "uitgeschakelde" contrails)
Ben het volledig met je verhaal eens.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:30 schreef Max_Dark het volgende:Goed onderbouwd verhaal met heel veel waarheid.
Omdat ik langer benquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jij doet ook uit de hoogte, waarom?
Als die mens dingen gelooft die het overgrote deel van de mensheid onzin vind en daarin wordt gesteund door feiten en ondanks dat hard vol blijven houden dat de waarheid toch die vreselijk onwaarschijnlijke fantasie is...quote:Ieder mens heeft recht op een eigen mening, waarom dan een ander uitmaken voor dom?
Ik leer er een hoop van. Ik weet dat een hoop mensen zweveriger zijn als ik ooit zal worden. Maar zúlke belachelijk dingen geloven leek mij onmogelijk; maar goed dat is het dus nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:13 schreef speedbird2 het volgende:
Jullie hebben me wel aan het lachen gekregen met zoveel onzin. De een nog gekker als de andere. Bedankt
Da's niet correct. De maximale temperatuur in een turbine van een moderne straalmotor is rond de 1700 Kelvin, dus zo'n 1400 graden celcius. Zelfs dan kan je het achter de turbine nog inspuiten, of zelfs in de omloop.quote:Op zondag 15 april 2007 00:39 schreef SnowBite het volgende:
Overigens, al zoú je 'chemische stoffen' (alles is een chemische stof) er doorheen doen, dan lijkt het me dat het na het verwarmen tot een graadje of 3000 celcius behoorlijk verkloot is.
Voor een gemiddelde GE/RR inderdaad wel.quote:Op zondag 15 april 2007 01:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's niet correct. De maximale temperatuur in een turbine van een moderne straalmotor is rond de 1700 Kelvin, dus zo'n 1400 graden celcius.
quote:Cooling systems
All jet engines require high temperature gas for good efficiency, typically achieved by combusting hydrocarbon or hydrogen fuel. Combustion temperatures can be as high as 3500K (5000F), above the melting point of most materials.
Cooling systems are employed to keep the temperature of the solid parts below the failure temperature
Ik dacht dat het met de brandstof vermengd werd (volgens de chemtrail lovers).quote:Zelfs dan kan je het achter de turbine nog inspuiten, of zelfs in de omloop.
Het is niet te geloven dat mensen ondanks dat er dus door USA, UK en duitsland is toegegeven dat ze chemtrailen.quote:Op zondag 15 april 2007 13:57 schreef Mojave het volgende:
Dat er echt mensen zijn die hier in geloven, geweldig
Je leest het creatief waardoor je denkt dat er staat wat je wil dat er staat. Dat is iets anders dan dat het er echt staatquote:Op zondag 15 april 2007 15:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is niet te geloven dat mensen ondanks dat er dus door USA, UK en duitsland is toegegeven dat ze chemtrailen.
Vandaar ook zeker dat er petities ingediend zijn bij Canadesche parlement.![]()
Adem jy maar lekker barium inquote:Op zondag 15 april 2007 15:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je leest het creatief waardoor je denkt dat er staat wat je wil dat er staat. Dat is iets anders dan dat het er echt staat
Als ik barium inadem, doen 'ze' dat toch ook? Lekker stom, barium over jezelf heen sproeien.quote:Op zondag 15 april 2007 15:25 schreef Lambiekje het volgende:
Adem jy maar lekker barium in
Je snapt toch wel dat 'ze' al behandeld zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 16:32 schreef Rasing het volgende:
[..]
Als ik barium inadem, doen 'ze' dat toch ook? Lekker stom, barium over jezelf heen sproeien.
Ach ja. Dat complotdenken valt nog niet mee.quote:Op zondag 15 april 2007 16:36 schreef proteus het volgende:
Je snapt toch wel dat 'ze' al behandeld zijn.
Barium inademen is overigens onmogelijkquote:
Vooruit dan maar WEER.quote:
Vertaling?quote:Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vooruit dan maar WEER.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.stelling.nl/kleintje/422/ZMIN1175794440.htmlquote:Vliegtuigen lozen regelmatig illegaal kerosine in het Nederlandse luchtruim. Piloten zouden dat doen om financiële redenen. Dat stelt de Milieufederatie Noord-Holland, die opheldering eist. De organisatie vindt dat burgers het recht hebben te weten wat erboven hun hoofden wordt geloosd. Kerosinelozingen door vliegtuigen zijn volgens de milieufederatie omgeven door een waas van geheimzinnigheid. Krachtens het luchtverkeersreglement mag het alleen in noodgevallen. Om die reden gebeurt het tussen de 20 en 25 keer per jaar. Tijdens deze legale lozingen komt er jaarlijks 800 ton vliegtuigbrandstof in de lucht, waarvan 30 procent de grond bereikt. Er zijn aanwijzingen dat piloten de brandstofkraan ook open draaien om een lager landingsgewicht te realiseren. Een lager landingsgewicht heeft financiële voordelen. Het betekent minder inspectie, en de vliegmaatschappij ontloopt heffingen wegens overgewicht."
Sjonge, wat een bewijs. Voor zover zij weet wordt er niet veel uitgestoten. Vuurwerk zou veel erger zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Resonancer het volgende:
Ahahahaha WAT EEN ONZINVERHAAL! Overwicht-heffingen? Hahahaha! Ja want kerosine is gratis en "overwichtheffingen" bestaan. Bovendien gaan inspecties om het aantal gemaakte uren van de motor, gecombineerd met een algemene kalenderdatum (Zodoende worden motoren gereviseerd bij een x aantal uur, of na een x aantal jaar) en niet op ehh...verbrande hoeveelheid brandstof(? Deze verandert niet als je fuel dumpt dus waarom zou je in godsnaam kostbare brandstof dumpen?). Bovendien moeten er weer duizend formuliertjes worden ingekrabbeld als jij voor de lol fuel gaat dumpen. Overwichtheffingen? Denk je echt dat na elke vlucht een vliegtuig op de weegschaal wordt gezet en vervolgens gewogen wordt? Dit gebeurd eens in de zoveel tijd om balansberekeningen actueel te houden, maar dit is in de orde van grootte van 3-6 maanden en niet 3-6 uur. Turnaround tijd voor een gemiddelde vlucht is iets van 30 mins, dan heb je dus geen tijd om een vliegtuig de hangar in te wielen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:29 schreef Resonancer het volgende:
Soms verbranden ze het niet eens, maar dumpen ze het direct.
[..]
http://www.stelling.nl/kleintje/422/ZMIN1175794440.html
Leuk Mojave, en zo geheel on topic.
Zal jouw vertellen wat ik van je vond ?
Ik kon niets anders zeggen dan...![]()
Je kan het niet afschilderen als niet waar, fool!quote:Op zondag 15 april 2007 19:54 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ahahahaha WAT EEN ONZINVERHAAL! Overwicht-heffingen? Hahahaha! Ja want kerosine is gratis en "overwichtheffingen" bestaan. Bovendien gaan inspecties om het aantal gemaakte uren van de motor, gecombineerd met een algemene kalenderdatum (Zodoende worden motoren gereviseerd bij een x aantal uur, of na een x aantal jaar) en niet op ehh...verbrande hoeveelheid brandstof(? Deze verandert niet als je fuel dumpt dus waarom zou je in godsnaam kostbare brandstof dumpen?). Bovendien moeten er weer duizend formuliertjes worden ingekrabbeld als jij voor de lol fuel gaat dumpen. Overwichtheffingen? Denk je echt dat na elke vlucht een vliegtuig op de weegschaal wordt gezet en vervolgens gewogen wordt? Dit gebeurd eens in de zoveel tijd om balansberekeningen actueel te houden, maar dit is in de orde van grootte van 3-6 maanden en niet 3-6 uur. Turnaround tijd voor een gemiddelde vlucht is iets van 30 mins, dan heb je dus geen tijd om een vliegtuig de hangar in te wielen.
Bovendien kost brandstof GELD.
Clowns with tinfoil haaaatttsssss! (Groeten, Airworkers!)
Denk je nu echt dat de meerdere van jouw alles vertellen.?!quote:Op zondag 15 april 2007 20:09 schreef Max_Dark het volgende:
Best counterargument ever. Maargoed, dat is altijd zo met die tinfoil-hatters, kunnen ze het niet winnen dan spelen ze het of op de man, of ze proberen er overheen te lullen. Laat jij mij maar eens EEN (1) bonnetje zien van een vliegtuigmaatschappij die beboet is voor overgewicht, of een maintenance rapport omdat de motor te veel brandstof gezopen heeft, en dan mag je met mij mee voor een chemtrail vluchtje, deal knul?
Dat is dus vanwege noodgevallen, wat heeft dit in godsnaam met chemtrails te maken?quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef Lambiekje het volgende:
[afbeelding]
http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=3182_0_1_0_C
Denk je nu echt dat jij dan WEL weet hoe de vork in de steel zit (. ?!) Bedankt overigens voor het berichtje dat je postte, het is inderdaad zo dat je fuel moet dumpen wanneer je vanwege een emergency direct weer moet landen ivm. het maximale landingsgewicht, en dus wordt dit boven de NOORDZEE gedaan (waar blijf je nou met je chemtrails boven Nederland dan? Dit is boven de zee!) en de maatschappijen zijn daar uiteraard niet al te blij mee. Of dacht je dat vliegtuigen expres opstegen, bandjes lieten springen om vervolgens brandstof te dumpen boven de Noordzee en dan weer op Schiphol te landen?quote:Op zondag 15 april 2007 20:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat de meerdere van jouw alles vertellen.?!
Wat klopt hier niet aan als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef Lambiekje het volgende:
[afbeelding]
http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=3182_0_1_0_C
Landingsgewicht heeft totaal niets met meer of minder inspectie te maken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:29 schreef Resonancer het volgende:
Soms verbranden ze het niet eens, maar dumpen ze het direct.
Vliegtuigen lozen regelmatig illegaal kerosine in het Nederlandse luchtruim. Piloten zouden dat doen om financiële redenen. Dat stelt de Milieufederatie Noord-Holland, die opheldering eist. De organisatie vindt dat burgers het recht hebben te weten wat erboven hun hoofden wordt geloosd. Kerosinelozingen door vliegtuigen zijn volgens de milieufederatie omgeven door een waas van geheimzinnigheid. Krachtens het luchtverkeersreglement mag het alleen in noodgevallen. Om die reden gebeurt het tussen de 20 en 25 keer per jaar. Tijdens deze legale lozingen komt er jaarlijks 800 ton vliegtuigbrandstof in de lucht, waarvan 30 procent de grond bereikt. Er zijn aanwijzingen dat piloten de brandstofkraan ook open draaien om een lager landingsgewicht te realiseren. Een lager landingsgewicht heeft financiële voordelen. Het betekent minder inspectie, en de vliegmaatschappij ontloopt heffingen wegens overgewicht."
Dit moet elke 48 maanden gedaan worden, en dan zonder brandstof in de tanks.quote:Op zondag 15 april 2007 19:54 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Denk je echt dat na elke vlucht een vliegtuig op de weegschaal wordt gezet en vervolgens gewogen wordt? Dit gebeurd eens in de zoveel tijd om balansberekeningen actueel te houden, maar dit is in de orde van grootte van 3-6 maanden en niet 3-6 uur. Turnaround tijd voor een gemiddelde vlucht is iets van 30 mins, dan heb je dus geen tijd om een vliegtuig de hangar in te wielen.
Ja was de precieze tijdsduur effe kwijt, moet ook in een afgesloten hangar en zonder galley-rotzooi e.d. gedaan worden, dus er gaat wat meer tijd dan die 30 mins turnaround in zittenquote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Dit moet elke 48 maanden gedaan worden, en dan zonder brandstof in de tanks.
dat noemt men "diesel", naar de uitvinder van de motor waarin het verbrand wordt.quote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef cheukert het volgende:
Ik ken trouwens iemand die reed weleens op niet-meer-luchtvaart-geschikte-kerosine of hoe je dat ook noemt, die zat ook even met z'n autootje chemtrails te trekken op de A2
Sinds wanneer gaat dit over chemtrails (zoals we ze nu zien)?quote:Op zondag 15 april 2007 19:14 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Vooruit dan maar WEER.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.greenpeace-magazin.de/magazin/extra/alternativen.phpquote:Plan: Millionen Aluminiumkügelchen von vier Millimetern Durchmesser werden in die obere Atmosphärenschicht, die Stratosphäre, geschossen. Dort schweben sie dank Wasserstoff-Füllung und reflektieren die Sonnenstrahlung.
Urheber: Wood und Teller, Lawrence Livermore National Laboratory (siehe Spiegel im All)
Aufwand: Die Alu-Bällchen lassen sich problemlos herstellen, befüllen und zum Beispiel von Flugzeugen ausstreuen. Da die Kugeln trotz Gasfüllung irgendwann herunterhageln, ist jedoch ein steter Nachschub unerlässlich.
Kosten: Laut den Urhebern 'eine Milliarde Dollar pro Jahr'
Nutzen: Die reflektierenden Kügelchen sollen die Sonnenstrahlung recht effektiv abblocken. So ließe sich angeblich auch eine extreme Treibhausgas-Zunahme ausgleichen.
Nachteile: Ein wolkenloser Himmel wäre nicht mehr blau, sondern milchig-weiß. Die Stratosphäre würde durch die Sunblocker deutlich kühler, was zur Zerstörung der Ozonschicht führen könnte. Bei geringerer UV-Strahlung bauen sich zudem die Treibhausgase in der Atmosphäre ab.
Je humor is apart, maar ik lag krom van 't lachenquote:Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef Mojave het volgende:
Ach wees gerust, mocht het uit de hand lopen dan komen de Space Invaders en die maken er zo een eind aan lieve vrienden!
[afbeelding]
* Proestquote:Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef SnowBite het volgende:
- Je te lange remweg nodig hebt, waardoor je de baan overschiet
* Proestquote:Op maandag 16 april 2007 02:01 schreef Autoreply het volgende:
Sterker nog, als je kerosine loost is het na 100 meter vallen al opgelost.
En verdampte kerosine is niet slecht voor het milieu?quote:Op maandag 16 april 2007 02:01 schreef Autoreply het volgende:
Sterker nog, als je kerosine loost is het na 100 meter vallen al opgelost. Ik loos geregeld (om de vlucht) water. Da's na 30 meter vallen verdampt. De specifieke verdampingsenergie en de vluchtigheid van kerosine is vele malen groter als van water, ergo, kerosine is volstrekt verdampt, zelfs als je het op 500 meter boven een dorp loost. Zou dat niet zo zijn dan zou er af en toe een schip af moeten zinken omdat die de naar beneden vallende kerosine ontbrandt en dus in de fik vliegt en zinkt![]()
[..]
Je humor is apart, maar ik lag krom van 't lachen![]()
[..]
* Proest
Ik kan me niet voorstellen dat het intens veel slechter is als verbrande kerosine. We hebben het over 200 ton per jaar oid he, dat stookt een containerschip er in een dag doorheenquote:Op maandag 16 april 2007 06:54 schreef Knarf het volgende:
[..]
En verdampte kerosine is niet slecht voor het milieu?
Er zit nogal een verschil in verbrande kerosine (H2O en CO2) en verdampte kerosine (Benzeen, tolueen, en al die andere honderden komponenten). En dan is 200 ton erg veel.quote:Op maandag 16 april 2007 07:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het intens veel slechter is als verbrande kerosine. We hebben het over 200 ton per jaar oid he, dat stookt een containerschip er in een dag doorheen![]()
Da's niets. Toevallig zit m'n vader in de scheepvaart en de schatting is dat er wereldwijd zo'n 1,000 ton olie wordt geloosd/gedumpt per dagquote:Op maandag 16 april 2007 07:11 schreef Knarf het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in verbrande kerosine (H2O en CO2) en verdampte kerosine (Benzeen, tolueen, en al die andere honderden komponenten). En dan is 200 ton erg veel.
Dat is het dus niet, ik denk dat er uit alle nederlandse auto's samen meer verdampt.quote:Ik weet ook wel dat het nodig is, anders kan het vliegtuig niet veilig landen, maar het is wel een grote aanslag op het milieu.
Natuurlijk kan dat welquote:Op zondag 15 april 2007 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je kan het niet afschilderen als niet waar, fool!
Als je een beetje googled.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2005/10/04/R180.htm
http://noordholland.sp.nl/vragen106.shtml
http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=A1361_0_1_0_C
http://www.platformlaarbruch.nl/keros.html
200 ton (per jaar) is wel veel. Dat er ook nog 1000 ton (per dag) ergens anders gedumpt wordt, doet daar niets aanaf.quote:Op maandag 16 april 2007 08:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Da's niets. Toevallig zit m'n vader in de scheepvaart en de schatting is dat er wereldwijd zo'n 1,000 ton olie wordt geloosd/gedumpt per dag
[..]
Dat weet ik ook.quote:Dat is het dus niet, ik denk dat er uit alle nederlandse auto's samen meer verdampt.
Nah, het werd aangevoerd met het idee dat kerosine lozen waanzinnig schadelijk is terwijl verbrandde kerosine opeens vrijwel onschadelijk zou zijn. Zowel in hoeveelheden als in schadelijkheid is het echter verwaarloosbaar?quote:Op maandag 16 april 2007 09:56 schreef Knarf het volgende:
Er is ook geen oplossing voor, maar zonde is het wel.
Maar deze hele dumping heeft niets met "chem"trails te maken.
Sterf 's gauwquote:Op maandag 16 april 2007 09:08 schreef Anti-NWO het volgende:
nou nou, er mag hier wel eens een moderator kijken om een aantal mensen te waarschuwen.
Ik kan genoeg voorbeelden vinden van dingen die echt niet kunnen, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Op al die te gek gave grappen heb ik sowieso een heel duidelijk antwoord:quote:Op maandag 16 april 2007 10:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, het werd aangevoerd met het idee dat kerosine lozen waanzinnig schadelijk is terwijl verbrandde kerosine opeens vrijwel onschadelijk zou zijn. Zowel in hoeveelheden als in schadelijkheid is het echter verwaarloosbaar?
[..]
Sterf 's gauw![]()
Waarvoor dan? Er wordt lekker gediscussierd en af en toe kromme redenaties toegepast. Ik heb nog geen doodsverwensingen of bedreigingen gezien eigenlijk. Iemand naief noemen lijkt mij m'n goed recht![]()
En jij komt later klagen in dit topic over de manier waarop mensen reageren?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:30 schreef Max_Dark het volgende:
He stelletje genieen!
(I dunno, mensen hadden niks meer te doen dus gingen ze deze nonsens verkondigen denk ik)
Anyway, ik laat jullie weer alleen, make sure those tinfoil hats are fastened and secure!
Die uitdaging ken ik.quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef Anti-NWO het volgende:
Leuke uitdaging:
http://www.chemtrails.nl/map2/De%20Uitdaging.htm
De tweede is ook goed. Bestaat er informatie ouder dan het jaar 1990 waarin staat dat het heel normaal is dat contrails zo lang kunnen blijven hangen? Dat zou wel iets zijn waar bunkertjes iets aan kunnen hebben maar daar gaan ze niet naar op zoek. Hoe zou dat toch komen>?
Tering jantje, lekkere meteoroloog. Simpele optics worden toegeschreven aan Barium and Aluminumquote:Op maandag 16 april 2007 10:49 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Ik kan genoeg voorbeelden vinden van dingen die echt niet kunnen, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Op al die te gek gave grappen heb ik sowieso een heel duidelijk antwoord:
http://www.weahterwars.info
Een meteoroloog. Maar jullie weten het natuurlijk allemaal beter dan hem. Wijsneuzen. Dit is geen onderwerp om belachelijk te maken of lolllig over te doen. Daarvoor is het veels te belangrijk. Maar zo zie je maar hoe kinderachtig een hoop mensen nog reageren bij dit soort onderwerpen. ZIELIG. Wordt eens volwassen.
99.9% van alle andere 'echte' meteorologen weten het ook beter. Waarom geloof je net die ene college dropout die een baantje had bij een lokaal station?quote:Op maandag 16 april 2007 10:49 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Ik kan genoeg voorbeelden vinden van dingen die echt niet kunnen, maar daar heb ik helemaal geen zin in. Op al die te gek gave grappen heb ik sowieso een heel duidelijk antwoord:
http://www.weahterwars.info
Een meteoroloog. Maar jullie weten het natuurlijk allemaal beter dan hem.
Ik quote mijzelf gewoon even, omdat je het zo makkelijk negeert, maar wel je vraag beantwoord:quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef Anti-NWO het volgende:
De tweede is ook goed. Bestaat er informatie ouder dan het jaar 1990 waarin staat dat het heel normaal is dat contrails zo lang kunnen blijven hangen? Dat zou wel iets zijn waar bunkertjes iets aan kunnen hebben maar daar gaan ze niet naar op zoek. Hoe zou dat toch komen>?
Om het je nog makkelijker te maken heb ik de twee belangrijkste stukken even underlined...quote:Op woensdag 11 april 2007 17:19 schreef The_stranger het volgende:
Wat publicaties over contrails van voor 1994:Appleman, H. 1953: "The formation of exhaust condensation trails by jet aircraft" Georgi, J., 1960 (Presumed to be the first scientific report of a jet contrail expanding into cirrus): Zeitschrift Meteorologie, 14, p.102 Peter M. Kuhn: "Airborne Observations of Contrail Effects on the Thermal Radiation Budget": "... One aspect of weather pollution in the atmosphere is the generation of contrails. The spreading out of jet contrails into extensive cirrus sheets is a familiar sight. Often, when persistent conditions exist from 25,000 to 40,000 ft, several long contrails increase in number and gradually merge into an almost solid interlaced sheet": Journ. of the Amospheric Sciences, 27, 937 1970. Changnon, S., 1981, "Midwestern Cloud, Sunshine and Temperature Trends since 1901: Possible Evidence of Jet Contrail Effects", Journal of Applied Meteorology, vol 20, p496. Lecture Notes in Engineering: Air Traffic and The Environment, U.Schumann editor, Springer 1990, several papers on contrails.
Als er geen lange contrails zijn die blijven hangen, is er ook geen research naar te doen.. Het aanwezig zijn van deze research bewijst dus ook dat contrails ook in die tijd bleven hangen.. (en ook in cirrus verwaaiden, zoals het onderzoek van Peter M. Kuhn (zie boven) laat zien.
onze eigen meteologe Helga geeft anders wel toe dat er chemische rotzooi gestrooid wordt. Alleen ziet ze er geen kwade bedoelingen erachter.quote:Op maandag 16 april 2007 11:03 schreef proteus het volgende:
[..]
99.9% van alle andere 'echte' meteorologen weten het ook beter. Waarom geloof je net die ene college dropout die een baantje had bij een lokaal station?
Hoe weet zij dat nou, en waar geeft ze dat toe?quote:Op maandag 16 april 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
onze eigen meteologe Helga geeft anders wel toe dat er chemische rotzooi gestrooid wordt. Alleen ziet ze er geen kwade bedoelingen erachter.
In de tweede wereldoorlog trokken de bommenwerpers (die een stuk lager en dus in veel warmere en dus minder contrailgevoelige lucht vlogen) gigantische contrails. Daar zijn foto's zat van. Sterker nog, er zijn zelfs kleurenfoto's van. Beat thatquote:Op maandag 16 april 2007 11:01 schreef Knarf het volgende:
[..]
Die uitdaging ken ik.
De maker van de www.chemtrails.nl website heeft hier ook een tijd gepost.
Ik had hem gevraagt om een (volgens hem) normale contrail foto uit zijn eigen collectie van voor 1990. Die kon hij mij niet tonen, dus toen voelde ik mij niet geroepen om gehoor te geven aan zijn oproep.
Bronquote:The annual mean persistent contrail frequencies in unobscured skies dropped from 0.152 during 1993–94 to 0.124 in 1998–99 despite a rise in air traffic.
http://www.goodsky.homestead.com/files/gallery.htmlquote:Mijn geheugen blijkt nog te werken, nergens is op een foto van voor het jaartal 1990 een vergelijkbare streep te vinden!
quote:More B-17 bombers over Germany during WWII, with fighter escorts overhead- all these pilots confirm that contrails "WOULD PERSIST FOR HOURS, EVEN DAYS"
Ze geeft het toe - als in de zin van ze heeft het zelf gedaan?quote:Op maandag 16 april 2007 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
onze eigen meteologe Helga geeft anders wel toe dat er chemische rotzooi gestrooid wordt. Alleen ziet ze er geen kwade bedoelingen erachter.
Ik heb inmiddels behoorlijk wat kennis van meteorologie en een hoop kennis over luchtvaart en dit is volstrekte, complete, ongefundeerde en lachwekkend stupide onzin. Mijn broertje zit in de tweede klas en ik heb ongeveer vijf minuten nodig om hem uit te leggen waarom wolken of contrails uren kunnen blijven hangen.quote:Nee, in ideale weersomstandigheden, in uitzonderlijke gevallen, kan een contrail hooguit 20 minuten zichtbaar blijven, niet uren. Wereldwijd is het chemtrailfenomeen op gaan vallen sinds eind november 1998 en is er een nieuw fenomeen geboren. Natuurlijk hoort u hier niets over in de reguliere media en zult u het moeten doen met het Internet als informatiebron.
Ik verwijs nogmaals naar mezelf:quote:Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef Anti-NWO het volgende:
Die foto's laten geen uitgewaaide vliegtuigstrepen zien. Helaas met pindakaas. Op bunkersites is te lezen dat er minimaal 8 kilomter hoogte nodig is. Waarom spreekt men zichzelf overal tegen? Waarom worden foto's uit oorlogsperiodes gebruikt, waarbij ze mogelijk altijd al chemische contrails hebben gebruikt voor e.e.a.? Zelfs op deze foto's zijn geen uitgewaaide "contrails" te zien. Het zit namelijk zo. Er zijn vroeger heel zelden wel eens vaker chemtrails gebruikt. In de periode 45-94. Maar dit is zo zeldzaam geweest dat het aantal keren per land in een jaar op 1 hand is te tellen. Daarom denk ik niet dat het mensen lukt om zelf foto's te vinden van langer terug met hierop een vergelijkbare uitgewaaide CONtrail. Ik weet uit ervaringen van andere en die van mijzelf dat ik de waarheid spreek. Als je heel lang al goed naar boven kijkt dan weet je dat het vroeger niet voorkwam >> het: kunstmatige bewolking gemaakt door een vliegtuigstreep. Klaar is keesje. Einde verhaal. Dat maakt al die pogingen van jullie behoorlijk kansloos. Snappie snappie?
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
denk je niet dat als
a. er uberhaupt veel minder vliegtuigsporen zijn, en
b. fotografie voor de elite is,
c. de foto's die in die periode gemaakt werden slechts in zéér beperkte mate digitaal beschikbaar zijn
de kans op foto's van vliegtuigsporen veel kleiner is?
Zucht. Schrijf ik nu zo moeilijk?quote:Op maandag 16 april 2007 11:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog trokken de bommenwerpers (die een stuk lager en dus in veel warmere en dus minder contrailgevoelige lucht vlogen) gigantische contrails. Daar zijn foto's zat van. Sterker nog, er zijn zelfs kleurenfoto's van. Beat that![]()
Hij komt met keihard bewijs van het bestaan van uitwaaiende contrails in 1960.quote:Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef Anti-NWO het volgende:
Dan verwijs ik ook graag naar mezelf. Lekker makkelijk zo.
Dan verkondigen die sites bullshit en heb jij geen enkele kennis van meteorologie.quote:Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef Anti-NWO het volgende:
Die foto's laten geen uitgewaaide vliegtuigstrepen zien. Helaas met pindakaas. Op bunkersites is te lezen dat er minimaal 8 kilomter hoogte nodig is.
Gast...quote:Waarom spreekt men zichzelf overal tegen? Waarom worden foto's uit oorlogsperiodes gebruikt, waarbij ze mogelijk altijd al chemische contrails hebben gebruikt voor e.e.a.?
Iig niet in Europa. Slecht waterinjectie en dat geeft logischerwijs contrails.quote:Zelfs op deze foto's zijn geen uitgewaaide "contrails" te zien. Het zit namelijk zo. Er zijn vroeger heel zelden wel eens vaker chemtrails gebruikt. In de periode 45-94.
Tuurlijk wel. Er zit alleen een verschil in de luchtverplaatsing die een kist veroorzaakt. Moderne straalkisten vliegen bij een grofweg twee keer zo hoge invalshoek als bommenwerpers waardoor de wervelsterkte (als functie van het gewicht) kwadratisch omhoog gaat. Dus een factor vier. Die bommenwerpers hier zijn grofweg een factor 10 lichter. Een factor 40. Ook vliegen ze een factor twee langzamer. Een factor 80 minder luchtverplaatsing dus. Logisch dus dat het minder uitspreidt, ook de motoren daarvan verbruiken maar een fractie van de brandstof van een 747 en produceren dus veel minder waterdamp.quote:Maar dit is zo zeldzaam geweest dat het aantal keren per land in een jaar op 1 hand is te tellen. Daarom denk ik niet dat het mensen lukt om zelf foto's te vinden van langer terug met hierop een vergelijkbare uitgewaaide CONtrail. Ik weet uit ervaringen van andere en die van mijzelf dat ik de waarheid spreek. Als je heel lang al goed naar boven kijkt dan weet je dat het vroeger niet voorkwam >> het: kunstmatige bewolking gemaakt door een vliegtuigstreep.
Ik snap iig dat jij geen idee hebt waar je het over hebtquote:Klaar is keesje. Einde verhaal. Dat maakt al die pogingen van jullie behoorlijk kansloos. Snappie snappie?
Ga er eens op in als je dat tenminste kan. JIJ daagt ons uit om informatie te geven over de vraag of contrails voor 1990 ook uitwaaiden, ik geef de titels van onderzoeken, welke makkelijk te vinden zijn op het net, maar dit negeer je....quote:Op maandag 16 april 2007 13:05 schreef Anti-NWO het volgende:
Dan verwijs ik ook graag naar mezelf. Lekker makkelijk zo.
Gefeliciteerd met uw oogkleppen. Hou oud ben je, je komt over als een puber? Anyway, je komt jezelf nog wel een keer tegen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:31 schreef Anti-NWO het volgende:
Wat pas makkelijk is > dat jullie mij niet gaan overtuigen. Ik ben namelijk allang overtuigd van het feit dat chemtrails werkelijkheid zijn.
En er is niks dat jullie daar aan kunnen veranderen! Dat zal best frustrerend zijn, of niet?
Dit is dus een verzinsel (het is een verzinsel tot er aannemelijk bewijs voor is)quote:Dit is al deel 28? Dus wat denken jullie dat er gaat veranderen als we bij deel 280 zijn? Haha! Helemaal niks! Het enige wat is veranderd is dat er nog meer aluminium en barium de lucht in is gespoten en wie weet wat voor zooi nog meer om wat voor redenen dan ook.
Veel sterkte met die instelling. Je gaat jezelf persoonlijk of professioneel nog een keer héél hard tegenkomenquote:Tijd voor actie en snel een beetje. Verdiep je in het onderwerp, geloof je het niet, ok. Maar doe vooral geen moeite om mensen zoals mij proberen te overtuigen want dat is energie en tijdverspilling. Maar plaats gerust aanwijzingen en opmerkingen om misschien nog anderen mee te overtuigen. Succes.
Dus wat jij zegt is dat wat wij ook zeggen, met welk bewijs we ook aankomen, je per definitie niet van mening zult veranderen. Maar dan ook nooit...quote:Op maandag 16 april 2007 13:31 schreef Anti-NWO het volgende:
Wat pas makkelijk is > dat jullie mij niet gaan overtuigen. Ik ben namelijk allang overtuigd van het feit dat chemtrails werkelijkheid zijn. En er is niks dat jullie daar aan kunnen veranderen! Dat zal best frustrerend zijn, of niet? Dit is al deel 28? Dus wat denken jullie dat er gaat veranderen als we bij deel 280 zijn? Haha! Helemaal niks! Het enige wat is veranderd is dat er nog meer aluminium en barium de lucht in is gespoten en wie weet wat voor zooi nog meer om wat voor redenen dan ook. Tijd voor actie en snel een beetje. Verdiep je in het onderwerp, geloof je het niet, ok. Maar doe vooral geen moeite om mensen zoals mij proberen te overtuigen want dat is energie en tijdverspilling. Maar plaats gerust aanwijzingen en opmerkingen om misschien nog anderen mee te overtuigen. Succes.
Dat gevoel is wederzijds.quote:Op maandag 16 april 2007 14:01 schreef The_stranger het volgende:
Frustrerend? Nee bij lange na niet, wel erg humoristisch en lichtelijk meeleiwekkend....
Mooie opticsquote:
Pssst, de regenboog wordt al beschreven in het scheppigsverhaal. Denk je dat er toen al mensen gif in de lucht aant verspreiden waren?quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Anti-NWO het volgende:
Op deze pagina staan trouwens ook genoeg bewijzen: http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=75&start=0&category_id=9&parent_id=9&arcyear=&arcmonth=
Je hoeft alleen maar te kijken ernaar en je weet al genoeg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je het dan nog niet snapt. Dan .... is dat hetzelfde als proberen iemand uit te leggen dat er bladeren aan een boom zit terwijl die persoon zegt de bladeren niet te zien.
Het zou een Fokker 100 kunnen zijn, maar dat kun je beter aan een vliegtuigspotte:r vragen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:05 schreef Anti-NWO het volgende:
Even een vraag aan de experts hier: Wat is dit voor type toestel?
[afbeelding]
Beetje offtopic misschien maar aangezien hier zoveel experts aanwezig zijn kan ik het hier makkelijk vragen.
Geen idee. Twee (of zelfs drie-) motorig en opvallend grote en ver naar voor geplaatste motoren. T-staart, dus een Gulfstream oid?quote:Op maandag 16 april 2007 14:05 schreef Anti-NWO het volgende:
Even een vraag aan de experts hier: Wat is dit voor type toestel?
[afbeelding]
Beetje offtopic misschien maar aangezien hier zoveel experts aanwezig zijn kan ik het hier makkelijk vragen.
Of misschien wel gewoon een Boeing 727-200.quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het zou een Fokker 100 kunnen zijn, maar dat kun je beter aan een vliegtuigspotte:r vragen.
Het is goed dat je dit plaatkje post.quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Anti-NWO het volgende:
Op deze pagina staan trouwens ook genoeg bewijzen: http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=75&start=0&category_id=9&parent_id=9&arcyear=&arcmonth=
Je hoeft alleen maar te kijken ernaar en je weet al genoeg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je het dan nog niet snapt. Dan .... is dat hetzelfde als proberen iemand uit te leggen dat er bladeren aan een boom zit terwijl die persoon zegt de bladeren niet te zien.
Aan de pijlstelling te zien is dat iid waarschijnlijker... Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:36 schreef proteus het volgende:
[..]
Of misschien wel gewoon een Boeing 727-200.
photoshop niet zo te zienquote:
quote:
Ik zie onder andere distrails, hole punches, Kevin nogwat waves, pileus en normale contrails.quote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Anti-NWO het volgende:
Nog meer genoeg voorbeelden van weersmanipulatie:
http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=48&start=0&category_id=11&parent_id=11&arcyear=&arcmonth=
Met 'mooie' plaatjes
dus het gaat om verontreinigingen in de kerosine je leest weer eens erg selectiefquote:Op zondag 15 april 2007 19:35 schreef Resonancer het volgende:
Het belangrijkste deel uit de brief.
“I share your concern over the use of aluminum or barium compounds which have a considerable toxic potential,” the parliamentarian went on to say, “however, so far as I am aware the extent of their use is so far minimal.”
Prachtig. Een tipwervel in een wolk, of een lenticularis boven een cumulus wordt afgeschilderd als chemtrailquote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Anti-NWO het volgende:
Nog meer genoeg voorbeelden van weersmanipulatie:
http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=48&start=0&category_id=11&parent_id=11&arcyear=&arcmonth=
Met 'mooie' plaatjes
Ja inderdaad, mensen met 0 meteo kennis weten goed te vertellen wanneer iets aan een wolk normaal is en wanneer iets 'gemanipuleerd' is...quote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Prachtig. Een tipwervel in een wolk, of een lenticularis boven een cumulus wordt afgeschilderd als chemtrail
lekker betrouwbaar
Dus JIJ kunt hier aan zien watvoor stoffen er in de contrails zitten?quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Anti-NWO het volgende:
Op deze pagina staan trouwens ook genoeg bewijzen: http://www.weatherwars.info/index.php?news_id=75&start=0&category_id=9&parent_id=9&arcyear=&arcmonth=
Je hoeft alleen maar te kijken ernaar en je weet al genoeg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je het dan nog niet snapt. Dan .... is dat hetzelfde als proberen iemand uit te leggen dat er bladeren aan een boom zit terwijl die persoon zegt de bladeren niet te zien.
Tot nu toe is ieder wannabe-argument van de "believers" door een handje vol mensen met enige kennis van luchtvaart, luchtvaarttechnologie en meteorologie, volledig onderuit gehaald.quote:Op maandag 16 april 2007 17:57 schreef Boswachtertje het volgende:
Heh bah.. de complotten zijn zo goed dat er net als met de 9/11 verhalen niets meer op zit dan een welles-nietes discussie..
ik ga er van uit dat het iets te maken heeft met wolkenvorming en de (toenemende??) warmte van de zon af te remmen.. maar het probleem zoals altijd is, dat er van alle kanten tig bewijzen te vinden zijn
Zal in deel 29 wel weer mee gaan lezen en evt. mee discussiëren.. maar op dit moment besef ik voor mijzelf dat ik het niet zo ver moet zoeken. De waarheid is nml simpel..
Dit is dus een foutive vertaling en zelfs een leugen.quote:Op zondag 15 april 2007 19:35 schreef Resonancer het volgende:
Het belangrijkste deel uit de brief.
“I share your concern over the use of aluminum or barium compounds which have a considerable toxic potential,” the parliamentarian went on to say, “however, so far as I am aware the extent of their use is so far minimal.”
Hehe ligt er aan vanuit welke hoek je kijkt, maar point takenquote:Op maandag 16 april 2007 18:18 schreef mcDavid het volgende:
Tot nu toe is ieder wannabe-argument van de "believers" door een handje vol mensen met enige kennis van luchtvaart, luchtvaarttechnologie en meteorologie, volledig onderuit gehaald.
Wat mij betreft is het dus meer een nietes-nietes discussie.
Nee dat heeft england toegegeven gedaan te hebben. Niet in hoge frequentie. maar wel 100 keer van de jaren 70 tot mid jaren 90.quote:Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dit is dus een foutive vertaling en zelfs een leugen.
Ze zegt niets over barium en het gaat over 4 mm grote aluminium bolletjes die ze gevuld met een gas (ws. helium of waterstof) in de stratosfeer willen verspreiden. Dit om het broeikaseffect te verminderen. Dit is een plan (proefballon) van greenpeace uit 2004.
Waar geeft zij hierin toe dat chemtrails (zoals jullie die bedoelen) bestaan. En waarin geeft zij toe dat dit al op grote schaal langdurig aan de gang is?
Jij had de stelling gepost dat Engeland en Duitsland het officiel toegegeven hebben. Resonancer had toen als bewijs de brief van mvr. Monica Griefahn gepost (dat gele ding). Daar ben ik dus tegenin gegaan. Duitsland heeft dus niets officiel (tenminste niet volgens het bewijs van Resonancer) toegegeven. Het engelse bewijs is hier nog niet gepost (tenminste niet in topic 28quote:Op maandag 16 april 2007 18:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat heeft england toegegeven gedaan te hebben. Niet in hoge frequentie. maar wel 100 keer van de jaren 70 tot mid jaren 90.
Dus tja ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |