Omdat ik me erg verbaas over de houding van GeenStijl over zo'n clip. Gedrag van huisvrouwen uit de jaren vijftig die geschokt kijken naar een neger in de straat, zo lijkt het wel. En dat van een weblog dat zegt vernieuwend en baanbrekend en schokkend te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef Scorpie het volgende:
Als je er niet wakker van ligt, waarom post je dan een topic erover in GC?
Pardon? ga jij maar eens op op de site van het CBS grasduinenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:59 schreef danny91184 het volgende:
Ach.. ze klagen allemaal wel, maar het toch altijd die paar % van alle mensen die het verneukt voor de anderen...
Schop het tuig buiten, en laat de mensen die wel willen vernederlandse hier gewoon lekker zitten
Maar verder maak ik me er niet zo druk om..
Op hoeveel procent kom jij dan die niet crimineel is?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef LENUS het volgende:
[..]
Pardon? ga jij maar eens op op de site van het CBS grasduinen![]()
Die clip is bijzonder discriminerendquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Op hoeveel procent kom jij dan die niet crimineel is?
En wat heeft dat te maken met deze clip?
Voor Hollandersquote:
Ik vind de 'rapper' vooral een kankerjoch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:44 schreef Floripas het volgende:
Internettabloid GeenStijl en vooral de vaste claque reaguurders maken zich deze dagen druk om een videoclip waarin een Nedermarokkaan rapt wat hij allemaal aan misstanden ziet in Nederland. Afgezien van de vraag of een ononderbouwd log als GeenStijl zich tegen de vrijheid van meningsuiting van een ander aan moet bemoeien, vraag ik me echt af wat er nu zo erg is aan die clip. Hij is anti-discriminatie, anti-belastingen, anti-armoede, en volgens GeenStijl vooral anti-Nederland.
Tsja. Ik kan er echt niet wakker van liggen. Jullie wel?
Nee, de clip is tot stand gekomen met een cultuurfonds, maar dat geldt voor bijna alle Nederlandse clips, en daar had ik GeenStijl nog nooit over horen klagen. Waarom zouden ze ook, want ze maken televisie op de gesubsidieerde publieke omroep.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is toch dat nr dat door de staat gefinancieerd wordt?
totaal mee eens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:07 schreef Blue_ei het volgende:
Typisch GeenStijl overal een mening over die niet is gefundeerd.
Ze zijn natuurlijk zo rechts als het maar kan, en vooral de reagluurders.
Ze krijgen nu een broodje van eigen deeg en het hek is van de dam.
Een belangrijk deel van de kunst van GeenStijl ,is retotiek , stijlmiddelen (de kunstjes) dusdanig aanwenden dat de toehoorders niet in de gaten hebben dat ze misleid worden, maar het gevoel hebben dat ze door steekhoudende argumenten overtuigd zijn.
Informeer je eens wat beter.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
want ze maken televisie op de gesubsidieerde publieke omroep.
Kritiek SGP op subsidie 'radicale' clipquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, de clip is tot stand gekomen met een cultuurfonds, maar dat geldt voor bijna alle Nederlandse clips, en daar had ik GeenStijl nog nooit over horen klagen. Waarom zouden ze ook, want ze maken televisie op de gesubsidieerde publieke omroep.
quote:De clip is mede gefinancierd door het TAX-videoclipfonds van de ministeries van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen en Economische Zaken. Van der Vlies vindt dat de overheid ''niet moet meebetalen aan videoclips waarin begrip wordt gekweekt voor radicalisering. Als het kabinet over samen, samen, samen spreekt zou het een clip die onvrede aanricht, niet moet subsidiëren.''
Vanwege zijn kale hoofd?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind de 'rapper' vooral een kankerjoch.
Zegt hij ergens dat hij wel terrorist moet worden dan? Dat zie ik er dus niet in.quote:De 'gangsta-rapper' uit de ghetto vanAlphen aan de Rijn
die op NL kankert en zegt dat hij wel een moslimterrorist MOET worden vanwege de afschuwelijke manier waarop NL hem behandeld in de
ghetto van Alphen aan de Rijn
.
Volgens mij zegt hij niet dat hij Nederlanders afschuwelijk vindt.quote:En dan wel je videoclip laten betalen door die afschuwelijke Nederlanders.
Ja, hoor, maar onderbouwd, graag. Als hij kritiek mag hebben. mag jij dat ook. Maar wel op de inhoud.quote:Maar ik begrijp dat je volgens jou geen negatief commentaar hierop mag hebben?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=920408&c=50quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Informeer je eens wat beter.
Maar ik zie dus niet hoe er precies radicalisering wordt gekweekt in die clip...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kritiek SGP op subsidie 'radicale' clip
[..]
Dat is zo'n beetje hetzelfde als vragen waarom Mein Kampf discriminerend isquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Geef eens een citaat waaruit dat blijkt? Want ik zie die discriminatie niet.
Daar zou ik wel graag op rammen jaquote:
Heb je die clip eigenlijk wel gezien?quote:Zegt hij ergens dat hij wel terrorist moet worden dan? Dat zie ik er dus niet in.
Miereneuken, de hele clip is 1 grote tirade tegen Nederland. En dus tegen de Nederlanders.quote:Volgens mij zegt hij niet dat hij Nederlanders afschuwelijk vindt.
Heb ik gedaan.quote:Ja, hoor, maar onderbouwd, graag. Als hij kritiek mag hebben. mag jij dat ook. Maar wel op de inhoud.
Volgens mij heb je zelf niet eens die clip gekeken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar ik zie dus niet hoe er precies radicalisering wordt gekweekt in die clip...
Waarom mag GeenStijl al dan niet gesubsidieerd wel afgeven op de hoge belastingen en deze rapper niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:17 schreef Overlast het volgende:
Die clip slaat als kut op dirk. Helaas is dat niet het enige. Het is ook een schandalige karakterisering van Nederland. En daar zouden we geen subsidie voor moeten verlenen. Ophef over deze clip is daarom terecht.
Waarom? Volgens mij is maatschappijkritiek een goeie fase in de integratie. Het kan ze wat schelen hoe hun land eruitziet, net zoals het mij wat kan schelen en GeenStijl en de SGP en jou en iedereen anders die weleens een klachtenblik opentrekt.quote:Daarnaast is zo'n clip kenmerkend voor de verwerping van Nederland in de breedste zin van het woord door een groeiende groep allochtonen. Ook om deze reden is ophef over deze clip terecht.
Van der Vlies vindt dat de overheid ''niet moet meebetalen aan videoclips waarin begrip wordt gekweekt voor radicalisering.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar ik zie dus niet hoe er precies radicalisering wordt gekweekt in die clip...
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_door.html?p=16,1quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news.jsp?n=920408&c=50
Jij ontkende de subsidie, terwijl dat bericht daar toch over ging. Of die clip radicaliserend is of niet, ik vind het belachelijk die subsidie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_door.html?p=16,1
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Informeer je eens wat beter.
Ik heb hem zeker wel gezien. De laatste zin is: "Het land dat mij ziet als een kutmarokkaan". Zijn verandere kleding reflecteert dat: hij wordt gezien als een terrorist, als een oproerkraaier, als een hangjongere.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelf niet eens die clip gekeken.
Willen ze hem zijn mening verbieden dan? Bron?quote:Geenstijl zich tegen de vrijheid van meningsuiting van een ander aan moet bemoeien
Dus je weet het niet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje hetzelfde als vragen waarom Mein Kampf discriminerend is![]()
Wat een bullshit, waarom denk je dat hij die kleding aanheeft en zelfs Guantanomo in loopt? Hij zegt dat hij wel terrorist MOET worden vanwege alle discriminatie etc in NL. Zegt hij trouwens zelf ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb hem zeker wel gezien. De laatste zin is: "Het land dat mij ziet als een kutmarokkaan". Zijn verandere kleding reflecteert dat: hij wordt gezien als een terrorist, als een oproerkraaier, als een hangjongere.
Als jij een andere interpretatie hebt hoor ik die graag - met onderbouwing.
Ik hen hierna nog iets gezegd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daar zou ik wel graag op rammen ja
[..]
Heb je die clip eigenlijk wel gezien?Dat is wat hij zegt als hij op het einde in Mohammed B outfit en later oranje overal Guantanomo binnenloopt.
[..]
Miereneuken, de hele clip is 1 grote tirade tegen Nederland. En dus tegen de Nederlanders.
[..]
Heb ik gedaan.
Nou en? Dat is geen principieel standpunt, maar gesteggel over uitzendtijd. Laten we niet doen alsof GeenStijl dus tegenstander is van cultuursubsidies.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)iet_door.html?p=16,1
Maatschapijkritiek is prima. Deze meneer is echter zo fundamenteel in zijn kritiek en in combinatie met zijn begrip voor terrorisme verwerpt hij hiermee Nederland algeheel. Zo'n verwerping moeten we niet subidieren, en zo'n verwerping is verontrustend.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom mag GeenStijl al dan niet gesubsidieerd wel afgeven op de hoge belastingen en deze rapper niet?
[..]
Waarom? Volgens mij is maatschappijkritiek een goeie fase in de integratie. Het kan ze wat schelen hoe hun land eruitziet, net zoals het mij wat kan schelen en GeenStijl en de SGP en jou en iedereen anders die weleens een klachtenblik opentrekt.
Dat is Nederland afzeiken he. Het land wat zoveel armoede kentquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik hen hierna nog iets gezegd.
Ik vind kritiek hebben op Nederland wel iets heel anders dan kritiek hebben op Nederlanders. Hij komt in het begin van de clip ook op voor een Nederlands gezin dat eten van de voedselbank moet halen en waarvan het dochtertje gedwongen de prostitutie inmoet. Hoe verklaar je dat dan?
Dus het gaat alleen om de subsidie op de DAT-camera?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:21 schreef Overlast het volgende:
[..]
Van der Vlies vindt dat de overheid ''niet moet meebetalen aan videoclips waarin begrip wordt gekweekt voor radicalisering.
Ik ontkende de subsidie nergens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:22 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij ontkende de subsidie, terwijl dat bericht daar toch over ging. Of die clip radicaliserend is of niet, ik vind het belachelijk die subsidie.
Dat wel. Gesubsidieerd en al. Zo belangrijk voor de maatschappij, dat er artistiek verantwoorde clips gemaakt worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:21 schreef skiczukie het volgende:
Wel een toffe clip.
quote:Salah Edin, named after the Muslim warrior who defeated Richard the Lion Heart in the crusades and conquered back Jerusalem, is determined to bring back the essence of music to where it originally came from, Arabia
Aan de toch niet bepaald niet linkse Voltaire werd ooit de uitspraak toegewezen: "Ik mag uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht tot de dood verdedigen om die te uiten."quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is Nederland afzeiken he. Het land wat zoveel armoede kenten wiens kinderen de prositutie in moeten omdat er geen geld is
Totale bullshit natuurlijk, maar dat geeft niet. Past mooi in het "Nederland haat mij, de grootste islamhaters ter wereld bla bla bla".
Wat denk jij dan? Ga je hem nu ook nog eens zitten verdedigen? Het zit jullie soort 'linkse intellectuelen' wel ERG hoog met die zelfhaat he?![]()
Alleen DAT-Camera? Bron?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om de subsidie op de DAT-camera?
Ik zeg toch ook niet dat hij ze niet mag uiten en dat zegt GeenStijl ook niet. Dat wil echter niet zeggen dat je het er mee eens hoeft te zijn en je mag er wel degelijk geen spaan van heel laten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Aan de toch niet bepaald niet linkse Voltaire werd ooit de uitspraak toegewezen: "Ik mag uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht tot de dood verdedigen om die te uiten."
Dat geldt voor deze meneer en voor Wilders. Dat heeft niks te maken met zelfhaat.
Toen ik het typte wist ik nog nisk af van die subsidie, en dat maakt de clip in mijn ogen ook niet lelijk ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat wel. Gesubsidieerd en al. Zo belangrijk voor de maatschappij, dat er artistiek verantwoorde clips gemaakt worden.![]()
Maar wel, zoals bij hem werd gedaan, de subsidie intrekken? Dat vind ik nou nog eens een Nederlandse oplossing.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:30 schreef Overlast het volgende:
[..]
Alleen DAT-Camera? Bron?
Van der Vlies heeft het wel alleen over de subsidie. Als parlementarier controleert hij o.a. hoe de overheid met onze centjes omgaat. Ik denk niet dat Van der Vlies deze marokkaan zijn recht wil ontnemen dit soort belachelijke dingen te zeggen.
Joh? Nee echt waar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn meer Saladins op deze wereld.
Van zijn eigen MySpace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=39892773quote:Waar heb je dit vandaan?
Maar ik snap de moeite die GeenStijl met deze clip heeft dus ècht niet. Goed, je bent het niet met hem eens. Soit. Ga pubertv maken ofzo, volgens mij zijn er wel ergere dingen waarover ze kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij ze niet mag uiten en dat zegt GeenStijl ook niet. Dat wil echter niet zeggen dat je het er mee eens hoeft te zijn en je mag er wel degelijk geen spaan van heel laten.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=39892773quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Er zijn meer Saladins op deze wereld. Waar heb je dit vandaan?
Oh, wat een rotsite, ik kan hem nauwelijks lezen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Joh? Nee echt waar?
[..]
Van zijn eigen MySpace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=39892773
Dus? Dus mogen ze er niets over schrijven? Omdat jij dat vindt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar ik snap de moeite die GeenStijl met deze clip heeft dus ècht niet. Goed, je bent het niet met hem eens. Soit. Ga pubertv maken ofzo, volgens mij zijn er wel ergere dingen waarover ze kunnen schrijven.
Die sukkel beschouwt zichzelf als Marokkaan en Arabier man.quote:En dan het hele: "Ga dan in Marokko wonen." Waarom? Mag je geen kritiek hebben op je eigen land?
Maar de reaguurders van GS reageren als door een wesp gestoken, die voelen zich echt aangevallen, als ware het Ayaan Hirsi Ali die zegt dat Mohammed een pedofiel was. Waarom toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij ze niet mag uiten en dat zegt GeenStijl ook niet.
Nee, wat ik wilde vragen is: ik snap de verontwaardiging niet, ook niet van GeenStijl dat ook subsidies aaneemt als het zo uitkomt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef milagro het volgende:
volgens mij klaagt de SGP over die subsidie, en bericht GS daarover, wat is daar mis mee?
Het land van een miljoen mensen zonder baanquote:
Als je tegenstander bent van cultuursubsidies: soit. Dat ben ik zelf ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef WeirdMicky het volgende:
Duidelijk dat je geen poot hebt om op te staan. Ik snap niet waarom je niet verontwaardigd mag zijn over subsidies die worden betaald, door de staat, aan dit provocerende nonsens.
Zoals ik al eerder zei: kritiek prima. Fundamentele verwerping van de Nederlandse samenleving, liever niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar wel, zoals bij hem werd gedaan, de subsidie intrekken? Dat vind ik nou nog eens een Nederlandse oplossing.
"We durven niet te zeggen dat we geen weerwoord willen horen, als we er maar niet voor hoeven betalen."
Wat als Wilders z'n subsidie verliest omdat hij tegen onderdelen van de Grondwet fulmineert? Hm?
Ik zie hier een hoop geslachtoffer, maar geen discriminatie van Nederlanders, zoals jij aanvankelijk zei. Jij wel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het land van een miljoen mensen zonder baan
Waarvan grotendeels allochtoon ja
Het land waar ze je niet aannemen vanwege je naam
Onzin, is onlangs onderzocht
Het land van vooroordelen
Juist, dit nummer is een groot vooroordeel
Het land waar ze je dwingen tot het maken van problemen
Moet ik hier serieus op reageren? Sorry van je autoradio, maar ja ik moest wel![]()
Het land van zoveel wetten
Ja we leven immers niet in een bananenrepubliek
Het land waar ze constant met camera’s op je letten
Hoezo heb je iets te verbergen? Waar ben je bang voor?
Het land van het hoogste percentage moslimhaters
Goh, hoe zou dat nu komen?
Het land dat is opgebouwd door onze vaders
En ik maar denken dat die voorvaderen vooral goed waren in schoonmaakwerk.
Het land dat ons ziet als gevaar en terreur
Dat krijg je na straatterrorisme, aanslagen, intollerantie en segregatie.
Het land met mooie dromen stelt me teleur
Wijzen is hij in ieder geval goed in, nu nog een gezonde dosis zelfkritiek.
Het land dat de leeuw niet in z’n hemd laat staan, nee
![]()
Het land waar de vrouw wordt verkocht achter het raam
Die daar achter worden gestopt door loverboys die grotendeels Marokkaans zijn.
Het land waar ik geboren ben, maar waar kom ik vandaan?
Zoek een baan en gedraag je zeiksnor
Het land dat mij bestempelt als de k*tmarokkaan
Nou dat is vreemd, daar is ook helemaal geen aanleiding toe?
welke verontwaardiging van GS, ik lees dat niet in dat stukje, hoor, ze wijzen enkel de SGP ergens op "Hallo spindoktertjes van de SGP. Wat hadden we nou geleerd van de casus ChristenUnie en Gouden Bikini? Helemaal niets dus"quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, wat ik wilde vragen is: ik snap de verontwaardiging niet, ook niet van GeenStijl dat ook subsidies aaneemt als het zo uitkomt.
Maar blijkt dat echt uit die clip? Verwerpen ze Nederlandse normen en waarden harder dan, zeg, GeenStijl met hun eeuwige kritiek? Of Geert Wilders?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef Overlast het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: kritiek prima. Fundamentele verwerping van de Nederlandse samenleving, liever niet.
Nee, dat snap ik, zeg. Maar toch is GS zelf ook boos - anders hadden ze de clip niet gehost.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef milagro het volgende:
[..]
welke verontwaardiging van GS, ik lees dat niet in dat stukje, hoor, ze wijzen enkel de SGP ergens op "Hallo spindoktertjes van de SGP. Wat hadden we nou geleerd van de casus ChristenUnie en Gouden Bikini? Helemaal niets dus"
wat de "reaguurder" aan commentaar leveren is niet wat GS zelf vindt of debiteert.
sorry, hoor, maar dat is jouw interpretatie, ws om zo een punt te maken, wat je in dit geval dus niet hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, zeg. Maar toch is GS zelf ook boos - anders hadden ze de clip niet gehost.
Geen discriminatie wellicht, maar wel een verwerping van participatie in de maatschappij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie hier een hoop geslachtoffer, maar geen discriminatie van Nederlanders, zoals jij aanvankelijk zei. Jij wel?
Milagro, je weet dat de enige reden dat de SGP vragen heeft gesteld het eerdere bericht is over het nummer door GeenStijl?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:43 schreef milagro het volgende:
[..]
sorry, hoor, maar dat is jouw interpretatie, ws om zo een punt te maken, wat je in dit geval dus niet hebt.
ze berichten over de verontwaardiging vd SGP inzake de subsidie voor een dergelijke "haatzaai" clip, en wijzen deze partij erop dat dergelijke aandacht averechts werkt.
snap werkelijk niet waar jij verontwaardiging in leest, ze pleuren alles wat lekker bekt en lezers trekt op ddie site, dus ook dit gezeur vd SGP over een suffe clip van een nog suffere rapper.
Dus je trekt je eerdere statement in en geeft toe dat je fout zat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Geen discriminatie wellicht, maar wel een verwerping van participatie in de maatschappij.
Heb je ook nog argumenten of kwam je alleen even een kopje rooibos trollen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef -JSM- het volgende:
*diepe zucht*
Als florispas d'r gelijk niet kan halen, dan gaat ze maar mierenneuken op futiele details om haar gram alsnog te halen. Tot in het oneindige zelfs. En dan nog durven gaan mekkeren over het incasseringsvermogen van een ander![]()
..
Weer 'ns wat anders dan dat gebedel om een bron. Als iemand desgevraagd een bron levert, gaan miepen dat je 'm niet kunt lezen, boehoequote:Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef Floripas het volgende:
Oh, wat een rotsite, ik kan hem nauwelijks lezen.
Zijn ze boos op alles wat ze posten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, zeg. Maar toch is GS zelf ook boos - anders hadden ze de clip niet gehost.
Kun je niet lezen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus je trekt je eerdere statement in en geeft toe dat je fout zat?
Argumenten zat hier in dit topic. Alleen je probeert dat op een heimelijke manier te ontwijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:47 schreef Floripas het volgende:
Heb je ook nog argumenten of kwam je alleen even een kopje rooibos trollen?
nou , fucking én, ze plaatsen álles wat trekt, wat reacties uitlokt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Milagro, je weet dat de enige reden dat de SGP vragen heeft gesteld het eerdere bericht is over het nummer door GeenStijl?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/048151.html
GeenStijl begon met de ophef.
Nee, ik heb hem gezien. Het is een kutsite, het is een belachelijke gast, hij lijdt aan grootheidswaanzin, zoveel moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:48 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Weer 'ns wat anders dan dat gebedel om een bron. Als iemand desgevraagd een bron levert, gaan miepen dat je 'm niet kunt lezen, boehoe.
Denk idd dat dat het is. Geenstijl post alles wat reacties uitlokt en de onderwerpen die aan dat criterium voldoen worden door Geenstijl denigrerend/beledigend besproken. Zo is Geenstijl en dat vindt een grote doelgroep leuk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef milagro het volgende:
nou , fucking én, ze plaatsen álles wat trekt, wat reacties uitlokt.
Heb jij die eerste post gezien? En de reacties die daarop kwamen? Natuurlijk voeren ze hun reaguurders iets om op te kankeren, zo werken weblogs.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:48 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zijn ze boos op alles wat ze posten?
Dan snap je het principe van hun weblog niet helemaal geloof ik.
quote:
Heb jij het kortetermijngeheugen van een goudvis?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Geen discriminatie wellicht, maar wel een verwerping van participatie in de maatschappij.
Oh ja, heimelijk, zo ben ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:48 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Argumenten zat hier in dit topic. Alleen je probeert dat op een heimelijke manier te ontwijken.
Agut, Floripas draait helemaal door. Ach ja, een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
[..]
Heb jij het kortetermijngeheugen van een goudvis?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:54 schreef LENUS het volgende:
[..]
Agut, Floripas draait helemaal door. Ach ja, een kat in het nauw maakt rare sprongen![]()
Als iemand alsnog een antwoord op je vragen geeft, herhaal je z'n antwoord maar.quote:
Oh, als je vastgeluld wordt, ga je ineens een ander uitdagen om te gaan trollen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:54 schreef Floripas het volgende:
[...]
![]()
Is dat alles wat je te bieden hebt?
Nee, laf is speciaal een kloon aanmaken voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Oh, als je vastgeluld wordt, ga je ineens een ander uitdagen om te gaan trollen?
Hoe laf ben je dan.
Als jij niks toe te voegen hebt aan dit topic mag je van mij naar PUB.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Als iemand alsnog een antwoord op je vragen geeft, herhaal je z'n antwoord maar.
Dus, wat probeer je nu te toevoegen.
Als je eens in m'n posthistory keek, dan had je kunnen zien dat ik vaker geposts heb voordat ik je hilarische topic spotte.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, laf is speciaal een kloon aanmaken voor dit soort dingen.
Met andere woorden: je topic hoort dus thuis in PUB?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:56 schreef Floripas het volgende:
Als jij niks toe te voegen hebt aan dit topic mag je van mij naar PUB.
Ik gaf net al toe dat het geen discriminatie is, maar een verwerping van participatie in de Nederlandse samenleving. Een gepaste opmerking in deze: MENS ga koken!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
![]()
Je staat niet eens achter je eigen woorden? Zeg de juf dan maar eens braaf, met echte woordjes, wat er mis is met haar constatering.
Dat is een verwerping van mijn participatie in de Nederlandse samenleving.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik gaf net al toe dat het geen discriminatie is, maar een verwerping van participatie in de Nederlandse samenleving. Een gepaste opmerking in deze: MENS ga koken!
MENS GA KOKEN!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
Dit lijkt geen kant op te gaan. Ik ga mijn antiGeenStijlgram wel halen op een terrasje.
Aggut, bij beetje tegengas neem je meteen de voeten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
Dit lijkt geen kant op te gaan. Ik ga mijn antiGeenStijlgram wel halen op een terrasje.
Zo, jij bent wel een van de zuurdere users, niet? Ik zie de gaten in m'n beeldscherm branden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:00 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Aggut, bij beetje tegengas neem je meteen de voeten.
Naja, doe je ook Femke en Mohammed de groeten van ons? [afbeelding]
Hier zou Salah Edin vast ook een heel afkeurend nummer over kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
MENS GA BIER DRINKEN EN FLIRTEN!!!!!
Toch zien we je hier nog steeds aan het tieren en krijsen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
Een ander van geen incasseringsvermogen betichten, maar onderhand blijkt het wel dat je er ironisch genoeg zelf geen incasseringsvermogen hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:54 schreef Floripas het volgende:
![]()
Je staat niet eens achter je eigen woorden?
Duidelijk natuurlijk. Zo'n gozer is gewoon de vijand, da's duidelijk. Wat mij betreft ook. Niets NL-er aan, gewoon een lid vd 5e-colonne.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar de reaguurders van GS reageren als door een wesp gestoken, die voelen zich echt aangevallen, als ware het Ayaan Hirsi Ali die zegt dat Mohammed een pedofiel was. Waarom toch?
Ik denk dat-ie dan wel in het arabisch had gerapt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Duidelijk natuurlijk. Zo'n gozer is gewoon de vijand, da's duidelijk. Wat mij betreft ook. Niets NL-er aan, gewoon een lid vd 5e-colonne.
Ik was van plan om je helemaal de tering te schelden, maar ik zie net dat je verbannen bent, dus dat zou zijn als tegen een levenloos lichaam trappen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:08 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Toch zien we je hier nog steeds aan het tieren en krijsen..
[..]
Een ander van geen incasseringsvermogen betichten, maar onderhand blijkt het wel dat je er ironisch genoeg zelf geen incasseringsvermogen hebt.
Als een kat in de nauw, ga je ineens een ander beschuldigen dat hij niet achter z'n woorden staat, maar vervolgens blijf je na je aangekondigde vlucht nog steeds plakken.
How sad.
Absoluut. Tis best belangrijk dat ie een kop heeft alsof ie het resultaat is van 1.000 jaar neef-nicht inteelt. Oh nee wacht die kans is erg groot trouwensquote:
Nee, jij ziet wel meer overduidelijke dingen niet.quote:Op maandag 9 april 2007 19:35 schreef Floripas het volgende:
En dat is relevant voor de boodschap van de videoclip? Ik zie 't echt niet.
Jij was deze discussie eergister al zat, he?quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, jij ziet wel meer overduidelijke dingen niet.
quote:
Nou, dat is toch terecht! Hollanders zijn toch dat volk met die holle (= lege) koppen die in de blubber onder de zeespiegel zijn gaan wonen!quote:
Helemaal niet: hij baalt er juist van dat hij niet mee mag doen en aan de kant en opzij wordt gezet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Jij ziet er vast prachtig uit.quote:Op maandag 9 april 2007 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Tis best belangrijk dat ie een kop heeft alsof ie het resultaat is van 1.000 jaar neef-nicht inteelt. Oh nee wacht die kans is erg groot trouwens
Hoe oud is hij? 45?
Dat doet hij ook normaal gesproken.quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie dan wel in het arabisch had gerapt.
Beter dan hij ja.quote:
Zonder fobo geloof ik je niet sorry.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beter dan hij ja.
[afbeelding]
Bewijs eerst dat jij niet de persoon op de foto hieronder bent.quote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.salahedin.nl/intro_page.jpg
Volgens mij rapte hij altijd in het Engels.quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat doet hij ook normaal gesproken.
Ik vind het echt irritant dat jij vaak gewoon dingen hier neerplempt die je gewoon helemaal niet weet. Zeg dan niets of zoek het eerst even op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij rapte hij altijd in het Engels.
Ik kende hem alleen van een Engelstalige spit met de Oran. Dat deed hij overigens vrij aardig, idioot of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het echt irritant dat jij vaak gewoon dingen hier neerplempt die je gewoon helemaal niet weet. Zeg dan niets of zoek het eerst even op.
Hij deed eerst heel even Engels en is daarna overgegaan naar Arabisch.
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef LENUS het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op reageren? Sorry van je autoradio, maar ja ik moest wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef milagro het volgende:
[..]
wat de "reaguurders" aan commentaar leveren is niet wat GS zelf vindt of debiteert.
Inderdaad, goed gezegd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef LENUS het volgende:
[..]
![]()
Ze zijn gewoon vuige manipulators en propagandeurs, net zoals de rest van de massamedia.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik me erg verbaas over de houding van GeenStijl over zo'n clip. Gedrag van huisvrouwen uit de jaren vijftig die geschokt kijken naar een neger in de straat, zo lijkt het wel. En dat van een weblog dat zegt vernieuwend en baanbrekend en schokkend te zijn.
Ik vroeg me gewoon heel erg af of andere mensen iets schokkends in die clip zagen dat ik niet kon ontdekken.
Dat is zijn punt ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef LENUS het volgende:
[..]
Onzin? Het onderzoek van het CBS liegt er niet om: allochtonen worden minder vaak uitgenodigd op gesprek.quote:Het land waar ze je niet aannemen vanwege je naam
En wat jij spuit ook. Wat is je punt?quote:Het land van vooroordelen
Volgens mij slaat "het maken van problemen" op het maken van dit soort nummers. Salah Edin heeft geen strafblad ofzo.quote:Het land waar ze je dwingen tot het maken van problemen
Ik hoor anders veel mensen - terecht - klagen over een oerwoud aan wetten er regeltjes.quote:Het land van zoveel wetten
Oh, jij hebt niks te verbergen? Mag ik even bij jou in je laatjes komen rommelen, dan?quote:Het land waar ze constant met camera’s op je letten
Nou, hoe komt dat dan? Als hier één politieke moord is gepleegd door een moslim en nul aanslagen? Waarom dan meer dan, zeg, Engeland, waar veel meer aanslagen zijn geweest?quote:Het land van het hoogste percentage moslimhaters
En pijpfitters en bouwvakkers, ja. Kijk jij neer op dat soort werk?quote:Het land dat is opgebouwd door onze vaders
"Straatterrorisme"quote:Het land dat ons ziet als gevaar en terreur
Zelfkritiek zou hem niet misstaan, maar jou zeker ook niet!quote:Het land met mooie dromen stelt me teleur
Ja, nou en? Mag hij daar geen kritiek op hebben omdat dat ook Marokkanen zijn?quote:Het land dat de leeuw niet in z’n hemd laat staan, nee
![]()
Volgens mij heeft hij een baan.quote:Het land waar ik geboren ben, maar waar kom ik vandaan?
Hij zegt toch nergens dat er geen aanleiding toe is?quote:Het land dat mij bestempelt als de k*tmarokkaan
Die clip is professioneel gemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:27 schreef MrSASO het volgende:
Goede clip.
Rapnummer zijn er om lekkere wijven in videoclips te laten zien. Negers begrijpen dat, de rest niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:13 schreef Floripas het volgende:
Rapnummers (en eigenlijk alle muziek) zijn er toch niet om oplossingen te geven? Ze zijn er om je gal te spuwen, en dat lukt in dit liedje prima. Ik neem aan dat als je het hem vraagt, hij vast wel met oplossingen komt.
Zo is rap anders niet begonnen. Rap is bij uitstek begonnen als kritisch medium van de onderklasse, ruige poëzie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef buachaille het volgende:
[..]
Rapnummer zijn er om lekkere wijven in videoclips te laten zien. Negers begrijpen dat, de rest niet.
Ja dat is ongetwijfeld de conclusie die uit soft-sociologisch onderzoek naar voren is gekomen. Vanuit een "blank" oogpunt zal dat zo zijn ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo is rap anders niet begonnen. Rap is bij uitstek begonnen als kritisch medium van de onderklasse, ruige poëzie.
Nee hoor, hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja dat is ongetwijfeld de conclusie die uit soft-sociologisch onderzoek naar voren is gekomen. Vanuit een "blank" oogpunt zal dat zo zijn ja.
Een slachtofferrol is niet haatzaaiend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef Timmehhh het volgende:
De clip is gewoon haatzaaiend door de diverse leugens en de gigantische slachtofferrol die wordt aangemeten. Hij rechtvaardigt ook nog eens geweld.
Waar zegt-ie dat? Dat heb ik gemist.quote:Vooral de volgende zinsnede is opvallend: "vind je het gek dat ze in Frankrijk rellen krijgen, WIJ noemen dat strijden !"
Ik hoor het nu ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Timmehhh het volgende:
Heb je uberhaupt de clip wel gezien? Op 2/3 van de clip zegt die dat.
Vertel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef Ringo het volgende:
Ik weet dan weer toevallig dat Salah Edin in het echt helemaal niet zo'n gangsta-mothafucka is als zijn clip doet geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |