Zo, jij bent wel een van de zuurdere users, niet? Ik zie de gaten in m'n beeldscherm branden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:00 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Aggut, bij beetje tegengas neem je meteen de voeten.
Naja, doe je ook Femke en Mohammed de groeten van ons? [afbeelding]
Hier zou Salah Edin vast ook een heel afkeurend nummer over kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
MENS GA BIER DRINKEN EN FLIRTEN!!!!!
Toch zien we je hier nog steeds aan het tieren en krijsen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef Floripas het volgende:
Dit lijkt geen kant op te gaan. Ik ga mijn antiGeenStijlgram wel halen op een terrasje.
Een ander van geen incasseringsvermogen betichten, maar onderhand blijkt het wel dat je er ironisch genoeg zelf geen incasseringsvermogen hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:54 schreef Floripas het volgende:
![]()
Is dat alles wat je te bieden hebt?
Je staat niet eens achter je eigen woorden?
Duidelijk natuurlijk. Zo'n gozer is gewoon de vijand, da's duidelijk. Wat mij betreft ook. Niets NL-er aan, gewoon een lid vd 5e-colonne.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar de reaguurders van GS reageren als door een wesp gestoken, die voelen zich echt aangevallen, als ware het Ayaan Hirsi Ali die zegt dat Mohammed een pedofiel was. Waarom toch?
Ik denk dat-ie dan wel in het arabisch had gerapt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Duidelijk natuurlijk. Zo'n gozer is gewoon de vijand, da's duidelijk. Wat mij betreft ook. Niets NL-er aan, gewoon een lid vd 5e-colonne.
Ik was van plan om je helemaal de tering te schelden, maar ik zie net dat je verbannen bent, dus dat zou zijn als tegen een levenloos lichaam trappen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:08 schreef -JSM- het volgende:
[..]
Toch zien we je hier nog steeds aan het tieren en krijsen..
[..]
Een ander van geen incasseringsvermogen betichten, maar onderhand blijkt het wel dat je er ironisch genoeg zelf geen incasseringsvermogen hebt.
Als een kat in de nauw, ga je ineens een ander beschuldigen dat hij niet achter z'n woorden staat, maar vervolgens blijf je na je aangekondigde vlucht nog steeds plakken.
How sad.
Absoluut. Tis best belangrijk dat ie een kop heeft alsof ie het resultaat is van 1.000 jaar neef-nicht inteelt. Oh nee wacht die kans is erg groot trouwensquote:
Nee, jij ziet wel meer overduidelijke dingen niet.quote:Op maandag 9 april 2007 19:35 schreef Floripas het volgende:
En dat is relevant voor de boodschap van de videoclip? Ik zie 't echt niet.
Jij was deze discussie eergister al zat, he?quote:Op maandag 9 april 2007 19:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee, jij ziet wel meer overduidelijke dingen niet.
quote:
Nou, dat is toch terecht! Hollanders zijn toch dat volk met die holle (= lege) koppen die in de blubber onder de zeespiegel zijn gaan wonen!quote:
Helemaal niet: hij baalt er juist van dat hij niet mee mag doen en aan de kant en opzij wordt gezet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:46 schreef LENUS het volgende:
[..]
Geen discriminatie wellicht, maar wel een verwerping van participatie in de maatschappij.
Jij ziet er vast prachtig uit.quote:Op maandag 9 april 2007 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Absoluut. Tis best belangrijk dat ie een kop heeft alsof ie het resultaat is van 1.000 jaar neef-nicht inteelt. Oh nee wacht die kans is erg groot trouwens
Hoe oud is hij? 45?
Dat doet hij ook normaal gesproken.quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie dan wel in het arabisch had gerapt.
Beter dan hij ja.quote:
Zonder fobo geloof ik je niet sorry.quote:Op maandag 9 april 2007 22:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Beter dan hij ja.
[afbeelding]
Bewijs eerst dat jij niet de persoon op de foto hieronder bent.quote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://www.salahedin.nl/intro_page.jpg
Volgens mij rapte hij altijd in het Engels.quote:Op maandag 9 april 2007 22:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat doet hij ook normaal gesproken.
Ik vind het echt irritant dat jij vaak gewoon dingen hier neerplempt die je gewoon helemaal niet weet. Zeg dan niets of zoek het eerst even op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens mij rapte hij altijd in het Engels.
Ik kende hem alleen van een Engelstalige spit met de Oran. Dat deed hij overigens vrij aardig, idioot of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik vind het echt irritant dat jij vaak gewoon dingen hier neerplempt die je gewoon helemaal niet weet. Zeg dan niets of zoek het eerst even op.
Hij deed eerst heel even Engels en is daarna overgegaan naar Arabisch.
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het land van een miljoen mensen zonder baan
Waarvan grotendeels allochtoon ja
Het land waar ze je niet aannemen vanwege je naam
Onzin, is onlangs onderzocht
Het land van vooroordelen
Juist, dit nummer is een groot vooroordeel
Het land waar ze je dwingen tot het maken van problemen
Moet ik hier serieus op reageren? Sorry van je autoradio, maar ja ik moest wel![]()
Het land van zoveel wetten
Ja we leven immers niet in een bananenrepubliek
Het land waar ze constant met camera’s op je letten
Hoezo heb je iets te verbergen? Waar ben je bang voor?
Het land van het hoogste percentage moslimhaters
Goh, hoe zou dat nu komen?
Het land dat is opgebouwd door onze vaders
En ik maar denken dat die voorvaderen vooral goed waren in schoonmaakwerk.
Het land dat ons ziet als gevaar en terreur
Dat krijg je na straatterrorisme, aanslagen, intollerantie en segregatie.
Het land met mooie dromen stelt me teleur
Wijzen is hij in ieder geval goed in, nu nog een gezonde dosis zelfkritiek.
Het land dat de leeuw niet in z’n hemd laat staan, nee
![]()
Het land waar de vrouw wordt verkocht achter het raam
Die daar achter worden gestopt door loverboys die grotendeels Marokkaans zijn.
Het land waar ik geboren ben, maar waar kom ik vandaan?
Zoek een baan en gedraag je zeiksnor
Het land dat mij bestempelt als de k*tmarokkaan
Nou dat is vreemd, daar is ook helemaal geen aanleiding toe?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef milagro het volgende:
[..]
wat de "reaguurders" aan commentaar leveren is niet wat GS zelf vindt of debiteert.
Inderdaad, goed gezegd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het land waar ze je niet aannemen vanwege je naam
Het land van vooroordelen
Het land waar ze je dwingen tot het maken van problemen
Moet ik hier serieus op reageren? Sorry van je autoradio, maar ja ik moest wel![]()
Het land van zoveel wetten
Het land waar ze constant met camera’s op je letten
Het land van het hoogste percentage moslimhaters
Het land dat is opgebouwd door onze vaders
Het land dat ons ziet als gevaar en terreur
Het land met mooie dromen stelt me teleur
Het land dat de leeuw niet in z’n hemd laat staan, nee
![]()
Het land waar ik geboren ben, maar waar kom ik vandaan?
Het land dat mij bestempelt als de k*tmarokkaan
Ze zijn gewoon vuige manipulators en propagandeurs, net zoals de rest van de massamedia.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Omdat ik me erg verbaas over de houding van GeenStijl over zo'n clip. Gedrag van huisvrouwen uit de jaren vijftig die geschokt kijken naar een neger in de straat, zo lijkt het wel. En dat van een weblog dat zegt vernieuwend en baanbrekend en schokkend te zijn.
Ik vroeg me gewoon heel erg af of andere mensen iets schokkends in die clip zagen dat ik niet kon ontdekken.
Dat is zijn punt ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef LENUS het volgende:
[..]
Onzin? Het onderzoek van het CBS liegt er niet om: allochtonen worden minder vaak uitgenodigd op gesprek.quote:Het land waar ze je niet aannemen vanwege je naam
En wat jij spuit ook. Wat is je punt?quote:Het land van vooroordelen
Volgens mij slaat "het maken van problemen" op het maken van dit soort nummers. Salah Edin heeft geen strafblad ofzo.quote:Het land waar ze je dwingen tot het maken van problemen
Ik hoor anders veel mensen - terecht - klagen over een oerwoud aan wetten er regeltjes.quote:Het land van zoveel wetten
Oh, jij hebt niks te verbergen? Mag ik even bij jou in je laatjes komen rommelen, dan?quote:Het land waar ze constant met camera’s op je letten
Nou, hoe komt dat dan? Als hier één politieke moord is gepleegd door een moslim en nul aanslagen? Waarom dan meer dan, zeg, Engeland, waar veel meer aanslagen zijn geweest?quote:Het land van het hoogste percentage moslimhaters
En pijpfitters en bouwvakkers, ja. Kijk jij neer op dat soort werk?quote:Het land dat is opgebouwd door onze vaders
"Straatterrorisme"quote:Het land dat ons ziet als gevaar en terreur
Zelfkritiek zou hem niet misstaan, maar jou zeker ook niet!quote:Het land met mooie dromen stelt me teleur
Ja, nou en? Mag hij daar geen kritiek op hebben omdat dat ook Marokkanen zijn?quote:Het land dat de leeuw niet in z’n hemd laat staan, nee
![]()
Volgens mij heeft hij een baan.quote:Het land waar ik geboren ben, maar waar kom ik vandaan?
Hij zegt toch nergens dat er geen aanleiding toe is?quote:Het land dat mij bestempelt als de k*tmarokkaan
Die clip is professioneel gemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:27 schreef MrSASO het volgende:
Goede clip.
Rapnummer zijn er om lekkere wijven in videoclips te laten zien. Negers begrijpen dat, de rest niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:13 schreef Floripas het volgende:
Rapnummers (en eigenlijk alle muziek) zijn er toch niet om oplossingen te geven? Ze zijn er om je gal te spuwen, en dat lukt in dit liedje prima. Ik neem aan dat als je het hem vraagt, hij vast wel met oplossingen komt.
Zo is rap anders niet begonnen. Rap is bij uitstek begonnen als kritisch medium van de onderklasse, ruige poëzie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef buachaille het volgende:
[..]
Rapnummer zijn er om lekkere wijven in videoclips te laten zien. Negers begrijpen dat, de rest niet.
Ja dat is ongetwijfeld de conclusie die uit soft-sociologisch onderzoek naar voren is gekomen. Vanuit een "blank" oogpunt zal dat zo zijn ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo is rap anders niet begonnen. Rap is bij uitstek begonnen als kritisch medium van de onderklasse, ruige poëzie.
Nee hoor, hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja dat is ongetwijfeld de conclusie die uit soft-sociologisch onderzoek naar voren is gekomen. Vanuit een "blank" oogpunt zal dat zo zijn ja.
Een slachtofferrol is niet haatzaaiend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef Timmehhh het volgende:
De clip is gewoon haatzaaiend door de diverse leugens en de gigantische slachtofferrol die wordt aangemeten. Hij rechtvaardigt ook nog eens geweld.
Waar zegt-ie dat? Dat heb ik gemist.quote:Vooral de volgende zinsnede is opvallend: "vind je het gek dat ze in Frankrijk rellen krijgen, WIJ noemen dat strijden !"
Ik hoor het nu ook, inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:32 schreef Timmehhh het volgende:
Heb je uberhaupt de clip wel gezien? Op 2/3 van de clip zegt die dat.
Vertel?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef Ringo het volgende:
Ik weet dan weer toevallig dat Salah Edin in het echt helemaal niet zo'n gangsta-mothafucka is als zijn clip doet geloven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |