Je weet wat je te doen staat:quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:01 schreef Tissik het volgende:
[..]
Duidelijk filmpje, wat precies weergeeft hoe ontzettend laag Brrrian is.
Brian knijpt Huub in zijn borst, terwijl hij zegt: " Ga je knijpen?!"
Brian geeft Huub een kopstoot en zegt meteen daarna: "Wat ga je doen, ga je kopstoten geven?"
Brian, legt zijn eigen daden steevast in de schoenen van een ander. En komt er op die manier ook iedere keer mee weg. Zo zal het ook nu wel weer gaan, de redactie is met 60 camera's ziende blind.
En je beloning zal zijn: geestverruimende middelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je weet wat je te doen staat:
Bel de redactie, zeg wat je gezien hebt en spreek de woorden:
Ik rapporteer deze motherfucking shit. Ik word helemaal para, brother!
(dat brother alleen als je een vrouwelijk redactielid aan de lijn hebt natuurlijk...)
Vind ik ook primaquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:09 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik eerder iets van:
Brian schopt een hondje (natuuuuurlijk per ongeluk) en Amanda schopt brian.. brian pissen en slaat Natasia.. en natasia hooked amandel neer, omdat zij de aanstichter was...
ik weet niet hoe groot die van jou is.. maar ik zou hem best willen hebben hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:15 schreef havefun het volgende:
Die tuin is echt veel kleiner dan het lijkt op de streams. Zie die gast lopen dan lijkt alles veel kleiner.
Hoop het. Tijd dat het eens een keer echt uit de hand gaat lopen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:14 schreef havefun het volgende:
Vanavond zal het wel weer los gaan denk ik.
Dit staat al vast dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hoop het. Tijd dat het eens een keer echt uit de hand gaat lopen.
En vanaf maandag is het programma voor mij toch over, ik ga echt niet betalen voor streamlocks en haperende streams
Ik denk ongeveer even groot als daar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik weet niet hoe groot die van jou is.. maar ik zou hem best willen hebben hoor
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:17 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer even groot als daar.
De mensen die de redaktie gebeld hebben bevestigen het, dus tja...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:16 schreef getl0st het volgende:
Dit staat al vast dan?
Als dat zo is.. stopt het programma voor veel mensen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De mensen die de redaktie gebeld hebben bevestigen het, dus tja...
Bij de buren? Politiebureau?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef blomst het volgende:
Wat moeten die tuinmannen in beeld.
Waar zijn de andere bewoners.
Hier volgens mij ook jah.. werd wel weer even tijd ook.. ging eigenlijk nergens meer over, zelfde niveau als in de kooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:20 schreef Copycat het volgende:
De rust is weer een beetje wedergekeerd, zowel hier als in de kooi?
Sjon's bedoeling is dat de streamers de TV uitzendingen gaan volgen, want kijkcijfers zijn zeker in de huidige omstandigheden ( overname/fusie besprekingen en verkoop DGK ) o zo belangrijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als dat zo is.. stopt het programma voor veel mensen..
En binnen een week zijn de beelden weer gratis.. dat kan niet anders![]()
Dat zie ik weinig streamers doen aangezien de televisie-uitzendingen helemaal gekleurd zijn door al het geknip en geplak.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef FdW het volgende:
Sjon's bedoeling is dat de streamers de TV uitzendingen gaan volgen, want kijkcijfers zijn zeker in de huidige omstandigheden ( overname/fusie besprekingen en verkoop DGK ) o zo belangrijk.![]()
![]()
Ik kijk nooit geen talpa :p dus zal het nu ook niet gaan doen.. ik walg van die zender..quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon's bedoeling is dat de streamers de TV uitzendingen gaan volgen, want kijkcijfers zijn zeker in de huidige omstandigheden ( overname/fusie besprekingen en verkoop DGK ) o zo belangrijk.![]()
![]()
Helemaal eensch! Maar Sjon heeft vanaf het begin alleen foute beslissingen genomen met dit programma, dus waarom zou het nu opeen anders zijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zie ik weinig streamers doen aangezien de televisie-uitzendingen helemaal gekleurd zijn door al het geknip en geplak.
Ze kunnen ook de eerste goede beslissing nemen door nu brian een exit te gevenquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Helemaal eensch! Maar Sjon heeft vanaf het begin alleen foute beslissingen genomen met dit programma, dus waarom zou het nu opeen anders zijn?![]()
Daar heb jij dan weer een heel sterk punt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:26 schreef FdW het volgende:
Helemaal eensch! Maar Sjon heeft vanaf het begin alleen foute beslissingen genomen met dit programma, dus waarom zou het nu opeen anders zijn?![]()
Dat strikje van Ikea lijkt me wat teveel eerquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de eerste goede beslissing nemen door nu brian een exit te gevenmet een leuk strikje van de IKEA eromheen.. speciaal voor hem gemaakt
Nog steeds in het delirium van afgelopen zaterdagquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Op het filmpje op de site van de gouden kooi zie je ovlgens mij dat huub een kopstoot geeft? alleen die van brian is duidelijker te zien...
Hij verhomoot dat hondje!quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hondje van Amanda heeft nog geen hekel aan Eric.
Ze hebben daar bewust de verkeerde camera hoek gebruikt. Het filmpje op Youtube is van de andere stream en die is veel duidelijker...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Op het filmpje op de site van de gouden kooi zie je ovlgens mij dat huub een kopstoot geeft? alleen die van brian is duidelijker te zien...
Je hebt weer volkomen gelijk. Toedeloequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is er al een "geef hier uw mening over de roddel dat de streams betaald moeten worden" topic... misschien dat het geneuzel daarover dus daar kan plaatsvinden ipv in de COS?!
Tien gaat geld vragen voor de livestreams!
Als ik het filmpje klik dan gaat ie in een klein venster naar de home pagina..quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:34 schreef daWeasel het volgende:
Ja en die van Huub word nog een keer herhaald ook vanuit een onduidelijke hoek, alsof het lijkt dat Huub een kopstoot geeft.![]()
![]()
Ik snap niet dat die ene camera niet er naar toe draaide... die van redelijk in t beginquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:34 schreef daWeasel het volgende:
Ja en die van Huub word nog een keer herhaald ook vanuit een onduidelijke hoek, alsof het lijkt dat Huub een kopstoot geeft.![]()
![]()
Het is brian.. tuurlijk mag hetquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:36 schreef Clank het volgende:
Ik heb nu (pas) gezien wat er vanmorgen gebeurde en hoe Brian voor de zoveelste keer steeds aan Huub zit. Steeds maar weer hem bij het gezicht pakken, zijn bloes open trekken dit alles gesteund door Amanda, Natasia en Jaap.
Het mag dus allemaal![]()
Hij trekt dat overhemd volgens mij gewoon stuk. In ieder geval de knopen eraf. En wat volgt vanuit de redactie? Een oorverdovende stilte.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:36 schreef Clank het volgende:
Ik heb nu (pas) gezien wat er vanmorgen gebeurde en hoe Brian voor de zoveelste keer steeds aan Huub zit. Steeds maar weer hem bij het gezicht pakken, zijn bloes open trekken dit alles gesteund door Amanda, Natasia en Jaap.
Ik denk dat dat komt door de sfeer in de kooi.. iedereen raakt er een beetje opgefokt van.. het is idd niet leuk om te lezen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:40 schreef petraa het volgende:
Ik heb vanochtend bij zitten lezen. Maar ik moet zeggen dat Fok geen fok meer is met al die mensen die elkaar gaan zitten afzeiken. Het is werkelijk een zooitje ongeregeld. Jammer, want Fok was altijd gezellig en leuk om te lezen, maar ik heb nu 5 cossen zitten doorworstelen waar constant op de persoon word gehakt ipv commentaren op streams.
Eerder was het volgens mij altijdd andersom, huub die met zijn vieze handjes aan brian zit, hem kleine klapjes geeft en probeert te tuffen en speeksel op het hoofd van brian te smeren. Is het dan zo raar dat brian eens iets terug doet?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:36 schreef Clank het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |