Godver, ik denk straks met Halloween een lekkere moodboost en health + mood goed... Nee hoor, nu kijken of ik voor morgen het ziekenhuis uit komquote:I was hospitalized for my depression.
Klik ik erop, kom ik op de profielpagina van Katja Verheijenquote:Birthday reminder
1 juni dus, waarom krijg ik dan nu een Birthday reminderquote:Katja appeared in the Popomundo universe 2006-08-26. Her next birthday is on 2007-06-01.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klik ik erop, kom ik op de profielpagina van Katja Verheijen
[..]
1 juni dus, waarom krijg ik dan nu een Birthday reminder
quote:Recent diary events
Celebrated my birthday.
quote:
quote:Katja appeared in the Popomundo universe 2006-08-26. Her next birthday is on 2007-06-01.
quote:Agh!!! Elsbeth Boom scared the crap out of me with a monster mask.
Had dat ff iets eerder gezegd, nu kan ik niet meer editten..quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef Leonos het volgende:
Hoi, sautor doe de bedrijfjes van iedereen is gauw in de OP
Oja, ik heb een videoclip in de planning staan maar alleen ik doe mee?
Weet iemand hoe ik de andere toevoeg?
Je vergeet mijn popclub in Brussel, The Brussels Depotquote:Op maandag 9 april 2007 14:42 schreef Sautor het volgende:
Bedrijfjes enzo voor de volgende OP
Clubs:
Metal of Honour - Parijs - Blackrebel
Excelsior Live! - Helsinki & Amsterdam - Blackrebel (en Leonos)
RoMax@ Pop - Porto - DeHovenier en maniack28
Walhalla Metal London - London - snivoos
GigLegacy - Ankara - gj89
Winkels:
ShopLegacy - Amsterdam - gj89
Excelsior Shop - Amsterdam - Blackrebel
Excelsior Equipment - Amsterdam - Blackrebel
Jam Places
Lulu's Jam NY ($298) - New York - snivoos
Lulu's Jam LA ($125) - Los Angeles - snivoos
Heb het vorige topic ff doorgebladerd, en de belangrijkste dingen er uitgevist. Dus als ik een club mis, of het kan mooier roep maar ff
quote:Op maandag 9 april 2007 23:29 schreef StupidByNature het volgende:
Shit, kon je dat masker meerdere keren per dag gebruiken???
Wow, als je dat elk uur zou doen heb je een mega-boost!
quote:My boss yelled at me for being lazy and unfocused.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:41 schreef Sautor het volgende:
Uhm, je weet wat het max salaris van een CEO is? Dan ga je naar de stadspagina, City Details en dan Laws. Daar staat het maximum salaris, in dit geval 450%. Dus stel dat een CEO normaal 1000 euro verdient, verdient ie nu 4500, als ik goed reken
quote:I asked Jordy Jongbloed out on a date.
Als je tegenstemt dan is het nog steeds 2-1quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fijn dat mijn inbreng ook meetelt
En Sautor, verzin dit keer eens een leuke naam voor de plaat
@Stupid: dat masker kan je meerdere keren per uur gebruiken ja
quote:Bingo! I managed to catch Kacie Mauldin on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Torrie Paris on film. This will definitely make it to the tabloids!
I still beat yaquote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef josja het volgende:
# 58 Heavy Metal artist.. damn we zijn goed![]()
Komt omdat we al een hele tijd niets hebben gedaan, dan raak je in de vergetelheid. Nu met de tour, nieuwe single en misschien nieuw album moet dat wel weer goed komenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
Mooi Rebel
We staan nu 84e van de MRbands
Gister nog 66e, en daarvoor 50e
Dus nog ff wachten dus. Als je iets tegen de titel hebt Hovenier, verzin dan ff een betere titel en dan verander ik het wel ffquote:You released a Single only 22 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 7 days.
Dus over een week kunnen we een nieuw album uitbrengen, en een nieuwe single. Plus nog een de tour betekent dat we flink gaan stijgenquote:You released a Full Length album only 106 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 8 days.
Regel die shows dan maar vanaf 25 mei, moet ik daar zelf nog iets voor doen of komt dat dan goed?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef BlackRebel het volgende:
we kunnen niet echt wachten helaas... omdat wij ook rustig aan hebben gedaan afgelopen tijd en de komende maand... en het erg lang geleden is dat we in sommige steden zijn geweest... maar jullie kunnen wel inhaken
quote:Oh come on! Cocktails & Records couldn't afford to pay me my salary of 1 629 ¤. If I don't get paid next week I'll quit my job!
En straks Rebel Justice ook nogquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:43 schreef Leonos het volgende:
We hebben weer een paar nieuwe topbands voor Helsinki
The Cowards
2007-05-07 20:00
The Funkadelic Freaks Competition
2007-05-10 20:00
Ze zijn dus wel allemaal Nederlandsquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:04 schreef Sautor het volgende:
Nee, denk het nietVolgens mij niet eens Nederlands, anders kan het zijn dat er eentje stiekem meeleest
quote:New Year Celebration
In order to save our servers from huge nasty updates New Year celebrations will no longer be automatic. From now on you'll have to manually set off your fireworks on New Year's Eve. Read More»
You won't be able to use more than one set of fireworks on New Year's Eve. So you'll only have to log on once to get the maximum mood boost out of this festivity.
We realise some of you get stressed out by these LIVE happenings. Please remember though that it's perfectly possible to do extremely well in the game without a maxed out mood.
P.S. There won't be a special New Year's Eve theme just yet since our illustrator is vacationing in India... lucky fellow.
quote:Traag is a Modern Rock Anthem. The tempo is Moderato. Written by Maximiliaan Zaunbrecher and dated to 2007-04-13. The melody is perfect and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Waarom zou je je schuldig voelen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:16 schreef gj89 het volgende:
Ff vraagje mensen, is er een kwaliteitlevel waar een record studio op MOET zijn voordat de video's die het publiceert succesvol worden en de platen die het publiceert verkopen? ben namelijk van plan een private studio te maken omdat ik video's wil uitbrengen, ik voel me te schuldig als ik het bij een andere record studio doe...
quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.popomundo.com doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Als ik m'n Basic Special Effects afheb, dan ga ik Motion Picture Photgraphy lerenquote:Bingo! I managed to catch Armas Tikkanen on film. This will definitely make it to the tabloids!
I tried to take a picture of Neil Breakwell but my prey was too fast this time.
Bingo! I managed to catch Jalo Benson on film. This will definitely make it to the tabloids!
Ik heb er nog geeneen gepubliceerd gekregen, hoe werkt dat precies?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:09 schreef komrad het volgende:
he hovenier, je bent zo een concurrent voor me, ik dacht dat ik de tabloids kon vullen deze week
vrij simpel, degene die op woensdag de beste foto heeft vna iemand die in de lijst staat krijgt het geld dat er voor staat en die foto wordt dan gepubliceerdquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb er nog geeneen gepubliceerd gekregen, hoe werkt dat precies?
quote:HY
Hello dear.. Maybe u wanna hve best CONTRACT .. In iDEal study?
Maar m'n mood gaat niet echt vooruit, staat nu op 45%quote:Went on a shopping spree and spent 159 ¤.
Het gaat tegenwoordig inderdaad retetraag. Maar als je je account blijft houden en mij en hovenier evt inloggegevens geeft dan komt het wel goed. Ik heb ook ooit zo'n dipje gehad, en als ik bedenk dat ik nu lang en breed eerste had kunnen staan sla ik mezelf voor mijn kopt nuquote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb echt geen zin meer in popo.. heb weinig tijd en als ik ff mn relaties wil bijhouden enzo duurt dat veels te lang. Popo is de laatste tijd zo fucking traag dat ik gewoon de moeite niet meer neem om in te loggen. Zit dikwijls 5-10 sec per pagina te wachten.. bah
Dat is idd niet zo leukquote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb echt geen zin meer in popo.. heb weinig tijd en als ik ff mn relaties wil bijhouden enzo duurt dat veels te lang. Popo is de laatste tijd zo fucking traag dat ik gewoon de moeite niet meer neem om in te loggen. Zit dikwijls 5-10 sec per pagina te wachten.. bah
yepquote:
Mind Melting looks? Hoe krijgt ze dat voor elkaar, ik kan maar tot perfectquote:Lydia Brummelhuis is a stealthy person with nice charm and mind melting looks. Lydia's brain department is of sweet IQ. Lydia can deliver some pleasant vocals and show off some incredible musical talents.
Ik dacht dat je met pastische chirurgie tot mind melting kon komen. Is dat nu afgeschaft?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leonos het volgende:
Vroeger kon je verder als perfect maar nu niet meer (if i am correct)
Ik vind iq juist belangrijk, lekker snel skills lerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:47 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met pastische chirurgie tot mind melting kon komen. Is dat nu afgeschaft?
PS: aanstaande zondag ben ik perfect charm/perfect looksSamen met perfect musical talent kan ik mijn XP punten gaan steken in mijn songs en skills
EINDELIJK! IQ en vocals boeien me niet.
Ben nu xppoints aan het investeren in m'n looks, als ze allebei nice zijn dan stop ik de points in m'n skills en liedjes.quote:Robbie Romijn is a promiscuous person with nice charm and mediocre looks. Robbie's brain department is of perfect IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some perfect musical talents.
IQ schijnt maar een hel kleine invloed te hebben op de snelheid van het leren. Volgens sommigen is het nauwelijks merkbaar. Vergelijken gaat moeilijk, omdat iedereen de skills op een ander tempo leert. Zo had ik basic acting binnen 28 updates gemaxed, terwijl leadership niet opschoot.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind iq juist belangrijk, lekker snel skills leren
Vocals boeien me niet, ik zing toch niet.
Ja, inderdaad. Ik dacht ff wat is er gebeurd? Dit is niet echt handig inderdaad, maarja dat zal wel wennenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Tokus het volgende:
A rough looking street kid attacked me in Ratamahatta JAM! I was injured... It was totally unprovoked!
godver!
en die splitsing van het Skills en Priorities scherm is ook klote. Ik vond het wel handig dat je dat op 1 scherm tegelijk kon veranderen.
Moet je Street Smartness leren.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Tokus het volgende:
A rough looking street kid attacked me in Ratamahatta JAM! I was injured... It was totally unprovoked!
godver!
en die splitsing van het Skills en Priorities scherm is ook klote. Ik vond het wel handig dat je dat op 1 scherm tegelijk kon veranderen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef BlackRebel het volgende:
but...
iemand heeft de powerplant van mexico opgeblazen midden in het festival...
Email maar ff, dan kan niemand lullen enzo, moet je ff je post edittenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:30 schreef maniack28 het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef Leonos het volgende:
Daar word je toch voor gebanned?
quote:Ended show at Vorst-Forest National[MR]. It was nice!
Wij zakken ook, we staan op dit moment 91equote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef StupidByNature het volgende:
Het gaat een beetje minder de laatste tijd... heb al 7 nummers achter elkaar geschreven door het verwaarlozen van onze setlist (die krijgen bijna allemaal achter elkaar negatieve populariteit). Moet er nog minimaal 3 schrijven en dan kan ik ondertussen alweer opnieuw beginnen te schrijven...
Het gevolg is dat we zijn gezakt van de 19e tot de 28e plaats in de MR charts en nog steeds zakken met onze spendid shows. Het is me al duidelijk dat zonder een tweede songwriter de absolute top niet gehaald gaat worden.
klopt dit, Blackrebel?
Ach, van de andere kant mogen we niet klagen. Het minimum is decent fame (behalve turkije, doordat ankara is toegevoeg), en al onze shows zijn uitverkocht voor minimaal 30 euro per ticket (sommige shows zelfs voor 55 euro per ticket--> 275.000 per show). Maar ja, echt veel gebeurt er niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wij zakken ook, we staan op dit moment 91e
We hebben 2 songwriters in onze band, Max en ik. Maar Max is een beetje inactief, hij heeft weinig tijd. We zijn nu begonnen met een worldtour, hopelijk stijgen we weer. We hebben ook een aantals songs die verminderde fame hebben, dus die willen we eruit hebben en nieuwe songs schrijven.
Je kan natuurlijk ook zelf een bandje oprichten, en dan bij members & songs -> application hopen dat mensen jouw bandje joinenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:39 schreef Americanidiot het volgende:
´k heb een beetje rondgekeken enzo, maar hoe kan ik ingodsnaam bij een band komen?
Wanneer die persoon ook de basale showskills beschiktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef komrad het volgende:
zoek je dan nog een goede songwriter Stupidbynature
0-7 liedjes: het publiek klaagt dat er te weinig nummers worden gespeeld--> negatief voor showratingquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Ltd. het volgende:
iemand heeft mij zo een invitation gestuurd om op te treden in hun club. Ik ben dus totaal nieuw en ik weet niet wat dit allemaal inhoudt.
Kost het mij iets om dit te doen?
Wat heb ik nodig ?
Ik heb slechts 1 liedjekan dit kwaad?
PS: ben jij nu een man of een vrouw? Bij de user info op popo staat vrouw, hier op fok staat manquote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef komrad het volgende:
zoek je dan nog een goede songwriter Stupidbynature
Lol, als je een tijdje met me meetourt en met me interact totdat de relatie hoog genoeg is, kan ik je overstelpen met alle boeken die je maar kunt wensen. Ik zit tot morgenavond in Kopenhagen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Ltd. het volgende:
iemand heeft mij zo een invitation gestuurd om op te treden in hun club. Ik ben dus totaal nieuw en ik weet niet wat dit allemaal inhoudt.
Kost het mij iets om dit te doen?
Wat heb ik nodig ?
Ik heb slechts 1 liedjekan dit kwaad?
Dat zijn dus al twee sponsorsquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:17 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Lol, als je een tijdje met me meetourt en met me interact totdat de relatie hoog genoeg is, kan ik je overstelpen met alle boeken die je maar kunt wensen. Ik zit tot morgenavond in Kopenhagen.
Hij/zij is een travestietquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:16 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
PS: ben jij nu een man of een vrouw? Bij de user info op popo staat vrouw, hier op fok staat man
quote:My Phone
Thank you for purchasing the A.G. Bell Wi69.We hope our product will serve you well for many years to come.
Phone Book
This is where you keep all your friends neatly listed. The Phone Book comes with personal information such as artist names, notes, phone numbers, and the extremely nifty Login Notification System. The Login Notification System allows for you to instantly be notified whenever one of your friends log on.
Calling your friends
Stay in touch and maintain your relationships by calling your friends. The telephone allows you to communicate/interact with your friends that are out of town.
Popomundo Mailing Service
Contact your friends Matrix style by sending them an email. They must have a valid and current email adress registered to their Popomundo accounts in order to receive these messages. Your friends must also have agreed to receive these mails from other players.
Your own email adress will never be revealed to anyone when you use the Popomundo Mailing System. You will remain completely anonymous. Please do not include any personal information about yourself or other players in the game whenever mailing someone.
Utilizing the PMS and calling your friends costs money. Once the cash in the phone has been spent you won't be able to use the phone to contact your friends anymore. But don't worry, refilling your calling card is dead easy... as long as the signal is strong and you have money in your pocket.
Online Shopping
Let your fingers do the walking. You no longer have to visit all the stores in town personally when you want to buy something. For a small service you can have the items of your choice instantly delivered to your person or vehicle.
Personal Computer
In addition to keeping track of your contacts this nifty little device also acts as a small personal computer with features such as calendar, bookmarks, a notepad etc.
NOTE: Putting content such as contacts and bookmarks into the phone will use up its available memory. Once the memory is full you'll have to delete something before anything new can be added.
Historical Trivia
Scottish inventor Alexander Graham Bell is widely acclaimed for inventing and developing the telephone in 1876, building on the pioneering efforts of Elisha Gray, Antonio Meucci, and Philipp Reis.
Zo man als maar kanquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij/zij is een travestiet
Sautor is een man
quote:Robbie Romijn called me for some truly abysmal dirty talk.
quote:Relationship trivia
Snuggle counter: 288
Last snuggle: 11 hours ago
Moon Counter: 11
hehe leukquote:
okajquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef Leonos het volgende:
Gewoon niet accepteren en ook niet afwijzen.
Moeten ze je maar niet inviten
Ja, je krijgt eerst een newbietour, in jouw geval wel nodig denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:32 schreef Ltd. het volgende:
[..]
okaj![]()
Oja de stad waar ik in woon is Brussel.
Is het normaal dat je nog bij je moeder woont dan?![]()
Zoek een baanquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:49 schreef Americanidiot het volgende:
"k snap ernog steeds geen hol van o//
Ik heb maar 78$ en al die boeken en instrumenten enzo kosten allemaal ongeveer over de 1000$ hoe kom ik ingodsnaam zo snel aan geld?
400 is te weinig... je moet minimaal 900 kunnen verdienen. Vraag Stephen Leece eens of hij niet een baantje voor je heeft. Dat is onze popogoeroequote:Op zaterdag 21 april 2007 09:13 schreef Americanidiot het volgende:
Ik ben een baan, ik verdien 400 per week, maar daar kun je toch niet op leven, als je daar je boeken en instrumenten van moet kopen?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:21 schreef Americanidiot het volgende:
ik kan atm geen ontslag nemenmoet eerst minimaal een week dit baantje hebben :x
Gulle jongenquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:43 schreef komrad het volgende:
ik ben wel in amserdam,
welk boek wil je hebben Americamidiot en wat is je poponaam
ik neem aan dat hij het bescheiden houdt, dus een basic skillquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:23 schreef komrad het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij het bescheiden houdt, dus een basic skill
geen advanced pharmacoligy oid
Wel hoor, vandaag parijs, morgen londen dan weer terug naar Amsterdam. Pas in mei gaan we echt wereldtouren. Dit zijn ff wat concerten die ik tussendoor heb geproptquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]Waar ben je momenteel? Wij zitten in Parijs.. ik had je wel een boek kunnen geven, maar voorlopig komen we niet terug in a'dam dus
ik ben begonnen met interacten met je maar dat schiet nog niet hard op. Laat anders ff je appartement open dan drop ik het daarquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:29 schreef Americanidiot het volgende:
Ik ben Koen Barentz en zou graag iets willen hebben van gitaarspelen ofzoals dat kan :$
Ik probeer het dan wel even uitquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef StupidByNature het volgende:
Ja, maar elke extra encore is moeilijker succesvol te maken. De derde moet dus beter zijn dan de eerste twee.
Als je nog nauwelijks fame hebt opgebouwd in een stad, dan luisteren ze ook wel makkelijk naar je derde encore. Hoe hoger je fame, hoe moeilijker het is succesvolle encores te geven.
Aan Basic SE alleen heb je geen flikker, dus je zal ff moeten doorlerenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb btw Basic Special Effects geleerd Sautor, dus mss kan je een extra event in de komende shows zetten dat ik wat dingen afsteek
Ik zal ook nog Advanced Fireworks leren, maar ben nu bezig met Basic Dancing.
Zal wel een tijd duren, dat leren.quote:I read the book advanced fireworks.
Bought advanced fireworks for 1 052 ¤.
quote:
Leonos tochquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:08 schreef nikky het volgende:
Leonos wilde graag tegen woekerprijzen op FOK! wat kaartjes verkopen. Dat gebeurd dus niet op FOK!. Dat er daarna nog eens doodsverwensingen worden gegeven is natuurlijk van den zotte.
[afbeelding] Astu, vanwege het mooie weer. Misschien dat het je wat opvrolijkt.
quote:The Moon Capsule Hotel:
A capsule hotel (カプセルホテル, kapuseru hoteru) is a hotel system of extremely dense occupancy.
Guest space is reduced in size to a modular plastic or fibreglass block roughly 2 m by 1 m by 1.25 m, providing room to sleep and little more, although facilities usually include a television and other electronic entertainment.
These capsules are then grouped and stacked, two units high. Luggage is usually stored in a locker away from the capsule. Privacy is maintained by a curtain at the open end of the capsule but noise pollution can be high.
Washing facilities are communal and there are often restaurants, or at least vending machines, and other entertainment facilities.
Jammer dat jij geen VIP bent.quote:You don't have a default set list. Would you like to create one?
When you've created a default setlist it will automatically be used for all shows which lack a specifically designed setlist. This can be an extremely valuable help for artists which tour a lot. All you have to do is make sure your default setlist is in shape and roadies will handle the rest.
From the moment you create a default setlist all your future bookings will be created without a specifically designed setlist. All you have to do if you wish for any of these future shows to deviate from the default setlist is import the setlist of your choice like always, including the default one, and change what you feel like or simply create one from scratch.
Important: If a show's setlist isn't completely empty the default setlist will not be used. It doesn't matter if you've only got one measly event scheduled for your show. Any specific setlist instructions ALWAYS rule out the use of the default setlist.
Arctic Monkeys topicquote:Op zondag 22 april 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
We staan na 1 show alweer 84e, we gaan weer stijgen
AMtopic?
BTW:
[..]
Jammer dat jij geen VIP bent.
Dus ik heb nu 5 sterren Basic Special Effects, ik ben bezig met Advanced Fireworks te leren. Als ik daarvan 5 sterren heb, kunnen we vuurwerk in onze shows implenmenteren. Daarna ga ik Lightining Wizardry leren, dan kunnen we ook licht/lasershows gevenquote:I read the book lighting wizardry.
Bought lighting wizardry for 1 033 ¤.
quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
Heb Lightning Wizardry ook maar gekocht:
[..]
Dus ik heb nu 5 sterren Basic Special Effects, ik ben bezig met Advanced Fireworks te leren. Als ik daarvan 5 sterren heb, kunnen we vuurwerk in onze shows implenmenteren. Daarna ga ik Lightining Wizardry leren, dan kunnen we ook licht/lasershows geven
Wat hij zegtquote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef StupidByNature het volgende:
showmanship, fashion, make up evt sex appeal. Allemaal goed voor je shows
Snoepjes van een kind stelenquote:MOMMY! Some big bad guy stole my candy!!!!!
quote:Op zondag 22 april 2007 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
We moeten nog 'ns naar Ankara, daar zijn we nog niet geweest.
quote:Ankara GigLegacy Ankara [MR] 2007-06-07 16:00 Design INFO
Doen jullie de shows designen? Want ik heb echt geen tijd... Account beheren lukt nog wel.quote:
Gebeurd, denk dat dit wel genoeg isquote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb sautor al gevraagd even wat geld te deponeren, dan kan ik advanced medicine en advanced pharmacology kopen en leren
quote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gebeurd, denk dat dit wel genoeg is
beheert iemand nog jouw account?
quote:I received 415 476 ¤ from The Cowards after my home city Amsterdam had taken their share as taxes.
quote:Bank: Banque de France
Opened: 81 days ago
Account: Grand compte courant
Sum: 920000 ¤
Morgenquote:Killin' Cats Single (2 tracks) Delete
1 Dit zuigt
2 Killin' cats
Your fans are eagerly awaiting your new Single.
This record has been sent to your record company for release.
Is Darlene ziek?:quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:36 schreef BlackRebel het volgende:
die nieuwe eigenaar van RoMax is niet echt heel actief blijkt... hij verlaagt onze ticketprijs maar niet..
*op zoek naar een nieuwe zangeres*
Verdien je geld meequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is Darlene ziek?:
@maniack: generic shop? Wil je perse een locale hebben ofzo
Die ga ik juist verkopen eiquote:
Was ook een grapjequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die ga ik juist verkopen eiEr zijn niet genoeg CEO's...
Zou je niet eerst de 5e ster halenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef kweek89 het volgende:
4 star basic instruments![]()
daarna gai k voor showmanship
4 ster Basic stringquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou je niet eerst de 5e ster halen
Wat speel je? Want dan moet je dat ook nog leren.
quote:Public Skills
Basic String Instruments *****
Basic Economics *****
Electric Guitar *****
Basic Fashion *****
Basic Showmanship *****
Basic Make Up *****
Basic Catwalking
Basic Comedy
Fire Breathing
Basic Sex Appeal *****
Basic Modelling
Basic Dancing
Music Improvisation
Motion Picture Photography
Basic Special Effects *****
Advanced Fireworks *
Lighting Wizardry
Personal Skills
Modern Rock *****
Basic Record Production *****
Basic Lyrics *****
Basic Composing *****
Basic Manners *****
Basic Photography *****
ow, 2+2=5 neemt geen uitnodigingen aan... Die is dus niet aangekomen. Hoe hete de competitie? en in welk land? dan sluit ik me handmatig aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef BlackRebel het volgende:
Fok!pop-invites worden verstuurd:
30/6 tot 7/7
en de volgende bands nemen nog geen uitnodigingen aan:
- Senseless Destruction
- Showroom
- Fish Bite
- Feeling Zombified
- Debris
- Kool
- Venus and Mars
- Birth
- 2+2=5
pm me als je een uitnodiging wil en je preferences hebt veranderd! Bands die niet reageren zal ik na verloop van tijd ook ingame benaderen.
Sta je er niet bij, of heb je nog geen uitnodiging ontvangen, laat het me weten dan stuur ik je er alsnog een...
Darlene is gewieberdquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is Darlene ziek?:
@maniack: generic shop? Wil je perse een locale hebben ofzo
Zo te zien een flinke lastquote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Darlene is gewieberd![]()
fok!pop is in amsterdam, maar er zijn geen open invitations dus als je je preferences aanpast dan zal ik je uitnodigen...
quote:We released the long expected record "Killin' Cats".
Hoe moet het nu met je kinderen Stephenquote:
Ik ben de eigenaar van dat bedrijf, en de ¤-problemen komen door die CEO, de persoon die het deed is even niet zo tof bezig geweest met MIJN geld. Wie is jouw bandmate? Laat 'm even contact opnemen, als je wilt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:41 schreef StupidByNature het volgende:
Van mijn bandmate:
[..]![]()
![]()
Wie van Fok! zat ook alweer bij dat bedrijf als CEO? Gaat lekker zo te horen met het bedrijf.
12 maximaal.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Hoeveel nummers was nou het optimale voor een album? 12 of 14?
Hij heeft automatisch ontslag genomen na 2 weken niet betaald te zijn (en twee mood-hits te hebben gehad). Hij leeft nu van zijn microfoon.quote:Op woensdag 25 april 2007 ??:?? schreef Dinges het volgende:
[..]
Ik ben de eigenaar van dat bedrijf, en de ¤-problemen komen door die CEO, de persoon die het deed is even niet zo tof bezig geweest met MIJN geld. Wie is jouw bandmate? Laat 'm even contact opnemen, als je wilt.
theoretisch gezien kan dat, alleen niet met dezelfde artiest..quote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef Leonos het volgende:
Kan je ook 2x hetzelfde album uitbrengen?
Ik zou ook van mijn mircrofoon, en bass, kunnen leven, maar ik blijf Rebel een plezier doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:28 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Hij heeft automatisch ontslag genomen na 2 weken niet betaald te zijn (en twee mood-hits te hebben gehad). Hij leeft nu van zijn microfoon.
Mwoah... Voor die paar knaken moet je wel regelmatig gezeik van je baas aanhoren en de negatieve effecten blijven slikken...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:23 schreef kweek89 het volgende:
ik denk meer dat Rebel jou een plezier doet![]()
Dat is niet een hoofdzaak, kan ook nog wel lerenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:16 schreef kweek89 het volgende:
ook wel handig alsi leuke liedjes kan schrijven....:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |