Gebeurd, denk dat dit wel genoeg isquote:Op maandag 23 april 2007 15:25 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb sautor al gevraagd even wat geld te deponeren, dan kan ik advanced medicine en advanced pharmacology kopen en leren
quote:Op maandag 23 april 2007 15:34 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gebeurd, denk dat dit wel genoeg is
beheert iemand nog jouw account?
quote:I received 415 476 ¤ from The Cowards after my home city Amsterdam had taken their share as taxes.
quote:Bank: Banque de France
Opened: 81 days ago
Account: Grand compte courant
Sum: 920000 ¤
Morgenquote:Killin' Cats Single (2 tracks) Delete
1 Dit zuigt
2 Killin' cats
Your fans are eagerly awaiting your new Single.
This record has been sent to your record company for release.
Is Darlene ziek?:quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:36 schreef BlackRebel het volgende:
die nieuwe eigenaar van RoMax is niet echt heel actief blijkt... hij verlaagt onze ticketprijs maar niet..
*op zoek naar een nieuwe zangeres*
Verdien je geld meequote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is Darlene ziek?:
@maniack: generic shop? Wil je perse een locale hebben ofzo
Die ga ik juist verkopen eiquote:
Was ook een grapjequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die ga ik juist verkopen eiEr zijn niet genoeg CEO's...
Zou je niet eerst de 5e ster halenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef kweek89 het volgende:
4 star basic instruments![]()
daarna gai k voor showmanship
4 ster Basic stringquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zou je niet eerst de 5e ster halen
Wat speel je? Want dan moet je dat ook nog leren.
quote:Public Skills
Basic String Instruments *****
Basic Economics *****
Electric Guitar *****
Basic Fashion *****
Basic Showmanship *****
Basic Make Up *****
Basic Catwalking
Basic Comedy
Fire Breathing
Basic Sex Appeal *****
Basic Modelling
Basic Dancing
Music Improvisation
Motion Picture Photography
Basic Special Effects *****
Advanced Fireworks *
Lighting Wizardry
Personal Skills
Modern Rock *****
Basic Record Production *****
Basic Lyrics *****
Basic Composing *****
Basic Manners *****
Basic Photography *****
ow, 2+2=5 neemt geen uitnodigingen aan... Die is dus niet aangekomen. Hoe hete de competitie? en in welk land? dan sluit ik me handmatig aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef BlackRebel het volgende:
Fok!pop-invites worden verstuurd:
30/6 tot 7/7
en de volgende bands nemen nog geen uitnodigingen aan:
- Senseless Destruction
- Showroom
- Fish Bite
- Feeling Zombified
- Debris
- Kool
- Venus and Mars
- Birth
- 2+2=5
pm me als je een uitnodiging wil en je preferences hebt veranderd! Bands die niet reageren zal ik na verloop van tijd ook ingame benaderen.
Sta je er niet bij, of heb je nog geen uitnodiging ontvangen, laat het me weten dan stuur ik je er alsnog een...
Darlene is gewieberdquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is Darlene ziek?:
@maniack: generic shop? Wil je perse een locale hebben ofzo
Zo te zien een flinke lastquote:Op woensdag 25 april 2007 09:57 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Darlene is gewieberd![]()
fok!pop is in amsterdam, maar er zijn geen open invitations dus als je je preferences aanpast dan zal ik je uitnodigen...
quote:We released the long expected record "Killin' Cats".
Hoe moet het nu met je kinderen Stephenquote:
Ik ben de eigenaar van dat bedrijf, en de ¤-problemen komen door die CEO, de persoon die het deed is even niet zo tof bezig geweest met MIJN geld. Wie is jouw bandmate? Laat 'm even contact opnemen, als je wilt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:41 schreef StupidByNature het volgende:
Van mijn bandmate:
[..]![]()
![]()
Wie van Fok! zat ook alweer bij dat bedrijf als CEO? Gaat lekker zo te horen met het bedrijf.
12 maximaal.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Hoeveel nummers was nou het optimale voor een album? 12 of 14?
Hij heeft automatisch ontslag genomen na 2 weken niet betaald te zijn (en twee mood-hits te hebben gehad). Hij leeft nu van zijn microfoon.quote:Op woensdag 25 april 2007 ??:?? schreef Dinges het volgende:
[..]
Ik ben de eigenaar van dat bedrijf, en de ¤-problemen komen door die CEO, de persoon die het deed is even niet zo tof bezig geweest met MIJN geld. Wie is jouw bandmate? Laat 'm even contact opnemen, als je wilt.
theoretisch gezien kan dat, alleen niet met dezelfde artiest..quote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef Leonos het volgende:
Kan je ook 2x hetzelfde album uitbrengen?
Ik zou ook van mijn mircrofoon, en bass, kunnen leven, maar ik blijf Rebel een plezier doen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:28 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Hij heeft automatisch ontslag genomen na 2 weken niet betaald te zijn (en twee mood-hits te hebben gehad). Hij leeft nu van zijn microfoon.
Mwoah... Voor die paar knaken moet je wel regelmatig gezeik van je baas aanhoren en de negatieve effecten blijven slikken...quote:Op woensdag 25 april 2007 22:23 schreef kweek89 het volgende:
ik denk meer dat Rebel jou een plezier doet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |