Als je tegenstemt dan is het nog steeds 2-1quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fijn dat mijn inbreng ook meetelt
En Sautor, verzin dit keer eens een leuke naam voor de plaat
@Stupid: dat masker kan je meerdere keren per uur gebruiken ja
quote:Bingo! I managed to catch Kacie Mauldin on film. This will definitely make it to the tabloids!
Bingo! I managed to catch Torrie Paris on film. This will definitely make it to the tabloids!
I still beat yaquote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef josja het volgende:
# 58 Heavy Metal artist.. damn we zijn goed![]()
Komt omdat we al een hele tijd niets hebben gedaan, dan raak je in de vergetelheid. Nu met de tour, nieuwe single en misschien nieuw album moet dat wel weer goed komenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
Mooi Rebel
We staan nu 84e van de MRbands
Gister nog 66e, en daarvoor 50e
Dus nog ff wachten dus. Als je iets tegen de titel hebt Hovenier, verzin dan ff een betere titel en dan verander ik het wel ffquote:You released a Single only 22 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 7 days.
Dus over een week kunnen we een nieuw album uitbrengen, en een nieuwe single. Plus nog een de tour betekent dat we flink gaan stijgenquote:You released a Full Length album only 106 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 8 days.
Regel die shows dan maar vanaf 25 mei, moet ik daar zelf nog iets voor doen of komt dat dan goed?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:31 schreef BlackRebel het volgende:
we kunnen niet echt wachten helaas... omdat wij ook rustig aan hebben gedaan afgelopen tijd en de komende maand... en het erg lang geleden is dat we in sommige steden zijn geweest... maar jullie kunnen wel inhaken
quote:Oh come on! Cocktails & Records couldn't afford to pay me my salary of 1 629 ¤. If I don't get paid next week I'll quit my job!
En straks Rebel Justice ook nogquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:43 schreef Leonos het volgende:
We hebben weer een paar nieuwe topbands voor Helsinki
The Cowards
2007-05-07 20:00
The Funkadelic Freaks Competition
2007-05-10 20:00
Ze zijn dus wel allemaal Nederlandsquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:04 schreef Sautor het volgende:
Nee, denk het nietVolgens mij niet eens Nederlands, anders kan het zijn dat er eentje stiekem meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |