Ik dacht dat je met pastische chirurgie tot mind melting kon komen. Is dat nu afgeschaft?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leonos het volgende:
Vroeger kon je verder als perfect maar nu niet meer (if i am correct)
Ik vind iq juist belangrijk, lekker snel skills lerenquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:47 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met pastische chirurgie tot mind melting kon komen. Is dat nu afgeschaft?
PS: aanstaande zondag ben ik perfect charm/perfect looksSamen met perfect musical talent kan ik mijn XP punten gaan steken in mijn songs en skills
EINDELIJK! IQ en vocals boeien me niet.
Ben nu xppoints aan het investeren in m'n looks, als ze allebei nice zijn dan stop ik de points in m'n skills en liedjes.quote:Robbie Romijn is a promiscuous person with nice charm and mediocre looks. Robbie's brain department is of perfect IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some perfect musical talents.
IQ schijnt maar een hel kleine invloed te hebben op de snelheid van het leren. Volgens sommigen is het nauwelijks merkbaar. Vergelijken gaat moeilijk, omdat iedereen de skills op een ander tempo leert. Zo had ik basic acting binnen 28 updates gemaxed, terwijl leadership niet opschoot.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind iq juist belangrijk, lekker snel skills leren
Vocals boeien me niet, ik zing toch niet.
Ja, inderdaad. Ik dacht ff wat is er gebeurd? Dit is niet echt handig inderdaad, maarja dat zal wel wennenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Tokus het volgende:
A rough looking street kid attacked me in Ratamahatta JAM! I was injured... It was totally unprovoked!
godver!
en die splitsing van het Skills en Priorities scherm is ook klote. Ik vond het wel handig dat je dat op 1 scherm tegelijk kon veranderen.
Moet je Street Smartness leren.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Tokus het volgende:
A rough looking street kid attacked me in Ratamahatta JAM! I was injured... It was totally unprovoked!
godver!
en die splitsing van het Skills en Priorities scherm is ook klote. Ik vond het wel handig dat je dat op 1 scherm tegelijk kon veranderen.
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef BlackRebel het volgende:
but...
iemand heeft de powerplant van mexico opgeblazen midden in het festival...
Email maar ff, dan kan niemand lullen enzo, moet je ff je post edittenquote:Op donderdag 19 april 2007 12:30 schreef maniack28 het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef Leonos het volgende:
Daar word je toch voor gebanned?
quote:Ended show at Vorst-Forest National[MR]. It was nice!
Wij zakken ook, we staan op dit moment 91equote:Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef StupidByNature het volgende:
Het gaat een beetje minder de laatste tijd... heb al 7 nummers achter elkaar geschreven door het verwaarlozen van onze setlist (die krijgen bijna allemaal achter elkaar negatieve populariteit). Moet er nog minimaal 3 schrijven en dan kan ik ondertussen alweer opnieuw beginnen te schrijven...
Het gevolg is dat we zijn gezakt van de 19e tot de 28e plaats in de MR charts en nog steeds zakken met onze spendid shows. Het is me al duidelijk dat zonder een tweede songwriter de absolute top niet gehaald gaat worden.
klopt dit, Blackrebel?
Ach, van de andere kant mogen we niet klagen. Het minimum is decent fame (behalve turkije, doordat ankara is toegevoeg), en al onze shows zijn uitverkocht voor minimaal 30 euro per ticket (sommige shows zelfs voor 55 euro per ticket--> 275.000 per show). Maar ja, echt veel gebeurt er niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wij zakken ook, we staan op dit moment 91e
We hebben 2 songwriters in onze band, Max en ik. Maar Max is een beetje inactief, hij heeft weinig tijd. We zijn nu begonnen met een worldtour, hopelijk stijgen we weer. We hebben ook een aantals songs die verminderde fame hebben, dus die willen we eruit hebben en nieuwe songs schrijven.
Je kan natuurlijk ook zelf een bandje oprichten, en dan bij members & songs -> application hopen dat mensen jouw bandje joinenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:39 schreef Americanidiot het volgende:
´k heb een beetje rondgekeken enzo, maar hoe kan ik ingodsnaam bij een band komen?
Wanneer die persoon ook de basale showskills beschiktquote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef komrad het volgende:
zoek je dan nog een goede songwriter Stupidbynature
0-7 liedjes: het publiek klaagt dat er te weinig nummers worden gespeeld--> negatief voor showratingquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Ltd. het volgende:
iemand heeft mij zo een invitation gestuurd om op te treden in hun club. Ik ben dus totaal nieuw en ik weet niet wat dit allemaal inhoudt.
Kost het mij iets om dit te doen?
Wat heb ik nodig ?
Ik heb slechts 1 liedjekan dit kwaad?
PS: ben jij nu een man of een vrouw? Bij de user info op popo staat vrouw, hier op fok staat manquote:Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef komrad het volgende:
zoek je dan nog een goede songwriter Stupidbynature
Lol, als je een tijdje met me meetourt en met me interact totdat de relatie hoog genoeg is, kan ik je overstelpen met alle boeken die je maar kunt wensen. Ik zit tot morgenavond in Kopenhagen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Ltd. het volgende:
iemand heeft mij zo een invitation gestuurd om op te treden in hun club. Ik ben dus totaal nieuw en ik weet niet wat dit allemaal inhoudt.
Kost het mij iets om dit te doen?
Wat heb ik nodig ?
Ik heb slechts 1 liedjekan dit kwaad?
Dat zijn dus al twee sponsorsquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:17 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Lol, als je een tijdje met me meetourt en met me interact totdat de relatie hoog genoeg is, kan ik je overstelpen met alle boeken die je maar kunt wensen. Ik zit tot morgenavond in Kopenhagen.
Hij/zij is een travestietquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:16 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
PS: ben jij nu een man of een vrouw? Bij de user info op popo staat vrouw, hier op fok staat man
quote:My Phone
Thank you for purchasing the A.G. Bell Wi69.We hope our product will serve you well for many years to come.
Phone Book
This is where you keep all your friends neatly listed. The Phone Book comes with personal information such as artist names, notes, phone numbers, and the extremely nifty Login Notification System. The Login Notification System allows for you to instantly be notified whenever one of your friends log on.
Calling your friends
Stay in touch and maintain your relationships by calling your friends. The telephone allows you to communicate/interact with your friends that are out of town.
Popomundo Mailing Service
Contact your friends Matrix style by sending them an email. They must have a valid and current email adress registered to their Popomundo accounts in order to receive these messages. Your friends must also have agreed to receive these mails from other players.
Your own email adress will never be revealed to anyone when you use the Popomundo Mailing System. You will remain completely anonymous. Please do not include any personal information about yourself or other players in the game whenever mailing someone.
Utilizing the PMS and calling your friends costs money. Once the cash in the phone has been spent you won't be able to use the phone to contact your friends anymore. But don't worry, refilling your calling card is dead easy... as long as the signal is strong and you have money in your pocket.
Online Shopping
Let your fingers do the walking. You no longer have to visit all the stores in town personally when you want to buy something. For a small service you can have the items of your choice instantly delivered to your person or vehicle.
Personal Computer
In addition to keeping track of your contacts this nifty little device also acts as a small personal computer with features such as calendar, bookmarks, a notepad etc.
NOTE: Putting content such as contacts and bookmarks into the phone will use up its available memory. Once the memory is full you'll have to delete something before anything new can be added.
Historical Trivia
Scottish inventor Alexander Graham Bell is widely acclaimed for inventing and developing the telephone in 1876, building on the pioneering efforts of Elisha Gray, Antonio Meucci, and Philipp Reis.
Zo man als maar kanquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij/zij is een travestiet
Sautor is een man
quote:Robbie Romijn called me for some truly abysmal dirty talk.
quote:Relationship trivia
Snuggle counter: 288
Last snuggle: 11 hours ago
Moon Counter: 11
hehe leukquote:
okajquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef Leonos het volgende:
Gewoon niet accepteren en ook niet afwijzen.
Moeten ze je maar niet inviten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |