abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:47:33 #151
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48442771
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef Leonos het volgende:
Vroeger kon je verder als perfect maar nu niet meer (if i am correct)
Ik dacht dat je met pastische chirurgie tot mind melting kon komen. Is dat nu afgeschaft?

PS: aanstaande zondag ben ik perfect charm/perfect looks Samen met perfect musical talent kan ik mijn XP punten gaan steken in mijn songs en skills EINDELIJK! IQ en vocals boeien me niet.
pi_48456831
The Deputy Chief of Police has been arrested!

Was dat nou weer
pi_48459393
Ik heb me ook geregistreerd, Ik zal maar eens ff rondkijken
pi_48459640
Welkom
Het is ff doorbijten maar daarna echt super
pi_48459931
Ik snap niet helemaal wat ik allemaal moet doen, kan iemand dat uitleggen?
pi_48466616
Wat een losers...

Ik heb over 6 dagen in Moscow een show staan waar ik 2000 tickets voor verkocht had.
Ik kijk dus vanochtend en ze hadden de zaal niet groter gedaan dus ik stuur een bericht naar de baas EN de CEO. Gaat ie lopen zeggen dat ik niet zo moet zeuren en dat ie niet voor een paar dagen een grotere zaal doet omdat het hem dan teveel geld kost

Mij boeit het dus echt niks wat het HUN kost en ik wil gewoon mijn maximale ticketverkoop.
Daar kom ik dus niet meer terug
pi_48467573
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 23:47 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Ik dacht dat je met pastische chirurgie tot mind melting kon komen. Is dat nu afgeschaft?

PS: aanstaande zondag ben ik perfect charm/perfect looks Samen met perfect musical talent kan ik mijn XP punten gaan steken in mijn songs en skills EINDELIJK! IQ en vocals boeien me niet.
Ik vind iq juist belangrijk, lekker snel skills leren
Vocals boeien me niet, ik zing toch niet.
quote:
Robbie Romijn is a promiscuous person with nice charm and mediocre looks. Robbie's brain department is of perfect IQ. Robbie can deliver some terrible vocals and show off some perfect musical talents.
Ben nu xppoints aan het investeren in m'n looks, als ze allebei nice zijn dan stop ik de points in m'n skills en liedjes.
Children of the night. What music they make.
  woensdag 18 april 2007 @ 17:35:03 #158
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48469525
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:44 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik vind iq juist belangrijk, lekker snel skills leren
Vocals boeien me niet, ik zing toch niet.
IQ schijnt maar een hel kleine invloed te hebben op de snelheid van het leren. Volgens sommigen is het nauwelijks merkbaar. Vergelijken gaat moeilijk, omdat iedereen de skills op een ander tempo leert. Zo had ik basic acting binnen 28 updates gemaxed, terwijl leadership niet opschoot.

IQ schijnt wel belangrijk te zijn bij het master/apprentice principe. Maar daar doe ik niet aan.

Vocals is alleen handig als je job zanger is. Het doet helemaal niets aan de showratings. Waardeloos dus.
pi_48469588
Kom je nu mee dat IQ nutteloos is
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 april 2007 @ 22:00:59 #160
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_48481347
A rough looking street kid attacked me in Ratamahatta JAM! I was injured... It was totally unprovoked!

godver!

en die splitsing van het Skills en Priorities scherm is ook klote. Ik vond het wel handig dat je dat op 1 scherm tegelijk kon veranderen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_48481450
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Tokus het volgende:
A rough looking street kid attacked me in Ratamahatta JAM! I was injured... It was totally unprovoked!

godver!

en die splitsing van het Skills en Priorities scherm is ook klote. Ik vond het wel handig dat je dat op 1 scherm tegelijk kon veranderen.
Ja, inderdaad. Ik dacht ff wat is er gebeurd? Dit is niet echt handig inderdaad, maarja dat zal wel wennen
pi_48482967
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:00 schreef Tokus het volgende:

godver!

Moet je Street Smartness leren.
pi_48496185
but...
iemand heeft de powerplant van mexico opgeblazen midden in het festival...
Spread your love like a fever!
  donderdag 19 april 2007 @ 11:53:41 #164
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48496973
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:32 schreef BlackRebel het volgende:
but...
iemand heeft de powerplant van mexico opgeblazen midden in het festival...
lmao
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 19 april 2007 @ 12:30:04 #165
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48498355
Kan Robbie en of Els de komende 2/3 weken even mn account overnemen? Ik heb echt te weinig tijd.. relatieproblemen enzo, je weet Ik stuur morgen wel een berichtje met mn ww naar degene die hem over wil nemen!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48498569
sterkte ermee J/Maniack
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_48499968
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:30 schreef maniack28 het volgende:
Email maar ff, dan kan niemand lullen enzo, moet je ff je post editten
Je hebt het emailadres
pi_48502218
Daar word je toch voor gebanned?
pi_48505057
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef Leonos het volgende:
Daar word je toch voor gebanned?

Net doen alsof je niks weet

Deze post wordt na 5 minuten gedelete
pi_48508926
Kan iemand me zeggen wat er gebeurt als ik mijn spare time activity verander naar dl music illegaly ofzoiets?
pi_48509496
´k heb een beetje rondgekeken enzo, maar hoe kan ik ingodsnaam bij een band komen?
pi_48509832
Ltd.: Dan ga je illegaal muziek downen, dan heb je kans op het krijgen van Inspirational Seed/Muscial Seed, waarmee je de kwaliteit van je liedjes kan verbeteren. Maar omdat het illegaal is, is het strafbaar.

Americanidiot: je gaat bovenin naar 'Community', dan klik je rechts 'It's Pop Magazine', dan klik je bovenin op de link 'Classifieds' en daarna op 'Artists looking for new members'. Daar staan de bands per genre die iemand erbij wil hebben. Als je een band hebt gevonden, klik je op de band en dan komje op de bandpagina, en dan zie je met rode letters 'More Members Wanted' staan. Klik de link daaronder aan 'Ask to join Artist', en dan kan de band je accepteren.

Of niet natuurlijk

Als je nog meer vragen hebt...kom maar op
pi_48511278
ok anaj ik kan zo niet zo 1, 2, 3 een vraag bedenken
pi_48511587
En wat gebeurt er als ze me betrappen op dat illegaal dl?
pi_48511905
Gevangenis volgens mij
Maar je kan beter eerst skills leren
  donderdag 19 april 2007 @ 20:15:37 #176
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48513264
Het gaat een beetje minder de laatste tijd... heb al 7 nummers achter elkaar geschreven door het verwaarlozen van onze setlist (die krijgen bijna allemaal achter elkaar negatieve populariteit). Moet er nog minimaal 3 schrijven en dan kan ik ondertussen alweer opnieuw beginnen te schrijven...

Het gevolg is dat we zijn gezakt van de 19e tot de 28e plaats in de MR charts en nog steeds zakken met onze spendid shows. Het is me al duidelijk dat zonder een tweede songwriter de absolute top niet gehaald gaat worden.

klopt dit, Blackrebel?
pi_48515518
quote:
Ended show at Vorst-Forest National[MR]. It was nice!
pi_48516755
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:15 schreef StupidByNature het volgende:
Het gaat een beetje minder de laatste tijd... heb al 7 nummers achter elkaar geschreven door het verwaarlozen van onze setlist (die krijgen bijna allemaal achter elkaar negatieve populariteit). Moet er nog minimaal 3 schrijven en dan kan ik ondertussen alweer opnieuw beginnen te schrijven...

Het gevolg is dat we zijn gezakt van de 19e tot de 28e plaats in de MR charts en nog steeds zakken met onze spendid shows. Het is me al duidelijk dat zonder een tweede songwriter de absolute top niet gehaald gaat worden.

klopt dit, Blackrebel?
Wij zakken ook, we staan op dit moment 91e
We hebben 2 songwriters in onze band, Max en ik. Maar Max is een beetje inactief, hij heeft weinig tijd. We zijn nu begonnen met een worldtour, hopelijk stijgen we weer. We hebben ook een aantals songs die verminderde fame hebben, dus die willen we eruit hebben en nieuwe songs schrijven.
  donderdag 19 april 2007 @ 21:52:09 #179
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48518097
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wij zakken ook, we staan op dit moment 91e
We hebben 2 songwriters in onze band, Max en ik. Maar Max is een beetje inactief, hij heeft weinig tijd. We zijn nu begonnen met een worldtour, hopelijk stijgen we weer. We hebben ook een aantals songs die verminderde fame hebben, dus die willen we eruit hebben en nieuwe songs schrijven.
Ach, van de andere kant mogen we niet klagen. Het minimum is decent fame (behalve turkije, doordat ankara is toegevoeg), en al onze shows zijn uitverkocht voor minimaal 30 euro per ticket (sommige shows zelfs voor 55 euro per ticket--> 275.000 per show). Maar ja, echt veel gebeurt er niet.
pi_48519479
zoek je dan nog een goede songwriter Stupidbynature
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_48541103
quote:
Op donderdag 19 april 2007 18:39 schreef Americanidiot het volgende:
´k heb een beetje rondgekeken enzo, maar hoe kan ik ingodsnaam bij een band komen?
Je kan natuurlijk ook zelf een bandje oprichten, en dan bij members & songs -> application hopen dat mensen jouw bandje joinen
pi_48545702
We hebben besloten om gratis te komen spelen op fok!pop ! Nu nog even wachten op de invites
pi_48546896
iemand heeft mij zo een invitation gestuurd om op te treden in hun club. Ik ben dus totaal nieuw en ik weet niet wat dit allemaal inhoudt.
Kost het mij iets om dit te doen?
Wat heb ik nodig ?
Ik heb slechts 1 liedje kan dit kwaad?
pi_48547313
Je kan liedjes coveren van een andere band. Je hebt er wel een stuk of 8 nodig denk ik.
Als je gaat optreden heb je een instrument nodig. (En een microfoon als je zingt)
Verder kost het je niks en krijg je alleen geld.
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:05:49 #185
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48547580
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef komrad het volgende:
Wanneer die persoon ook de basale showskills beschikt
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:09:01 #186
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48547653
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Ltd. het volgende:
iemand heeft mij zo een invitation gestuurd om op te treden in hun club. Ik ben dus totaal nieuw en ik weet niet wat dit allemaal inhoudt.
Wat heb ik nodig ?
0-7 liedjes: het publiek klaagt dat er te weinig nummers worden gespeeld--> negatief voor showrating
8-12 liedjes: het publiek klaagt niet noch is echt tevreden---> neutraal voor de showrating
13-15 liedjes: het publiek geeft aan tevreden te zijn over het aantal nummers---> positief voor de showratings
16 of meer liedjes: het publiek gaan naar huis uit verveling---> flink negatief voor de showrating.
pi_48547838
Wat is je character Ltd/? Dan geef ik je wel een instrument, er van uitgaande dat je in Amsterdam zit. Dan moet je de uitnodiging accepteren en dan ben je goed op weg. Dan moet je ook ff de skill van het instrument leren, en klaar is kees. Daarna langzaam uitbreiden naar andere skills (dus je genre bestuderen, daarna wat skills die je op het podium kan gebruiken etc.)
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:16:00 #188
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48547854
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:12 schreef komrad het volgende:
PS: ben jij nu een man of een vrouw? Bij de user info op popo staat vrouw, hier op fok staat man
pi_48547895
laat maar, lees verkeerd
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:17:57 #190
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_48547906
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 17:41 schreef Ltd. het volgende:
Wat heb ik nodig ?
Lol, als je een tijdje met me meetourt en met me interact totdat de relatie hoog genoeg is, kan ik je overstelpen met alle boeken die je maar kunt wensen. Ik zit tot morgenavond in Kopenhagen.
pi_48547941
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:17 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Lol, als je een tijdje met me meetourt en met me interact totdat de relatie hoog genoeg is, kan ik je overstelpen met alle boeken die je maar kunt wensen. Ik zit tot morgenavond in Kopenhagen.
Dat zijn dus al twee sponsors
pi_48548218
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:16 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

PS: ben jij nu een man of een vrouw? Bij de user info op popo staat vrouw, hier op fok staat man
Hij/zij is een travestiet

Sautor is een man
pi_48548324
Als VIP heb je zo'n telefoontje rechtsbovenin, daarmee kan je dus mensen bellen
quote:
My Phone
Thank you for purchasing the A.G. Bell Wi69.We hope our product will serve you well for many years to come.

Phone Book
This is where you keep all your friends neatly listed. The Phone Book comes with personal information such as artist names, notes, phone numbers, and the extremely nifty Login Notification System. The Login Notification System allows for you to instantly be notified whenever one of your friends log on.

Calling your friends
Stay in touch and maintain your relationships by calling your friends. The telephone allows you to communicate/interact with your friends that are out of town.

Popomundo Mailing Service
Contact your friends Matrix style by sending them an email. They must have a valid and current email adress registered to their Popomundo accounts in order to receive these messages. Your friends must also have agreed to receive these mails from other players.

Your own email adress will never be revealed to anyone when you use the Popomundo Mailing System. You will remain completely anonymous. Please do not include any personal information about yourself or other players in the game whenever mailing someone.

Utilizing the PMS and calling your friends costs money. Once the cash in the phone has been spent you won't be able to use the phone to contact your friends anymore. But don't worry, refilling your calling card is dead easy... as long as the signal is strong and you have money in your pocket.

Online Shopping
Let your fingers do the walking. You no longer have to visit all the stores in town personally when you want to buy something. For a small service you can have the items of your choice instantly delivered to your person or vehicle.

Personal Computer
In addition to keeping track of your contacts this nifty little device also acts as a small personal computer with features such as calendar, bookmarks, a notepad etc.

NOTE: Putting content such as contacts and bookmarks into the phone will use up its available memory. Once the memory is full you'll have to delete something before anything new can be added.

Historical Trivia
Scottish inventor Alexander Graham Bell is widely acclaimed for inventing and developing the telephone in 1876, building on the pioneering efforts of Elisha Gray, Antonio Meucci, and Philipp Reis.
pi_48548495
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hij/zij is een travestiet

Sautor is een man
Zo man als maar kan
pi_48548759
ff kijken of ik nog mensen kan fotograferen, het schijnt dat je meer xppunten krijgt zondag.
quote:
Robbie Romijn called me for some truly abysmal dirty talk.
pi_48548859
quote:
Relationship trivia
Snuggle counter: 288
Last snuggle: 11 hours ago
Moon Counter: 11
pi_48549915
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:18 schreef Sautor het volgende:

[..]

Dat zijn dus al twee sponsors
hehe leuk

Mijn character heet 'Roy Eykenboom' .
Ik heb maar 86 euro en ook maar 1 liedje
muziekstijl die ik gekozen had was electro. (Is het mogelijk dit te veranderen?)

Hoe verplaats ik van stad ?

Ik denk dat ik dus die invitation zal moeten afzeggen omdat ik eig nog niets heb
pi_48550021
Gewoon niet accepteren en ook niet afwijzen.
Moeten ze je maar niet inviten
pi_48550080
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef Leonos het volgende:
Gewoon niet accepteren en ook niet afwijzen.
Moeten ze je maar niet inviten
okaj

Oja de stad waar ik in woon is Brussel.

Is het normaal dat je nog bij je moeder woont dan?
pi_48550110
Naar een andere stad = naar city gaan (linksboven), onderaan travelroutes en dan kan je kiezen
Dan ga je dus liften. Je kan ook vliegen, dan moet je naar een vliegveld gaan en een kaartje kopen. Als het tijd is ga je vanzelf naar op het vliegtuig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')