abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Voormalig Sport Koningin woensdag 18 april 2007 @ 16:36:30 #276
35237 Nuongirl
pi_48467168
Sanger wordt papa

Gefeliciteerd
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_48467241
Jelly rose wat een mens! Ben je alweer een beetje bijgekomen van haar uitspraken?!

Sanger van harte!

Hoe voelt bandenpijn? Ik heb sinds een aantal dagen een soort van " spierpijn " gevoel voor en onder in mijn buik! Ben vandaag ook naar huis gegaan om lekker in mijn bed te gaan liggen

weet niet wie het schreef, maar inderdaad is mijn baas een beetje vaag en ik ben zeker op mijn hoede nog een paar dagen en ik ben tm augustus van ze af
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 18 april 2007 @ 16:39:58 #278
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48467331
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef Stiemie het volgende:
Leuk hoor! Wat hebben jullie dan al een vroege echo gekregen zeg!

Die echo komt omdat ze al langer bij de gynocoloog liep omdat ze een poliepje had in de baarmoeder. Om die reden moest ze ook stoppen met de pil, met dit als gevolg

Deze echo is dus puur geweest om te bekijken of die poliep geen kwaad kon.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 18 april 2007 @ 16:41:58 #279
65960 sanger
pi_48467429
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef Nuongirl het volgende:
Sanger wordt papa

Gefeliciteerd
Zit jij altijd in iemands Active Topics te turen
  Voormalig Sport Koningin woensdag 18 april 2007 @ 16:42:38 #280
35237 Nuongirl
pi_48467457
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef sanger het volgende:

[..]

moet je maar geen echo in de sc gooien
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  woensdag 18 april 2007 @ 16:44:07 #281
65960 sanger
pi_48467540
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

moet je maar geen echo in de sc gooien
Oh shit, deed ik dat
pi_48467583
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Die echo komt omdat ze al langer bij de gynocoloog liep omdat ze een poliepje had in de baarmoeder. Om die reden moest ze ook stoppen met de pil, met dit als gevolg

Leuk hoor dus binnenkort nog een echo.

Maar het kon dan geen kwaad?
  woensdag 18 april 2007 @ 16:47:08 #283
65960 sanger
pi_48467676
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:45 schreef appelsap het volgende:

[..]

Leuk hoor dus binnenkort nog een echo.

Maar het kon dan geen kwaad?
Over twee weekjes dus weer

En nee, kon geen kwaad. Hij is op de echo geeneens te zien geweest.
pi_48468029
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef Lishe het volgende:
Neuk, het is echt helemaal anders. de tijd vliegt, ik was misselijk. Ik kom aan terwijl ik bij Luuke eerst alleen maar afviel. Bij Luuke 'voelde' ik dat ik een meisje kreeg, nu voel ik niks. Bij haar had ik ook het idee dat ik de wereld aankon, de hele tijd. Nu zijn dat maar momentjes. echt helemaal anders dus.
Nijna.... gaat hard he? en ja Yoni, ik stond er ook van te kijken....
Het gaat inderdaad best wel hard ja. Jij bent echt al op de helft he?!

Marit, hoe was je laatste middag spreekuur? Bijna vrij, joehoe .
Weer goedgekeurd zo te lezen, geboortekaartje uitgekozen, lekker!

Hihi deepfreeze, die frutsel lekker schoppen . Volgens mij wel fijn om te lezen dat er meer mensen zijn bij wie de verhouding vreemd leek en dat er dan toch gewoon een verklaring voor is. Wel leuk dat je nog een keer mag gluren...

De tijd gaat snel KP .

Memmel, lekker dat je de pieper kwijt was! Volgende week nog een keertje extra gluren leuk.

Sanger gefeliciteerd en welkom!
Fake it till you make it...
  woensdag 18 april 2007 @ 17:00:20 #285
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48468245
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef Beaker het volgende:
Jelly rose wat een mens! Ben je alweer een beetje bijgekomen van haar uitspraken?!
Ik doe gewoon of ik gek ben en haar niet heb gehoord
quote:
Hoe voelt bandenpijn? Ik heb sinds een aantal dagen een soort van " spierpijn " gevoel voor en onder in mijn buik! Ben vandaag ook naar huis gegaan om lekker in mijn bed te gaan liggen
Bandenpijn (bij mij althans) voelt als een soort heel heftige kramp aan de zijkanten van m'n buik - als ik zou staan (is gelukkig nog niet gebeurd) zou ik wss wel even dubbelklappen van de pijn, ik heb het vaak 's nachts in bed als ik te snel omdraai in m'n slaap.. dat moet ik dan bezuren met heel erg naar wakker worden
quote:
weet niet wie het schreef, maar inderdaad is mijn baas een beetje vaag en ik ben zeker op mijn hoede nog een paar dagen en ik ben tm augustus van ze af
Goed zo Ben je de uren al aan het aftellen?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 18 april 2007 @ 17:19:04 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48469015
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:04 schreef sanger het volgende:

[afbeelding]

Jaaaaaa!!!!! Jullie zijn uit de kast! Leuk hoor! Gefeliciteerd!
pi_48470023
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef Stiemie het volgende:
- Is een slaapzakje eigenlijk al meteen vanaf het begin nodig of kan je beter een iets grotere maat kopen en dus even wachten voordat je 'm gaat gebruiken?
- Ik moet eind juli bevallen. Heb je dan echt 2 kruiken nodig voor de baby?
- Hoeveel boxkleden heb je nodig?

Zal even antwoord geven op je vraag aangezien onze kleine van begin augustus is.
- Slaapzak hebben wij niet vanaf het begin gebruikt. Ze zijn nog zo klein dat het weinig zin heeft. Wij zijn slaapzak gaan gebruiken vanaf ongeveer 3 maand.
- Wij hadden 1 kruik. Toen Mikael geboren werd was het weer echt slecht. En hij kon zichzelf niet warm houden (zoals denk ik alle baby's) maar we hadden er aan 1 wel genoeg
- Wij hebben er 2. Als er eentje ondergespuugd word (en dat gebeurd zeker wel een keer) dan heb je er nog een achter de hand
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48470151
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Dank je!

Ze hebben nog geen datum genoemd omdat het nog zo klein is. Over twee weken weer, en dan gaan ze een datum uitrekenen. Maar als ik zelf ga rekenen kom ik op 8 december.
Leuk! Misschien een datum tweeling dan
pi_48470211
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef Beaker het volgende:

Ik heb het idee dat bandenpijn (ook) een soort van steekjes is...spierpijn kan je het ook noemen. Maar het is inderdaad lastig om onder woorden te brengen. De banden van je baarmoeder gaan ook dwars door je liezen heen, dus die liezen voel je misschien ook wel.

En Sanger..van harte!
pi_48470368
laatste spreekuur achter de rug

uitgerekend vandaag veel last van mijn buik,
des te fijner het gevoel van bijna klaar te zijn!
Ik merkte dat ik helemaal happy de gesprekken zat te voeren

Gefeliciteerd <naam> met de mooie echo, het bewijs van echt zwanger zijn!
pi_48471134
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef sanger het volgende:

[..]

geeft 5 euro. Je hebt gewonnen
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_48472518
Sanger gefeliciteerd

Stiemie mijn kleine meid is nu 3.5 maand en heeft nu pas een slaapzak nodig omdat ze haar deken er af trapt.
wij hebben wel 2 kruiken nodig gehad(heb een december kindje) maar je kunt dit ook bespreken even met de kraamzorg. zij kunnen wel zeggen wat je beter kunt doen.
tja boxkleden zouden als het goed is 2 wel genoeg zijn zoals menicole zei. maar ik heb ze in overvloed(in totaal 4st.) heb er nog 2 liggen die ik niet gebruik.

beaker fijn dat je baas is bij gedraaid maar idd vaag.
marit wat gaat dat snel. bijna met verlof.
mama van 3 kids!
pi_48475135
Marit bijna verlof
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48478103
Stiemie, wij hadden ook 2 boxkleden.

Amber lag vanaf dag 2 of 3 in een slaapzak. Die lag geen seconde stil in bed en op een gegeven moment lag ze onder de dekens en toen zijn we gelijk een slaapzakje gaan halen..

Marit Fijn bijna verlof!!

Sanger Gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 18 april 2007 @ 21:11:48 #295
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48478828
Gefeliciteerd Sanger.

Wij hebben de eerste tijd geen slaapzak gebruikt. Anna wilde alleen aan de borst in slaap vallen en als ze dan in een slaapzak had gemoeten, was ze wakker geworden. Pas toen ze door haar bed ging 'kruipen' ging ze in een slaapzak.

Twee kruiken is wel erg handig, voor als je moet wisselen. Je kunt misschien tijdelijk een kruik lenen? Vooral 's nachts hebben wij (augustusbaby) vaak een kruik gebruikt, ging ze een stuk beter slapen. Wat de wvk vertelde was dat je op zich wel een gewone kruik kunt gebruiken als het alleen is om het bedje voor te verwarmen.

Wij hebben twee boxkleden. Eentje gebruiken we ook vaak op de grond als speelkleed.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 18 april 2007 @ 21:23:02 #296
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48479372
Maxim kreeg een slaapzak aan toen hij 1 maand oud was ong. en Romijn pas met 4 maanden ong. het ligt er puur aan hoe beweeglijk je kindje is, althans...zo was het hier

en ik zou maar 1 kruik kopen, ik heb er toendertijd 2 gekocht en 1 ervan is misschien 4 x gebruikt in totaal bij 2 beebs dus. de andere is weg aan het stoffen

hier ook met 2 boxkleden begonnen, als er 1 vies is heb je er altijd nog 1. inmiddels heb ik er nog 1 bij en gebruik ze geen van allen meer
  woensdag 18 april 2007 @ 21:23:12 #297
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48479380
en Sanger gefeli
pi_48479705
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef texelonia het volgende:

[..]

Oh wat een leuk rokje, en zag ook al een hoop andere leuke dingen! Ik zou het bijna kopen terwijl we nog niet eens bezig zijn met zwanger worden
Dat had ik dus precies hetzelfde. Ik kocht het echt bijna, alvast voor eh.... stel nou... enzo
pi_48480108
Ik had wel 2 kruiken en die hebben we ook allebei wel gebruikt omdat Meike zichzelf de eerste dagen niet goed op temperatuur kon houden

Qua boxkleden... wij hebben er eentje, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het erg praktisch is als je er 2 hebt, ivm spugen enz

Meike ligt nu al wel in een slaapzakje, maar dan wel een inbakerzakje, omdat ze zichzelf wakker houdt met maaiende armpjes. Maar die zou ik in ieder geval niet vantevoren kopen. Eerst maar eens zien hoe het gaat zonder.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 19 april 2007 @ 09:55:55 #300
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48493147
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Dus die zwangerschap werd ontdekt tijdens de echo?! Wow... dat komt dan ook uit de lucht vallen! Of was het stiekum een beetje gepland?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')