quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef Stiemie het volgende:
Leuk hoor! Wat hebben jullie dan al een vroege echo gekregen zeg!
Zit jij altijd in iemands Active Topics te turenquote:
moet je maar geen echo in de sc gooienquote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Zit jij altijd in iemands Active Topics te turen
Oh shit, deed ik datquote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
moet je maar geen echo in de sc gooien
Leuk hoor dus binnenkort nog een echo.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Die echo komt omdat ze al langer bij de gynocoloog liep omdat ze een poliepje had in de baarmoeder. Om die reden moest ze ook stoppen met de pil, met dit als gevolg
Deze echo is dus puur geweest om te bekijken of die poliep geen kwaad kon.
Over twee weekjes dus weerquote:Op woensdag 18 april 2007 16:45 schreef appelsap het volgende:
[..]
Leuk hoor dus binnenkort nog een echo.
Maar het kon dan geen kwaad?
Het gaat inderdaad best wel hard ja. Jij bent echt al op de helft he?!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef Lishe het volgende:
Neuk, het is echt helemaal anders. de tijd vliegt, ik was misselijk. Ik kom aan terwijl ik bij Luuke eerst alleen maar afviel. Bij Luuke 'voelde' ik dat ik een meisje kreeg, nu voel ik niks. Bij haar had ik ook het idee dat ik de wereld aankon, de hele tijd. Nu zijn dat maar momentjes. echt helemaal anders dus.
Nijna.... gaat hard he? en ja Yoni, ik stond er ook van te kijken....
Ik doe gewoon of ik gek ben en haar niet heb gehoordquote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef Beaker het volgende:
Jelly rosewat een mens! Ben je alweer een beetje bijgekomen van haar uitspraken?!
Bandenpijn (bij mij althans) voelt als een soort heel heftige kramp aan de zijkanten van m'n buik - als ik zou staan (is gelukkig nog niet gebeurd) zou ik wss wel even dubbelklappen van de pijn, ik heb het vaak 's nachts in bed als ik te snel omdraai in m'n slaap.. dat moet ik dan bezuren met heel erg naar wakker wordenquote:Hoe voelt bandenpijn? Ik heb sinds een aantal dagen een soort van " spierpijn " gevoel voor en onder in mijn buik! Ben vandaag ook naar huis gegaan om lekker in mijn bed te gaan liggen![]()
Goed zoquote:weet niet wie het schreef, maar inderdaad is mijn baas een beetje vaag en ik ben zeker op mijn hoedenog een paar dagen en ik ben tm augustus van ze af
Zal even antwoord geven op je vraag aangezien onze kleine van begin augustus is.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:38 schreef Stiemie het volgende:
- Is een slaapzakje eigenlijk al meteen vanaf het begin nodig of kan je beter een iets grotere maat kopen en dus even wachten voordat je 'm gaat gebruiken?
- Ik moet eind juli bevallen. Heb je dan echt 2 kruiken nodig voor de baby?
- Hoeveel boxkleden heb je nodig?
Leuk! Misschien een datum tweeling danquote:Op woensdag 18 april 2007 16:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Dank je!
Ze hebben nog geen datum genoemd omdat het nog zo klein is. Over twee weken weer, en dan gaan ze een datum uitrekenen. Maar als ik zelf ga rekenen kom ik op 8 december.
Ik heb het idee dat bandenpijn (ook) een soort van steekjes is...spierpijn kan je het ook noemen. Maar het is inderdaad lastig om onder woorden te brengen. De banden van je baarmoeder gaan ook dwars door je liezen heen, dus die liezen voel je misschien ook wel.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:38 schreef Beaker het volgende:
Hoe voelt bandenpijn? Ik heb sinds een aantal dagen een soort van " spierpijn " gevoel voor en onder in mijn buik! Ben vandaag ook naar huis gegaan om lekker in mijn bed te gaan liggen![]()
geeft 5 euro. Je hebt gewonnenquote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Zit jij altijd in iemands Active Topics te turen
Dat had ik dus precies hetzelfde. Ik kocht het echt bijna, alvast voor eh.... stel nou... enzoquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:03 schreef texelonia het volgende:
[..]
Oh wat een leuk rokje, en zag ook al een hoop andere leuke dingen! Ik zou het bijna kopen terwijl we nog niet eens bezig zijn met zwanger worden![]()
Dus die zwangerschap werd ontdekt tijdens de echo?! Wow... dat komt dan ook uit de lucht vallen! Of was het stiekum een beetje gepland?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Die echo komt omdat ze al langer bij de gynocoloog liep omdat ze een poliepje had in de baarmoeder. Om die reden moest ze ook stoppen met de pil, met dit als gevolg
Deze echo is dus puur geweest om te bekijken of die poliep geen kwaad kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |