abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48376627
JUIST !!
pi_48382860
Ik heb nu granules gehaald van VSM mama tegen misselijkheid, 3 x daags 3 granules. Ben benieuwd of het werkt. Mijn man was een broodje ei en salami aan het eten vanmiddag en ondanks dat ik grieperig ben, ben ik naar buiten gevlucht want ik ging bijna over mijn nek. En ik heb van de dokter andere medicijnen gekregen voor mijn astma omdat ik een hoop medicijnen niet meer mag en toch last heb van benauwdheid.
pi_48384883
Ik hoop dat ze werken!
  maandag 16 april 2007 @ 17:13:27 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_48386042
Vanochtend 20 weken-echo gehad! De mevrouw heeft ondanks verwoede pogingen geen afwijkingen kunnen vinden, dus alles is goed. Ben zeker opgelucht. Als alles er nu op zit, dan zal het wel blijven, toch?

Ben ook "live" geschopt. De echo-mevrouw keek even naar de benen toen en van de beentjes even venijnig uithaalde. Die voelde ik! Heel vreemd om op het scherm te zien dat je geschopt wordt. Wel leuk voor manlief om mee te krijgen.

Het was heel duidelijk een jongetje, dus dat is ook leuk! Geen jurkjes, maar die kleine overhemdjes zijn ook wel geschikt om bij weg te smelten, toch? Nu kunnen we tenminste antwoord geven als de mensen vragen! Pfioe, ook een opluchting. Want ze geloven je toch niet als je zegt dt je niet weet wat het wordt. Redelijk irritant.

Gelukkig waren we het wel eens dat we wel het geslacht wilden weten en wereldkundig gingen maken. Naam blijft nog ffies geheim.

@Faja: met dit warme weer kan je misschien kijken of Festini-ijsjes helpen... Steeds een klein beetje eten hielp bij mij enorm. En van Festini-ijsjes kom je ook niet aan, maar en je wel even bezig en is er iets in je maag.
En sterkte met de griep en misselijkheid. Troost je met de gedachte dat het over en paar weken voorbij is.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 16 april 2007 @ 18:05:44 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48387501
Davinia! Goed nieuws dus! Leuk hoor!
pi_48392548
Davinia, een jongetje met alles erop en eraan! Die overhemdjes zijn absoluut geschikt om bij weg te smelten!

Ik heb vanmiddag het rokje ook nog maar in het donkerbruin gehaald (die andere is (hoewel het op de foto grijs lijkt) lichtbruin, ff op het etiketje in de winkel gespiekt, haha). En ik ga zo mn mams maar eens even bellen om een shopafspraak te maken, over 2 wkn meivakantie en dan moet ik denk ik toch maar eens serieus op zoek naar meerekkende broeken .
Fake it till you make it...
  maandag 16 april 2007 @ 20:30:47 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48392670
Leuk davinia. Hoopte je ook op een jongen?
pi_48392887
He leuk een jongen ! Man helemaal trots ?
Fijn dat alles ok is! Fijne avond !
  maandag 16 april 2007 @ 23:00:05 #209
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_48399595
Mijn man had geen voorkeur. Ik ben wel blij dat de familienaam weer voor een generatie is gered. Hij is de enige man die de familienaam nog draagt in heel Nederland, dus een zoon houdt dat vast. Das wel leuk.

Ik had wel heel snel het idee dat het een jongetje was, maar had niet echt een voorkeur.
Ik ben wel een beetje bang voor de treinladingen duplo, lego en technisch lego die mijn man gaat kopen Hij heeft nog wel van zichzelf, maar dat is natuurlijk geen reden om helemaal los te gaan en er zelf mee te spelen

Trouwens, bij de Sting (niet specifiek Ladysting) hebben ze ook een bruine jurk met glitter dingetjes erop, die rekt ook lekker mee. Misschien een beetje warm voor de zomer, maar nu nog heel prima te doen. Ik zag bij de Prenatal dat ze van dezelfde stof een t-shirt/top verkochten, dus dat was wel erg grappig.
Misschien ook een idee.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaviniaHR op 16-04-2007 23:21:57 ]
  maandag 16 april 2007 @ 23:03:01 #210
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48399722
Jouw dochter had toch ook die familienaam gehad? Dat begrijp ik niet helemaal.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 16 april 2007 @ 23:05:30 #211
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_48399842
Ja, maar als die trouwt, neemt ze dan misschien de naam van haar echtgenoot over, zoals ik. Vandaar de HR. H is achternaam van mijn man, R is mijn meisjesnaam.
  maandag 16 april 2007 @ 23:09:59 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48400016
OK, maar volgens mij kan het nu ook andersom. Dat een man de achternaam van zijn vrouw aanneemt.
Volgens mij biedt het nog niet 100% garantie tegenwoordig. Maar dat is van veel later zorg.

Gefeliciteerd met je goede echo.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:39:13 #213
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_48406592
Wat leuk een echo en leuk dat jullie weten dat het een knul word. De duplo en lego kan ook met een meid hoor. Want hier is papa gek op lego enz en kan niet wachten tot het zo ver is dat Mara ook mee kan priegelen en hij alles van zolder af kan halen.

Faja hier ook zo misselijk geweest vanaf ruim een week of 1 a 2 voordat we het wisten tot zaterdag, Zondag en maandag was het over maar vandaag sluimert het wat. Bij mij was het echt tot een uur of 2 en dan op eens over niet spugen maar ach men wat belabberd als je niet kan kotsen maar wel zo misselijk bent en al die geuren en luchten overal. Maar hopen dat ik nu het ergste gehad heb. Wel goed voor de lijn ben behoorlijk wat afgevallen door eht niet of nauwelijks eten en ach er mag best wat af.

Die rokjes van de sting heb ik idd vorig jaar hier ook iedere keer voorbij zien komen. En toen waren ze heel snel uitverkocht dacht ik.

Hier gaat het wel redelijk gister heerlijk met een vriendin wezen teuten lekker kletsen, thee drinken en in de zon hangen. Mara bij papa gelaten die hebben heerlijk de auto gewassen. En toen ze me kwamen halen kwam ze naar me toe en zei: mama ik heb je zooooo gemist en streek me haren uit me gezicht en ik kreeg een dikke kus. Heerlijk om dan weer thuis te zijn.

Liefs
pi_48406780
Ik heb gedroomd dat onze frummel een jongetje is en mn lief was teleurgesteld in mn droom . Hahaha. We zullen het zien tzt .
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:19:04 #215
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48407514
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 08:47 schreef Nijna het volgende:
Ik heb gedroomd dat onze frummel een jongetje is en mn lief was teleurgesteld in mn droom . Hahaha. We zullen het zien tzt .
Ik heb een keer gedroomd dat blob een meisje is en dat hij daar helemaal niet blij mee was Misschien kunnen we eventueel ruilen straks?

Gefeliciteerd Davinia, toch fijn om te weten dat voorlopig alles goed is he?

Ik kom net bij de vlos vandaan.. het was een andere dan die we tot nu toe hebben gehad en alhoewel ik de eerste nog steeds op het vrouwtje van David de Kabouter vind lijken vind ik haar toch leuker dan die we net hadden. Ze zeurde niet over zwangerschapsgym, maar wees me er wel op dat ik de laatste paar weken maar beter op een logeer of campingbed beneden in de huiskamer kon gaan slapen, omdat als er iets gebeurt de ambulancebroeders het niet leuk vinden om iemand van rond de 100 kilo naar beneden te moeten sjorren Ik ben tot nu toe 1 kilo aangekomen sinds ik zwanger ben en ben nu 95 kilo en ik weet heus zelf ook wel dat dat veel is, maar ik ben hartstikke gezond en in goede conditie en er is echt 0 reden om aan te nemen dat ik straks een of andere bedlegerige walvis ben ofzo En al zou ik dat wel zijn, dan nog.. ik stond inwendig echt met m'n oren te klapperen en ik ben nu best een beetje verdrietig eerlijk gezegd

Daarnaast nam die vrouw me totaal niet serieus toen ik vertelde dat ik sinds een paar dagen nogal last van m'n bekken had, ze wimpelde het af als bandenpijn en met een "ja, gewoon rechtop blijven zitten". Pfff.. na 5 x per nacht wakker worden van een scheurende stekende pijn in m'n buik weet ik heus wel het verschil tussen bandenpijn en wat ik nu voel hoor

Al met al een leuk begin van de dag. Maar niet heus. Ik denk dat ik mezelf maar eens op een lekker kopje koffie MET koekje ga trakteren
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_48408027
Nou ja, wat een raar mens. Ik weeg nu ook al bijna 90 kilo...en word iedere week (zo ongeveer) gecontroleerd door de gyn. En die is tevreden...Wat een stom wijf. Was je bloeddruk ok ??

Geniet maar lekker van de koekjes en je bakkie koffie. Dit bezoek snel vergeten en de volgende x vragen naar een andere verloskundige !

Zometeen is zij bij je bevalling aanwezig....
pi_48408071
Pfff Jellyrose knap dat je niet gigantisch uitgevallen bent naar die verloskundige.
Wat een muts!!!

Succes met je bekkenpijn, misschien moet je anders maar langs de huisarts als de verloskundige zo mutserig doet. En de volgende keer om een afspraak bij "david de kabouter" vragen

Wij wonen 1 hoog met een hoogslaper dus mocht er hier iets gebeuren dan mogen ze me van de hoogslaper afplukken hihihi. Al vrees ik wel dat de kraamzorg die hoogslaper straks niet zo'n succes gaat vinden.
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:43:29 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48408195
Jemig zeg! Ik weet niet of ik nog was blijven zitten dan Jellyrose!
  dinsdag 17 april 2007 @ 09:44:38 #219
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48408217
Wat een raar mens, die vk. Tegen mij hebben ze nooit iets gezegd daarover. En ik woog notabene ruim 120 kilo aan het eind van mijn zwangerschap
En die bekken/bandenpijn, volgens mij is er niet zoveel aantedoen. Je kan proberen om met een kussen tussen je knieeen te slapen (voedingskussen is ideaal daarvoor). Ik konm e ophet laatst niet eens meer omdraaien in bed Ik hees me dan altijd op aan P. omdat te veel pijn deed als ik het helemaal op eigen kracht moest doen.
Sterte ermee (heb je niks aan, maar goed)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:05:28 #220
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48408766
Bedankt dames Ik was op dat moment gewoon echt helemaal verbouwereerd, wist ook niet of ik het moest pikken of niet zeg maar - ik ben echt zo gezond als een vis, bloeddruk was 120 over 75, bloedsuiker en ijzerwaarden ook helemaal goed, dus dat commentaar over m'n gewicht kwam me gewoon echt even rauw op m'n dak vallen.

Bedankt voor de tip LadyS, dat kussen ga ik ook maar eens proberen
Red de zeehond!
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:05:48 #221
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48408771
raar mens die vk ja, ik was aan het eind van de zwangerschap van Maxim 123 kg en woonde 4 hoog toendertijd(8 trappen op), ze hebben er niks van gezegd.
pi_48408954
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 09:19 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Ik heb een keer gedroomd dat blob een meisje is en dat hij daar helemaal niet blij mee was Misschien kunnen we eventueel ruilen straks?
Dat zou kunnen natuurlijk . Maar weet je, ik denk dat de heren sowieso helemaal smelten als ze blob en/of frummel straks in het echt zien. Ongeacht welk geslacht het is , dus ik denk dat een ruil niet nodig gaat zijn .
quote:
-Verhaal over de verloskundige-
Wat een draak zeg . Hopelijk kan je de volgende keer weer terecht bij de vrouw van David de Kabouter . En dan gaat ze je ook nog eens niet serieus nemen... zeker met haar verkeerde been uit bed gestapt of ruzie met haar vent gehad vanmorgen ofzo... (in de hoop dat ze niet altijd zo is).
Geniet van je koffie MET koek .

Hier in de praktijk werken een stuk of 6 verloskundigen en ze proberen je bij iedereen op afspraak te laten komen, zodat je in elk geval iedereen gezien hebt en er straks niet een "vreemde" aan je bed staat. De eerste die ik had was aardig. Volgende week zie ik de volgende, ben benieuwd...
  dinsdag 17 april 2007 @ 10:17:29 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48409105
Jellyrose, echt tactisch is anders idd. Hier is het beneden slapen wel eens genoemd geloof ik, had niet zozeer met gewicht te maken maar met het gemak waarmee een brancard de trap afkan. Wij hebben een rechte trap dus had het wel gekund.
En het klinkt stom, maar tijdens mijn bevalling moest ik de trap af, dat klonk mij toen in de oren als de himalaya beklimmen. Ik zou willen dat ze me toen gedragen hadden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_48415502
Zo jellyrose, wat een muts zeg, die VK.. Ik heb tot nu toe 2 van de 4 verloskundigen in mijn praktijk ontmoet, maar hoop niet dat er zo'n botte VK tussen zit.

Davinia, mooi dat je echo goed was.. Wij hebben ook een goed vermoeden van het geslacht van onze frutsel, maar we houden het nog lekker geheim.
  dinsdag 17 april 2007 @ 16:37:25 #225
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48424492
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:17 schreef PM-girl het volgende:En het klinkt stom, maar tijdens mijn bevalling moest ik de trap af, dat klonk mij toen in de oren als de himalaya beklimmen. Ik zou willen dat ze me toen gedragen hadden!
Tegen die tijd zal ik ook vast wel vloekend en tierend de trap af komen hoor, maar ach.. dat is nog altijd beter dan 2 weken met de katten de nacht doorbrengen in de huiskamer Na een gesprek met m'n moeder ( die weten het toch altijd het best!) heb ik maar besloten om dat mens en d'r rare ideeën gewoon te negeren. Ik voel me gelijk een stuk opgelucht
Red de zeehond!
pi_48427390
Hebben jullie dat nou ook, dat je dingen gewoon slechter trekt ?

Word ik net gebeld door de kozijnenboer (we hebben in januari een kozijn in slaapkamer en een poortdeur besteld) Toen werd er gezegd dat het half april geplaatst zou worden. Nu belt die vent dus op dat het 15 mei wordt. Vorige week was het nog 1 mei....

Ook moet de gevel van de buren gereinigd en gevoegd worden...hoera hoera dat is onze tuinmuur
Dus steigers in de tuin. Hij zegt dat het volgende week vrijdag af is..komt morgen afspraken maken hierover...

Nu weet ik...ik hoef geen reet te doen, alleen maar toegang verlenen, maar toch...zit hier totaal niet op te wachten...dit soort dingen trek ik nu echt onwijs slecht..Herkenbaar ????

En nee, mijn hormonen zijn onder controle gebleven, dus geen hormonale reacties
Heb gewoon geen zin in die puinzooi en verplicht vroeg opstaan
pi_48427667

Ik heb mijn gesprek dan eindelijk gehad Ze zijn zijn nog steeds erg tevreden en zijn blij dat ik toch die 2 dagen blijf!
Mijn baas had die brief in een boze bui geschreven en vond het nu niet meer nodig mij ermee te confronteren

Oke....... vaag!

Vanaf 2 mei ga ik met verlof ipv 16 mei, hoef nog maar 7 dagen te werken

Vanavond lees ik ff bij!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48427976
Beaker wat lekkr!! Dat zal een spanning wegnemen, nu gewoon lekker genieten!
pi_48427979
BEAKER..........JAHOE !!!!!! SUPER !!!!!
pi_48428110
Lieve zwangere dames, wellicht weten jullie het al lang en nee, ik heb geen aandelen in de H&M, maar ik zag bij mijn zwangere schoonzus zo'n enorm leuk rokje en die verkopen ze gewoon online via de site van hm, voor weinig De rokjes zijn met een elastische buikband, dus groeien maarrrrrrrr
Dat bovenste stuk is elastisch en zit er dus aan vast he, dus het is net of je een shirtje in je rokje hebt gedaan maar het zit er gewoon aan vast. Hebben ze ook hele leuke driekwart broeken van.

pi_48428642
Zeker leuk ! Op de site staan ze bij de nieuwe collectie....
Het laatste nieuws noemen ze het..
pi_48428787
Ik ging via DAMES naar positiekleding en daar stonden ze inderdaad, bij de laatste nieuwe dingen.
En ook de driekwart broekjes, hartstikke leuk! Ik wou dat ik zelf zwanger was
Mijn schoonzus zei dat het allemaal hartstikke goed zat, ze zag er heel leuk uit!
pi_48428810
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:32 schreef Smoezie het volgende:
Ik wou dat ik zelf zwanger was
Je mag mijn buik wel een dagje lenen
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:35:29 #234
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48428851
he wat jammer als ik online zo'n rokje wil bestellen krijg ik bij alle maten te zien dat ie is uitverkocht... In allebei de kleuren.
pi_48429083
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:34 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Je mag mijn buik wel een dagje lenen
muts

Stiemie, shit, daar had ik even eerder naar moeten kijken toen ik hier heel enthousiast het ging zitten aanprijzen Sorry. Ik denk dat ze ze in de H&M winkels nog wel hebben hoor, want ook in de catalogus die ik laatst van ze kreeg staan ze en mijn schoonzus had hem pas deze week gekocht.
Misschien even mailtje naar de klantenservice sturen of even bellen of ze weer komen? Denk het wel hoor! Maar nogmaals sorry dat ik je voor niets enthousiast heb gemaakt
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:44:11 #236
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48429152
Ben allang blij dat je me erop hebt gewezen hoor Smoezie! Nu ga ik komend weekend denk ik even lekker struinen bij H&M!
pi_48429162
Welk maat wilde je Stiemie? Want als je op 'optie?' klikt zie ik bij diverse maten wel een ander (gestreept) rokje met zo'n brede buikband die er nog is. Maar niet bij alle maten.
  dinsdag 17 april 2007 @ 18:46:28 #238
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48429236
Ja die egstreepte heb ik ook al eens in het echt gezien maar ik heb al een ander gestreept rokje emt een elastieken band. Ik wilde nu wel de legergroene Gelukkig zit ik hier vlakbij het centrum van een grote stad met wel 4 H&M's dus het gaat vast helemaal goedkomen
pi_48429585
Heb net ff de klantenserivice voor je gebeld (:D ik bemoeial ik) en ze zei dat er grote kans is dat ze in de winkels nog wel zijn! Ze had van de zwarte er nog een paar in de maten S, M en XL (niet in L) maar op de site staat uitverkocht. Regelmatig ff klikken had ook zin zei ze, omdat er vaak nog retour komen waarvan de maat niet goed was.

Suces met shoppen! (in Rotterdam zeker? die hebben veel H&M's he!! )
En nu moet ik als de donder uit dit topic want ik als niet-zwangere (maar wel rammelaar ) hoor hier helemaal niet natuurlijk. Nogmaals succes!
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:08:03 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48430115
Hahaha wat lief zeg van je om de Klantenservice te bellen!

Ik ga binnenkort zeker even kijken, maar niet in Rotterdam maar in Amsterdam.
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:21:34 #241
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_48430672
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je dingen gewoon slechter trekt ?

Word ik net gebeld door de kozijnenboer (we hebben in januari een kozijn in slaapkamer en een poortdeur besteld) Toen werd er gezegd dat het half april geplaatst zou worden. Nu belt die vent dus op dat het 15 mei wordt. Vorige week was het nog 1 mei....

Ook moet de gevel van de buren gereinigd en gevoegd worden...hoera hoera dat is onze tuinmuur
Dus steigers in de tuin. Hij zegt dat het volgende week vrijdag af is..komt morgen afspraken maken hierover...

Nu weet ik...ik hoef geen reet te doen, alleen maar toegang verlenen, maar toch...zit hier totaal niet op te wachten...dit soort dingen trek ik nu echt onwijs slecht..Herkenbaar ????
Het is inderdaad irritant, KP!! De gedachte dat die mensen door je huis lopen, dan kanje toch niet doen wat je wilt, want je moet wakker een aangekleed zijn om de deur open te doen. Kan me heel goed voorstellen dat je je eraan ergert.

Redelijk, ja. ben de afgelopen week twee keer ontploft. Eerst was het om mijn auto. Ik heb nu nog huurauto, lease-auto zou 30 maart komen. Maar gezien de verhalen (een week voor leveringsdatum vertellen dat het nog twee maanden duurt, twee collega's bestellen dezelfde auto, dus er wordt ermaar één besteld, dat niveau) was ik al lang blij dat het nog maar eens geconfirmeerd werd dat hij 9 april zou komen (tweede paasdag...). Ik zou een paar dagen later terugkomen van vakantie, dus was prima. Toen ik aan het eind van de week een bij de mevrouw van PZ polste of zij al iets had gehoord van mijn auto had gehoord. Nee, nog niet, dus ik belde de garage (niet de lease-maatschappij) en die vertelde me doodleuk dat de auto pas 17 april zou binnen komen, en dat het dan nog een week zou duren voor hij rijklaar was, dus hoe was ik dan aan die datum gekomen??

Ik was kwaad! Erg nijdig. Als je er rustig over nadenkt, komt hij dan al volgende week of ietsjes later, maar toch. Vertel dat maar aan mijn hormonen....

Tweede voorval was met vernieuwing van de werkplek. Iedereen kreeg nieuwe laptops (1,5 kg lichter dan de huidige). (Een van de voordelen van het consultancy-vak ) Voor een heel groot deel was het al uitgerold, maar er waren nog zes mensen die nog een oud kreng hadden. Nu had ik een tijdje terug gevraagd of ik zo'n lichte mocht i.v.m. rugklachten. Wel, de laatste mensen zouden allemaal tegelijkertijd de lichtere laptop krijgen, ongeveer twee weken later. Daar zat nog vakantie tussen, dus dat wilde nog wel lukken, dacht ik toen.
Eenmaal terug van vakantie geen enkl bericht dat mijjn laptop er was, terwijl een andere collega wel al haar nieuwe laptop had gekregen. Dus ik naar de meneer van automatisering en vroeg waar de mijne bleef. Bleek dus dat ik de allerlaatste was, en dat de rest al was uitgeleverd, alleen de mijne nog. Toen ik vroeg of hij misschien een beetje haast kon maken met het klaarmaken van de mijne, want ik had rugklachten en die nieuwe is een stuk lichter, kwam er een respons in de trant van "ik kan ook niet heksen, hoor!"
Toen heb ik echt inwendig tierend door kantoor gelopen. Iets later had ik maandelijks gesprek met mijn manager, nou die heeft de volle laag gekregen. En nu stond vandaag een nieuwe laptop klaar, maar ik was niet op kantoor, dus eind van de week. Ach, ik werk morgen niet, en die twee dagen overleefik nog wel. Hopelijk.

Zo, dat lucht op!

[ Bericht 1% gewijzigd door DaviniaHR op 17-04-2007 19:42:07 ]
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:55:04 #242
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48432277
Ik ben vanmiddag even de sting binnengelopen, maar ik wist niet goed waar ik moest zoeken. Heb wel andere leuke jurkjes en shirtjes en bloesjes gezien maar niks gekocht.
pi_48434028
Amaranta, hier (als in Nijmegen) hingen ze zo ongeveer voor de ingang . Die van H&M is ook leuk trouwens, straks word ik nog eens een rokjesmens . Dat mag in de krant dan!

Davinia, wat een gedoe met die auto en met die laptop . Zelfs zonder hormonen zou ik daar mopperig van worden. Hormonen zijn overigens wel een goed excuus voor vanalles en nog wat ik maak er soms dankbaar misbruik van, hehe
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:40:56 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_48434288
Die hormonen ook he... Ik loop ook al de hele dag te stieren. Niks is goed (genoeg). En tot overmaat van ramp heb ik geen idee nog hoe de kinderkamer moet worden en ook de namen zorgen voor veel onenigheid. En ik ben verdorie al bijna op de helft! Ik hoop dat ik het morgen wat beter kan relativeren, maar op dit moment vind ik het kamertje ineens zo belangrijk.
En leuk; Ik heb een afspraak voor een 3d echo, 15 juni.
Mede-hormonsters: sterkte en ik groet u. Op naar het volgende ijsje, ik ben verslaafd.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_48434452
Welke ijsjes zijn favoriet Lishe, of maakt het niet uit zolang het maar ijs is?
Ik ben steeds aan de AH raketten, heerlijk! Maar ik kan nog wel een dagje zonder gelukkig!
Oeh 15 juni gluren .
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:48:07 #246
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_48434564
Maakt niet uit. Tot nu toe zijn softijsjes (op locatie ) en waterijs (thuis) favoriet. Raketten...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:29:55 #247
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48436296
Lishe!! Wat gaat het vlot he! Heb je naar jouw gevoel een andere buik dan bij je eerste? En voel je je ook anders? Of is het telkens weer herkenning?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48437606
Ik zat net nog even in het lijstje te spieken, Lishe is "maar" een maand verder dan ik...
Sta er geloof ik nog niet zo bij stil dat er inmiddels alweer dames onderaan het lijstje zijn aangeschoven enzo .
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 17 april 2007 @ 22:00:56 #249
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48437832
Lishe ben je echt al bijna op de helft?
  dinsdag 17 april 2007 @ 22:03:32 #250
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_48437992
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:11 schreef Smoezie het volgende:
Lieve zwangere dames, wellicht weten jullie het al lang en nee, ik heb geen aandelen in de H&M, maar ik zag bij mijn zwangere schoonzus zo'n enorm leuk rokje en die verkopen ze gewoon online via de site van hm, voor weinig De rokjes zijn met een elastische buikband, dus groeien maarrrrrrrr
Dat bovenste stuk is elastisch en zit er dus aan vast he, dus het is net of je een shirtje in je rokje hebt gedaan maar het zit er gewoon aan vast. Hebben ze ook hele leuke driekwart broeken van.

[afbeelding] [afbeelding]
Oh wat een leuk rokje, en zag ook al een hoop andere leuke dingen! Ik zou het bijna kopen terwijl we nog niet eens bezig zijn met zwanger worden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')