quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:51 schreef kapitein_pannekoek het volgende:Hebben jullie dat nou ook, dat je dingen gewoon slechter trekt ?
Word ik net gebeld door de kozijnenboer (we hebben in januari een kozijn in slaapkamer en een poortdeur besteld) Toen werd er gezegd dat het half april geplaatst zou worden. Nu belt die vent dus op dat het 15 mei wordt. Vorige week was het nog 1 mei....
Ook moet de gevel van de buren gereinigd en gevoegd worden...hoera hoera dat is onze tuinmuur
Dus steigers in de tuin. Hij zegt dat het volgende week vrijdag af is..komt morgen afspraken maken hierover...
Nu weet ik...ik hoef geen reet te doen, alleen maar toegang verlenen, maar toch...zit hier totaal niet op te wachten...dit soort dingen trek ik nu echt onwijs slecht..Herkenbaar ????
Het is inderdaad irritant, KP!! De gedachte dat die mensen door je huis lopen, dan kanje toch niet doen wat je wilt, want je moet wakker een aangekleed zijn om de deur open te doen. Kan me heel goed voorstellen dat je je eraan ergert.
Redelijk, ja. ben de afgelopen week twee keer ontploft. Eerst was het om mijn auto. Ik heb nu nog huurauto, lease-auto zou 30 maart komen. Maar gezien de verhalen (een week voor leveringsdatum vertellen dat het nog twee maanden duurt, twee collega's bestellen dezelfde auto, dus er wordt ermaar één besteld, dat niveau) was ik al lang blij dat het nog maar eens geconfirmeerd werd dat hij 9 april zou komen (tweede paasdag...). Ik zou een paar dagen later terugkomen van vakantie, dus was prima. Toen ik aan het eind van de week een bij de mevrouw van PZ polste of zij al iets had gehoord van mijn auto had gehoord. Nee, nog niet, dus ik belde de garage (niet de lease-maatschappij) en die vertelde me doodleuk dat de auto pas 17 april zou binnen komen, en dat het dan nog een week zou duren voor hij rijklaar was, dus hoe was ik dan aan die datum gekomen??
Ik was kwaad! Erg nijdig. Als je er rustig over nadenkt, komt hij dan al volgende week of ietsjes later, maar toch. Vertel dat maar aan mijn hormonen....
Tweede voorval was met vernieuwing van de werkplek. Iedereen kreeg nieuwe laptops (1,5 kg lichter dan de huidige). (Een van de voordelen van het consultancy-vak
![]()
) Voor een heel groot deel was het al uitgerold, maar er waren nog zes mensen die nog een oud kreng hadden. Nu had ik een tijdje terug gevraagd of ik zo'n lichte mocht i.v.m. rugklachten. Wel, de laatste mensen zouden allemaal tegelijkertijd de lichtere laptop krijgen, ongeveer twee weken later. Daar zat nog vakantie tussen, dus dat wilde nog wel lukken, dacht ik toen.
Eenmaal terug van vakantie geen enkl bericht dat mijjn laptop er was, terwijl een andere collega wel al haar nieuwe laptop had gekregen. Dus ik naar de meneer van automatisering en vroeg waar de mijne bleef. Bleek dus dat ik de allerlaatste was, en dat de rest al was uitgeleverd, alleen de mijne nog. Toen ik vroeg of hij misschien een beetje haast kon maken met het klaarmaken van de mijne, want ik had rugklachten en die nieuwe is een stuk lichter, kwam er een respons in de trant van "ik kan ook niet heksen, hoor!"
Toen heb ik echt inwendig tierend door kantoor gelopen.
![]()
Iets later had ik maandelijks gesprek met mijn manager, nou die heeft de volle laag gekregen. En nu stond vandaag een nieuwe laptop klaar, maar ik was niet op kantoor, dus eind van de week. Ach, ik werk morgen niet, en die twee dagen overleefik nog wel. Hopelijk.
Zo, dat lucht op!
[ Bericht 1% gewijzigd door DaviniaHR op 17-04-2007 19:42:07 ]