?quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:43 schreef Sneeuwvlok het volgende:
trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar dan ben je toch niet onweerstaanbaar meer voor vrouwen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef C2C het volgende:
dan neem je toch gewoon andere deo
axe is zowiezo niet echt super deo ofzo
Als je hem dan vervoert kan hij misschien leegspuiten in je tas oidquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:30 schreef Tism het volgende:
Als ik die buitenste dop omlaag heb gedaan, laat ik die altijd omlaag.
Ik zie niet in waarom je die buitenste draai/schuif dop steeds weer omhoog moet draaien!![]()
Maar om eerlijk te zijn vind ik 't oude systeem ook wel beter.![]()
O ja! Nog niet aan gedacht!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:33 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Als je hem dan vervoert kan hij misschien leegspuiten in je tas oid
yea, die was imo de pimo ook een stuk beterquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef DoimeN het volgende:
Ik wil gewoon weer terug naar vroeger
[afbeelding]
het is geen vervanging voor douchen hequote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Omkron het volgende:
Probleem is dat die dingen zo leeg zijn.. 4x spuiten en je kunt weer een nieuwe halen.
Naja dat ook weer niet, maar met dit nieuwe systeem verbruik ik wel veel meer dan normaal. Op het moment dat ik problemen krijg met de spuitmond, zo een 3x meer dan normaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Omkron het volgende:
Probleem is dat die dingen zo leeg zijn.. 4x spuiten en je kunt weer een nieuwe halen.
Vul dan gewoon het klachtenformulier in, de link staat in de startposting.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef DoimeN het volgende:
[afbeelding]
subtiel cadeautje...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb enkel 2 nieuwe bussen gekregen voor mijn verjaardag.. Gebruik nu nog de "oude" versie die mij wel bevalt, dus ben benieuwd...
deo voor je verjaardagquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb enkel 2 nieuwe bussen gekregen voor mijn verjaardag.. Gebruik nu nog de "oude" versie die mij wel bevalt, dus ben benieuwd...
Dat is een stille hintquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:16 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, 't is enkel zodat ik géén bussen zelf hoef te kopen hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:56 schreef men_in_red het volgende:
[..]
subtiel cadeautje...
OT: ik gebruik geen axe (gelukkig)
Graciasquote:Op maandag 9 april 2007 13:15 schreef zirkulin2006 het volgende:
Yep, oude was beter! Heb ook al geklaagd bij Axe, ze hadden al meer klachten gehad
Dat is idd voor mensen met 1 hand best lastig (ja klinkt grappig, maar er zijn zat mensen die een arm of hand moeten missen en gewoon deo gebruiken).quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:24 schreef Solomon het volgende:
Het stomme is ook, bij de nieuwe heb je twee handen nodig om m open te draaien, bij de ouwe kon je met 1 vinger schuiven en suiten
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef DoimeN het volgende:
[afbeelding]
vroeger scheten ze uit het raam...quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:27 schreef DoimeN het volgende:
[afbeelding]
? Hier wel hoor... en ja het is de nieuwe (een Shock)quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:51 schreef Palomar het volgende:
Wat wel vreemd is is dat het 'type' (of hoe je dat wilt noemen: marine, pulse, africa etc.) er niet meer op staat... Moet je een beetje gokken adhv de kleur van het tekeningetje dat erop staat.
En wat is de toegevoegde waarde van deze geweldig doordachte posting van jou?quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:25 schreef MooieLuL het volgende:
axe deo is serieus voor paupers zonder smaak
Zou jij ook please jouw bevindingen door kunnen sturen via de genoemde link bovenin de startpost ?quote:Op woensdag 18 april 2007 03:00 schreef soylent het volgende:
Wat een KUTbus.
Het opstaand randje zit regelmatig in de straal, waardoor een deel op de bus zelf neerslaat. Bovendien is ie ook nog eens ontzettend lelijk.
Als het nou nog zo'n milieuvriendelijk spuitsysteem zou worden, maar nee, het is gewoon hetzelfde maar dan slechter en lelijker.
kijk, er zit een zwaar overdreven parfum lucht aan elke axe deodorant, dat maakt het pauper.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:11 schreef M42 het volgende:
[..]
En wat is de toegevoegde waarde van deze geweldig doordachte posting van jou?![]()
Smaken verschillen en ja natuurlijk koop jij alleen maar Armani deoderant... niet iedereen legt 20 Euro of meer voor een deotje neer.
Is het niet zo dat alle spuitbussen uberhaupt slecht voor het milieu zijn? Ozonlaag enzo.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:28 schreef M42 het volgende:
[..]
Zou jij ook please jouw bevindingen door kunnen sturen via de genoemde link bovenin de startpost ?
Al gedaanquote:Op maandag 23 april 2007 16:23 schreef M42 het volgende:
Mailen jullie ook aub jullie klacht door naar Axe, zie de link in de startpost
Mijn dank is groot
maar die dop rook wel het lekkerst van de 3quote:Op maandag 23 april 2007 13:48 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb paar weken geleden 3 busjes gehaald en bij de eerste had ik gelijk al het probleem dat de deo ineens in de dop spoot ipv onder mn arm.
De andere 2 doen het wel normaal gelukkig.
Belangrijker is of je de vergoeding hebt ontvangen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Als je Axe mailt over dat probleem krijg je een vergoeding, dat stond iig in het mailtje dat ik heb ontvangen.
Pberends, jij moet toch onderhand wel weten dat ik geen puber meer benquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:27 schreef pberends het volgende:
Ik mis de optie: Axe is bagger en voor kleine pubertjes.
Idd, grow upquote:
De meeste vrouwen die ik ken vinden axe lekkerder ruiken dan welk merk dan ook.. weet niet hoor, maar dan maar niet stoer met een echt 'mannenmerk'quote:
quote:Meerdere Axe-consumenten hebben aangegeven moeite te hebben met deze verpakking. Naar aanleiding hiervan is onze Kwaliteitsdienst een onderzoek gestart naar de oorzaak van het probleem. In het kader hiervan stellen wij op prijs als u de moeite wilt nemen de originele verpakking naar ons toe te sturen.
was meer verkapte tvp omdat ik in t andere topique al een literaire bijdrage had geleverdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |