abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 april 2007 @ 23:54:51 #76
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48239717
thanx voor de lieve woorden weer allemaal soms echt even nodig

vivi helaas hoort dat erbij al heb ik zelf die ervaring niet dat ze erg last had van sprongetjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 12 april 2007 @ 00:00:28 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48239949
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef Neuk het volgende:
Als hij nu pas zijn eerste sprongetje laat blijken mag je je handjes dichtknijpen!
Ja nou ja, ik weet natuurlijk niet of het er 1 is
En wrs heb ik ze eerder niet als zodanig herkend?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 12 april 2007 @ 06:50:11 #78
24188 Belana
kloon van belana
pi_48243577
slaapmeisje daar ben je lekker mee, maar misschien een geluk bij een ongeluk dus als je toch al wat anders wilde.
viv, fijn dat het geregeld is meid! geeft toch rust. en wat Dean betreft, das zo moeilijk, groeisprong, tandjes, ander ongenoegen, kan vanalles zijn. vaak denk je wel achteraf: ow! dat was het. het gaat weer over iig overigens heb ik groeisprongetjes nooit herkend hoor.
PM, dat het aan regels gebonden was ging ik wel van uit ja, misschien was ik een beetje kort door de bocht idd.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 april 2007 @ 08:46:39 #79
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48244578
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef LadyS het volgende:
Mijn eerste (en enige tot nu toe ) ....<knip>
te vroeg gejuichd
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_48244950
quote:
Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef LadyS het volgende:

[..]

te vroeg gejuichd
Bofferd!
Hoewel, ik zou toch best wel graag weer regelmatig ongesteld worden. De eerste keer was half januari, daarna begin maart en nu wacht ik nog steeds.
Als het dan toch moet, dan maar zo dat ik gewoon in mijn agenda kan zien wanneer ik rekening ergens mee moet houden

Vivi, berg je maar. De komende maanden (en naar ik mag geloven ook jaren) zijn een aaneenschakeling van dit soort dingen. Gelukkig is het meestal over op het moment dat je het echt niet meer aan denkt te kunnen
  donderdag 12 april 2007 @ 10:04:50 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48246339
trouwens aan de hand van slaapmeisjes verhaal wat betreft werk.. in principe ben je toch niet verplicht te melden waar je echtgenoot werkt ?
  † In Memoriam † donderdag 12 april 2007 @ 12:06:53 #82
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48250950
Evenstar je bent inderdaad niet verplicht om het te melden, maar we wilden het ook niet geheimhouden en dat ze er dan later achterkomen. Dan heb je helemaal een vertrouwenskwestie. Ik zie het maandag op mijn eerste werkdag wel hoe het verder moet gaan.

Vanmorgen belde de Felicitasdame aan. We waren tijdens mijn zwangerschap overgestapt op een andere provider en ze had de hele tijd het verkeerde telefoonnummer gebeld. Ik stond toevallig met Milo boven en heb hem dus weer opgepakt om de deur open te doen. Gelukkig werkt mijn moeder in de bieb en ik kon dat excuus mooi gebruiken om alle aanbiedingen af te slaan. Het is wel een heel uitgebreid pakket zeg en ik ben erg blij met alle tijdschriften. Kan ik die straks lekker lezen in het zonnetje

Vivi dat soort momenten zitten er hier ook bij en vind ik zelf behoorlijk vermoeiend. Gisteren en eergisteren was Milo naar het kdv en heb ik heerlijk bij kunnen komen. Vanaf volgende week ga ik weer werken en dan zal ik zelfs die frumpelmomentjes (wij noemen dat zo als Milo een beetje huilerig is zonder oorzaak) missen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 12 april 2007 @ 12:30:34 #83
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48251862
Belaan!!!! Check je pm
* dutchie weer weg is
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 13 april 2007 @ 11:45:48 #84
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48287057
quote:
Op donderdag 12 april 2007 06:50 schreef Belana het volgende:
PM, dat het aan regels gebonden was ging ik wel van uit ja, misschien was ik een beetje kort door de bocht idd.
Geeft niks hoor
Ik ging er toen zelf ook vanuit dat het wel goed zat voor mijn werkgever, dat bleek dus niet zo te zijn. En dan is mijn ervaring dat je baas je nog sneller aan het werk wil, je kost immers geld dan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 16:03:02 #85
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48350102
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:15 schreef Vivi het volgende:
Steeds als ik dacht dat het bijna over was werd het WEER een bloedbad (lekker verhaal )
Vivi (en eventueel andere ervaringsdeskundigen) was het bij jou ook echt zo erg dat het er in straaltjes uitliep en met flink veel stolsels? Sorry voor deze detaillistische vraag, maar ik maak me een beetje zorgen op dit moment. Na twee weken normaal menstrueren, ben ik nu 3 dagen megaveel bloed aan het verliezen. Een supertampon houdt het maar een half uurtje uit en ik heb de kraammatrassen maar weer uit de kast gehaald Zou dit nog steeds een eerste menstruatie na mijn bevalling zijn of zou ik nu naar de dokter moeten? Iemand hier dezelfde soort ervaring?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_48350737
Geen ervaring mee Slaapmeisje, maar ik zou toch even de HAP bellen voor de zekerheid.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 15 april 2007 @ 16:26:48 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48350776
Ik zou idd ook maar even bellen, beter het zekere voor het onzekere.
En ik vind het heel eerlijk gezegd niet normaal klinken.
  zondag 15 april 2007 @ 16:35:55 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48351078
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:03 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Vivi (en eventueel andere ervaringsdeskundigen) was het bij jou ook echt zo erg dat het er in straaltjes uitliep en met flink veel stolsels? Sorry voor deze detaillistische vraag, maar ik maak me een beetje zorgen op dit moment. Na twee weken normaal menstrueren, ben ik nu 3 dagen megaveel bloed aan het verliezen. Een supertampon houdt het maar een half uurtje uit en ik heb de kraammatrassen maar weer uit de kast gehaald Zou dit nog steeds een eerste menstruatie na mijn bevalling zijn of zou ik nu naar de dokter moeten? Iemand hier dezelfde soort ervaring?
Eh, ja, heel veel stolsels en straaltjes (sorry ik zag je post nu pas, zat op het balkon )
Ik dacht dat er iets mis was, kon gewoon niet geloven dat dit een menstruatie was en haalde me al van alles in mijn hoofd over baarmoeders die in twee stukken waren gescheurd enzo (nou ja, 1 baarmoeder dan, de mijne )
Duurde ook echt meer dan 2 weken!

En dan werd het weer minder, en was het bijna over en dat WEEEEER van die stolsels idd, begon het gewoon weer opnieuw
Was toen ook maar weer aan de kraammatrassen begonnen hoor, en van die ultra ultra night toestanden, sexy!
Ik zou het toch voor de zekerheid wel even vragen, heb je wel nacontrole gehad?
Maar het klinkt me dus niet onbekend in de oren.

Mijn huisarts zei dat het best normaal was dat mijn hormonen nog "raar" deden.

Die Aleve pijnstillers (Naproxen) hebben bij mij echt heel goed geholpen tegen het vloeien!

En jij bent nu ook aan de pil begonnen toch? Is je lichaam wrs dubbel van slag, hormonaal gezien enzo!
  zondag 15 april 2007 @ 16:46:48 #89
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48351423
slaapmeisje, bij mij was het niet zó erg. Ook geen stolses. As ik het zo lees, heb ik nog geluk gehad, en ik voelde me al ongelukkig, omdat ik om de haverklap naar het toilet moest (slagveld )

Ik zou maar even bellen voor de zekerheid, hoor.

Deze 3e menstruatie (ik dacht eerst dat het de 2e was sinds de bevalling, maar het is al de 3e ) is al wat minder hevig als de 2e, dus ik heb goed hoop voor de volgende keren.

Vrijdag heb ik de prikpil laten zetten, dus ik ben benieuwd wat die voor invloed heeft
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 16:47:49 #90
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48351453
Dank voor de reacties! En Vivi foei zeg, op je balkon zitten en van het mooie weer genieten

Gelukkig ben ik niet de enige die aan een remake van Jaws doet dus *zucht van verlichting slaakt*. Helaas kan ik door de kraammatrassen even niet in korte rokjes enzo lopen en heb ik, heel veilig, mijn donkere spijkerbroek aan vandaag Ik ga het nog een paar dagen aankijken en anders donderdag naar de dokter
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 16:49:43 #91
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48351524
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef LadyS het volgende:
slaapmeisje, bij mij was het niet zó erg. Ook geen stolses. As ik het zo lees, heb ik nog geluk gehad, en ik voelde me al ongelukkig, omdat ik om de haverklap naar het toilet moest (slagveld )

Ik zou maar even bellen voor de zekerheid, hoor.

Deze 3e menstruatie (ik dacht eerst dat het de 2e was sinds de bevalling, maar het is al de 3e ) is al wat minder hevig als de 2e, dus ik heb goed hoop voor de volgende keren.

Vrijdag heb ik de prikpil laten zetten, dus ik ben benieuwd wat die voor invloed heeft
Dat vind ik dus ook zo vervelend dat ik elk half uur op het toilet zit. Dat wordt nog wat op mijn eerste werkdag morgen Gelukkig ga jij de goede kant op LadyS.
  zondag 15 april 2007 @ 17:34:43 #92
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48353110
Ja, dat vind ik dus ook het ergste Gelukkig was het wel maar 1 dag dat het écht hevig was. Dus ik hoop voor je dat het morgen een stuk minder is!
Succes morgen!
pi_48358380
Slaapmeisje morgen alweer aan het werk Ik heb gelukkig nog 2,5 week, ik zie er nu al tegenop om weer te beginnen
Succes met de bloedbaden hier! Ik hoop dat mijn eerste menstruatie niet zo heftig wordt
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 20:16:41 #94
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48358431
Gezien het mooie weer nu had ik ook wel wat vakantiedagen aan mijn verlof willen plakken beefcake Geniet er nog maar lekker van met je mooie ventjes!
pi_48358930
'Gelukkig' voor jou wordt het weer minder warm van de week, anders zo zonde van je vakantiedagen he Maar jij hebt toch ook wat extra daagjes gehad omdat Milo later was dan de uitgerekende datum?
  † In Memoriam † zondag 15 april 2007 @ 20:31:47 #96
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48359026
Milo was inderdaad 8 dagen later geboren Ach wie weet sta ik morgenmiddag wel weer buiten de deur gezien de perikelen op mijn werk
  zondag 15 april 2007 @ 21:24:54 #97
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_48360981
Ik was ook zo ongesteld na de bevalling. Dat het er echt in stralen uitliep en ik een maandverband per half uur moest wisselen
Niet geheel vreemd dus
Saartje
  zondag 15 april 2007 @ 21:27:35 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48361091
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo was inderdaad 8 dagen later geboren Ach wie weet sta ik morgenmiddag wel weer buiten de deur gezien de perikelen op mijn werk
Ja succes daarmee..ik ben benieuwd!
  maandag 16 april 2007 @ 08:30:43 #99
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48371065
Slaapmeisje, succes vandaag, 1e dag viel bij mij zwaar. Ik hoefde gelukkig maar 1 dagje en toen weer weekend!
  maandag 16 april 2007 @ 08:50:08 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48371316
Slaapmeisje succes vandaag!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48371440
Slaapmeisje, heel veel succes vandaag!
pi_48371672
Werkze vandaag slaapmeisje, hopelijk valt het je niet te zwaar!
pi_48372045
Succes vandaag Slaapmeisje!
Fake it till you make it...
  maandag 16 april 2007 @ 10:32:46 #104
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48373918
Heel veel succes vandaag slaapmama.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 18:59:25 #105
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48389213
Vandaag mijn eerste werkdag en ik ben lichtelijk gesloopt. Mijn 800 mails heb ik al bijna weggewerkt en het is alsof ik nooit ben weggeweest. Met Milo is het heel goed gegaan bij oma vandaag en ze hebben allebei genoten van elkaars gezelschap. Lekker veel wandelen met de hond en lekker kletsen met elkaar

Het gesprek met mijn baas is prima en in goede harmonie verlopen. Er is helaas geen mogelijkheid voor mij om mijn functie in de huidige vorm te behouden en ik heb daar vrede mee. Het was toch al een hele tijd duidelijk dat ik daar uit mijn jasje was gegroeid en ik was vlak voor mijn zwangerschap zelf ook al op zoek naar een nieuwe uitdaging. Zo slaan we twee vliegen in 1 klap., Morgen gaan we samen met HRM de mogelijkheden bespreken binnen het bedrijf. Inmiddels is mijn "functiewijziging" ook gecommuniceerd naar de afdeling, inclusief de mededeling dat er absoluut niet aan mijn integriteit getwijfeld wordt. De mail was vlak voor mijn vertrek naar huis gestuurd, dus ik ben benieuwd naar de reacties van mijn collega's morgen
  maandag 16 april 2007 @ 20:10:59 #106
94046 PM-girl
pi_48391866
Wat fijn slaapmeisje, dat alles in goed overleg geregeld is/wordt. Heb je wel nog zin bij dat bedrijf te blijven?
En hoe was het met Jaws?
*
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 20:18:51 #107
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48392196
Mwoh of ik zin heb om bij het bedrijf te blijven? Laat ik het zo zeggen. Vanuit een baan is het altijd prettiger om te solliciteren naar een andere baan, dus voorlopig maak ik daar maar gebruik van terwijl ik op mijn gemakkie om me heen kijk.

Jaws is helaas nog wel aanwezig, maar het lijkt toch iets minder dan gisteren. Hopelijk ben ik op de goede weg en ben ik er binnenkort vanaf. Ik heb in mijn pauze voor de zekerheid nog wel een extra pak tampons gekocht en ik slaap 's nachts op zo'n celstofmatje uit het kraampakket. Lekker broeierig met die hitte Nu ik weer aan de pil ben, hoop ik zowieso dat mijn menstruaties weer wat korter en minder pijnlijk zijn.
pi_48392627
Dat klinkt allemaal toch wel positief Slaapmeisje. Fijn dat ze je helpen om iets anders te vinden.
En fijn dat Milo zo goed op oma heeft gepast
pi_48397660
Wat fijn Slaapmeisje, dat het goed is gegaan. Zowel met Milo als met jou!
Bah moet er nog niet aan denken hoor om weer aan het werk te gaan....gelukkig ben ik voorlopig nog lekker met de kleine meid thuis.

Hier ook jaws toestanden. ....ik vloei nog steeds sinds de bevalling, nu bijna 7 weken . Toen ik ff ging googlen kwam ik tot de ontdekking dat je na 3 weken geen bloed meer mag verliezen, wel roze/geel vocht, maar geen bloed. Nou dan heb ik een probleem want het is nog behoorlijk bloederig, helemaal als ik een eind heb gelopen . Toen de nageboorte kwam was de gyn ook aan het twijfelen of die wel compleet was....dus nu ben ik steeds bang dat er nog wat in mijn baarmoeder is achter gebleven ofzo. Morgen moet ik op nacontrole bij de gyn, dus dan kan ik het vragen....

En ik heb vorige week nog even laten bloed prikken voor bloedarmoede, ik dacht dat ik die staaltabletten wel in de prullenbak kon mikken zo onderhand ....maar niet dus . hb was 6.5 en te laag dus. Moet nog 2 (!!) maand doorgaan met die rommel. Make my day

Belt er vandaag iemand van Felicitas ......ik maar denken dat ze mijn deurtje gingen overslaan... wat moet je met die mensen? Ze komt morgen een of ander pakket brengen, en ze wil me dan zeker vanalles aansmeren??? Is het de bedoeling dat ik haar binnen laat en koffie aanbied ? Of kan ik dat pakket aannemen en toedeledokie maar weer ?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 22:21:36 #110
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48397886
Sterkte met je Jaws toestanden Karin en ik zou het zeker even droppen tijdens de nacontrole. Mijn ijzer was ook 6.5 en ik heb toen wel een recept meegekregen van het ziekenhuis, maar ik heb ze uiteindelijk niet ingenomen omdat mijn eigen verloskundige en de kraamverzorgster de waardes niet zo schockerend laag vonden en mijn lichaam zelf de kans wilden geven het aan te vullen. Is Roosvicee Ferro nog iets voor jou?

En de Felicitas mevrouw is hier ook langsgeweest. Ik heb haar binnengelaten en koffie aangeboden. Wel had ik haar gezegd weinig tijd te hebben omdat ik net Milo in bad wilde doen. Ik heb alle aanbiedingen keurig afgeslagen en het pakket in ontvangst genomen. Volgens mij laten ze het niet zonder meer achter zonder hun verkooppraatjes te mogen afsteken hoor. Het is trouwens wel een heel leuk pakket met heel veel nuttige dingen erin
pi_48398115
Karin, volgens mij staat er 5 weken voor het nabloeden. Desalniettemin vreemd dat je nog bloedt ja, zeker als dat nog veel is. Hier helaas een ervaringsdeskundige wat betreft achtergebleven stukjes placenta; bij de 1e ben ik na 5 weken naar de dokter gegaan omdat ik iedere keer bijna flauwviel van het bloedverlies en lag ik 2 uur later in de OK. Bij de 2e was het meteen na de bevalling duidelijk dat de placenta niet compleet was en heb ik meteen een manuele curretage ondergaan. Ze kunnen het overigens ook met pillen doen, zo'n curretage. Maar morgen ga je toch op controle, dan heb je zekerheid! Succes.
Eh... zo'n Felicitasmuts verwacht koffie en laat zich niet het pakketje uit de handen trekken helaas! Ze gaat je 1 voor 1 ieder foldertje, presentje en tijdschriftje met een bijbehorend verhaaltje apart overhandigen! Ook daar succes mee!
  dinsdag 17 april 2007 @ 01:42:08 #112
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48404288
xxxkarinxxx: Ik heb 8 weken gebloed, en toen een weekje niet en toen weer een paar daagjes licht en daarna was het over. De gyn zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken en dat heb ik dus niet gedaan.

Verder heb ik niet terug gelezen. Ziek verkouden manneke en ik ben er heel erg moe van.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 17 april 2007 @ 08:51:18 #113
94046 PM-girl
pi_48406870
Karin, ik heb de felicitas vrouw binnengelaten, ging ondertussen voeden zodat ik niet uitgebreid op alles in kon gaan! Omdat we zelf boeken en tijdschriften verkopen, heb ik die allemaal geweigerd. De andere spullen ook, we hebben immers een klein huisje en willen pas die dingen aanschaffen als we weten of het bij Simon past op die leeftijd (zoals die belachelijk dure computer) en niet het huis zonder meer volzetten.

Succes met je bloedingen, lijkt me niet fijn.

Neuk. beterschap voor je mannetje!
*
pi_48426757
Hier een mamma met een zere kont Ik heb veel last van mijn stuitje,dat botje is tijdens de bevalling"weggeschoten".
Ik kan er steeds minder lang op zitten en het word dus minder ipv.beter.Heb de dokter gebeld en die zou terugbellen,maar ik heb dat telefoontje gemist.Morgen nog maar eens bellen dan.Misschien dat hij wat advies heeft,wat ik er aan kan doen.Bij de oudste heb ik het ook gehad en toen was ik er een half jaar zoet mee Ik heb volgende week een gesprek op mijn werk en die willen weten wanneer ik weer begin,dus ik wil wel van de ha weten,hoelang hij denkt dat het kan gaan duren en of ik er wat aan kan doen.Er heeft al iemand geroepen fysio,maar ik geloof dat daar nou net niks mee te bereiken valt,met die botjes in je billen.Iemand dit ook gehad?En was er wat aan te doen en zo ja,wat?

Groetjes,Minoes
pi_48428970
Vanmiddag naar de gyn geweest, die heeft met een echo even in de baarmoeder gekeken, en ja hoor, er zit nog een stukje placenta, van 1,13 cm! En dat gaat er dus niet vanzelf uit. Moet dus nog gecurreteerd worden ook. IK BAAL ME EEN ONGELUK
Maandag naar de anesthesist, want ik krijg een ruggenprik, en dan donderdag of een week later op donderdag de ingreep

MEGA IRRITANT, zo'n mooie bevalling en kraamtijd en dan nu dit.
  Jubileum moderator dinsdag 17 april 2007 @ 19:28:03 #116
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48430959
Karin dat is inderdaad wel erg rot zeg! Jeetje...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:29:38 #117
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48431034
Karin, wat naar! Oh, dat zou mij ook echt heel erg verdriet doen en bah gewoon.
Veel sterkte nu alvast.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:36:35 #118
24188 Belana
kloon van belana
pi_48431341
ow gedver, dat is echt balen ja!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:37:50 #119
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48431398
Poeh, wat een tegenvaller Karin. Sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 17 april 2007 @ 19:41:59 #120
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_48431635
Karin, veel sterkte... lijkt me niet niks. vervelend ook.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 17 april 2007 @ 20:19:18 #121
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48433368
minoes heel veel sterkte met je stuitje. Bah, daar zit je toch ook niet op te wachten

Karin wat ongelovelijk balen zeg dat je nu alsnog een curettage nodig hebt. Dat bloeden van jou was dus toch een teken dat er nog een restje placenta aanwezig was. Pfff wel fijn dat je er naar hebt laten kijken en dat er nu wat aan gedaan kan worden. Sterkte ermee!

Hier is Jaws aan het wegzwemmen en het lijkt met het uur minder te worden
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:41:19 #122
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48434305
dag jaws

karin he jakkes sterkte!
pi_48434378
Pfff Karin, valt dat even tegen... wel een verklaring voor het bloeden, maar toch... Sterkte

Daaaag jaws, ga maar gauw weg bij slaapmeisje!
Fake it till you make it...
  dinsdag 17 april 2007 @ 21:51:06 #124
94046 PM-girl
pi_48437326
Karin getver, rot zeg. Sterkte.

Slaapmeisje, je hebt Jaws zeker naar hier gestuurd... kan er nog wel bij, naast de borstontsteking
*
pi_48442272
Tja ik baal er ook flink van moet ik zeggen, net even op internet nagezocht hoe dat allemaal in zijn werk gaat met een curretage, nou daar ben ik ook niet vrolijker van geworden.
#$R#^*(&^%*U&)^*&)#^*$&*#^%)U&*^%&)*&)#$*^)$#^*%^ zo dat moest er even uit hoor
(nu dat stuk placenta nog)

Gelukkig dat jullie zo lief voor me zijn.....
  dinsdag 17 april 2007 @ 23:33:05 #126
170167 kims_mama
Trotse mama van Kim!
pi_48442283
Karin, sterkte ermee!

PM
pi_48448041
Dat is zeker heel erg balen Karin Veel succes

PM-girl het zit jou ook niet mee op het moment he, beterschap
pi_48448404
xxxKarinxxx,getver meis,wat is dat rot voor je.En dan nog een ruggeprik ook,brrr.Doe mij maar een roesje,zou ik roepen
Heel veel sterkte en ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.

Ik moet straks pijnstillers bij de ha.ophalen.Fysio is idd.niet mogelijk bij een stuitje,dat moet vanzelf weer wegtrekken.En het fijne nieuws is,dat dat wel 9 maanden kan duren Nou,ik ga ook maar es proberen om zitten af te wisselen met liggen ,kijken of dat wat oplevert.Ik kan iig.melden op mijn werk,dat ze me nog wel even kwijt zijn en dan maar weer beginnen met halve dagen denk ik.
Fijn,zo'n bevalling En dan heb ik nog wel geroepen van de week,dat ik er best nog 1 wil
Vlaag van verstandsverbijstering denk

Groetjes,Minoes
  woensdag 18 april 2007 @ 09:29:27 #129
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48448927
Karin, wat balen zeg. Dat is geen leuke afsluiter van je kraamtijd idd
Sterkte!

en pm, jij hebt ook alle geluk van de wereld
pi_48449639
Karin wat balen en PM ook een knuffel van deze kant...

Minoes ik herken het helemaal niet op je zitknobbels kunnen zitten. Ik heb een trucje van de fysio gekregen om het te ontlasten maar toch te kunnen zitten. Je gewicht achter het botje plaatsen, dan leun je een beetje achterover en anders voor je botten plaatsen en dan zit je heel erg rechtop.

Hier ben ik naar de neuroloog geweest en die denkt dat er zenuwen beschadigd zijn diep in mijn ruggenmerg door het misprikken. 12 juni krijg ik een mri-scan om uit te vogelen wat er precies mis is maar het zit op de foto's en ooglijk te zien veels te diep om te kunnen opereren dus waarschijnlijk blijf ik altijd huidverlamd aan de rechterkant. Het kan nog bijtrekken maar dan had er nu wel verbetering in moeten zitten. Dus even afwachten dan maar... Alleen waar ik vannacht mee wakker werd was met de vraag van hoe dicht hebben ze dan met het misprikken bij een dwarsleasie gezeten als het te diep zit om te opereren?

Morgen om 8.30 naar de Uroloog voor mijn incontinentie en bottenprobleem... En zo gaan we gezellig weer verder.

Bijna trouwen en een dochter met een inieminie-tandje...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_48453529
Mibos,bij jou zit het ook helemaal niet mee zeg Ik kan juist niet achteroverleunen,dan spring ik zowat de lucht in van de pijn.Dus moet ik wat voorover,maar dat word je snel zat.Soms ga ik dus echt hangen,maar dat hou je elemaal niet lang vol Dat word straks met de kleine nog maar even een tukkie doen tussen de middag,dan lig ik in ieder geval.Verder maar es kijken wat die pijnstillers doen,ik ben er eerlijk gezegd niet weg van en haat pillen,jek
Maar goed,maar even proberen of het wat helpt en dan zien we wel weer verder.

Groetjes,Minoes
pi_48455342
karin, veel sterkte ermee! hopelijk zorgt de currettage er voor dat je je snel beter voelt. ik snap trouwens ook niet dat ze dat met een ruggeprik doen, of heb je dat zelf verkozen boven een roesje (lichte narcose)?

mibos, ieuw, zenuwen beschadigd, dat klinkt al griezelig. en inderdaad, je gaat ook denken dat 't bijna nog veel erger had kunnen zijn. sterkte!

PM-girl, bleghk, dat klinkt ook heftig. beterschap!

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 18-04-2007 13:31:57 ]
  woensdag 18 april 2007 @ 13:24:22 #133
94046 PM-girl
pi_48458785
Karin, ik hoop dat het vlug allemaal over is

Mibos, ik kan me voorstellen dat je zulke vragen gaat stellen. Succes morgen!
*
  woensdag 18 april 2007 @ 15:20:22 #134
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48463844
Mibos heftig

PM beterschap
  woensdag 18 april 2007 @ 17:46:06 #135
108648 cattie
lieve moeder
pi_48469957
Karin, wat balen!

Minoes, ik had dat ook met mijn stuitje en bij mij kon mijn chiropractor het wel behandelen! Niet dat het in 1x over was, maar het voelde direct een stuk beter.

Mibos, sterkte morgen!
pi_48478574
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef bixister het volgende:
karin, veel sterkte ermee! hopelijk zorgt de currettage er voor dat je je snel beter voelt. ik snap trouwens ook niet dat ze dat met een ruggeprik doen, of heb je dat zelf verkozen boven een roesje (lichte narcose)?
De gyn zei dat ik een ruggenprik zou krijgen, ik heb er zelf (nog) geen inspraak in gehad. Maandag naar de anesthesist. Maar de gyn zei wel dat hij wou dat ik er absoluut geen pijn aan zou hebben, zodat ik ook stil blijf liggen en hij zorgvuldig te werk kan gaan.

Maar wat is er op een ruggenprik tegen dan? (wil ik dat eigenlijk wel weten?? )
pi_48482082
ik vind een ruggeprik altijd een beetje eng (ze zitten toch in je ruggemerg niewaar). en bovendien maak je het gecurretteer dan wel bewust mee, al voel je het dan niet echt, maar je bent dan -dacht ik- wel bij bewustzijn. ik heb 1 x een currettage gehad (ivm een miskraam) en toen was er eigenlijk ook geen keuze, men deed het in het UMC (Utrecht) alleen maar met een zogeheten 'roesje', een heel lichte vorm van narcose waarbij je maar 10 ŕ 15 minuten 'weg' bent maar waar je ook weinig last van hebt achteraf. althans dat was voor mij het geval. dus ik zou er zeker weer voor kiezen mocht ik ooit voor zo'n situatie staan.
hoe dan ook, ik voelde me toen daarna echt meteen een stuk beter. afgezien van flink wat bloedverlies op de dag zelf, maar ik knapte echt met de minuut op toen. hopelijk geldt dat ook voor jou! sterkte.
  woensdag 18 april 2007 @ 22:22:19 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_48482663
Het is sowieso een andere ruggenprik dan die Mibos heeft gehad (die was toch voor pijnstilling tijdens de bevalling) maar voor een curretage zou ik denk ik ook wel kiezen voor slapen, het duurt zo kort en de ruggenprik werkt toch wel zeer twee uur. Het duurt dus volgens mij langer voor je naar huis mag. In alle andere gevallen zou ik overigens kiezen voor en ruggenprik, je wordt niet misselijk, blijft wakker dat zijn toch wel grote voordelen.
Lekker douchen!
pi_48487401
Vervelend Karin. Het verbaast me eerlijk gezegd dat je weer naar huis werd gestuurd, ik moest meteen blijven destijds voor een spoedoperatie. Wat ze precies gaan doen, zou ik me niet al te druk over maken, daar krijg je niets van mee en ze zijn klaar binnen 10 minuten. Het is voor hen een kleine ingreep. Ik heb de eerste keer ook een ruggenprik gehad en vond dat doooooooodeng (maakte op het laatste moment tot mijn eigen verrassing die beslissing i.v.m. de borstvoeding). Ik moet zeggen dat ik alles wat ik nog kon bewegen (armen, schouders en hoofd) schudde van de zenuwen en het omhoog trekken van de verdoving -van je tenen tot aan je borsten- vond ik erg eng, maar achteraf gezien viel het reuze mee. Je voelt helemaal niets meer in je onderlichaam (dus heel anders dan een pijnstilling bij bevalling, hoewel ik dat nooit gehad heb) en ik was ook zéér verbaasd dat ze al klaar waren (was dat het metaalgerammel dat ik hoorde!!!) en dat mijn benen omhoog lagen toen het doek weggehaald werd! Het duurde inderdaad een uur of 2 voordat de ruggenprik geheel uitgewerkt was (leuk spelletje; proberen je tenen te bewegen, moet je zeker proberen!) maar zodra je geplast hebt, mag je weer naar huis en er zijn een stuk minder risico's dan bij narcose. Overigens; als er ook maar de minste complicatie ontstaat, ga je alsnog onmiddelijk onder narcose. Je wordt non-stop door een anesthesist én door apparatuur in de gaten gehouden.
  donderdag 19 april 2007 @ 00:37:18 #140
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48487997
Karin, ik heb er de ballen verstand van maar wens je wel heel veel sterkte...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 08:53:45 #141
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48491736
Karin heel veel sterkte ermee. Als je denkt dat je alles achter de rug hebt, komt dit er ook nog bij

Helaas heb ik nog steeds bloedverlies en sinds gistermiddag toch weer de Jaws hoeveelheden. Ik baal er ongelovelijk van en hoop dat het zaterdag toch wel onder controle is omdat ik ga stappen met een aantal vriendinnen. Wanneer ik nog steeds zoveel bloedverlies heb als nu moet ik het helaas afzeggen
  donderdag 19 april 2007 @ 08:56:25 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48491793
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Karin heel veel sterkte ermee. Als je denkt dat je alles achter de rug hebt, komt dit er ook nog bij

Helaas heb ik nog steeds bloedverlies en sinds gistermiddag toch weer de Jaws hoeveelheden. Ik baal er ongelovelijk van en hoop dat het zaterdag toch wel onder controle is omdat ik ga stappen met een aantal vriendinnen. Wanneer ik nog steeds zoveel bloedverlies heb als nu moet ik het helaas afzeggen
Heb je nu al naproxen gehaald? Echt, het helpt!
Dat je trouwens al zin hebt om te stappen
Ik zit nog echt aan Dean vastgebakken
Koninginnedag is ie wel bij oma, maar daar heb ik al gemengde gevoelens over (niet door oma, maar dan moet ik hem de hele dag missen )
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 09:31:25 #143
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48492541
Ik heb net toch maar even de huisarts gebeld Vivi, want ik begin me nu toch wel wat zwakjes te voelen En stappen? Jaaaa daar heb ik ontzettend veel zin in. KlaasVaker past dan gewoon op Milo en dat gaat heel goed. Ik stond 3 weken na de bevalling alweer in de kroeg omdat KlaasVaker een afscheidsconcert had met zijn band. Ik heb het maar 2 uurtjes volgehouden omdat ik toen nog best last had van de keizersnee, maar ik kon het gewoon niet missen. Misschien scheelt het ook dat ik weer ben gaan werken en Milo nu 1 dag bij oma is en 2 dagen op het kdv. Dat loslaten daar ben ik dus al een tijdje mee bezig.
  donderdag 19 april 2007 @ 09:33:40 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48492585
Ik moet altijd een beetje grinniken om dit zinnetje 'KlaasVaker past dan gewoon op Milo' (insert elke willekeurige vader en baby ipv KV en Milo). Hoezo past op? Hij is toch gewoon thuis bij zijn kind. Jij past toch ook niet op als je met je kind thuis bent.
Het geeft zo mooi weer dat de meeste vrouwen zichzelf idd als 'primary carer' zien en anderen zijn 'de oppas'.

[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 19-04-2007 09:39:30 ]
pi_48492596
Hhaha, Vivi

Jij bent op KD dus gewoon binnen 3 uur weer thuis, na eerst 2 uur en 45 minuten rondgelopen te hebben, 48 keer je mobieltje gechecked, 25 keer getwijfeld of je moet bellen "gewoon ff checken, ma weet ms niet waar ze de schone speentjes kan vinden" en dan bel je toch, en hoor je Dean huilen op de achtergrond en dan breekt je moederhart en kijk je je bijna-allerliefste aan (ja, sorry, meneer Vivi, het is niet anders) en hij knikt opgelucht en rennen jullie samen naar de auto
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 09:38:20 #146
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48492698
BE Ja stom is dat he. Ik kan het nu al beter loslaten als KlaasVaker Milo verzorgt, maar je hebt wel gelijk. Dat moederinstinct dat zegt dat je zelf het allerbeste voor je kleintje kan zorgen en dat zelfs je partner het niet zo goed kan doen. Is in de praktijk hier eigenlijk niet zo. KlaasVaker is vaak (vaker) veel geduldiger met ons ventje, al is hij nog steeds wat onhandig met luiers verschonen. Hij doet al bij voorbaat de sokjes van Milo uit voor het geval hij met zijn voetjes in de vieze luier zit te stampen. Dat is namelijk 1 x gebeurd met een poepluier en toen zat alles onder
pi_48492710
Hey, ik doe ook altijd Anna d'r sokjes uit bij het verschonen.

Is dat raar dan ofzo? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48492729
quote:
Op donderdag 19 april 2007 09:38 schreef Jarno het volgende:

Is dat raar dan ofzo? .
nee, slim
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 09:47:40 #149
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48492936
Jarno waarschijnlijk is dat een typisch mannending ofzo. Ik hou altijd met een hand Milo's voetjes (nog besokt en wel) vast en met de andere hand verschoon ik zijn luier.
pi_48493646
quote:
Op donderdag 19 april 2007 09:38 schreef Jarno het volgende:

Is dat raar dan ofzo? .
Nee hoor, doe ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')