Ja nou ja, ik weet natuurlijk niet of het er 1 isquote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef Neuk het volgende:
Als hij nu pas zijn eerste sprongetje laat blijken mag je je handjes dichtknijpen!
te vroeg gejuichdquote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef LadyS het volgende:
Mijn eerste (en enige tot nu toe) ....<knip>
Bofferd!quote:
Geeft niks hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 06:50 schreef Belana het volgende:
PM, dat het aan regels gebonden was ging ik wel van uit ja, misschien was ik een beetje kort door de bocht idd.
Vivi (en eventueel andere ervaringsdeskundigen) was het bij jou ook echt zo erg dat het er in straaltjes uitliep en met flink veel stolsels? Sorry voor deze detaillistische vraag, maar ik maak me een beetje zorgen op dit moment. Na twee weken normaal menstrueren, ben ik nu 3 dagen megaveel bloed aan het verliezen. Een supertampon houdt het maar een half uurtje uit en ik heb de kraammatrassen maar weer uit de kast gehaaldquote:Op woensdag 11 april 2007 10:15 schreef Vivi het volgende:
Steeds als ik dacht dat het bijna over was werd het WEER een bloedbad (lekker verhaal)
Eh, ja, heel veel stolsels en straaltjesquote:Op zondag 15 april 2007 16:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Vivi (en eventueel andere ervaringsdeskundigen) was het bij jou ook echt zo erg dat het er in straaltjes uitliep en met flink veel stolsels? Sorry voor deze detaillistische vraag, maar ik maak me een beetje zorgen op dit moment. Na twee weken normaal menstrueren, ben ik nu 3 dagen megaveel bloed aan het verliezen. Een supertampon houdt het maar een half uurtje uit en ik heb de kraammatrassen maar weer uit de kast gehaaldZou dit nog steeds een eerste menstruatie na mijn bevalling zijn of zou ik nu naar de dokter moeten? Iemand hier dezelfde soort ervaring?
Dat vind ik dus ook zo vervelend dat ik elk half uur op het toilet zit. Dat wordt nog wat op mijn eerste werkdag morgenquote:Op zondag 15 april 2007 16:46 schreef LadyS het volgende:
slaapmeisje, bij mij was het niet zó erg. Ook geen stolses. As ik het zo lees, heb ik nog geluk gehad, en ik voelde me al ongelukkig, omdat ik om de haverklap naar het toilet moest (slagveld)
Ik zou maar even bellen voor de zekerheid, hoor.
Deze 3e menstruatie (ik dacht eerst dat het de 2e was sinds de bevalling, maar het is al de 3e) is al wat minder hevig als de 2e, dus ik heb goed hoop voor de volgende keren.
Vrijdag heb ik de prikpil laten zetten, dus ik ben benieuwd wat die voor invloed heeft
Ja succes daarmee..ik ben benieuwd!quote:Op zondag 15 april 2007 20:31 schreef Slaapmeisje het volgende:
Milo was inderdaad 8 dagen later geborenAch wie weet sta ik morgenmiddag wel weer buiten de deur gezien de perikelen op mijn werk
De gyn zei dat ik een ruggenprik zou krijgen, ik heb er zelf (nog) geen inspraak in gehad. Maandag naar de anesthesist. Maar de gyn zei wel dat hij wou dat ik er absoluut geen pijn aan zou hebben, zodat ik ook stil blijf liggen en hij zorgvuldig te werk kan gaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:08 schreef bixister het volgende:
karin, veel sterkte ermee! hopelijk zorgt de currettage er voor dat je je snel beter voelt. ik snap trouwens ook niet dat ze dat met een ruggeprik doen, of heb je dat zelf verkozen boven een roesje (lichte narcose)?
Heb je nu al naproxen gehaald? Echt, het helpt!quote:Op donderdag 19 april 2007 08:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
Karin heel veel sterkte ermee. Als je denkt dat je alles achter de rug hebt, komt dit er ook nog bij
Helaas heb ik nog steeds bloedverlies en sinds gistermiddag toch weer de Jaws hoeveelheden. Ik baal er ongelovelijk van en hoop dat het zaterdag toch wel onder controle is omdat ik ga stappen met een aantal vriendinnen. Wanneer ik nog steeds zoveel bloedverlies heb als nu moet ik het helaas afzeggen
nee, slimquote:Op donderdag 19 april 2007 09:38 schreef Jarno het volgende:
Hey, ik doe ook altijd Anna d'r sokjes uit bij het verschonen.
Is dat raar dan ofzo?.
Nee hoor, doe ik ookquote:Op donderdag 19 april 2007 09:38 schreef Jarno het volgende:
Hey, ik doe ook altijd Anna d'r sokjes uit bij het verschonen.
Is dat raar dan ofzo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |