Wat fijn Slaapmeisje, dat het goed is gegaan. Zowel met Milo als met jou!
Bah moet er nog niet aan denken hoor om weer aan het werk te gaan....gelukkig ben ik voorlopig nog lekker met de kleine meid thuis.
Hier ook jaws toestanden.
![]()
....ik vloei nog steeds sinds de bevalling, nu bijna 7 weken
![]()
. Toen ik ff ging googlen kwam ik tot de ontdekking dat je na 3 weken geen bloed meer mag verliezen, wel roze/geel vocht, maar geen bloed. Nou dan heb ik een probleem want het is nog behoorlijk bloederig, helemaal als ik een eind heb gelopen
![]()
. Toen de nageboorte kwam was de gyn ook aan het twijfelen of die wel compleet was....dus nu ben ik steeds bang dat er nog wat in mijn baarmoeder is achter gebleven ofzo. Morgen moet ik op nacontrole bij de gyn, dus dan kan ik het vragen....
En ik heb vorige week nog even laten bloed prikken voor bloedarmoede, ik dacht dat ik die staaltabletten wel in de prullenbak kon mikken zo onderhand
![]()
....maar niet dus
![]()
. hb was 6.5 en te laag dus. Moet nog 2 (!!) maand doorgaan met die rommel. Make my day
Belt er vandaag iemand van Felicitas
![]()
......ik maar denken dat ze mijn deurtje gingen overslaan... wat moet je met die mensen? Ze komt morgen een of ander pakket brengen, en ze wil me dan zeker vanalles aansmeren??? Is het de bedoeling dat ik haar binnen laat en koffie aanbied
![]()
? Of kan ik dat pakket aannemen en toedeledokie maar weer
![]()
?