abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48157561
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef dutchie het volgende:
Maar is dit het oermoeder-gevoel ofzo? Of gewoon schuldgevoel?
Bij mij is het beide. Als Dylan ziek is, wil ik het liefst gewoon thuis blijven om er voor hem te zijn. Terwijl hij inderdaad net zo lief papa heeft. Maar het is normaal denk ik!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 9 april 2007 @ 21:30:21 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48157700
Ja klopt. Het is ook gewoon zo dubbel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:43:50 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48173170
Dutchie ik herken het nog niet. omdat ik in principe alle zorg draag.. maar begrijp het wel.. denk dat het idd dat oergevoel is.

vivi hoe is het afgelopen met het werk?

M@x

Deze mama is boos en verdrietig... in het kader van provoceren elimineren.. na de spercieboontjes die goed gingen. probeerden we de banaan.. mision failed.. en mevrouwtje was paar dagen echt een gifkikkertje.. sinds paar dagen ging dat weer.. tot vrijdag avond.. ze had geen uitslag meer geen reflux meer.. dus we gingen appel proberen.
Eerst plakje proberen te geven.. wou niet.. toen stukje appel op lepeltje gedaan.. de appel ging dus helemaal niet .. en arwen weigert sindsdien pap.. ( overstrekken gillen/driftig/slaan/complete paniek) Hoe kon ik nou zo dom zijn omdat beetje wat ze nog kan hebben door haar pap te geven...
We zitten hier dus aan de fles weer.. echt kan mezelf wel voor me kop slaan..
Ze is afgelopen daagjes zo;n ander meisje geweest.. driftig.. bozig naar mij..
Voel me echt die trut die haar telkens pijn doet..

iemand hier die toverpil al uitgevonden?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48173365
Evenstar
pi_48173642
Wat vervelend Evenstar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:17:25 #56
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48174253
Evenstar, wat rot dat er toch niet echt verbetering lijkt te zitten En dan nog hoe ze reageert op jou Ik kan alleen maar hopen dat het gauw beter gaat
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:32:46 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48174828
Hoi allemaal,
Evenstar, wat vervelend voor je, het is een schrale troost maar je moet jezelf echt niet de schuld gaan geven hoor, en later weet ze dit toch niet meer, behalve wat een lieve en geduldige mama je bent

Ik heb vanochtend mijn werk gebeld alleen degene die ik moest hebben was er niet
Morgen nog een keer bellen dan! heb nog wel een mail verstuurd vandaag dat ik dus idd heb gebeld, en vast het UWV gebeld, ze konden er dan wel niet veel mee, omdat mijn werkgever me ziek moet melden, maar ze hebben iig een aantekening gemaakt van mijn telefoontje.

Meer kan ik nu niet doen lijkt me

Pff, m'n kleine mini heeft vandaag echt een piep-en-zeurbui..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:41:10 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_48175128
is er geen afdeling PZ bij jou vivi? iemand zal je toch ziek moeten melden? pfff gedoe
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:58:27 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48175686
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef Belana het volgende:
is er geen afdeling PZ bij jou vivi? iemand zal je toch ziek moeten melden? pfff gedoe
Ja, dat is dus 1 persoon
Maar die is er morgen weer, en dan was het nog op tijd volgens het UWV.
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:10:10 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_48176081
ow, nou gelukkig maar dan dat dat gewoon kan.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:31:38 #61
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48176849
evenstar je bent geen trut , jij weet nou eenmaal ook niet alles en dingen moet je uitproberen voordat je weet hoe het werkt. dit doe je iig nooit meer. Het is lastig! Je wil alleen maar het beste voor je meisje en dat weet ze heus wel.
bij uitproberen horen vaak tegenslagen, ik vind het echt heel rot voor jullie knuffel van ons!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_48189389
Evenstar ik denk niet dat Arwen jou ziet als een t..t hoor maar gewoon als een hele lieve zorgzame mama die heel veel over heeft voor een kleine gezonde Arwen die lekker alles kan eten en daarom moet mama Evenstar soms wat dingetjes uitproberen die niet leuk zijn. Maar daardoor heeft mama Evenstar wel ontdekt dat sperzieboontjes heel goed gaan.

voor jullie allebei
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 10:01:49 #63
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48206607
Evenstar

Vivi wat vervelend dat je je ziek moet melden en dat het dan ook nog op deze manier moet gaan

Gisteravond ben ik gebeld door de directeur waar ik als secretaresse voor werk. Ik wordt uit mijn functie gezet omdat KlaasVaker bij de concurrent werkt en ik als directiesecretaresse toegang heb tot bedrijfskritische informatie. A.s. maandag (mijn eerste werkdag) ga ik hier verder over praten en dan gaan we kijken in welke functie ik nog wel zou kunnen werken bij ons bedrijf. Er ligt voor de komende weken nog genoeg werk die niets te maken heeft met de bedrijfskritische informatie (lees: kutklussen), dus ik zal voorlopig niet zonder werk zitten. Een baan als secretaresse daar zit er niet meer in. Ik ben op zich wel blij dat ze me vanavond hebben gebeld en het niet op mijn eerste werkdag mededelen. De toekomst zal leren hoe het verder moet gaan. Eigenlijk was ik toch al een beetje uitgekeken op deze functie en wilde ik graag meer uitdaging. Nu heeft het lot me een flinke duw in de rug gegeven

Nog even een vraag: hoe lang waren jullie de eerste keer na de bevalling ongesteld? Ik ben nu al 10 dagen ongesteld en het einde lijkt nog niet in zicht. Ik ben al wel met de pil begonnen vorige week.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 11 april 2007 @ 10:15:05 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48207053
Hoi Slaapmeisje

Wat een gedoe met werk hier zeg! Ongelofelijk
Ik ben gisteren gebeld door de vervangster van mijn leidinggevende, die ken ik niet maar ze was heel aardig, al kon ik haar amper verstaan want Dean lag op mijn schoot te krijsen als een speenvarken omdat ik de fles uit zijn bekkie had gerukt om de telefoon op te nemen

Iig gaat zij mij gewoon ziek melden en is dat dus geregeld. En om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet erg dat ik mijn kleintje nog niet met 10 weken naar het KDV hoef te brengen

Anyway, over het ongesteld zijn, ik heb na mijn bevalling 6 weken gevloeid, daarna was dat over en toen werd ik na 2 weken ongesteld, en ik bleeeeeef maar vloeien, verschrikkelijk!
Wel 3 weken ofzo! En het was echt een ongesteldheid, zeker weten.
Steeds als ik dacht dat het bijna over was werd het WEER een bloedbad (lekker verhaal )

Het leek wel of de remake van "Jaws"werd opgenomen in mijn wc.

Ben toen naar de dokter geweest en die heeft me Naproxen (zit o.a. in "Aleve", die pijnstillers) aangeraden, die stoppen het vloeien namelijk, en idd, na 2 dagen was het over gelukkig
  woensdag 11 april 2007 @ 10:24:32 #65
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48207360
Mijn eerste (en enige tot nu toe ) menstruatie was niet zo zeer langer (korter eigenlijk), maar ik vloeide wel minimaal net zo veel. Elke stap die ik zette. voelde ik zeg maar Over nieze, hoesten en onverwachte bewegingen maar niet te spreken
Als mijn volgende menstruatie ook zo is, ga ik ook naar de huiasarts! Goed om te weten dat hier dan ook misschien iets aan gedaan kan worden

en wat een gezeik met werk hier zeg. Ben blij dat ik dat dus nog niet heb
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 10:28:20 #66
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48207470
Goed om te lezen dat het dus niet ongewoon is dat de eerste menstruatie zo'n puinhoop is. Dit is ook zeker weten een echte ongesteldheid, maar ik had eigenlijk gehoopt dat het sneller over zou zijn als ik weer de pil zou slikken. Niet dus

Vivi wat fijn dat het nu geregeld is met je werk. Het is ook absoluut niet leuk om je kind nu al bij het kdv af te leveren. Daar weet ik helaas alles van. Helaas ontkom ik er niet aan en moet het toch eens gebeuren. Gistermiddag ben ik naar mijn moeder gegaan en daar hebben we in de tuin koffie gedronken (met een hele doos bonbons erbij ) om het leed te verzachten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 11 april 2007 @ 10:54:02 #67
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48208227
Vivi, van de nood idd een deugd maken en lekker genieten van Dean!
Belana, ik las je post over doorbetalen van salaris bij ziekte agv zwangerschap/bevalling. Dit is echter niet altijd zo. Ik moest toen nl. bij het UWV komen en die vertelden me dat ze alleen doorbetalen als het een gediagnosticeerde ziekte/kwaal is (dus officieel PND of bekkeninstabiliteit), anders moet de werkgever zelf salaris betalen. Heb je 'gewoon' klachten zonder echte diagnose, dan betalen ze niet. Aldus meneer de arts daar. Dit heeft géén gevolgen voor de werknemer, alleen komt diens salaris uit een ander potje!

Nou, het gaat wel lekker met de werkende moeders hier en de contracten. Slaapmeisje, is dit een nieuwe situatie ineens dan? Voorheen was het toch ook zo lijkt me?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 11 april 2007 @ 10:56:17 #68
94046 PM-girl
pi_48208306
Overigens was ik pas na 5 mnd weer ongesteld, een kleine week denk ik. Daarna niet meer tot nu toe!
*
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 10:56:29 #69
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48208311
Het is inderdaad een nieuwe situatie PM-girl. KlaasVaker heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof een andere baan aangenomen en toen we Milo op het werk gingen showen hebben we het ook gezegd. Toen zag ik mijn baas al bedenkelijk kijken en voelde al aan dat hij er nog op terug zou komen. Dat is gisteravond dus gebeurd.
  woensdag 11 april 2007 @ 10:58:29 #70
94046 PM-girl
pi_48208374
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is inderdaad een nieuwe situatie PM-girl. KlaasVaker heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof een andere baan aangenomen en toen we Milo op het werk gingen showen hebben we het ook gezegd. Toen zag ik mijn baas al bedenkelijk kijken en voelde al aan dat hij er nog op terug zou komen. Dat is gisteravond dus gebeurd.
Ok. Maar zo te lezen is het geen grote schok voor je, gelukkig! Succes met heroriënteren!
*
  woensdag 11 april 2007 @ 10:59:39 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48208410
Slaapmeisje, ook al zo'n gezeur

Vivi, fijn dat t met jouw werk nu geregeld is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48228667
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Dutchie ik herken het nog niet. omdat ik in principe alle zorg draag.. maar begrijp het wel.. denk dat het idd dat oergevoel is.

vivi hoe is het afgelopen met het werk?

M@x

Deze mama is boos en verdrietig... in het kader van provoceren elimineren.. na de spercieboontjes die goed gingen. probeerden we de banaan.. mision failed.. en mevrouwtje was paar dagen echt een gifkikkertje.. sinds paar dagen ging dat weer.. tot vrijdag avond.. ze had geen uitslag meer geen reflux meer.. dus we gingen appel proberen.
Eerst plakje proberen te geven.. wou niet.. toen stukje appel op lepeltje gedaan.. de appel ging dus helemaal niet .. en arwen weigert sindsdien pap.. ( overstrekken gillen/driftig/slaan/complete paniek) Hoe kon ik nou zo dom zijn omdat beetje wat ze nog kan hebben door haar pap te geven...
We zitten hier dus aan de fles weer.. echt kan mezelf wel voor me kop slaan..
Ze is afgelopen daagjes zo;n ander meisje geweest.. driftig.. bozig naar mij..
Voel me echt die trut die haar telkens pijn doet..

iemand hier die toverpil al uitgevonden?
Ik kan alleen maar zeggen: en je bent géén trut maar een normale, lieve, zorgzame moeder. Punt!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 11 april 2007 @ 20:55:11 #73
94046 PM-girl
pi_48231145
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar zeggen: en je bent géén trut maar een normale, lieve, zorgzame moeder. Punt!
* aansluit
*
  woensdag 11 april 2007 @ 22:48:33 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48236993
* Moeie mama meld zich

Dean is de laatste 2 dagen erg ehm..veeleisend zeg maar, het lijkt wel alsof ie zich geen minuut alleen kan vermaken en vraagt continue aandacht, veel huilen, huiltjes die ik herken als "Kom hier mama en praaaaaaaat tegen mijijij!"maar ook nieuwe huiltjes die ik niet ken en waar ik van schrik omdat ik bang ben dat ie pijn heeft, maar als ik hem dan oppak en knuffel is meneertje meteen weer stil en krijg ik een grote lach

Het is een schatje hoor, maar is het normaal dat je een kindje zo veel bezig moet houden, ik mag wel zeggen dat ik behoorlijk gesloopt ben nu, en normaliter kon hij ook nog wel es lekker naar zijn zwevende vrienden (muziekmobiel met beestjes) liggen koekeloeren, maar nu is niks goed, niet in de box, niet in de wipper, niks
behalve op schoot zitten.

Ik dacht eerst aan een groeisprongetje?
Maar is 2 mnd en 2 weken daar niet erg vroeg voor?
  woensdag 11 april 2007 @ 23:27:48 #75
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48238710
Als hij nu pas zijn eerste sprongetje laat blijken mag je je handjes dichtknijpen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')