Bij mij is het beide. Als Dylan ziek is, wil ik het liefst gewoon thuis blijven om er voor hem te zijn. Terwijl hij inderdaad net zo lief papa heeft. Maar het is normaal denk ik!quote:Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef dutchie het volgende:
Maar is dit het oermoeder-gevoel ofzo? Of gewoon schuldgevoel?
Ja, dat is dus 1 persoonquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef Belana het volgende:
is er geen afdeling PZ bij jou vivi? iemand zal je toch ziek moeten melden? pfff gedoe
Ok. Maar zo te lezen is het geen grote schok voor je, gelukkig! Succes met heroriënteren!quote:Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is inderdaad een nieuwe situatie PM-girl. KlaasVaker heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof een andere baan aangenomen en toen we Milo op het werk gingen showen hebben we het ook gezegd. Toen zag ik mijn baas al bedenkelijk kijken en voelde al aan dat hij er nog op terug zou komen. Dat is gisteravond dus gebeurd.
Ik kan alleen maar zeggen:quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Dutchie ik herken het nog niet. omdat ik in principe alle zorg draag.. maar begrijp het wel.. denk dat het idd dat oergevoel is.
vivi hoe is het afgelopen met het werk?
M@x![]()
Deze mama is boos en verdrietig... in het kader van provoceren elimineren.. na de spercieboontjes die goed gingen. probeerden we de banaan.. mision failed.. en mevrouwtje was paar dagen echt een gifkikkertje.. sinds paar dagen ging dat weer.. tot vrijdag avond.. ze had geen uitslag meer geen reflux meer.. dus we gingen appel proberen.
Eerst plakje proberen te geven.. wou niet.. toen stukje appel op lepeltje gedaan.. de appel ging dus helemaal niet .. en arwen weigert sindsdien pap.. ( overstrekken gillen/driftig/slaan/complete paniek) Hoe kon ik nou zo dom zijn omdat beetje wat ze nog kan hebben door haar pap te geven...
We zitten hier dus aan de fles weer.. echt kan mezelf wel voor me kop slaan..
Ze is afgelopen daagjes zo;n ander meisje geweest.. driftig.. bozig naar mij..
Voel me echt die trut die haar telkens pijn doet..
iemand hier die toverpil al uitgevonden?
* aansluitquote:Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen:en je bent géén trut maar een normale, lieve, zorgzame moeder. Punt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |