abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48070120
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders? Deel 39

De openingpost:
De disclaimer:
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het \\\"hoe gaat het met de moeders\\\" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.
Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:19 schreef E.T. het volgende:
6 jaar Belana

Het is wel k*t enzo, maar misschien ook wel ff goed voor mij. Er ligt zo veel op mijn bordje de laatste tijd (eigenlijk al jaren; waaronder regelmatig een werkgever die van een parttimer net zo veel inzet en compassie wil zien als een carriere-tijger). Ik ga nu op mijn dooie gemakkie kijken naar wat anders, voorlopig wordt ik toch nog wel betaald. En in de tussentijd kan ik mooi "aan mezelf werken". Iig mezelf de tijd gunnen om aan dingen toe te komen.

We beginnen maar bij Ikea straks, even geld uitgeven
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:28 schreef Belana het volgende:
6 jaar! en dan dit. nou ja, ze waren dus sowieso al niet blij met een parttimer blijkbaar. dat vind ik zo balen met dat soort dingen. je hebt de wet achter je staan aan de ene kant, in de zin dat je minder mag gaan werken, maar vervolgens mogen ze je vrij makkelijk ontslaan, die wetgeving is echt eenvoudig voor werkgevers.
gelukkig zie je het positief, maar zo ben je
wie weet wat voor leuke baan je straks hebt!

Ik heb vanmiddag een gesprek bij een werving en selectiebureau, 1 van de 3 afspraken die ik ineens heb doordat ik mijn cv op monsterboard een update heb gegeven ik ben benieuwd.
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:30 schreef PM-girl het volgende:
Jeetje ET, dat komt ook onverwacht binnen zo. Maar wat is de reden, moeten ze bezuinigen ofzo?
Gelukkig weet je er iets positiefs van te maken!

Sterkte met de oma's verder!
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:35 schreef LadyS het volgende:
Dat is een leuke terugkomer zeg, ET
Nou veel plezier met je gouden handdruk alvast uitgeven bij Ikea

Belana, succes vanmiddag!
Ik ben ook al een tijdje op zoek, maar parttime licht administratief werk is wel lastig te vinden. Ik heb geen opleiding ( ) , dus dat werkt ook niet bepaald mee
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef Belana het volgende:
Ik ben ook parttimer LadyS en dat maak ik heel duidelijk. je zou echt je cv eens op monsterboard moeten zetten, wie weet joh!
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:47 schreef YPPY het volgende:
Wow E.T. dat is schrikken dan ineens. Ik hoop voor je dat het ontslag 'soepel' gaat verlopen, zonder veel extra stress.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:19:54 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48070994
De eerste W&S buro's liggen ook al in m'n mailbox idd
Al ben ik niet zo happig op zulke buro's. Onze ervaring is meestal dat je na een intake-gesprek weinig meer van ze hoort.
En ik ben nu heel kritisch in het zoeken, ik heb de tijd tenslotte

En waarom ze van me af willen.. Ze willen inzet als een carriere-tijger. Ook van iemand die twee dagen per week werkt en bij wie er in het prive-leven erg veel ingrijpende dingen aan de hand zijn (IVF 2x, miskraam, vader overleden, schoonvader ernstig ziek.. en nog veeeel meer waardoor je al jaren op de toppen van je kunnen balanceert).

Maar ja, ik zei van de week nog tegen Swets "ik heb wel weer zin in m'n werk, maar niet in m'n werkgever".. Volgende week eens bij het CWI binnenlopen en hopen dat ik snel wat van de rechtsbijstand hoor
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48071355
Wie weet is het wel een hele goede wending in je leven. Ook al kan ik me voorstellen dat je eerst wel even met je oren staat te klapperen als je zoiets hoort. Zeker na 6 jaar.
Er komt vast iets veel beters voor in de plaats
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:44:02 #4
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48071771
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:39 schreef Belana het volgende:
Ik ben ook parttimer LadyS en dat maak ik heel duidelijk. je zou echt je cv eens op monsterboard moeten zetten, wie weet joh!
Ook als die niet zo indrukwekkend is? Ik dacht dat Monsterboard altijd voor hogeropgeleiden was en carriere-tijgers (om die term nog maar een keer te gebruiken).
Ik heb nl. weinig ambities om echt hogerop te komen. Ik vind het belangrijker dat ik een paar dagen eruit ben en daardoor wat extra financiele ruimte creeer. Ik wil het gewoon leuk hebben op mijn werk en dan ben ik al gelukkig
Dus daarom leek monsterboard niks voor mij

Ik ben er trouwens ook duidelijk in: in werk niet meer dan 3 dagen in de week. Mocht het sporadisch een keertje voorkomen, dan vind ik het niet erg om een keertje extra te werken natuurlijk

Wat fijn dat je werkgever zoveel begrip toont, zeg, ET
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_48072280
nee hoor ladyS, monsterboard is heel breed. ik moet m'n cv er ook maar eens op gaan zetten, mijn contract loopt over anderhalve maand ook alweer ten eind. ik wil ook niet meer dan 3 dagen per week werken. hoewel, 4 zou wel acceptabel zijn, als G dan een dag minder gaat werken. maar omdat ik steeds op projectbasis werk is het wat riskant om zijn -vrij hoge- vaste inkomen zomaar omlaag te schroeven.

ET wat een domper. ik vind vooral de timing echt enorm lomp. maar goed, wel fijn als je zo rustig aan iets anders kunt zoeken en een leuk bedrag toe krijgt! succes.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:13:02 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_48072816
ET, wel meteen in verweer gaan tegen je ontslag he, voor de eventuele WW erna.

Ik heb de afspraak van vanmiddag afgezegd, bleek dat het om een functie ging waarbij je ook bereid moet zijn de avonduren te werken en bovendien gaat het om detachering. dat stond niet in de functieomschrijving die ze eerst gaven Nou, ik wil niet in de avonduren werken en ook niet op detacheringsbasis
Ik zit niet op een schopstoel, maar ik kijk wel en ben ook kritisch. Mijn gezin, mijn priveleven gaan voor.
stormy waters...
sailin'
pi_48072866
ET wat een beroerde dag... Ik hoop dat je iets anders vind waar je het naar je zin hebt en ook nog een fatsoenlijke werkgever hebt.

LadyS, niet geschoten is altijd mis... je kan het allicht proberen, succes
Fake it till you make it...
pi_48072884
Jee ET, het is vooral de timing die ronduit sucks. Dat hadden ze dan ook al kunnen laten weten ipv je eerst op te laten draven. Maar misschien is het ook wel goed, zoals je zegt, dat het gebeurd/

Heb je de Ikea al leeg gekocht?
Variety is the spice of life
pi_48074317
ET dat is wel wat om bijna meteen weer thuis te zitten zeg Succes met het verloop hiervan!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_48074635
Wat een rotnieuws ET. Ongetwijfeld blijkt het achteraf een stap in de goede richting te zijn, maar het is nou niet echt leuk terugkomen

Vanaf 1 oktober 2006 hoef je trouwens niet meer per se te protesteren tegen je ontslag om een ww-uitkering te krijgen (zie http://www.uwv.nl/IF/zoeken.asp?situatie=Ontslag%20en%20werkloosheid&doelgroep=Werknemer en dan veelgestelde vraag 'Wat zijn de veranderingen in de WW vanaf 1 oktober 2006 ?'). Maar het CWI kan je daar ongetwijfeld meer over vertellen.
  Jubileum moderator vrijdag 6 april 2007 @ 12:08:28 #11
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48075038
In dit geval heeft protesteren natuurlijk wel zin omdat werkgevers je in eerste instantie toch nog een poot uitdraaien bij de gouden handdruk. Je kunt er, met advocaat, altijd meer uitslepen.
ET ik wist het al een paar dagen maar ik blijf nog steeds met mijn mond vol tanden staan, wat een rotsituatie!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_48076486
[off topic]
In mijn geval hebben ze me absoluut geen poot uitgedraaid, maar rechtsbijstand in dit soort zaken is zeker geen overbodige luxe.
[/off topic]

Met deze moeder gaat het trouwens prima. Zeker nu mijn nieuwe baan zo goed bevalt (het duurde even voor ik hem gevonden had, maar dan heb je ook wat )
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2007 @ 13:17:54 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_48077491
E.T. is sowieso nergens mee accoord gegaan en we hebben alles bij onze rechtsbijstand verzekering neergelegd. In principe willen we best accoord gaan met ontbinden op 1 Juli en dan 6 maanden (een maand per gewerkt jaar) oprot premie mee met behoud van uitkering.

Sowieso kan een werkgever je niet binnen 6 weken na je verlof ontslaan via het CWI, dan moet het altijd via het Kantongerecht lopen die daar in de regel terughoudend mee zullen zijn.
pi_48077748
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
In principe willen we best accoord gaan met ontbinden op 1 Juli en dan 6 maanden (een maand per gewerkt jaar) oprot premie mee met behoud van uitkering.
Laat dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitzoeken (maar dat ga je wel doen zo te zien). Vooral het gedeelte 'behoud van uitkering', zeker als je denkt aanspraak te gaan maken op een uitkering.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 april 2007 @ 13:32:39 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_48078011
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Laat dit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed uitzoeken (maar dat ga je wel doen zo te zien). Vooral het gedeelte 'behoud van uitkering', zeker als je denkt aanspraak te gaan maken op een uitkering.
Dat is sowieso de insteek van haar werkgever, maar dat is inderdaad iets wat duidelijk boven tafel moet komen icm rechtsbijstand. Daarnaast is de HRM van mijn werk ook al voor me aan het zoeken en loopt E.T. nog even bij het CWI naar binnen van de week.

Maar er is voorlopig uberhaupt niets aan de hand behalve dat haar werkgever heeft aangegeven de intentie te hebben de arbeidsovereenkomst te ontbinden per 1 Juli, E.T. heeft aangegeven niet accoord te gaan en is onder protest op non actief gesteld.

Moreel is het natuurlijk gewoon een teringstreek van haar werkgever, maar opzich kan het een voordeel hebben dat ze het op de eerste dag na haar zwangerschap verlof aankondigen. Ze hebben mbt de katonrechter in ieder geval de schijn tegen lijkt me zo.
pi_48078109
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:

Moreel is het natuurlijk gewoon een teringstreek van haar werkgever
Zeker.
quote:
, maar opzich kan het een voordeel hebben dat ze het op de eerste dag na haar zwangerschap verlof aankondigen. Ze hebben mbt de katonrechter in ieder geval de schijn tegen lijkt me zo.
Dat denk ik ook, ja.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_48078226
ET fijne werkgever en laat alles maar heel goed uitzoeken en lekker op je gemakkie op je adem komen hoor!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:23:29 #18
103793 kozakken
Living the life
pi_48079582
Enne... non-actief en aankondiging staat op papier? (Anders om vragen ivm bewijs)
Zij dossiervorming, dan jullie ook. sterkte! Wat balen zeg!
  vrijdag 6 april 2007 @ 16:07:27 #19
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48082351
Hoe is het met jou Kozakken?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:18:44 #20
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48092450
Jeetje ET, dat is lekker terugkomen op je werk zeg Sleep eruit wat eruit te slepen valt en hopelijk is dit het begin van een veel leukere carriere. Succes!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 6 april 2007 @ 21:42:45 #21
103793 kozakken
Living the life
pi_48093191
Lief dat je vraagt PM-girl.
Deze mama mag haar huidige baan gaan opzeggen. Ik ben vandaag gebeld dat ze me willen aannemen waar ik gesolliciteerd heb
(maar heb nog niets gezien en zelfs de meeste arbeidsvoorwaarden zijn nog niet duidelijk. Dus ik wacht nog even in alle rust af )

Verder ben ik druk met leven buiten fok
Ik sport weer twee tot drie keer in de week, werk, heb mijn gezin en familie en ook nog alle vrienden. Solliciteerde daarnaast nog, dus het is geen wonder dat ik wat moe-ig ben.
En morgen landt dan ook nog eens zwagerlief met vrouw en boreling. Dus om zeven uur staan we op Schiphol

en het is weer mooi weer
Paasweekend en twee lieve lieve kinderen die zorgen dat mama zijn toch wel heel bijzonder is.
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:11:41 #22
94046 PM-girl
pi_48102840
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 21:42 schreef kozakken het volgende:
Lief dat je vraagt PM-girl.
Deze mama mag haar huidige baan gaan opzeggen. Ik ben vandaag gebeld dat ze me willen aannemen waar ik gesolliciteerd heb
(maar heb nog niets gezien en zelfs de meeste arbeidsvoorwaarden zijn nog niet duidelijk. Dus ik wacht nog even in alle rust af )

Verder ben ik druk met leven buiten fok
Ik sport weer twee tot drie keer in de week, werk, heb mijn gezin en familie en ook nog alle vrienden. Solliciteerde daarnaast nog, dus het is geen wonder dat ik wat moe-ig ben.
En morgen landt dan ook nog eens zwagerlief met vrouw en boreling. Dus om zeven uur staan we op Schiphol

en het is weer mooi weer
Paasweekend en twee lieve lieve kinderen die zorgen dat mama zijn toch wel heel bijzonder is.
Gefeliciteerd Kozakken! Wat een feel-good post!
(en trouwens, niet zeuren he, tweede paasdag moeten wij om 6 uur op schiphol zijn om familie te halen, daarvoor nog 1,5 uur rijden....)
*
pi_48105784
Kozakken, gefeli met je nieuwe baan

ET, hoop dat de rechtsbijstand jullie goed kan helpen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:50:45 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48108522
Kozakken, wat goed dat je blijft sporten! En gefeliciteerd!
M@x, ik hoop dat jij je naar omstandigheden goed voelt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 7 april 2007 @ 13:59:56 #25
593 sjak
Juffie Bloem
pi_48108749
Tjeemig Et wat balen zeg. Dat zijn geen leuke dingen om mee te maken. Hier hebben wij een soortgelijk iets met schanul, woensdag was zijn laatste werkdag voor de operatie kreeg ie te horen dat zijn contract niet verlengd gaat worden dus het was gelijk zijn laatste werkdag, vreemd hoor en vooral erg asociaal.
De operatie is gelukkg goed gegaan en heel misschien mag hij vandaag al naar huis. Fijn maar het zal ook veel van mij gaan vergen de komende tijd, hij mag namelijk niets. En normaal neemt hij toch een behoorlijk deel van de zorg voor Jetske van mij over, ik zie er tegen op.

Oja, had ik al verteld dat net mijn droger het heeft opgegeven
Ik baal......

Kozakken, gefeliciteerd Wat ga je voor leuks doen of heb je dat al verteld? Ik kan me voorstellen dat je moeiig ben, als ik jouw programma zie word ik al moe. Ik zou ook zo graag gaan sporten maar kan er tot op heden de energie niet voor opbrengen.

Wat word ik trouwens happy van het weer, hebben jullie dat ook?
Lekker douchen!
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:03:20 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48108827
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:59 schreef sjak het volgende:
Ik baal......
<knip>
Wat word ik trouwens happy van het weer, hebben jullie dat ook?
1+1=2 Oftewel, hang je was lekker buiten op....

Fijn dat de operatie geslaagd is, maar lullig van zijn werk. Succes met de extra drukte Sjak!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:37:51 #27
24188 Belana
kloon van belana
pi_48109539
maar sjak, kan dat zomaar dan, op de laatste dag van het contract dat zeggen? wat lullig zeg. fijn dat de operatie goed gegaan is.

en ik word ook happy van het weer, hoewel het me vandaag een beetje tegenvalt, ik had op mooier weer gerekend
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 7 april 2007 @ 14:48:28 #28
108648 cattie
lieve moeder
pi_48109764
Wat een stomme werkgevers, ET en Sjak! Erg asociaal.

Sjak, wat fijn dat de operatie geslaagd is, veel succes de komende tijd. En een kapotte droger is erg vervelend..
  zaterdag 7 april 2007 @ 15:01:35 #29
3142 m@x
pi_48110110
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:50 schreef Moonah het volgende:
M@x, ik hoop dat jij je naar omstandigheden goed voelt.
Ups en downs met vandaag een hele dikke, vette down. Ik zit niet lekker in mijn vel. Dat zat ik voor deze hele toestand al niet maar het heeft het alleen maar erger gemaakt. Ik ben wantrouwig richting anderen. Degene die ik het meest vertrouwde dacht heel anders over mij dan dat ik dacht en wat als dat met andere mensen ook het geval is? Wat als die mij eigenlijk ook helemaal niet meer leuk vinden maar het niet tegen me durven te zeggen? Kai is een nachtje uit logeren en vandaag zouden we proberen samen iets gaan doen maar het voelt gewoon niet goed. Vraagt hij me mee omdat hij graag wil dat ik meega of omdat hij zich ertoe verplicht voelt? Dat soort vragen zijn er continu en ik weet gewoon niet meer of ik de antwoorden die ik krijg kan geloven. Diep van binnen weet ik dat ik de dingen in mijn hoofd allemaal erger maak dan ze waarschijnlijk zijn maar het lukt even niet om de boel te relativeren. Daarbij komt nog een hoop gepieker over het financiele plaatje en een gigantisch schuldgevoel richting Kai omdat het ons niet is gelukt om bij elkaar te blijven. Het is vandaag gewoon even allemaal blegh
  zaterdag 7 april 2007 @ 15:17:07 #30
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_48110482
M@x, dat schuldgevoel herken ik zo goed.Ik voel dat nog steeds naar Melvin toe. Wat ik ook heel moeilijk blijf vinden is dat Melvin als ie groter is nagenoeg geen herinneringen aan ons 3 samen heeft. Juist daarom doen we nu nog weleens met z'n 3-en iets. Niet omdat ik m'n ex zo graag wil zien, maar puur voor Melvin.

Sterkte.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:13:49 #31
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_48111768
voor m@x :

(mij helpt het soms, iets voor jou)?
... ♥ ik mis je ♥
pi_48112210
Nou zeg, een rotschop voor die lompe werkgevers!
ET en Sjak (En Swets en Schanul) veel sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:01:34 #33
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_48112945
Dames een voor allemaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:42:44 #34
3142 m@x
pi_48113917
Chocola helpt zeker!

Dat is ook iets waar wij over denken, Jambo. Ik merk nu alleen dat ik daar best wel veel moeite mee heb. We wonen nu nog in hetzelfde huis en we zijn dus zowiezo met z'n drietjes tot Kai gaat slapen maar er hangt toch een bepaalde spanning. Misschien komt dat ook doordat het nog zo 'vers' is en zal het op gegeven moment als we allemaal op ons nieuwe plekje wonen makkelijker worden.
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:48:58 #35
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48119611
Max Ik heb met je te doen en kan me zo'n dip zo goed voorstellen. Lijkt me een enorme impact hebben op heel veel, zo'n scheiding.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:16:03 #36
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48120716
m@x ik heb er geen woorden voor maar wel een
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 9 april 2007 @ 00:59:29 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48134372
Hoi allemaal, dit wordt mijn eerste post hier, en dat na 9 weken moederschap

Op zich gaat het allemaal heel goed, behalve dat dinsdag mijn verlof afloopt en ik eigenlijk weer aan het werk zou moeten.
Nu heb ik nog dermate last van mijn bekken dat dat gewoonweg niet gaat lukken. Ik heb dit al aangekaart via email zo'n 4 weken geleden, nogmaals 2 en 1 week geleden maar ik heb helemaal geen reactie gekregen van mijn leidinggevende
Ook heb ik helemaal geen brief of telefoontje gekregen over het feit dat ik weer aan het werk moet etc, lijkt me toch wel normaal dat dat gebeurd?

Ik heb 3 keer geprobeerd haar te bellen de afgelopen week en ik kreeg steeds een antwoordapparaat waarna ik werd doorgeschakeld werd naar de receptie, maar ik heb hem erop gegooid omdat ik gewoonweg niet zo'n zin heb om he hele verhaal te moeten vertellen aan het receptie-persoon.
Maar alles bij elkaar vind ik het wel raar, nu moet ik alsnog dinsdagochtend dus gaan bellen en dat is toch best lullig omdat ik die dag dus eigenlijk aan het werk moet, ik heb er best de bibbers voor

Verder een vraagje van oppervlakkige aard? Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat je weer op je oude gewicht bent?! Ik ben nu 10 kg kwijt maar zit nog 10 kg boven mijn oude gewicht en ik sta gewoon stil (geef geen bv)
Ik ben hier niet echt blij mee kan ik wel zeggen, na 9 weken zou het toch wel eraf moeten zijn?
Ik neem aan dat dat niet meer vanzelf gaat gebeuren he

Verder iedereen sterkte met de bovenstaande perikelen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 april 2007 @ 11:00:24 #38
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48139262
Gewicht kan nog wel even duren hoor!
Ik ben nu ook nog niet op mijn startgewicht terug.
Ze zeggen niet voor niks 9 maanden erop, 9 maanden eraf...
  maandag 9 april 2007 @ 11:11:28 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_48139550
vivi, wat raar idd zeg van je leidinggevende en uberhaupt van je werk. kan veel zeggen van mijn baas, maar dat soort dingen zijn altijd goed geregeld. ik kreeg na de geboorte een brief met felicitaties en dan ook meteen de datum erin wanneer ik weer aan het werk zou moeten. dat hoort toch wel zo lijkt me. Overigens is het wel vrij simpel, je meld je ziek en dat blijft dan ziektewet wegens zwangerschap, kost je baas niks. wel ook even via de bedrijfsarts moet dat denk ik.
Magoe, wel k*t dit zeg. sterkte met bellen dinsdag.

en je gewicht, tja, Na Liam heeft het bij mij 1,5 jaar geduurd voor het er af was, nu heb ik tijdens de zwangerschap wat beter opgelet en ben wat eerder mijn best gaan doen en ben er nu na 9 maanden vanaf. het ging bij mij om 5 kilo. Ben bang dat je echt even je best moet gaan doen
stormy waters...
sailin'
pi_48139671
Als je niet aan het werk kan (wat compleet normaal zou zijn, bijna niemand is na 10 weken weer de oude) moet je je in ieder geval meteen ziek melden en niet eerst gaan werken i.v.m. doorbetaling van je zwangerschapsuitkering. Je baas heeft in dat geval iig geen kosten aan jouw salaris, misschien wel aan dat van een vervanger natuurlijk maar dat is zijn probleem.
quote:
Ziek na afloop van het zwangerschapsen
bevallingsverlof
Als iemand aansluitend op het verlof nog niet
kan werken door ziekte die het gevolg is van de
zwangerschap of bevalling, dan heeft zij recht op
een Ziektewet-uitkering. Als de ziekte niet door de
zwangerschap of bevalling wordt veroorzaakt, dan
gelden de normale regels en heeft de werknemer
meestal recht op doorbetaling van het loon door
de werkgever.
Als een werkneemster direct voorafgaande aan en
direct aansluitend op haar verlof ziek is en deze
ziekte heeft dezelfde oorzaak, dan vindt zogenaamde
samentelling van ziekteperioden plaats. In deze
situatie zal de werkgever eerder dan hij wellicht zou
verwachten een 13e weeks ziekteaangifte moeten
doen.
bron: de folder van het UWV over zwangerschap en ziekte

En over dat gewicht... ik wou dat ik je de tip kon geven maar bij mij zitten er ook nog 10 hardnekkige kilo's ondanks borstvoeding
Ik merk wel dat die nu pas langzamerhand beginnen te verdwijnen nu ik weer kan fietsen.
  maandag 9 april 2007 @ 11:50:50 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48140549
Hoi bedankt voor de reacties meiden dames
Over dat UWV en ziekte gerelateerd aan zwangerschap had ik al uitgzeocht idd, (bedankt Nikky ) dat was wel een hele opluchting heur.
Ik was even bang dat ik maar 70 % zou krijgen ofzo, maar daar hoef ik me gelukkig geen zorgen om te maken

Maar toch, ik heb een hele grote smoel maar dan vind ik het toch weer vervelend om zo'n telefoontje te moeten plegen
Erg he, maar goed, ff tandjes op elkaar

Over mijn gewicht, ik was gisteren echt gefrustreerd. Teerbeminde had wat leuke paasfoto's geschoten, nou, mijn boobies waren ongeveer zo groot als mijn hoofd op die picca's, en die kwabjes aan de zijkant van mijn broek..
Misschien moeten we gewoon meer gaan sexen, en dan in allerlei gymnastische standjes
Hoewel, mijn animo daarvoor wel minder wordt na het zien van mijn charmante lijntje

We hebben Dean trouwens gisteren voorlopig maar even omgedoopt tot "Tuffie", hij heeft onderhand een lekbak nodig zo erg is ie aan het kwijlen
Hij vond het trouwens helemaal gezellie gisteren bij oma op bezoek, hoe meer publiek hoe beter schijnt ie te denken, en hele verhalen is ie aan het houden, al is het dan nog in een of andere onbegrijpbare Star Trek-taal
  maandag 9 april 2007 @ 11:56:41 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48140735
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Belana het volgende:
vivi, wat raar idd zeg van je leidinggevende en uberhaupt van je werk. kan veel zeggen van mijn baas, maar dat soort dingen zijn altijd goed geregeld. ik kreeg na de geboorte een brief met felicitaties en dan ook meteen de datum erin wanneer ik weer aan het werk zou moeten. dat hoort toch wel zo lijkt me. Overigens is het wel vrij simpel, je meld je ziek en dat blijft dan ziektewet wegens zwangerschap, kost je baas niks. wel ook even via de bedrijfsarts moet dat denk ik.
Magoe, wel k*t dit zeg. sterkte met bellen dinsdag.

Ik heb wel een bos bloemen gehad met felicitaties idd, en een brief van het UWV, maar het lijkt me dat je werkgever zelf toch ook nog even iets laat weten daaromtrent? Of iig reageert op mijn emails
  maandag 9 april 2007 @ 12:01:09 #43
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_48140886
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 13:59 schreef sjak het volgende:
Tjeemig Et wat balen zeg. Dat zijn geen leuke dingen om mee te maken. Hier hebben wij een soortgelijk iets met schanul, woensdag was zijn laatste werkdag voor de operatie kreeg ie te horen dat zijn contract niet verlengd gaat worden dus het was gelijk zijn laatste werkdag, vreemd hoor en vooral erg asociaal.
De operatie is gelukkg goed gegaan en heel misschien mag hij vandaag al naar huis. Fijn maar het zal ook veel van mij gaan vergen de komende tijd, hij mag namelijk niets. En normaal neemt hij toch een behoorlijk deel van de zorg voor Jetske van mij over, ik zie er tegen op.

Ik baal......
Sjak

Wat klote zeg voor Schanul (en voor jou natuurlijk) hopelijk komt er snel weer iets nieuws aanwaaien!!

En was ophangen buiten is lekker én gezond. Met die tuin van jou kun je zelfs wel 4 wassen kwijt
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  maandag 9 april 2007 @ 12:14:01 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_48141292
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik heb wel een bos bloemen gehad met felicitaties idd, en een brief van het UWV, maar het lijkt me dat je werkgever zelf toch ook nog even iets laat weten daaromtrent? Of iig reageert op mijn emails
dat lijkt mij ook wel ja
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator maandag 9 april 2007 @ 19:58:05 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48154039
Naast felicitaties en bloemen kreeg ik inderdaad een officiele brief met "wij verwachten u op maandag ... ... weer op kantoor" dus volgens mij hoort dat er wel bij Vivi. Moeilijk hoor, zo'n niet luisterende baas.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 9 april 2007 @ 20:19:17 #46
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_48154826
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:01 schreef m@x het volgende:

[..]

Kai is een nachtje uit logeren en vandaag zouden we proberen samen iets gaan doen maar het voelt gewoon niet goed. Vraagt hij me mee omdat hij graag wil dat ik meega of omdat hij zich ertoe verplicht voelt? Dat soort vragen zijn er continu en ik weet gewoon niet meer of ik de antwoorden die ik krijg kan geloven. Diep van binnen weet ik dat ik de dingen in mijn hoofd allemaal erger maak dan ze waarschijnlijk zijn maar het lukt even niet om de boel te relativeren. Daarbij komt nog een hoop gepieker over het financiele plaatje....Het is vandaag gewoon even allemaal blegh
Och M@x... het is zoooooooooooooooooooooooooooooo herkenbaar.. ook ik heb daar heel erg last van!Als ie komt tig x vragen of ie komt omdat hij het wil en niet omdat ik het wil enzo... Ik weet dat het de situatie absoluut geen goed doet..maar toch kan ik het niet laten.

Ook het dingen in je hoofd erger maken dan ze zijn en het niet kunnen relativeren... Zo herkenbaar!!

Sterkte met je situatie...en troost je een klein beetje met de gedachte dat de dingen die je denkt en doet in deze situatie héél normaal zijn!!

maandag 9 april 2007 @ 20:44:27 #47
593 sjak
Juffie Bloem
pi_48155879
Ik heb volgens mij ook zo'n brief gekregen Vivi. Maar wat vreselijk raar dat je leidinggevende niet terug belt, wat een gek gevoel lijkt me dat.
Max het is heel begrijpelijk dat soort gevoelens, Tja en wat je er tegen kunt doen weet ik zo snel niet. Je moet je vertrouwen in jezelf terugwinnen maar hoe dat het best gaat weet ik echt niet (als je DE tip hebt laat het hier ook even weten ) Sterkte ermee, het lijkt me maar wat zwaar

Hier gaat het allemaal stap voor stap beter. Schanul kan zich steeds wat beter bewegen en heeft gelukkg geen koorts meer. Wat kijk ik uit naar de dag dat hij weer "gewoon" mobiel is.

[ Bericht 2% gewijzigd door sjak op 09-04-2007 21:26:19 ]
Lekker douchen!
pi_48156360
M@x, ik kan me helemaal voorstellen dat je mensen niet meer vertrouwt. Lijkt me echt heel erg rot.

Sjak, beterschap voor Schanul en sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 9 april 2007 @ 21:21:33 #49
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48157339
Hebben jullie dat ook? Je kind is ziek en is echt in supergoede handen bij papa, maar toch voel je je schuldig dat je weer aan het werk moet? Ik heb voor Cas laatst ookal een dag vrij genomen en nu heeft Léon de waterpokken. Hij is erg op mij gericht als hij ziek is. Hij heeft het nu flink te pakken. Hoort erbij en hij moet er even doorheen. Neemt niet weg dat ik het vreselijk zielig vind en ik het liefst dichtbij hem in de buurt wil blijven. Dit heeft niks te maken dat ik papa niet vertrouw, want supervader echt. Maar is dit het oermoeder-gevoel ofzo? Of gewoon schuldgevoel?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_48157462
Ik heb ook nooit een brief van mijn werkgever gekregen, maar het is ook een klein bedrijfje en ik ben de eerste zwangere ooit daar Maar ik had al in de algemene agenda gezet wanneer ik weer zou gaan werken als alles goed zou gaan. We hebben wel mailcontact gehad over het kolven enzo, dus dat is allemaal geregeld gelukkig. Succes met bellen vivi, ik snap dat je er wel de bibbers voor hebt!

Ik zat 10 dagen na de bevalling trouwens al een halve kilo onder mijn startgewicht. Bij Dylan ging het ook heel snel. Maar toch is mijn buik nog wel dikkig en flubberig. Ik moet weer gaan zwemmen, dat helpt bij mij goed.

Sjak, gelukkig gaat het al wat beter met schanulleke! Beterschap nog voor de rest.
pi_48157561
quote:
Op maandag 9 april 2007 21:21 schreef dutchie het volgende:
Maar is dit het oermoeder-gevoel ofzo? Of gewoon schuldgevoel?
Bij mij is het beide. Als Dylan ziek is, wil ik het liefst gewoon thuis blijven om er voor hem te zijn. Terwijl hij inderdaad net zo lief papa heeft. Maar het is normaal denk ik!
  maandag 9 april 2007 @ 21:30:21 #52
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48157700
Ja klopt. Het is ook gewoon zo dubbel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 10 april 2007 @ 12:43:50 #53
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48173170
Dutchie ik herken het nog niet. omdat ik in principe alle zorg draag.. maar begrijp het wel.. denk dat het idd dat oergevoel is.

vivi hoe is het afgelopen met het werk?

M@x

Deze mama is boos en verdrietig... in het kader van provoceren elimineren.. na de spercieboontjes die goed gingen. probeerden we de banaan.. mision failed.. en mevrouwtje was paar dagen echt een gifkikkertje.. sinds paar dagen ging dat weer.. tot vrijdag avond.. ze had geen uitslag meer geen reflux meer.. dus we gingen appel proberen.
Eerst plakje proberen te geven.. wou niet.. toen stukje appel op lepeltje gedaan.. de appel ging dus helemaal niet .. en arwen weigert sindsdien pap.. ( overstrekken gillen/driftig/slaan/complete paniek) Hoe kon ik nou zo dom zijn omdat beetje wat ze nog kan hebben door haar pap te geven...
We zitten hier dus aan de fles weer.. echt kan mezelf wel voor me kop slaan..
Ze is afgelopen daagjes zo;n ander meisje geweest.. driftig.. bozig naar mij..
Voel me echt die trut die haar telkens pijn doet..

iemand hier die toverpil al uitgevonden?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_48173365
Evenstar
pi_48173642
Wat vervelend Evenstar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:17:25 #56
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48174253
Evenstar, wat rot dat er toch niet echt verbetering lijkt te zitten En dan nog hoe ze reageert op jou Ik kan alleen maar hopen dat het gauw beter gaat
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:32:46 #57
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48174828
Hoi allemaal,
Evenstar, wat vervelend voor je, het is een schrale troost maar je moet jezelf echt niet de schuld gaan geven hoor, en later weet ze dit toch niet meer, behalve wat een lieve en geduldige mama je bent

Ik heb vanochtend mijn werk gebeld alleen degene die ik moest hebben was er niet
Morgen nog een keer bellen dan! heb nog wel een mail verstuurd vandaag dat ik dus idd heb gebeld, en vast het UWV gebeld, ze konden er dan wel niet veel mee, omdat mijn werkgever me ziek moet melden, maar ze hebben iig een aantekening gemaakt van mijn telefoontje.

Meer kan ik nu niet doen lijkt me

Pff, m'n kleine mini heeft vandaag echt een piep-en-zeurbui..
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:41:10 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_48175128
is er geen afdeling PZ bij jou vivi? iemand zal je toch ziek moeten melden? pfff gedoe
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 april 2007 @ 13:58:27 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48175686
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 13:41 schreef Belana het volgende:
is er geen afdeling PZ bij jou vivi? iemand zal je toch ziek moeten melden? pfff gedoe
Ja, dat is dus 1 persoon
Maar die is er morgen weer, en dan was het nog op tijd volgens het UWV.
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:10:10 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_48176081
ow, nou gelukkig maar dan dat dat gewoon kan.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:31:38 #61
56471 pinquit
oh my lama!
pi_48176849
evenstar je bent geen trut , jij weet nou eenmaal ook niet alles en dingen moet je uitproberen voordat je weet hoe het werkt. dit doe je iig nooit meer. Het is lastig! Je wil alleen maar het beste voor je meisje en dat weet ze heus wel.
bij uitproberen horen vaak tegenslagen, ik vind het echt heel rot voor jullie knuffel van ons!!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_48189389
Evenstar ik denk niet dat Arwen jou ziet als een t..t hoor maar gewoon als een hele lieve zorgzame mama die heel veel over heeft voor een kleine gezonde Arwen die lekker alles kan eten en daarom moet mama Evenstar soms wat dingetjes uitproberen die niet leuk zijn. Maar daardoor heeft mama Evenstar wel ontdekt dat sperzieboontjes heel goed gaan.

voor jullie allebei
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 10:01:49 #63
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48206607
Evenstar

Vivi wat vervelend dat je je ziek moet melden en dat het dan ook nog op deze manier moet gaan

Gisteravond ben ik gebeld door de directeur waar ik als secretaresse voor werk. Ik wordt uit mijn functie gezet omdat KlaasVaker bij de concurrent werkt en ik als directiesecretaresse toegang heb tot bedrijfskritische informatie. A.s. maandag (mijn eerste werkdag) ga ik hier verder over praten en dan gaan we kijken in welke functie ik nog wel zou kunnen werken bij ons bedrijf. Er ligt voor de komende weken nog genoeg werk die niets te maken heeft met de bedrijfskritische informatie (lees: kutklussen), dus ik zal voorlopig niet zonder werk zitten. Een baan als secretaresse daar zit er niet meer in. Ik ben op zich wel blij dat ze me vanavond hebben gebeld en het niet op mijn eerste werkdag mededelen. De toekomst zal leren hoe het verder moet gaan. Eigenlijk was ik toch al een beetje uitgekeken op deze functie en wilde ik graag meer uitdaging. Nu heeft het lot me een flinke duw in de rug gegeven

Nog even een vraag: hoe lang waren jullie de eerste keer na de bevalling ongesteld? Ik ben nu al 10 dagen ongesteld en het einde lijkt nog niet in zicht. Ik ben al wel met de pil begonnen vorige week.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 11 april 2007 @ 10:15:05 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48207053
Hoi Slaapmeisje

Wat een gedoe met werk hier zeg! Ongelofelijk
Ik ben gisteren gebeld door de vervangster van mijn leidinggevende, die ken ik niet maar ze was heel aardig, al kon ik haar amper verstaan want Dean lag op mijn schoot te krijsen als een speenvarken omdat ik de fles uit zijn bekkie had gerukt om de telefoon op te nemen

Iig gaat zij mij gewoon ziek melden en is dat dus geregeld. En om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet erg dat ik mijn kleintje nog niet met 10 weken naar het KDV hoef te brengen

Anyway, over het ongesteld zijn, ik heb na mijn bevalling 6 weken gevloeid, daarna was dat over en toen werd ik na 2 weken ongesteld, en ik bleeeeeef maar vloeien, verschrikkelijk!
Wel 3 weken ofzo! En het was echt een ongesteldheid, zeker weten.
Steeds als ik dacht dat het bijna over was werd het WEER een bloedbad (lekker verhaal )

Het leek wel of de remake van "Jaws"werd opgenomen in mijn wc.

Ben toen naar de dokter geweest en die heeft me Naproxen (zit o.a. in "Aleve", die pijnstillers) aangeraden, die stoppen het vloeien namelijk, en idd, na 2 dagen was het over gelukkig
  woensdag 11 april 2007 @ 10:24:32 #65
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_48207360
Mijn eerste (en enige tot nu toe ) menstruatie was niet zo zeer langer (korter eigenlijk), maar ik vloeide wel minimaal net zo veel. Elke stap die ik zette. voelde ik zeg maar Over nieze, hoesten en onverwachte bewegingen maar niet te spreken
Als mijn volgende menstruatie ook zo is, ga ik ook naar de huiasarts! Goed om te weten dat hier dan ook misschien iets aan gedaan kan worden

en wat een gezeik met werk hier zeg. Ben blij dat ik dat dus nog niet heb
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 10:28:20 #66
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48207470
Goed om te lezen dat het dus niet ongewoon is dat de eerste menstruatie zo'n puinhoop is. Dit is ook zeker weten een echte ongesteldheid, maar ik had eigenlijk gehoopt dat het sneller over zou zijn als ik weer de pil zou slikken. Niet dus

Vivi wat fijn dat het nu geregeld is met je werk. Het is ook absoluut niet leuk om je kind nu al bij het kdv af te leveren. Daar weet ik helaas alles van. Helaas ontkom ik er niet aan en moet het toch eens gebeuren. Gistermiddag ben ik naar mijn moeder gegaan en daar hebben we in de tuin koffie gedronken (met een hele doos bonbons erbij ) om het leed te verzachten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 11 april 2007 @ 10:54:02 #67
94046 PM-girl
pi_48208227
Vivi, van de nood idd een deugd maken en lekker genieten van Dean!
Belana, ik las je post over doorbetalen van salaris bij ziekte agv zwangerschap/bevalling. Dit is echter niet altijd zo. Ik moest toen nl. bij het UWV komen en die vertelden me dat ze alleen doorbetalen als het een gediagnosticeerde ziekte/kwaal is (dus officieel PND of bekkeninstabiliteit), anders moet de werkgever zelf salaris betalen. Heb je 'gewoon' klachten zonder echte diagnose, dan betalen ze niet. Aldus meneer de arts daar. Dit heeft géén gevolgen voor de werknemer, alleen komt diens salaris uit een ander potje!

Nou, het gaat wel lekker met de werkende moeders hier en de contracten. Slaapmeisje, is dit een nieuwe situatie ineens dan? Voorheen was het toch ook zo lijkt me?
*
  woensdag 11 april 2007 @ 10:56:17 #68
94046 PM-girl
pi_48208306
Overigens was ik pas na 5 mnd weer ongesteld, een kleine week denk ik. Daarna niet meer tot nu toe!
*
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2007 @ 10:56:29 #69
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48208311
Het is inderdaad een nieuwe situatie PM-girl. KlaasVaker heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof een andere baan aangenomen en toen we Milo op het werk gingen showen hebben we het ook gezegd. Toen zag ik mijn baas al bedenkelijk kijken en voelde al aan dat hij er nog op terug zou komen. Dat is gisteravond dus gebeurd.
  woensdag 11 april 2007 @ 10:58:29 #70
94046 PM-girl
pi_48208374
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is inderdaad een nieuwe situatie PM-girl. KlaasVaker heeft tijdens mijn zwangerschapsverlof een andere baan aangenomen en toen we Milo op het werk gingen showen hebben we het ook gezegd. Toen zag ik mijn baas al bedenkelijk kijken en voelde al aan dat hij er nog op terug zou komen. Dat is gisteravond dus gebeurd.
Ok. Maar zo te lezen is het geen grote schok voor je, gelukkig! Succes met heroriënteren!
*
  woensdag 11 april 2007 @ 10:59:39 #71
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48208410
Slaapmeisje, ook al zo'n gezeur

Vivi, fijn dat t met jouw werk nu geregeld is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48228667
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef _evenstar_ het volgende:
Dutchie ik herken het nog niet. omdat ik in principe alle zorg draag.. maar begrijp het wel.. denk dat het idd dat oergevoel is.

vivi hoe is het afgelopen met het werk?

M@x

Deze mama is boos en verdrietig... in het kader van provoceren elimineren.. na de spercieboontjes die goed gingen. probeerden we de banaan.. mision failed.. en mevrouwtje was paar dagen echt een gifkikkertje.. sinds paar dagen ging dat weer.. tot vrijdag avond.. ze had geen uitslag meer geen reflux meer.. dus we gingen appel proberen.
Eerst plakje proberen te geven.. wou niet.. toen stukje appel op lepeltje gedaan.. de appel ging dus helemaal niet .. en arwen weigert sindsdien pap.. ( overstrekken gillen/driftig/slaan/complete paniek) Hoe kon ik nou zo dom zijn omdat beetje wat ze nog kan hebben door haar pap te geven...
We zitten hier dus aan de fles weer.. echt kan mezelf wel voor me kop slaan..
Ze is afgelopen daagjes zo;n ander meisje geweest.. driftig.. bozig naar mij..
Voel me echt die trut die haar telkens pijn doet..

iemand hier die toverpil al uitgevonden?
Ik kan alleen maar zeggen: en je bent géén trut maar een normale, lieve, zorgzame moeder. Punt!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 11 april 2007 @ 20:55:11 #73
94046 PM-girl
pi_48231145
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar zeggen: en je bent géén trut maar een normale, lieve, zorgzame moeder. Punt!
* aansluit
*
  woensdag 11 april 2007 @ 22:48:33 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48236993
* Moeie mama meld zich

Dean is de laatste 2 dagen erg ehm..veeleisend zeg maar, het lijkt wel alsof ie zich geen minuut alleen kan vermaken en vraagt continue aandacht, veel huilen, huiltjes die ik herken als "Kom hier mama en praaaaaaaat tegen mijijij!"maar ook nieuwe huiltjes die ik niet ken en waar ik van schrik omdat ik bang ben dat ie pijn heeft, maar als ik hem dan oppak en knuffel is meneertje meteen weer stil en krijg ik een grote lach

Het is een schatje hoor, maar is het normaal dat je een kindje zo veel bezig moet houden, ik mag wel zeggen dat ik behoorlijk gesloopt ben nu, en normaliter kon hij ook nog wel es lekker naar zijn zwevende vrienden (muziekmobiel met beestjes) liggen koekeloeren, maar nu is niks goed, niet in de box, niet in de wipper, niks
behalve op schoot zitten.

Ik dacht eerst aan een groeisprongetje?
Maar is 2 mnd en 2 weken daar niet erg vroeg voor?
  woensdag 11 april 2007 @ 23:27:48 #75
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48238710
Als hij nu pas zijn eerste sprongetje laat blijken mag je je handjes dichtknijpen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')