Hé, thanks. Dat overzichtje kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:29 schreef Piles het volgende:
http://www.blikopdeweg.nl/afleveringen/afleveringen.shtml
Lijkt me logies.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef LoggedIn het volgende:
wat is dat voor onzin dat je onverzekerd rijdt zonder apk?
Iddquote:
En toen zei 'ie: zo te horen niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd
Die agent ook eerst "Wil je een verklaring afleggen" -> geen reactie -> "Wil je iets zeggen"
Beetje overbeladenquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Nieuwe weer nu
Een busje mag 3.5 ton wegen, weegt nu 6 ton![]()
De vrouw van die laatste vent ook.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef Light het volgende:
[..]
Beetje overbeladen
En die andere handige Harry dan, aanhangertje met wat stenen... 2000kg ipv 750kg. Valt ook niet op.
Hoezo moeten we dat controleren? Denk je nou echt dat er kans is dat die vent zich aan de regels houdt?quote:Op woensdag 19 november 2008 03:30 schreef hierissieweer het volgende:
ik vind die Koos Spee altijd zo vervelend, dat gemoraliseer, volgens mij rijd die in zijn dienst bwm 220 over de vluchtstrook, wedden? We zouden dat eigenlijk eens moeten controleren, of die altijd wel aan de regeltjes houd.
een foto?quote:Op woensdag 19 november 2008 04:04 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat een zielige hypocriete troep zeg, vooral die ene wat dikkige politei eikel ergens in het politie regio ten zuiden van de grote revieren, dat is er echt een die het leuk vindt om anderen te kwellen, een echte sadist!
Ik heb het eens gezien in een uitzending van peter r de vries vele jaren terug. Gingen ze boa's volgen.quote:Op woensdag 19 november 2008 03:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hoezo moeten we dat controleren? Denk je nou echt dat er kans is dat die vent zich aan de regels houdt?Dat gemoraliseer is z'n werk, hij zal zichzelf er net zo de tyfus aan ergeren als dat wij dat doen. Het verschil is alleen dat foto's van zijn kenteken altijd spontaan mislukt zijn.
Ja, wat wil je! Koos is ambtenaar: hij heeft tijd zat. En wat moet ie doen als ie zo vroeg op zijn werk komt? Juist, en als ik hem zo op TV zie kan ik mij voorstellen dat zijn vrouw hem ook liever wat later thuis heeft, wat een verselijke saaiheid zeg!quote:Ik heb het eens gezien in een uitzending van peter r de vries vele jaren terug. Gingen ze boa's volgen.
Conclusie: al die flitsgasten rijden veel te hard met direspect voor de regels.
In diezelfde aflevering hebben ze ook stiekem Spee gevolgd. En tot mijn spijt reed die voorbeeldig
Ja, boa's staan dan ook samen hand in hand met kinderverkrachters onderaan de lijst waardige mensen. Maar dat Spee voorbeeldig reed, dat kan ik me bijna niet voorstellen. Dat moet wel toeval geweest zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 04:30 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Ik heb het eens gezien in een uitzending van peter r de vries vele jaren terug. Gingen ze boa's volgen.
Conclusie: al die flitsgasten rijden veel te hard met direspect voor de regels.
In diezelfde aflevering hebben ze ook stiekem Spee gevolgd. En tot mijn spijt reed die voorbeeldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |