ik denk dat ze dan fysiek geweld gebruikt, ze is helemaal doorgeslagenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Exact dan is die dronken trol meteen over de zeik
Nou niet meteen zo gaan doen. Als iets in opdracht van is, is het niet meteen gescript.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef proh het volgende:
Eric heeft in opdracht van de buren gebelt met de politie???
gescript dus
Twee zielen 1 gedachtequote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
waarom pakt Eric niet even een andere foon om naar achter te bellen?
Dat vind ik ook opvallend ja. Voor iemand die zogenaamd zo gepest is legt hij weinig compassie voor zijn medemens aan de dag.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:19 schreef Lieve het volgende:
Hoezo doet [sup]gepeste vuile kloot [/sup]Jaap dikke vette poepzak hieraan mee?
Nutcases unlimited.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef Black_king het volgende:
Mijn hemel, waar kijk ik naar....?
Ik wou het net zeggen, "wie is hier nou de alcohollist"quote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef My_ het volgende:
Krijgt Amanda nu ook een drankverbod?
Dat lijkt me wel nodig... Als huub ze voor minder krijgt...
pff Jaap en Brian worden kapotgescholden en doen ook iets dergelijks niet. Huub mag aan Brian zijn piemel komen etc. En dan zou hij om 1 woordje gaan bellen en is dat volgens het merendeel hier volkomen normaal? Hoe krom denken jullie allemaal zeg.....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef Prosac het volgende:
tjonge jonge.. Redactie grijp even in, want Eric wil wel even serieus bellen.
Waarvan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:25 schreef Prosac het volgende:
Huub is er wel flink van onder de indruk hoor
en aub ook gelijk die twee k*thondjes naar huisquote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef My_ het volgende:
Krijgt Amanda nu ook een drankverbod?
Dat lijkt me wel nodig... Als huub ze voor minder krijgt...
Haar éne hersencel is verdoofd van de drank.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:22 schreef havefun het volgende:
Wat heeft Amanda?? Dreiging van de toneelhaak gehad ofzo?
Vergeet voor het gemak even wat Eric naar Jaap zijn hoofd heeft gesmeten de eerste wekenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Sense het volgende:
[..]
Dat vind ik ook opvallend ja. Voor iemand die zogenaamd zo gepest is legt hij weinig compassie voor zijn medemens aan de dag.
Maar goed...de jongen hoort er eindelijk 'bij'. Het stijgt hem misschien wat naar het hoofd![]()
Eric mag zelf weten of hij aangifte wil doen, en Als hij aan het bellen is hoort Amanda niet de verbinding te verbreken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
pff Jaap en Brian worden kapotgescholden en doen ook iets dergelijks niet. Huub mag aan Brian zijn piemel komen etc. En dan zou hij om 1 woordje gaan bellen en is dat volgens het merendeel hier volkomen normaal? Hoe krom denken jullie allemaal zeg.....
Straalbezopenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:25 schreef noekje het volgende:
Eric is nog redelijk rustig vind ik.
Amanda is zo blauw als een tientje volgens mij.
Inderdaad. Dit is niet leuk meer om naar te kijken. Het is diep triest allemaal. Te genant voor woorden. Ik hoop dat de redactie deze ene hersencel verwijdert, want dit maakt ECHT het hele programma een enorme aanfluiting en genante vertoning.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Nieuwe dieptepunten bereiken heet dit...
Dat zou wel haar agressiviteit verklaren.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef Black_king het volgende:
Heeft Amanda coke op ? Ze wreef zo aan haar neus...
Mensen die vaak gepest worden, pesten vaak ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Sense het volgende:
[..]
Dat vind ik ook opvallend ja. Voor iemand die zogenaamd zo gepest is legt hij weinig compassie voor zijn medemens aan de dag.
Maar goed...de jongen hoort er eindelijk 'bij'. Het stijgt hem misschien wat naar het hoofd![]()
Ja, en huub hoort niet zijn klotestreken uit te voeren, evenals het schelden van Eric. Als huub niet was begonnen met dergelijk gedrag waren al deze vervolgacties ook niet aan de orde geweest, dat is juist mijn punt: boontje komt om zijn loontjequote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric mag zelf weten of hij aangifte wil doen, en Als hij aan het bellen is hoort Amanda niet de verbinding te verbreken.
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:25 schreef Stupidisco het volgende:
zo laag als het niveau op dit moment heb ik het nog niet eerder meegemaakt hier in de DGK
Zo gestoord deed ze vanmiddag al. Die drank heeft er niets mee te maken.quote:
Echtwelquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:26 schreef havefun het volgende:
Amanda aan het gas ole ole!
Ja, ze is ergens begonnen maar ze slaat nu wel heel erg door vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gestoord deed ze vanmiddag al. Die drank heeft er niets mee te maken.
Heb je het badmoment van Jaap niet gezien dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:25 schreef Stupidisco het volgende:
zo laag als het niveau op dit moment heb ik het nog niet eerder meegemaakt hier in de DGK
Kijk dat Eric belt vind ik wel wat kinderachtig, maar dat zal ook ingegeven zijn omdat de redactie niets wil doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Hoe krom denken jullie allemaal zeg.....
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef Black_king het volgende:
A_del is straalbezopen weer...
Ik zit met blossen op mijn wangen van woedequote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef Lieve het volgende:
Ik heb werkelijk nog NOOIT zoiets megemaakt!
Dit is echt misselijkmakend!
Pff.. en wat huub doet wel. Amanda is dom en niemand mag haar hier (incluis moi) maar zo erg als wat ik huub heb zien doen is dit met de beste wil van de wereld niet...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:28 schreef Sonique het volgende:
Dit heeft niets meer met het spel te maken....
Of hij krijgt honger en vreet ze opquote:Op donderdag 5 april 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Eric straks uit pure woede dat keffertje doodstampt is Amanda wel meteen nuchter, gok ik...
Die heeft het écht niet erger gemaaktquote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gestoord deed ze vanmiddag al. Die drank heeft er niets mee te maken.
Jij luistert ook niet... Lijkt Amanda wel...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:30 schreef Suikeroom het volgende:
wat lult die Huub nou? de telefoon ophangen is strafbaar![]()
dit word laaaatquote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef havefun het volgende:
Ow tering dit wordt RuZIIEE!
Over de heg? ... ik heb het gemist namelijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:30 schreef F1reB1rd het volgende:
Daar ging een hondje
Nog één keertje dan FLIKKER betekent gewoon HOMO,,,quote:Op donderdag 5 april 2007 23:29 schreef Lieve het volgende:
Nee, ik ben geen homo of lesbi, maar ik heb de neiging om zelf ook aangifte te doen!
Zo ongelofelijk!
Waarom grijpt er niemand in??????????
Hoppeta!!! in de sauna met die keffer en dat ding op vol vermogen aanzettenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:30 schreef Black_king het volgende:
Eric verstopt een hondje....
Hotdogs?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Hoppeta!!! in de sauna met die keffer en dat ding op vol vermogen aanzetten
laten we het hopen, inmiddels platgereden door een autoquote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Over de heg? ... ik heb het gemist namelijk.
Yep, PTSS is er niks bij....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Pavement het volgende:
Die mensen vergeten echt dat er camera's hangen. Hun realiteit is helemaal weg. Zou me niks verbazen als, als ze er uitgaan een aantal zwaar depressief zullen worden
Kijk hier hebben we wat aan!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:24 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda wordt hier echt niet bang van, die aangifte door Eric......Ik ken twee vroegere vriendinnen van haar, voorheen was politiebezoek aan het adres van Amanda eerder regel dan uitzondering. Door de buurt werd ze echt uitgekotst![]()
Jahaaaaa....nou weten we het wel dat het in de van Dale staat.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog één keertje dan FLIKKER betekent gewoon HOMO,,,
flikker en homo zijn 2 heel verschillende dingen.... de geaardheid is alleen hetzelfde.... een flikker is een flikker en een homo is een homoquote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Borga het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
prikkertje erdoor en in de oven... beetje satesaus erbij.... Eet smakelijk Jaap.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn idd, dat Nena staat te wachten bij de poort.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef Miraaa het volgende:
Amanda eruit........Nena erin......Amanda manda manda eruit.....Nena er in Nena erin ....Ne -na Ne-na Nena erin.....
![]()
Ow, dus amanda zegt het omdat ze Eric zo lief vind...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |