Ohw, voor praktijk. Klopt idd.. had het even verkeerd gelezen, en jij quote sneller dan ik edit.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel, je zit in de wachtkamer te wachten totdat je naar binnen mag, ondertussen worden er ook praktijkexamens gedaan en komt er her en der uit het hok waar dan de examinatoren zitten medegedeeld of A gezakt is of geslaagd.
Nu al verkeerspleinenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:07 schreef sander89 het volgende:
Heb het topic ook ondekt.
Heb pas 6 rijlessen gehad gaat wel aardig goed al snelweg opgeweest paar keer en al in utrecht gereden op de drukke wegen enz.
Vandaag heb ik zo weer rijles ga in Utrecht alleen maar verkeerspleinen rijden.
Heb me theorie 19 april in utrecht![]()
Als we nou afspreken dat we allebei slagen die dagquote:Op donderdag 12 april 2007 15:07 schreef sander89 het volgende:
Heb het topic ook ondekt.
Heb pas 6 rijlessen gehad gaat wel aardig goed al snelweg opgeweest paar keer en al in utrecht gereden op de drukke wegen enz.
Vandaag heb ik zo weer rijles ga in Utrecht alleen maar verkeerspleinen rijden.
Heb me theorie 19 april in utrecht![]()
Volgens mij worden ze ook verkeerspleinen genoemt zijn die 3 baans rotondes in Utrecht en allemaal van die grote knooppunten waar het altijd superdruk is.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nu al verkeerspleinen! Bedoel je niet rotondes?
Verkeersplein word 1 van de laatste dingen voor mij
Ohquote:Op donderdag 12 april 2007 15:24 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze ook verkeerspleinen genoemt zijn die 3 baans rotondes in Utrecht en allemaal van die grote knooppunten waar het altijd superdruk is.
Dat beaam ik ..quote:
De middagpauze zit er dan net opquote:Op donderdag 12 april 2007 16:41 schreef Rosu het volgende:
Vandaag gehoord dat ik 24 april examen moet doen!!! Nu nog 2 blokuren en 1 inrijles en dan is het zover. 13:05u. Is dat een beetje een gunstig tijdstip?
Jep, bammetje op, peukie gerookt!quote:Op donderdag 12 april 2007 19:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
De middagpauze zit er dan net opDan zijn ze wel wat minder knorrig
Als ik het kan.. dan..quote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Morgen theorie doen.
Net ff een paar examens op de cd gedaan en allemaal geslaagd met 2 tot 4 fouten.
Morgen moet het gewoon lukken![]()
Ik zal maar niet te vroeg juichen![]()
quote:Door de aantrekkende economie is de wachttijd voor het rijexamen toegenomen tot bijna vijf maanden.
Het aantal kandidaten dat wil afrijden nam met 20 tot 30 procent toe, wat neerkomt op 12.000 examens extra per maand. Dat heeft het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen (CBR) laten weten naar aanleiding van een bericht hierover in het AD.
Brabant
Het probleem met de lange wachttijden doet zich volgens een woordvoerder vrijwel uitsluitend voor in Zuid-Holland, Brabant en Limburg.
"Het CBR heeft te maken met een inhaaleffect na de economische recessie. Vooral jongeren van 19 en 20 jaar willen nu liefst voor de zomer hun rijbewijs halen. Toen ze net 18 waren, hadden ze geen geld voor autorijlessen.''
Joepie! Ik wou hem voor de zomervakantie hebbenquote:
Als je een rijschool hebt die van te voren inkoopt (zoals de mijne) heb je er alsnog geen last van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joepie! Ik wou hem voor de zomervakantie hebben![]()
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:30 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Als je een rijschool hebt die van te voren inkoopt (zoals de mijne) heb je er alsnog geen last van?
Ik denk het niet. Want vrienden van mij die nu hun examen aan moesten vragen, omdat ze dan over 12 weken pas konden hebben dus wel zo'n enorme wachttijd. Terwijl ik zelfs 3 dagen erna nog opkon, of een week erna, of 11 dagen, etc. Denk dus dat je er dan geen last van hebt.quote:
Oh, sorry, je vraag verkeerd gelezen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:45 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Want vrienden van mij die nu hun examen aan moesten vragen, omdat ze dan over 12 weken pas konden hebben dus wel zo'n enorme wachttijd. Terwijl ik zelfs 3 dagen erna nog opkon, of een week erna, of 11 dagen, etc. Denk dus dat je er dan geen last van hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joepie! Ik wou hem voor de zomervakantie hebben![]()
Niet zeuren jij.quote:Het probleem met de lange wachttijden doet zich volgens een woordvoerder vrijwel uitsluitend voor in Zuid-Holland, Brabant en Limburg.
Ja, maar ik denk dat het hier dan ook wel vrij hoog ligt. 8 weken? Naja, dan moet ik hem toch eens aanvragen.quote:
Dat ligt denk ik voornamelijk aan de hoeveelheid afrijdgemeentes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:25 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Acht weken heb ik ook gehad, bij het aanvragen van de BNOR-examens (vorig jaar maart/ mei, in Meppel (ook noorden). En acht weken/ vijf maanden vind ik ook nog wel 'n verschil.
Oh myquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:27 schreef Rosu het volgende:
in het noorden zijn de wachttijden ook omhoog gegaan. Ik moet nu 24 april, (ik hoop dus echt dat ik dan ook slaag) volgende optie was half juni!!
Lange lessen hebben zo z'n voor- en nadelen. Bij een les van 2 uur kun je meer doen dan in een les van 2 keer 1 uur. Het probleem is echter dat je een langere les vaak de concentratie verliest en hierdoor minder opsteekt van de les. De lange lessen zijn wat duurder maar als je snel je rijbewijs wilt halen wel een goede optie.quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef super-muffin het volgende:
Succes Maravilla.
Ik ben nu opzoek naar een rijschool in Vlaardingen of omgeving. Dan ga ik eindelijk ook maar eens beginnen
Waar moet je opletten als je een rijschool uitzoekt? Zijn langere lessen juist beter of niet?
als je hem donderdag pas had kunnen aanvragen had ik er gewoon vrij voor gevraagd voor dat ene uurtje naar het gemeentehuis.quote:Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef PeeJie_ het volgende:
Morgen (EINDELIJK) me rijbewijs ophalen, 3 april geslaagd, donderdags pas aan kunnen vragen en op 16 april pas ophalen.. Maarja die 2 weken dat je hem dan toch al hebt zit je niet meer in de autorij-stress
![]()
Je mag best eerlijk zeggen wat je hadquote:Op maandag 16 april 2007 10:46 schreef Turbo_Diesel het volgende:
YES theorie gehaald.
Ik was als reserve gegaan en was als laatste naar binnen gegaan dus bij de uitslag wist ik dat de onderste briefje van mij was. En het was een kleine briefje.. GESLAAGD!![]()
Haquote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef Turbo_Diesel het volgende:
4 fouten. Ik vond deze examen moeilijker dan de vorige. En bij de vorige had ik 7 fout.
Ik hoop niet dat dat voor mij ook gaat gelden, vrijdag ga ik vragen of ze het willen aanvragen.quote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef Alcarin het volgende:
Nou...ik heb dus volgende week maandag mijn examen, net mijn hopelijk laatste rijles gehad.
En mijn instructeur meldde even vrolijk dat ik maar moest slagen, want als ik niet slaag is de eerstvolgende mogelijkheid pas in OKTOBER![]()
Verder no pressure ofzo...![]()
Dat wil je echt niet, een half jaar op je fukking rijexamen wachten.quote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef Alcarin het volgende:
Nou...ik heb dus volgende week maandag mijn examen, net mijn hopelijk laatste rijles gehad.
En mijn instructeur meldde even vrolijk dat ik maar moest slagen, want als ik niet slaag is de eerstvolgende mogelijkheid pas in OKTOBER![]()
Kan je dan geen andere rijschool zoeken die groter inkoopt of zo? Lesje aan de auto wennen en gaan met die banaan. Oktober zou me echt te lang zijn. Nou ja, je slaagt natuurlijk gewoonquote:Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef Alcarin het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:
Tadaadaaaaaaaa geslaaaaaaaaaaaaaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het voorrijden ging beter dan het examen, maar dankzij de examinator (stelde me goed op m'n gemak, nam nog even 2 minuutjes 'pauze' door wat vraagjes te stellen aan de zijkant van de weg over de auto) ging het gewoon prima.Ik ging zitten: "Thomassjjj, je bentttt gesljaagd!" Toen even een grote zucht en een glimlach van hier tot Tokio.
Morgen een spoedaanvraagje doen dus.
Edit; oh, en sorry dat ik wat laat ben, heb even een paar gebakjes opgepikt.
Gefeliciteerd, ik had juist dat het voorrijden erg kut ging en het examen supér goedquote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het voorrijden ging beter dan het examen, maar dankzij de examinator (stelde me goed op m'n gemak, nam nog even 2 minuutjes 'pauze' door wat vraagjes te stellen aan de zijkant van de weg over de auto) ging het gewoon prima.Ik ging zitten: "Thomassjjj, je bentttt gesljaagd!" Toen even een grote zucht en een glimlach van hier tot Tokio.
morgen een spoedaanvraag...quote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij hoeft het helemaal niet snel. Nog een maand geleden dacht ik niet eens aan m'n rijbewijsquote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef hoppla het volgende:
[..]
Lange lessen hebben zo z'n voor- en nadelen. Bij een les van 2 uur kun je meer doen dan in een les van 2 keer 1 uur. Het probleem is echter dat je een langere les vaak de concentratie verliest en hierdoor minder opsteekt van de les. De lange lessen zijn wat duurder maar als je snel je rijbewijs wilt halen wel een goede optie.
Het is wel handig om eerst de basis van het auto rijden te leren anders is 2 uur zeker te lang aangezien de eerste lessen erg vermoeiend zijn voor de meeste lessers.
Ik heb 1 keer 3/4 uur gehad.quote:Op maandag 16 april 2007 17:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het helemaal niet snel. Nog een maand geleden dacht ik niet eens aan m'n rijbewijs
Als ik het zo lees kan ik beter voor korte lessen gaan.
Mocht ik mijn rijbewijs halen zal ik niet zo enorm veel gaan rijden, omdat mijn ouders geen auto hebben (en ik ook niet)
Ik reed pas om 2 uur af, dus dan is de spoedaanvraag al niet meer mogelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 17:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
morgen een spoedaanvraag...
Deed dat dan vandaag
Gefeliciteerd natuurlijk!
Gefeliciteerd!!!! Hoop dat ik je volgende week mag opvolgenquote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef woutabest het volgende:
Nou, ik heb sinds kort ook rijles. Stuur ik de wijk uit, zit ik ineens op de stoep!
Vast nietquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
![]()
Geloof me, daar gaat het niet bij blijven![]()
Ging lastig, ik kreeg bij CBR te horen dat ik de volgende dag pas kon aanvragen omdat dan de gegevens pas binnen zijn, ik balen want had verwacht dat ik hem die dag nog kon ophalen, toen moest ik in Amsterdam werken en ik woon in Lelystad (onze werkplekken verschillen nogalquote:Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
als je hem donderdag pas had kunnen aanvragen had ik er gewoon vrij voor gevraagd voor dat ene uurtje naar het gemeentehuis.
En toch geeft het wel een tof gevoel als je hem ophaalt denk ik!
Ja ik snap het ook niet eigenlijk. Volgens heeft ze in het weekend besloten te stoppen want vrijdag had ik nog gelest en toen had ze er niks over gezegt.quote:
Oefquote:Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Mathijz het volgende:
Morgenochtend 8 uur ga ik ervoor, knie kapot of niet...
quote:
Ikzelf ben met kerst ongeveer begonnen, 2 lessen per week.. en ben vorige week donderdag (12e) opgegaan (en geslaagd uiteraardquote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Ashlee het volgende:
Ga vrijdag dan gewoon!
Ik heb een vraag aan jullie over het aanvragen van het praktijkexamen: Wanneer vraagt een rijlesleraar het praktijkexamen aan? Als je er helemaal klaar voor bent, of 2.5 maand van tevoren i.v.m wachttijd...?
haha ja dat was bij mij ook ja, ik maakte nog wel een erg domme 'fout'quote:Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef BazzieK het volgende:
Dat had ik ook bij mijn motorrijbewijs ook dat alles voor het examen kut ging en tijdens het examen perfect. Zal er dus inderdaad wel bij horenFijn was ook dat mijn instructeur zei: "Nou, als je zo rijdt als net zak je dus keihard he."
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha ja dat was bij mij ook ja, ik maakte nog wel een erg domme 'fout'
We reden elke les langs een middelbare school en net bij die laatste les was ik zo gespannen. Stonden er van die 6 vwo'ers te voetbalen midden op straat met zn 10'en ofzo. En ik moest erlangs, maar er waren er 2 die heel stoer op straat bleven staan. En gespannen als ik was rukte ik het stuur naar rechts en reed 1 van die gasten bijna aan en die schrok zich de tering. Mijn instructeur was toen best wel boos
quote:Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha ja dat was bij mij ook ja, ik maakte nog wel een erg domme 'fout'
We reden elke les langs een middelbare school en net bij die laatste les was ik zo gespannen. Stonden er van die 6 vwo'ers te voetbalen midden op straat met zn 10'en ofzo. En ik moest erlangs, maar er waren er 2 die heel stoer op straat bleven staan. En gespannen als ik was rukte ik het stuur naar rechts en reed 1 van die gasten bijna aan en die schrok zich de tering. Mijn instructeur was toen best wel boos
Mijn instructeur was nét te laat voor het aanvragen - dus nu word het na de zomer. Ik ben nu met les 13 van 1.5 uur bezig. Ik had het in feite voor mijn vakantie kunnen halen als ik gewoon niet achteraan in de wachtrij moest.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Ashlee het volgende:
Ga vrijdag dan gewoon!
Ik heb een vraag aan jullie over het aanvragen van het praktijkexamen: Wanneer vraagt een rijlesleraar het praktijkexamen aan? Als je er helemaal klaar voor bent, of 2.5 maand van tevoren i.v.m wachttijd...?
Jammer is dat zegquote:Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn instructeur was nét te laat voor het aanvragen - dus nu word het na de zomer. Ik ben nu met les 13 van 1.5 uur bezig. Ik had het in feite voor mijn vakantie kunnen halen als ik gewoon niet achteraan in de wachtrij moest.
Precies.quote:Op woensdag 18 april 2007 17:47 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Daar heb ik nou totaal geen zin in. Voor niks extra lessen nemen tot je praktijk. Kost allemaal veels te veel geld.
dat zie ik echt zo vaak he, van die leswagens die naar de mac rijden. ik weet niet welke gek dat accepteerd, maar die instructeur rijd voor mij, als die koffie wil hebben dan had hij daar eerder aan moeten denken, ik mot het niet dus je krijgt me dan ook niet een drive in. wil best stoppen omdat hij/zij naar de wc moet, of om te tanken (en zelfs dat tanken niet te vaak) maar het gaat wel mooi van mijn tijd af.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:04 schreef bakayarou het volgende:
Gister tijdens m'n laatste (hoop ik) rijles een nieuwe bijzondere verrichting gedaan.
De McDrive![]()
Verder gingen mijn 'laatste' 2 uur echt super goed, voor het eerst dat er helemaal niets gezegd is over wat ik fout of beter kon doen. Hoop dat ik het maandag (exame) haal. Pray for me.
Vaak gebeurd dat bij lessen van 2 uur of meer, dat je even een break hebt.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat zie ik echt zo vaak he, van die leswagens die naar de mac rijden. ik weet niet welke gek dat accepteerd, maar die instructeur rijd voor mij, als die koffie wil hebben dan had hij daar eerder aan moeten denken, ik mot het niet dus je krijgt me dan ook niet een drive in. wil best stoppen omdat hij/zij naar de wc moet, of om te tanken (en zelfs dat tanken niet te vaak) maar het gaat wel mooi van mijn tijd af.
Is het ooit in je opgekomen dat dat van tevoren afgesproken kan zijn, dat er misschien tijd is om na die les de "verloren tijd" bij de Mac weer in te halen door wat langer door te rijden?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dat zie ik echt zo vaak he, van die leswagens die naar de mac rijden. ik weet niet welke gek dat accepteerd, maar die instructeur rijd voor mij, als die koffie wil hebben dan had hij daar eerder aan moeten denken, ik mot het niet dus je krijgt me dan ook niet een drive in. wil best stoppen omdat hij/zij naar de wc moet, of om te tanken (en zelfs dat tanken niet te vaak) maar het gaat wel mooi van mijn tijd af.
Mijn rijleraar wil ook dat soort gezelligheden, maar ik ben er ook niet van gediend. Hij wilde zelfs al eens mee naar binnenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
mag ik dan gewoon heel eerlijk zijn dat ik die leerlingen dom vind, bij de meeste rijscholen moet je gewoon voor die 5 tot 10 minuten bij de mac betalen, de meeste rijscholen zijn niet zo schappelijk met ach dat is mijn eigen tijd. ben het wel met miss eens dat het een zakelijke relatie moet zijn en blijven, koffie drinken doe ik wel met vrienden, niet met een leraar (zoals je een instructeur toch moet zien).quote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is het ooit in je opgekomen dat dat van tevoren afgesproken kan zijn, dat er misschien tijd is om na die les de "verloren tijd" bij de Mac weer in te halen door wat langer door te rijden?
En, niet onbelangrijk, wist je dat er leerlingen zijn die er ZÉLF om vragen?
Even iets verder kijken dan je neus lang is......niet alles is zo zwart-wit gothic-blackie.
Ik vind het normaal, hij gaat af en toe ff bakkie koffie halen (men instructeur), vandaag na men examen (die ik niet gehaald heb) zijn we ff bakkie koffie gaan drinken.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand die 35-40 euro per uur betaalt dat zo makkelijk uit zichzelf zegt, maar zoals gezegd, ik ben nogal zakelijkquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
mag ik dan gewoon heel eerlijk zijn dat ik die leerlingen dom vind, bij de meeste rijscholen moet je gewoon voor die 5 tot 10 minuten bij de mac betalen, de meeste rijscholen zijn niet zo schappelijk met ach dat is mijn eigen tijd.
Exact de reden waarom ik niet bij een Oosterpoort (een KEIgrote rijschool) les. Onpersoonlijk, niet schappelijk, op de cent nauwkeurig, alles gaat via secretaresses. Ze weten je naam niet. 1 keer in de 4 week minimaal een andere instructeur (al is het eenmalig) etcetera etcetera.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
mag ik dan gewoon heel eerlijk zijn dat ik die leerlingen dom vind, bij de meeste rijscholen moet je gewoon voor die 5 tot 10 minuten bij de mac betalen, de meeste rijscholen zijn niet zo schappelijk met ach dat is mijn eigen tijd. ben het wel met miss eens dat het een zakelijke relatie moet zijn en blijven, koffie drinken doe ik wel met vrienden, niet met een leraar (zoals je een instructeur toch moet zien).
net zoals mijn instructeur meteen de eerste les zei: roken doe je of thuis, of we stoppen ff bij de rijschool, maar niet in me auto. en dan denk ik: hallo het is anderhalf uur rijden (ok iets meer) dan moet ik toch wel zonder sigaret kunnen. het enigste moment dat ik wel rookte was vlak voor de examens, maar dan nog steeds niet in de auto, maar gewoon buiten, zodat ook hij er geen last van had.
Tuurlijk mag je heel eerlijk zijn, graag zelfs.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:
mag ik dan gewoon heel eerlijk zijn dat ik die leerlingen dom vind, bij de meeste rijscholen moet je gewoon voor die 5 tot 10 minuten bij de mac betalen, de meeste rijscholen zijn niet zo schappelijk met ach dat is mijn eigen tijd. ben het wel met miss eens dat het een zakelijke relatie moet zijn en blijven, koffie drinken doe ik wel met vrienden, niet met een leraar (zoals je een instructeur toch moet zien).
Ben zelf een fanatiek roker, maar ook in mijn auto wordt niet gerookt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:net zoals mijn instructeur meteen de eerste les zei: roken doe je of thuis, of we stoppen ff bij de rijschool, maar niet in me auto. en dan denk ik: hallo het is anderhalf uur rijden (ok iets meer) dan moet ik toch wel zonder sigaret kunnen. het enigste moment dat ik wel rookte was vlak voor de examens, maar dan nog steeds niet in de auto, maar gewoon buiten, zodat ook hij er geen last van had.
Neem van mij aan, het gebeurt.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand die 35-40 euro per uur betaalt dat zo makkelijk uit zichzelf zegt, maar zoals gezegd, ik ben nogal zakelijk. Misschien is het wel zo dat sommige mensen geen nee durven zeggen als zo'n instructeur dat voorstelt, want je moet vrij sterk in je schoenen staan. Ik vond het ook wel moeilijk hoor, iemand zo bot de toegang weigeren, maar feit is gewoon dat je sommige zaken zelf tussen je lessen door moet plannen.
Wij gingen ook wel vaak een kop koffie halen en dan ff paar dingen doornemen. Kijk gedrag, afslaan, kruispunten ed.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
net zoals mijn instructeur meteen de eerste les zei: roken doe je of thuis, of we stoppen ff bij de rijschool, maar niet in me auto. en dan denk ik: hallo het is anderhalf uur rijden (ok iets meer) dan moet ik toch wel zonder sigaret kunnen. het enigste moment dat ik wel rookte was vlak voor de examens, maar dan nog steeds niet in de auto, maar gewoon buiten, zodat ook hij er geen last van had.
Ja maar voor die 5 minuten tijd krijg je wel weer een bigmac van hemquote:Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Mathijz het volgende:
Goed nieuws, ik ben geslaagd
Ik heb hem wel 3x laten afslaan, maar verder geen ingreep, 1 bijzondere verrichting ging goed, ander ging mis. Maar hij zei wel, je kijkt goed vooruit, je beslist duidelijk en je ziet alles, en als het niet lukte bleef je rustig
Ha! Vet man!quote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Mathijz het volgende:
Ik heb hem wel 3x laten afslaan, maar verder geen ingreep, 1 bijzondere verrichting ging goed, ander ging mis. Maar hij zei wel, je kijkt goed vooruit, je beslist duidelijk en je ziet alles, en als het niet lukte bleef je rustig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof ik best ja. Dat had ik al met mijn theorie examen zeg maarquote:Op donderdag 19 april 2007 09:39 schreef Mathijz het volgende:
Oe het was echt zo'n zucht die eruit kwam toen hij zei dat ik geslaagd was
Plassen en gelijk even kijken hoe we er bij zitten, knipoog knipoog.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:56 schreef vannelle het volgende:
Dat je de toegang hebt geweigerd is natuurlijk goed, waarom wil ie mee naar binnen?
Nergens voor nodig. De auto of een parkeerplaats onderweg is de werkplek en nergens anders.
Dat snap ik, maar eten is dus een van de dingen die je mijns inziens in je eigen tijd doet. Eigenlijk net als plassen, als je je schema een beetje kent. Dat je tussen de lessen door te weinig tijd laat om dat soort dingen te regelen vind ik wel een minpunt. Hij is verder niet heel zeikerig met de tijd, maar dat kan ook niet aangezien hij zelf regelmatig te laat komtquote:Sommige zaken zijn niet te plannen, sommige dingen overvallen je of gebeuren je gewoon.
Jihaaquote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Mathijz het volgende:
Bah, dat zou voor mij al een reden zijn om een andere instructeur te gaan zoeken..quote:Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Plassen en gelijk even kijken hoe we er bij zitten, knipoog knipoog.
Ik heb maar 1 ervaring met een auto...en dat was een opel (calibra), ook uit 1991 en inderdaad, roest hier roest daar, dit kapot, dat kapot. Ik ben blij dat het mijn auto niet is. Afgeragde scheurbakkies kun je maar beter niet kopen..quote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef SupahFunk het volgende:
Leuk forum!!! ik ben ook bezig met lessen en moet 22 mei afrijden arnhem 10.30 dacht ik. Dan meteen een auto kopen. heb al een hele leuke op het oog opel corsa met een calibra blok erin.
Maar die corsa komt uit 1991 dus mijn vader het weer proberen uit mijn kop te praten dit en dat roest hier roest daar afgeragd. Wordt er verdrietig van maarja mischien ben ik wel gewoon eigenwijs ik moet die auto gewoon hebben wordt echt lachen bij het stoplicht.
quote:Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Mathijz het volgende:
Ik zou geen Opel kopen. Ga dan voor een Toyota of Honda, die auto's zijn motortechnisch veel beterquote:Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef SupahFunk het volgende:
Leuk forum!!! ik ben ook bezig met lessen en moet 22 mei afrijden arnhem 10.30 dacht ik. Dan meteen een auto kopen. heb al een hele leuke op het oog opel corsa met een calibra blok erin.
Maar die corsa komt uit 1991 dus mijn vader het weer proberen uit mijn kop te praten dit en dat roest hier roest daar afgeragd. Wordt er verdrietig van maarja mischien ben ik wel gewoon eigenwijs ik moet die auto gewoon hebben wordt echt lachen bij het stoplicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |