abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48463978
De reden(en) staan er nu bij, ik was ff bezig op school, dus ook sorry voor het in spanning houden
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_48464215
Bedankt voor de toelichting. Tja, wat kun je er over zeggen. Het is zuur. Was het bij mij ook, en bij vele anderen ook.

Maar binnen een maandje weer proberen? Gaat dat lukken, qua drukte bij het CBR?
pi_48464244
Sterker nog: Ik had vrijdag alweer gekund, mijn instructeur heeft nog een aantal data liggen waar mensen op exame kunnen.
pi_48465169
Ga vrijdag dan gewoon!

Ik heb een vraag aan jullie over het aanvragen van het praktijkexamen: Wanneer vraagt een rijlesleraar het praktijkexamen aan? Als je er helemaal klaar voor bent, of 2.5 maand van tevoren i.v.m wachttijd...?
  woensdag 18 april 2007 @ 16:06:02 #255
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_48465771
Net de één na laatste rijles gehad, maandag nog twee uur en dan dinsdag examen. (nog wel inrijuurtje dan, maar goed.) Het ging vandaag eerste uur heel goed, helemaal niks aan de hand alles ging prima. tweede uur was kut (sorry) twee keer remingreep omdat ik een zebrapad over het hoofd zag.. tja...

Vervolgens moest ik bordjes snelweg volgen en wou ik er een afslag te vroeg al af. Instructeur: "Neehee, niet deze!" (had de fout paar weken terug al eens eerder gemaakt, kutpunt) Vervolgens schrok ik daarvan en dacht ik kut, moet naar links idd. Dus ik snel spiegels kijken en naar links (dat gebeurde allemaal in een halve seconde nadat hij dat gezegd had) En ja dan zul je altijd zien, op zo'n moment zit er eentje in je dode hoek en ja hoor: een ruk aan het stuur van de meneer rechts. Gelukkig maar, anders was dat niet leuk afgelopen... Nooit in paniek raken

Daarna op een kruispunt fietsers van rechts, maar goed die stopten, (zagen mij niet eens, twee vrouwen: druk aan het kletsen, je kent dat. Waarschijnlijk moest de één links en de ander rechts, maar was het gesprek nog niet afgelopen dus stopten ze maar even.) dus ik rij door. Instructeur: "Oh? Gaan fietsers van rechts niet meer voor vandaag?" Ik: "Eeuh jawel, maar ze stopten daar." "Hmm, nouja vooruit, het waren inderdaad van die twijfelende, vage fietsers, maar kijk uit met dit soort dingen op het examen."

Maar goed. Verder nog ff de motorkap doorgenomen en ook vooral wat daaronder zat. Ik zie het wel dinsdag. Kan me nu wel heel zenuwachtig maken, maar daar schiet ik ook niks mee op (overigens word ik toch wel zenuwachtig). Maandag nog ff om 8 uur twee uurtjes de spits in duiken en dan gaan dinsdag. Let's hope for the best.
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
  woensdag 18 april 2007 @ 16:19:20 #256
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48466363
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Ashlee het volgende:
Ga vrijdag dan gewoon!

Ik heb een vraag aan jullie over het aanvragen van het praktijkexamen: Wanneer vraagt een rijlesleraar het praktijkexamen aan? Als je er helemaal klaar voor bent, of 2.5 maand van tevoren i.v.m wachttijd...?
Ikzelf ben met kerst ongeveer begonnen, 2 lessen per week.. en ben vorige week donderdag (12e) opgegaan (en geslaagd uiteraard ).
Hij had het volgens mij ergens eind januari aangevraagd. Ik reed bij een kleine rijschool, waar men meer dan genoeg examenplaatsen aanvroeg, dus 2,5 maand van te voren klopt ongeveer wel denk ik.

Edit: Ik had trouwens nog een uurtje les voor mijn echte examen, dit is een aanrader! Maar pas op, bij mij ging echt ALLES mis tijdens die les, echt alles.. 3 ingrepen gehad zeker, omdat ik zo zenuwachtig was. Maar je moet daar niet teveel bij nadenken, volgens mijn instructeur was dat bij 90% van de gevallen zo. Je wordt iig nog even met je neus op de feiten gedrukt, en het examen zelf ging dan ook perfect (heel raar maar toch)
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48466996
Dat had ik ook bij mijn motorrijbewijs ook dat alles voor het examen kut ging en tijdens het examen perfect. Zal er dus inderdaad wel bij horen Fijn was ook dat mijn instructeur zei: "Nou, als je zo rijdt als net zak je dus keihard he."
  woensdag 18 april 2007 @ 16:36:20 #258
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48467156
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:33 schreef BazzieK het volgende:
Dat had ik ook bij mijn motorrijbewijs ook dat alles voor het examen kut ging en tijdens het examen perfect. Zal er dus inderdaad wel bij horen Fijn was ook dat mijn instructeur zei: "Nou, als je zo rijdt als net zak je dus keihard he."
haha ja dat was bij mij ook ja, ik maakte nog wel een erg domme 'fout'
We reden elke les langs een middelbare school en net bij die laatste les was ik zo gespannen. Stonden er van die 6 vwo'ers te voetbalen midden op straat met zn 10'en ofzo. En ik moest erlangs, maar er waren er 2 die heel stoer op straat bleven staan. En gespannen als ik was rukte ik het stuur naar rechts en reed 1 van die gasten bijna aan en die schrok zich de tering. Mijn instructeur was toen best wel boos
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48467202
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

We reden elke les langs een middelbare school en net bij die laatste les was ik zo gespannen. Stonden er van die 6 vwo'ers te voetbalen midden op straat met zn 10'en ofzo. En ik moest erlangs, maar er waren er 2 die heel stoer op straat bleven staan. En gespannen als ik was rukte ik het stuur naar rechts en reed 1 van die gasten bijna aan en die schrok zich de tering. Mijn instructeur was toen best wel boos
pi_48467366
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:36 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Achja, als ie denkt dat het fout gaat moet ie maar ingrijpen
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 16:42:02 #261
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48467430
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:52 schreef Ashlee het volgende:
Ga vrijdag dan gewoon!

Mijn instructeur was nét te laat voor het aanvragen - dus nu word het na de zomer. Ik ben nu met les 13 van 1.5 uur bezig. Ik had het in feite voor mijn vakantie kunnen halen als ik gewoon niet achteraan in de wachtrij moest.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48468952
quote:
Op woensdag 18 april 2007 16:42 schreef Renesite het volgende:

[..]

Mijn instructeur was nét te laat voor het aanvragen - dus nu word het na de zomer. Ik ben nu met les 13 van 1.5 uur bezig. Ik had het in feite voor mijn vakantie kunnen halen als ik gewoon niet achteraan in de wachtrij moest.
Jammer is dat zeg Ik heb er denk ik nu 20 uur op zitten, en had ook wel graag voor de zomer af willen rijden.. maarja volgens mij gaat t zo niet lukken, ik denk ook dat mijn rijinstructeur nog niks voor me heeft aangevraagd ... Bedankt voor jullie reacties trouwens
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 17:20:19 #263
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48469058
Na de zomer alsin: Begin augustus.
  woensdag 18 april 2007 @ 17:47:09 #264
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_48470000
Daar heb ik nou totaal geen zin in. Voor niks extra lessen nemen tot je praktijk. Kost allemaal veels te veel geld.
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_48472732
quote:
Op woensdag 18 april 2007 17:47 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Daar heb ik nou totaal geen zin in. Voor niks extra lessen nemen tot je praktijk. Kost allemaal veels te veel geld.
Precies.
Vrijdag nieuwe insctructeur dus ff bij hem vragen of hij dan volgende week (mits ik theorie op maandag haal), gelijk praktijk kan aanvragen.

Ontopic:
Les ging vandaag echt supergoed, kijken lukt nu echt goed. Kruispunten gingen ook zeer goed, fileparkeren, achteruit in de bocht ook allemaal goed.
  woensdag 18 april 2007 @ 20:50:38 #266
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_48477833
Veel succes maandag dan
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_48478489
Gister tijdens m'n laatste (hoop ik) rijles een nieuwe bijzondere verrichting gedaan.

De McDrive

Verder gingen mijn 'laatste' 2 uur echt super goed, voor het eerst dat er helemaal niets gezegd is over wat ik fout of beter kon doen. Hoop dat ik het maandag (exame) haal. Pray for me.
pi_48481717
quote:
Op woensdag 18 april 2007 20:50 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Veel succes maandag dan
Thanks!
  woensdag 18 april 2007 @ 22:10:49 #269
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48481947
Succes allemaal zijn er nogal wat
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48483249
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:04 schreef bakayarou het volgende:
Gister tijdens m'n laatste (hoop ik) rijles een nieuwe bijzondere verrichting gedaan.

De McDrive

Verder gingen mijn 'laatste' 2 uur echt super goed, voor het eerst dat er helemaal niets gezegd is over wat ik fout of beter kon doen. Hoop dat ik het maandag (exame) haal. Pray for me.
dat zie ik echt zo vaak he, van die leswagens die naar de mac rijden. ik weet niet welke gek dat accepteerd, maar die instructeur rijd voor mij, als die koffie wil hebben dan had hij daar eerder aan moeten denken, ik mot het niet dus je krijgt me dan ook niet een drive in. wil best stoppen omdat hij/zij naar de wc moet, of om te tanken (en zelfs dat tanken niet te vaak) maar het gaat wel mooi van mijn tijd af.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48483875
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:32 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dat zie ik echt zo vaak he, van die leswagens die naar de mac rijden. ik weet niet welke gek dat accepteerd, maar die instructeur rijd voor mij, als die koffie wil hebben dan had hij daar eerder aan moeten denken, ik mot het niet dus je krijgt me dan ook niet een drive in. wil best stoppen omdat hij/zij naar de wc moet, of om te tanken (en zelfs dat tanken niet te vaak) maar het gaat wel mooi van mijn tijd af.
Vaak gebeurd dat bij lessen van 2 uur of meer, dat je even een break hebt.
Als ik 2 uur leste dan gingen we ook altijd samen ff kopje koffie halen en nog wat dingetjes van mijn eerste uur doorspreken, ik vond dat altijd wel lekker en relaxed. Maargoed, dit verschilt per persoon natuurlijk, en de McDrive is ook wel wat overdreven eigenlijk
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_48484016
quote:

[..]

Is het ooit in je opgekomen dat dat van tevoren afgesproken kan zijn, dat er misschien tijd is om na die les de "verloren tijd" bij de Mac weer in te halen door wat langer door te rijden?
En, niet onbelangrijk, wist je dat er leerlingen zijn die er ZÉLF om vragen?
Even iets verder kijken dan je neus lang is......niet alles is zo zwart-wit gothic-blackie.
pi_48484206
Morgenochtend theorie examen Heb alleen niet echt geleerd misschien zo nog effe een uurtje, maar brommer certificaat viel ook reuzen mee dus ik heb er wel vertrouwen in
............................
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 22:54:03 #274
43556 miss_dynastie
pi_48484234
quote:

[..]

Mijn rijleraar wil ook dat soort gezelligheden, maar ik ben er ook niet van gediend. Hij wilde zelfs al eens mee naar binnen Ik vind dat gewoon écht niet nodig en niet prettig, ik wil de verhoudingen liever zakelijk houden, dus ik heb gezegd dat dat niet kon.
pi_48484977
quote:
Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef vannelle het volgende:

[..]

Is het ooit in je opgekomen dat dat van tevoren afgesproken kan zijn, dat er misschien tijd is om na die les de "verloren tijd" bij de Mac weer in te halen door wat langer door te rijden?
En, niet onbelangrijk, wist je dat er leerlingen zijn die er ZÉLF om vragen?
Even iets verder kijken dan je neus lang is......niet alles is zo zwart-wit gothic-blackie.
mag ik dan gewoon heel eerlijk zijn dat ik die leerlingen dom vind, bij de meeste rijscholen moet je gewoon voor die 5 tot 10 minuten bij de mac betalen, de meeste rijscholen zijn niet zo schappelijk met ach dat is mijn eigen tijd. ben het wel met miss eens dat het een zakelijke relatie moet zijn en blijven, koffie drinken doe ik wel met vrienden, niet met een leraar (zoals je een instructeur toch moet zien).

net zoals mijn instructeur meteen de eerste les zei: roken doe je of thuis, of we stoppen ff bij de rijschool, maar niet in me auto. en dan denk ik: hallo het is anderhalf uur rijden (ok iets meer) dan moet ik toch wel zonder sigaret kunnen. het enigste moment dat ik wel rookte was vlak voor de examens, maar dan nog steeds niet in de auto, maar gewoon buiten, zodat ook hij er geen last van had.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_48485261
quote:

[..]

Ik vind het normaal, hij gaat af en toe ff bakkie koffie halen (men instructeur), vandaag na men examen (die ik niet gehaald heb) zijn we ff bakkie koffie gaan drinken.
maarja ik ken em al van voor het lessen, dus das gewoon relax
  † In Memoriam † woensdag 18 april 2007 @ 23:21:47 #277
43556 miss_dynastie
pi_48485449
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

mag ik dan gewoon heel eerlijk zijn dat ik die leerlingen dom vind, bij de meeste rijscholen moet je gewoon voor die 5 tot 10 minuten bij de mac betalen, de meeste rijscholen zijn niet zo schappelijk met ach dat is mijn eigen tijd.
Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand die 35-40 euro per uur betaalt dat zo makkelijk uit zichzelf zegt, maar zoals gezegd, ik ben nogal zakelijk . Misschien is het wel zo dat sommige mensen geen nee durven zeggen als zo'n instructeur dat voorstelt, want je moet vrij sterk in je schoenen staan. Ik vond het ook wel moeilijk hoor, iemand zo bot de toegang weigeren, maar feit is gewoon dat je sommige zaken zelf tussen je lessen door moet plannen.
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 23:24:31 #278
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48485539
quote:

[..]

mag ik dan gewoon heel eerlijk zijn dat ik die leerlingen dom vind, bij de meeste rijscholen moet je gewoon voor die 5 tot 10 minuten bij de mac betalen, de meeste rijscholen zijn niet zo schappelijk met ach dat is mijn eigen tijd. ben het wel met miss eens dat het een zakelijke relatie moet zijn en blijven, koffie drinken doe ik wel met vrienden, niet met een leraar (zoals je een instructeur toch moet zien).

net zoals mijn instructeur meteen de eerste les zei: roken doe je of thuis, of we stoppen ff bij de rijschool, maar niet in me auto. en dan denk ik: hallo het is anderhalf uur rijden (ok iets meer) dan moet ik toch wel zonder sigaret kunnen. het enigste moment dat ik wel rookte was vlak voor de examens, maar dan nog steeds niet in de auto, maar gewoon buiten, zodat ook hij er geen last van had.
Exact de reden waarom ik niet bij een Oosterpoort (een KEIgrote rijschool) les. Onpersoonlijk, niet schappelijk, op de cent nauwkeurig, alles gaat via secretaresses. Ze weten je naam niet. 1 keer in de 4 week minimaal een andere instructeur (al is het eenmalig) etcetera etcetera.
Heb je een chille instructeur, dan maakt het die instructeur heus niet uit dat hij eens 5 minuten langer gaat omdat hij eventjes een koppie koffie gaat drinken met de leerling. Ik kan dat best begrijpen als je rond het middaguur lest dat de instructeur zegt: "laten we eens hier gaan stoppen om te tanken en een kop koffie" (bij de shell)

Maar ik ben dan ook vrij makkelijk - het maakt mij niet veel uit als ik wanneer ik het roze pasje heb misschien teveel in het uur heb betaald in vergelijking met een ander. Dit is gewoon zo'n ding die ik wel, kostte wat het kost.
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 23:28:40 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48485734
Máár dat kan dan ook mijn domme gedachtenkronkel zijn
pi_48488147
quote:

Tuurlijk mag je heel eerlijk zijn, graag zelfs.
Ik snap je punt ook wel, als je betaalt voor lestijd hoor je ook lestijd te krijgen. Klaar.
Ben ik helemaal met je eens.
Maar de reden dat ik zo reageerde is dat je die auto wel bij de Mac ziet staan maar totaal niet weet waarom en er dus maar een eigen gedachtengang aan vast hangt.
Er zijn altijd meerdere mogelijkheden voor het ontstaan van een situatie, dus sta ook open voor andere mogelijkheden dan dat jij ervaren hebt.
De relatie leerling(e)-instructeur moet inderdaad strikt zakelijk blijven, maar dat betekent niet dat je het niet gezellig mag hebben of geen leuke aparte dingen mag gaan doen?
Je zit veel uren bij elkaar in de auto, ondanks dat het zakelijk is mag het best gezellig zijn toch?
En als dingen in overleg gaan zonder dat het de leerling geld kost zie ik het probleem niet.
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:10 schreef gothic-blackie het volgende:net zoals mijn instructeur meteen de eerste les zei: roken doe je of thuis, of we stoppen ff bij de rijschool, maar niet in me auto. en dan denk ik: hallo het is anderhalf uur rijden (ok iets meer) dan moet ik toch wel zonder sigaret kunnen. het enigste moment dat ik wel rookte was vlak voor de examens, maar dan nog steeds niet in de auto, maar gewoon buiten, zodat ook hij er geen last van had.
Ben zelf een fanatiek roker, maar ook in mijn auto wordt niet gerookt.
De ruimte is gewoon te klein, de leerling erna heeft misschien wel astma en noem maar op.
Roken tijdens de les kan wel, gaan we gewoon de voertuigkennis weer behandelen. Sta je tenminste buiten.
  donderdag 19 april 2007 @ 00:53:32 #281
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48488380
Mijn instructeur vroeg mij of ik het niet erg vond als ie rookte... ik zeg nee als ik maar wel elke keer een sigaretje krijg, en zodoende
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48488440
quote:
Op woensdag 18 april 2007 23:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand die 35-40 euro per uur betaalt dat zo makkelijk uit zichzelf zegt, maar zoals gezegd, ik ben nogal zakelijk . Misschien is het wel zo dat sommige mensen geen nee durven zeggen als zo'n instructeur dat voorstelt, want je moet vrij sterk in je schoenen staan. Ik vond het ook wel moeilijk hoor, iemand zo bot de toegang weigeren, maar feit is gewoon dat je sommige zaken zelf tussen je lessen door moet plannen.
Neem van mij aan, het gebeurt.
En dan heb ik het over het zelf vragen, niet over het voorstel van de instructeur. Tenzij het overlegd is en de tijd ingehaald wordt natuurlijk.

Dat je de toegang hebt geweigerd is natuurlijk goed, waarom wil ie mee naar binnen?
Nergens voor nodig. De auto of een parkeerplaats onderweg is de werkplek en nergens anders.

Tot slot:
Sommige zaken zijn niet te plannen, sommige dingen overvallen je of gebeuren je gewoon.
Dingen die te voorzien zijn plan je in je eigen tijd natuurlijk, maar het loopt niet altijd zoals geplanned is.
De truc is om daar weer omheen te plannen, de ene keer gaat het beter dan de andere keer maar ik ben het nog steeds met je eens dat de leerling evt. verloren tijd niet hoeft te betalen.

Zoals je ziet: er zijn meerdere mogelijkheden.
Er zijn rijscholen die er puur voor de centen zitten, maar er zijn er zeer zeker ook die in het belang van de leerling denken en doen.
pi_48488499
quote:

[..]

Wij gingen ook wel vaak een kop koffie halen en dan ff paar dingen doornemen. Kijk gedrag, afslaan, kruispunten ed.
Maar meestal als ze daarna pas na 20 min weer een andere leerling had, dan mag ik gewoon doorrijden tot die tijd.
pi_48490672
Tot straks
pi_48490758
quote:
Op donderdag 19 april 2007 06:09 schreef Mathijz het volgende:
Tot straks
Oei!
Succes!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48491348
quote:

[..]

Ja maar voor die 5 minuten tijd krijg je wel weer een bigmac van hem .
Maargoed, dit is een eindeloze discussie.. ik vond het altijd wel relaxed om even onder het genot van een bakkie bij het pompstation het eerste uurtje door te nemen, das tenminste wat minder zakelijk enzo. Maar niet iedereen heeft daar behoefte aan idd
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_48492064
Goed nieuws, ik ben geslaagd

Ik heb hem wel 3x laten afslaan, maar verder geen ingreep, 1 bijzondere verrichting ging goed, ander ging mis. Maar hij zei wel, je kijkt goed vooruit, je beslist duidelijk en je ziet alles, en als het niet lukte bleef je rustig
pi_48492135
quote:
Op donderdag 19 april 2007 09:09 schreef Mathijz het volgende:

Ik heb hem wel 3x laten afslaan, maar verder geen ingreep, 1 bijzondere verrichting ging goed, ander ging mis. Maar hij zei wel, je kijkt goed vooruit, je beslist duidelijk en je ziet alles, en als het niet lukte bleef je rustig
Gefeliciteerd!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Moderator donderdag 19 april 2007 @ 09:13:54 #289
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48492170
quote:

Ha! Vet man!
pi_48492398
Gefeliciteerd Mathijz!

Morgen weer rijles, en gelijk het examen laten aanvragen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48492725
Oe het was echt zo'n zucht die eruit kwam toen hij zei dat ik geslaagd was
pi_48493792
quote:
Op donderdag 19 april 2007 09:39 schreef Mathijz het volgende:
Oe het was echt zo'n zucht die eruit kwam toen hij zei dat ik geslaagd was
Dat geloof ik best ja. Dat had ik al met mijn theorie examen zeg maar
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 11:40:23 #293
43556 miss_dynastie
pi_48496474
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:56 schreef vannelle het volgende:
Dat je de toegang hebt geweigerd is natuurlijk goed, waarom wil ie mee naar binnen?
Nergens voor nodig. De auto of een parkeerplaats onderweg is de werkplek en nergens anders.
Plassen en gelijk even kijken hoe we er bij zitten, knipoog knipoog.
Dat plassen zou nog kunnen, hoe we erbij zitten gaat niemand aan. En gezien mijn wc beneden net kapot was en hij dus naar boven zou moeten, dus mijn halve huis door, zag ik dat niet zitten.
quote:
Sommige zaken zijn niet te plannen, sommige dingen overvallen je of gebeuren je gewoon.
Dat snap ik, maar eten is dus een van de dingen die je mijns inziens in je eigen tijd doet. Eigenlijk net als plassen, als je je schema een beetje kent. Dat je tussen de lessen door te weinig tijd laat om dat soort dingen te regelen vind ik wel een minpunt. Hij is verder niet heel zeikerig met de tijd, maar dat kan ook niet aangezien hij zelf regelmatig te laat komt . Ikzelf heb liever op de klok twee uur les dan allerlei dingetjes tussendoor en een kwartier extra, want ik ga me toch af zitten vragen of ik dan niet een beetje bedonderd ben. Sowieso is het nogal een klets, dus ik heb wel het gevoel dat ik extra goed op mijn tijd moet letten. Al rijdende kletsen vind ik niet erg, maar hij gaat vaak nogal lang door nadat we even stil hebben gestaan.
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 11:41:06 #294
43556 miss_dynastie
pi_48496503
quote:

Jihaa
pi_48496621
Leuk forum!!! ik ben ook bezig met lessen en moet 22 mei afrijden arnhem 10.30 dacht ik. Dan meteen een auto kopen. heb al een hele leuke op het oog opel corsa met een calibra blok erin.
Maar die corsa komt uit 1991 dus mijn vader het weer proberen uit mijn kop te praten dit en dat roest hier roest daar afgeragd. Wordt er verdrietig van maarja mischien ben ik wel gewoon eigenwijs ik moet die auto gewoon hebben wordt echt lachen bij het stoplicht.
pi_48496821
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Plassen en gelijk even kijken hoe we er bij zitten, knipoog knipoog.
Bah, dat zou voor mij al een reden zijn om een andere instructeur te gaan zoeken..

Gelukkig is die van mij gewoon professioneel, hij luncht, plast en drinkt koffie in zijn eigen tijd, hij kan dat blijkbaar wel plannen. Als ik 2 uur les heb dan heb ik 2 uur les, achter elkaar, zonder wc-stops of rookpauzes
En hij hoeft ook al helemaal niet te weten 'hoe ik erbij zit', dat is toch niet relevant? Ik heb ook geen idee waar hij woont en met wie en waarom. Hij leert mij rijden, en dat doet ie goed.
Wat ben ik blij met mijn instructeur, als ik dit allemaal lees
pi_48496904
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef SupahFunk het volgende:
Leuk forum!!! ik ben ook bezig met lessen en moet 22 mei afrijden arnhem 10.30 dacht ik. Dan meteen een auto kopen. heb al een hele leuke op het oog opel corsa met een calibra blok erin.
Maar die corsa komt uit 1991 dus mijn vader het weer proberen uit mijn kop te praten dit en dat roest hier roest daar afgeragd. Wordt er verdrietig van maarja mischien ben ik wel gewoon eigenwijs ik moet die auto gewoon hebben wordt echt lachen bij het stoplicht.
Ik heb maar 1 ervaring met een auto...en dat was een opel (calibra), ook uit 1991 en inderdaad, roest hier roest daar, dit kapot, dat kapot. Ik ben blij dat het mijn auto niet is. Afgeragde scheurbakkies kun je maar beter niet kopen..
Je vader heeft dus wel een punt
  donderdag 19 april 2007 @ 11:52:08 #298
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48496906
Zo mn rijbewijs eindelijk ophalen (week gewacht) en middagje scheuren in de auto van papa en mama :p
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  donderdag 19 april 2007 @ 14:26:42 #299
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_48499874
quote:

Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_48501105
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:44 schreef SupahFunk het volgende:
Ik zou geen Opel kopen. Ga dan voor een Toyota of Honda, die auto's zijn motortechnisch veel beter .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')