abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48364026
Heeft iemand nog een goede site om theorie te oefenen? Misschien online examens e.d?
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 22:57:28 #202
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48364788
Maravilla. Oe kan et!

Zaterdag nog een ogentest gedaan. Was hij helemaal vergeten. We kwamen er op toen ik het er over had dat ik op zo'n dag maar wat graag een zonnebril wou . Met vlag en wimpel geslaagd met nummerborden lezen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_48365019
Morgen (EINDELIJK) me rijbewijs ophalen, 3 april geslaagd, donderdags pas aan kunnen vragen en op 16 april pas ophalen .. Maarja die 2 weken dat je hem dan toch al hebt zit je niet meer in de autorij-stress
Wie niet dom is moet slim zijn!
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 23:04:39 #204
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48365139
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:02 schreef PeeJie_ het volgende:
Morgen (EINDELIJK) me rijbewijs ophalen, 3 april geslaagd, donderdags pas aan kunnen vragen en op 16 april pas ophalen .. Maarja die 2 weken dat je hem dan toch al hebt zit je niet meer in de autorij-stress
als je hem donderdag pas had kunnen aanvragen had ik er gewoon vrij voor gevraagd voor dat ene uurtje naar het gemeentehuis.

En toch geeft het wel een tof gevoel als je hem ophaalt denk ik !
pi_48365236
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef Maravilla het volgende:
Morgen gaan we ervoor, woehoe.
Succes
pi_48374200
Nog 3 uurtjes maravilla
Succes!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 16 april 2007 @ 10:46:05 #207
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_48374309
YES theorie gehaald.
Ik was als reserve gegaan en was als laatste naar binnen gegaan dus bij de uitslag wist ik dat de onderste briefje van mij was. En het was een kleine briefje.. GESLAAGD!
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 10:49:07 #208
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48374414
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:46 schreef Turbo_Diesel het volgende:
YES theorie gehaald.
Ik was als reserve gegaan en was als laatste naar binnen gegaan dus bij de uitslag wist ik dat de onderste briefje van mij was. En het was een kleine briefje.. GESLAAGD!
Je mag best eerlijk zeggen wat je had
  maandag 16 april 2007 @ 10:54:38 #209
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_48374588
4 fouten. Ik vond deze examen moeilijker dan de vorige. En bij de vorige had ik 7 fout.
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 10:55:48 #210
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48374624
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef Turbo_Diesel het volgende:
4 fouten. Ik vond deze examen moeilijker dan de vorige. En bij de vorige had ik 7 fout.
Ha I own you

Mja, je hebt 'm
Ik zat op de een a laatste stoel Stoel 47
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 10:56:32 #211
43556 miss_dynastie
pi_48374650
Heel goed, gefeliciteerd !
  maandag 16 april 2007 @ 10:57:29 #212
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_48374688
Merci merci..
pi_48381407
Nou...ik heb dus volgende week maandag mijn examen, net mijn hopelijk laatste rijles gehad.
En mijn instructeur meldde even vrolijk dat ik maar moest slagen, want als ik niet slaag is de eerstvolgende mogelijkheid pas in OKTOBER
Verder no pressure ofzo...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48381540
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:34 schreef Alcarin het volgende:
Nou...ik heb dus volgende week maandag mijn examen, net mijn hopelijk laatste rijles gehad.
En mijn instructeur meldde even vrolijk dat ik maar moest slagen, want als ik niet slaag is de eerstvolgende mogelijkheid pas in OKTOBER
Ik hoop niet dat dat voor mij ook gaat gelden, vrijdag ga ik vragen of ze het willen aanvragen.
pi_48381715
quote:
Dat wil je echt niet, een half jaar op je fukking rijexamen wachten.
Heel veel succes
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  † In Memoriam † maandag 16 april 2007 @ 14:48:23 #216
43556 miss_dynastie
pi_48381796
quote:
Kan je dan geen andere rijschool zoeken die groter inkoopt of zo? Lesje aan de auto wennen en gaan met die banaan. Oktober zou me echt te lang zijn. Nou ja, je slaagt natuurlijk gewoon , maar stel dat en zo....
pi_48382601
Het wachten is op maravilla
'And I called your name,
pi_48383452
Tadaadaaaaaaaa geslaaaaaaaaaaaaaagd

Het voorrijden ging beter dan het examen, maar dankzij de examinator (stelde me goed op m'n gemak, nam nog even 2 minuutjes 'pauze' door wat vraagjes te stellen aan de zijkant van de weg over de auto) ging het gewoon prima. Ik ging zitten: "Thomassjjj, je bentttt gesljaagd!" Toen even een grote zucht en een glimlach van hier tot Tokio.

Morgen een spoedaanvraagje doen dus.

Edit; oh, en sorry dat ik wat laat ben, heb even een paar gebakjes opgepikt.
pi_48383876
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef Maravilla het volgende:

Het voorrijden ging beter dan het examen, maar dankzij de examinator (stelde me goed op m'n gemak, nam nog even 2 minuutjes 'pauze' door wat vraagjes te stellen aan de zijkant van de weg over de auto) ging het gewoon prima. Ik ging zitten: "Thomassjjj, je bentttt gesljaagd!" Toen even een grote zucht en een glimlach van hier tot Tokio.

Gefeliciteerd!
'And I called your name,
pi_48384875
quote:

Gefeliciteerd, ik had juist dat het voorrijden erg kut ging en het examen supér goed
Straks lekker alleen rondrijden! ik heb hem nu 3 maanden en krijg er nog steeds geen genoeg van en probeer voor alles de auto mee te krijgen!

Helemaal met dit weer, raampje open, relaxte muziek ( 6 cd wisselaar is lief ) en lekker karren
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 17:42:25 #221
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48386820
quote:

morgen een spoedaanvraag...
Deed dat dan vandaag

Gefeliciteerd natuurlijk!
pi_48387287
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef hoppla het volgende:

[..]

Lange lessen hebben zo z'n voor- en nadelen. Bij een les van 2 uur kun je meer doen dan in een les van 2 keer 1 uur. Het probleem is echter dat je een langere les vaak de concentratie verliest en hierdoor minder opsteekt van de les. De lange lessen zijn wat duurder maar als je snel je rijbewijs wilt halen wel een goede optie.

Het is wel handig om eerst de basis van het auto rijden te leren anders is 2 uur zeker te lang aangezien de eerste lessen erg vermoeiend zijn voor de meeste lessers.
Voor mij hoeft het helemaal niet snel. Nog een maand geleden dacht ik niet eens aan m'n rijbewijs
Als ik het zo lees kan ik beter voor korte lessen gaan.

Mocht ik mijn rijbewijs halen zal ik niet zo enorm veel gaan rijden, omdat mijn ouders geen auto hebben (en ik ook niet )
  Moderator maandag 16 april 2007 @ 18:03:38 #223
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48387438
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:59 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Voor mij hoeft het helemaal niet snel. Nog een maand geleden dacht ik niet eens aan m'n rijbewijs
Als ik het zo lees kan ik beter voor korte lessen gaan.

Mocht ik mijn rijbewijs halen zal ik niet zo enorm veel gaan rijden, omdat mijn ouders geen auto hebben (en ik ook niet )
Ik heb 1 keer 3/4 uur gehad.

Ik werd opgehaald, reed een vaste weg naar een bepaalde woonwijk, ik leverde iemand daar af, we reden door de stad, deden smalle weggetjes voor de stuurtechniek, en we reden naar een of andere flat, en hij zei - ik bel er even aan, wacht maar even.
Ik dus echt "Ja? Is de les dan NU al voorbij?"

Ik heb het idee dat ik meer leer bij langere lessen Keren in 3 keer en kijktechnieken deed ik bijvoorbeeld de basis in 1 les, en ik had zelfs de tijd om écht in de kijktechnieken te komen.
pi_48392844
Thanks!
quote:
Op maandag 16 april 2007 17:42 schreef Renesite het volgende:

[..]

morgen een spoedaanvraag...
Deed dat dan vandaag

Gefeliciteerd natuurlijk!
Ik reed pas om 2 uur af, dus dan is de spoedaanvraag al niet meer mogelijk.
pi_48395583
Wehhee gefeliciteerd Maravilla .
Woensdag weer rijden, dan maar eens navragen hoe het zit met de examens bij deze rijschool. Als ik dan ook maanden moet gaan wachten stop ik wel ff met rijden. Ik heb nog iets van 14 lessen tegoed (dus 7 keer rijden), en als ik dan over een paar weekjes klaar ben lessen ga ik niet extra lessen nemen alleen omdat er geen plek is.
  maandag 16 april 2007 @ 21:52:19 #226
127748 Rosu
Nu mét rijbewijs!
pi_48396357
quote:

Gefeliciteerd!!!! Hoop dat ik je volgende week mag opvolgen
PRESTON: "I need more chickens."
CRISTINA: "No more chickens. Okay? It’s bad enough that Meredith is dating a vet, I am not dating a chicken surgeon."
pi_48396553
Nou, ik heb sinds kort ook rijles. Stuur ik de wijk uit, zit ik ineens op de stoep!
pi_48408626
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef woutabest het volgende:
Nou, ik heb sinds kort ook rijles. Stuur ik de wijk uit, zit ik ineens op de stoep!

Geloof me, daar gaat het niet bij blijven
'And I called your name,
  dinsdag 17 april 2007 @ 11:27:44 #229
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_48411447
Congrats Maravilla!

Zondag naar Scheveningen geweest. In de auto was het koeler dan er buiten...

Was meteen ook een mooie test of ik zelf kan rijden in die drukte; dat ging wel goed.
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_48428005
Leuk, ik heb overmorgen mijn examen, en heb nu een pees verrekt / scheurt in mijn rechterknie Als het morgen niet beter gaat maar even overleggen met mijn instructeur...
pi_48428344
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 10:00 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Geloof me, daar gaat het niet bij blijven
Vast niet

ik heb mijn avatar rechtsboven in het lege vakje gezet, in de OP
pi_48429313
Woei ik mag morgenochtend om 8uur op examen!,
Eerst om 7uur nog een lesje, en dan voor de 3de keer een poging wagen. gaat helemaal goed komen!.
Wish me luck
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_48429358
Ik kreeg net te horen dat ik op 12 Mei om 3 uur praktijk examen mag doen. of anders ergens in eind juni pas.. dus ik natuurlijk voor 12 mei gekozen wel een beetje klote tijd met alle scholen in de buurt die om 3:10 uit zijn maar dat is niet anders.
pi_48429482
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:04 schreef Renesite het volgende:

[..]

als je hem donderdag pas had kunnen aanvragen had ik er gewoon vrij voor gevraagd voor dat ene uurtje naar het gemeentehuis.

En toch geeft het wel een tof gevoel als je hem ophaalt denk ik !
Ging lastig, ik kreeg bij CBR te horen dat ik de volgende dag pas kon aanvragen omdat dan de gegevens pas binnen zijn, ik balen want had verwacht dat ik hem die dag nog kon ophalen, toen moest ik in Amsterdam werken en ik woon in Lelystad (onze werkplekken verschillen nogal ) en voor 14.00 dat het gemeentehuis dicht ging dat redde we net niet helaas. Dus donderdag pas kunnen aanvragen, maar nu ik hem heb . Gister de hele dag in de Renault Master van een collega van me gereden en vandaag in zo'n bestelbussie .
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_48431508
jeej vanmiddag 6e motorrijles gehad
Ging weer heerlijk. Voor het eerst harder dan 50 gereden.. Voor de verandering namelijk maar eens geen oefeningen met de pionnen en voor het eerst dus buiten de bebouwde kom
Tering wat gaat dat hard Alsof je eraf waait
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 20:28:13 #236
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48433729
Intotaal zit ik nu op 13 lessen van 1.5 uur Volgende les nog ff weer het invoegen op de snelweg doen en evt. beginnen met het verkeersplein.
pi_48434354
Hmmm vandaag gehoord dat mn instructrice geen lessen meer gaat geven. Morgen laatste les van haar en dan vrijdag nieuwe instructeur (wel een man nu). Ik krijg wel een toffere auto nu (waarschijnlijk mercedes weet alleen het type niet.)
Vrijdag ff kijken hoe het gaat
  Moderator dinsdag 17 april 2007 @ 20:44:02 #238
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48434413
Wat hoor je dat ja laat
pi_48434494
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef Renesite het volgende:
Wat hoor je dat ja laat
Ja ik snap het ook niet eigenlijk. Volgens heeft ze in het weekend besloten te stoppen want vrijdag had ik nog gelest en toen had ze er niks over gezegt.
Morgen maar ff navragen.
  dinsdag 17 april 2007 @ 20:47:40 #240
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_48434545
Heb em vorige week donderdag eindelijk gehaald! Eindelijk omdat ik nu 21 ben, was wel mn eerste keer examen doen . Examinator en mijn instructeur hadden een half uur lange discussie over de wachttijden bij het CBR, na afloop zei mn instructeur dat die examinator een paar foutjes over het hoofd had gezien, lucky me
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_48446688
het is zover, jullie weten et straks
pi_48446706
quote:
Op woensdag 18 april 2007 06:46 schreef leroytje het volgende:
het is zover, jullie weten et straks
Toch maar even succes wensen . Lekker file-flirten!
pi_48449376
Edman gefeliciteerd

leroytje veel succes (alsnog )
pi_48449974
Morgenochtend 8 uur ga ik ervoor, knie kapot of niet...
  Moderator woensdag 18 april 2007 @ 10:12:14 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_48450429
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:59 schreef Mathijz het volgende:
Morgenochtend 8 uur ga ik ervoor, knie kapot of niet...
Oef !
pi_48453162
Laat ons niet zo in spanning leroytje
pi_48463581
Gezakt

Kzal het ff toelichten:
1. We rijden op de snelweg, ik moet de volgende afslag nemen. dus ik rijd rechts, maar er was voor mijn afslag nog een invoegstrook, en daar kwamen 5auto's aan, maarja voor mij reed ook een rijtje auto's, dus ik kon niet naar links om hun in te laten voegen en dan weer terug naar rechts, dat had ik niet gehaald. Die mensen moesten dus er tussen wrotten, zegt hij: kijk ze moeten helemaal remmen en kloten, is jou schuld, jij had het kunnen verkomen, (mijn argumenten werden niet naar geluisterd).

2. Een driespong, waar al 4auto's staan, (kleine weggetjes). dus hij trapt op de rem, en zegt dat ik MOET wachten anders word het nog meer een zooitje daaro.

3. We komen een kruising op: er staat rechts op de drempel een auto met knipperlicht om af te slaan (naja rechts heeft voorrrang dat weet ik ook wel ), maar die vrouw bleef maar zwaaien, van rijdt nou op!. (Ze had kinderen bij zich en moest meteen na de bocht stoppen om de kinderen eruit te laten bij de school. Dus ik trek op: hij stampt op de rem: rechts heeft voorrang he. Hij dus dus gewoon niet gezien dat zij mij voorrang gaf Ik zeg dat. Hij: nee zij heeft net gedraaid ow ja? en heeft voorrang.

4. een rotonde, ik ga eraf, maar er liep iemand op de stoep, en er lag een zebra, maar ik kon niet helemaal inschatten ofdat zij door zou lopen of over die zebra zou gaan, dus ik rij door, en ja hoor. ook daar werd de rem weer lekker ingetrapt door hem.

Ik had niet genoeg inzicht. Ga toch fietsen, na 43 lessen geen inzicht, cker wel!

En et erge was, we waren klaar hij zegt tegen mij: je begon extreem goed!. anticipeerde super op wat kleine dingetjes (een scooters die ineens eraan kwam), dus hij dacht: Wo dit is echt een goede chauffeur, maar ik kakte dus blijkbaar helemaal in.

Maargoed ik was het op 3,5 van de 4 punten niet met em eens!

Binnen een maandje weer opnieuw proberen, want ik kan echt wel rijden!

[ Bericht 35% gewijzigd door leroytje op 18-04-2007 15:23:28 ]
pi_48463621
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:12 schreef leroytje het volgende:
Godverdomme gezakt!

Why?
pi_48463835
quote:
Op woensdag 18 april 2007 15:12 schreef leroytje het volgende:
Godverdomme gezakt!

Ik ken 't gevoel...
Wat was de 'reden' ?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_48463946
Naar wat ik begrepen heb is het afrijden toch een kwestie van geluk, helaas...

Maargoed, over een paar uurtjes heb ik weer rijles, kijken of ik nu niet op de stoep terecht kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')