Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Katewalker het volgende:
Zo ff van me af schrijven...ik schrok me de (*)(^)*(&_(*&_)*( (vertaling: een haags scheldwoord) mijn hart zat in mijn keel....getver...![]()
Lijkt me niet, Huub zei ook hardop "Ik schopte" en toen werd hij eruit gegooit ....... (Achteraf terug maar dat maakt niet uit)quote:Op donderdag 5 april 2007 22:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
moet het gemeld worden voor er iets aan gedaan wordt?
Ik zit te kokenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.
Huub heeft een klacht ingediend door de telefoon.
Leuk, maar doen ze er ook wat mee?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef F1reB1rd het volgende:
Febo zegt : is geregistreerd
Ik het het verdomme gemist. Was het echt Brian die eerst een kopstoot gaf, of willen we dat hier graag geloven?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik ook hoor .... zat verdomme met m'n hart in m'n keel !!!... wat een achterbakse teringlijer is Brian. Buiten de kooi lijkt me dat een erg agressief kereltje.
Huub heeft een klacht ingediend door de telefoon.
Het was brian...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik het het verdomme gemist. Was het echt Brian die eerst een kopstoot gaf, of willen we dat hier graag geloven?![]()
Gooi het water alvast over de vloerquote:Op donderdag 5 april 2007 22:19 schreef tutjehola het volgende:
Shit zeg, staat mijn sopemmertje hier af te koelen, mijn keuken moet nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |