Maar ik krijg het omdat ik goed ziek ben!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:04 schreef Kuukske het volgende:
Heb ik ook gehad.
Ik had er vorige week al eentje ja. Trieste rukkersquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
Die postscriptjes en hun links
lees het even
ik snap dr geen *piep* vanquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
lees het even
Mijn script mag nog, want ik gebruik gewoon mijn eigen session-id. en werkt alleen als ik een bepaalde actie uitvoer, niet als iemand anders die uitvoerdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
lees het even
Er zijn van die zieke neukfouten die een scriptje ergens draaien zodat het lijkt alsof jouw post, die ik dus nu quote, ook van mij is. Die lui moeten platgeschoten worden en hun resten verbrand en vernietigdquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap dr geen *piep* vanja dat ik ergens niet op mag klikken dus
"jouw script"?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mijn script mag nog, want ik gebruik gewoon mijn eigen session-id. en werkt alleen als ik een bepaalde actie uitvoer, niet als iemand anders die uitvoerd
jup, als ik mn weblog updatequote:
ik snap er nu nog niet meer van hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn van die zieke neukfouten die een scriptje ergens draaien zodat het lijkt alsof jouw post, die ik dus nu quote, ook van mij is. Die lui moeten platgeschoten worden en hun resten verbrand en vernietigd
[FO][BUG] Posten vanaf externe sitesquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap er nu nog niet meer van hoor
Dat je ergens niet op mag klikkenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap er nu nog niet meer van hoor
maar ik kan het script wel verbouwen dat het ook op die manier werktquote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ja, daar gaat het heul niet om
of jij gaat ff langs.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:52 schreef buzzer het volgende:
Het wordt tijd dat Casema eens langs gaat bij die scipt kiddie som de kabel door te zagen
ik snap gewoon niet waarom dat langer dan een fractie van een seconde moet durenquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:58 schreef leonieke het volgende:
Ik vrees dat dit bij alle banken zo zal zijn... Verlengd weekend.
Helpquote:Op vrijdag 6 april 2007 08:11 schreef indahnesia.com het volgende:
nou ja, wie weet ben je wel een super-mens
Daar is snuivertje, rare snuivertjequote:Op vrijdag 6 april 2007 09:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Helpben een super mens
![]()
sure
ik ga toch maar even proberen te slapen
![]()
tot later
![]()
Nee, het is geen feestdag, maar sommige luie loze zuurstofverkwistende neukfouten grijpen ALLES aan om maar in hun stinkende nest te blijven liggen rottenquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
Is het een feestdag dan? Daarom is er niemand op het werk
ghehehe..quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef Pheno het volgende:
Is het een feestdag dan? Daarom is er niemand op het werk
bedenk er dan nog bij dat het 30 graden is, en de bamboe met de wind mee wuiftquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Wat is het toch heerlijk weer en dan fijn in een stoel zitten met het zonnetje in de rug,
nieuwe laptop op schoot, even lekker niksen.
je hebt het je toch maar mooi geregeld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, inderdaad heerlijk.. zo zat ik vanochtend uren. maar nu moet ik ook nog wat vertalen, dus dat kan beter gewoon achter een buro.. nog altijd helaas.
Hoiquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis er.![]()
![]()
Heyy Kuukse en Inda.
30 graden, palmbomen, briesje..jaaaaaaaa heerlijk,
Coolquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik heb met behulp van een tsjechische site een afstandenkaart gemaakt voor het hele luxemburgse spoorwegnet
ZO druk heb ik het hier
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
En we gaan straks nog eens de boeken met uitnodigingen doornemen![]()
Nu moeten we echt iets vinden![]()
ja, volgens mij inderdaad niet de slechtste keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
je hebt het je toch maar mooi geregeld.![]()
Yupsquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow een geschikt ontwerp voor de kaart misschien?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Last van hoofdpijn, mijn maag, rug, misselijk
Vanmiddag maar weer eens naar de huisarts.
Gisteren zodra ik thuis kwam op de bank gaan liggen en er niet meer afgekomen. Heb bijna 13 uur geslapen. Met een onderbreking van 20 minuten.
gewoon een A4-tje moet het toch ook doen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Wat bedoel je met de boeken doornemen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
whaha.. daar zeg je iets zeg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou wat zijn hee
dat je huwelijk op de klippen loopt omdat je slaande ruzie krijgt over het ontwerp voor je....... trouwkaart
Yupsquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de boeken doornemen?
Welke kaart/tekst enzo?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou wat zijn hee
dat je huwelijk op de klippen loopt omdat je slaande ruzie krijgt over het ontwerp voor je....... trouwkaart
Thxquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Beterschap. Geeft hand, maar dan alleen voor die hoofdpijn.
Verstandig dat je even weer naar je arts gaat, ben je nu wel op je werk?
Welja, gewoon een mailtje aan je hele adreslijstquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon een A4-tje moet het toch ook doen?
Hoi!quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Welja, gewoon een mailtje aan je hele adreslijst
Jij wil er ook gewoon bij zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welja, gewoon een mailtje aan je hele adreslijst
Geneuzel allemaal
Doe mij dat ook!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
30 graden, palmbomen, briesje..jaaaaaaaa heerlijk,
Hoelang ben je al getrouwd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:05 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, trouwen, dat heb ik ook gedaan
Brunche bij mijn moeder?quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
anderhalf jaarquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
Er is hier maar een Station, komt geen oost in voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naar Bengelshaven-Oost
Om te beginnen
Er zijn daar heul plenty stations, maar ik bedoel Aachen Hbfquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Er is hier maar een Station, komt geen oost in voor.
Je gaat een stukje verder.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn daar heul plenty stations, maar ik bedoel Aachen Hbf
quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is snuivertje, rare snuivertje
Daar is snuivert met z'n kaalgeschoren kop
Daar is snuivertje, rare snuivertje
Zo te zien heb ie al honderd pillen op
Naar de dierentuin met de familie van JDudequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
Dit was ik jullie nog schuldig:
[afbeelding]
hmz, mijn postscriptje is nu dus ook geblockedquote:Op donderdag 5 april 2007 22:25 schreef buzzer het volgende:
lees het even
Yep, krijg ook minder dan normaalquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:15 schreef Kuukske het volgende:
Oh lekker dan. Heb je iets tijdelijks gekregen?
jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
posten wordt weer ouderwets handenarbeid
En nu? Al een klacht ingediendquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmz, mijn postscriptje is nu dus ook geblocked
Ik kan nog wel mn sig updaten, maar niet meer een bericht plaatsen
Hij is een scriptje aan het bouwen wat een klacht laat indienenquote:
Dat heb ik nietquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is een scriptje aan het bouwen wat een klacht laat indienen
*afhaakt*quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:52 schreef JDude het volgende:
Ik plaats hier even een terugvindpost. Maar dan met zoveel woorden dat het niemand opvalt. Want als ik meer dan één regel volschrijf, haakt de helft op Fok! al af.
Ik weet niet hoe dat werkt en ik heb ook geen zin om dat uit te vogelenquote:
Superblijquote:
Homooowquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:52 schreef JDude het volgende:
Ik plaats hier even een terugvindpost. Maar dan met zoveel woorden dat het niemand opvalt. Want als ik meer dan één regel volschrijf, haakt de helft op Fok! al af.
Heulnie!quote:
Kan ook niet anders hč, 't is een kind van mijquote:
Ja, m'n baas weet wel wat 'ie geeft.quote:
Goed gedaan danquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Superblij. En ik had ook nog zijn lievelingseten gemaakt, dus ondanks het feit dat er geen visite was heeft hij een topdag gehad
.
Blijft een vraag van wie ze dat hebben danquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan ook niet anders hč, 't is een kind van mij.
Iig niet van de melkboerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Blijft een vraag van wie ze dat hebben dan
Nee, Romek is de 18de pas jarigquote:
Owquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, Romek is de 18de pas jarig. Dit is Kyran
.
Ik roep ook weleens de verkeerde naam in de haastquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow
Ik moet nodig weer eens naar Palingstein lijkt wel
Maar welke is nou van de melkboerquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, Romek is de 18de pas jarig. Dit is Kyran
.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik roep ook weleens de verkeerde naam in de haast. Hee, dinges!
Geen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen denk ik
hoewel ik van boze tongen heb horen zeggen dat ze wel met de opticien nueckt *smiespel smiespel![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:18 schreef Kuukske het volgende:
Jeugdliefdes zijn er om later nog eens aan terug te denken.
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
edit: het was wel toen jij nog net bestond, ongeveer. Lopen kon je nog niet
ouwe lulquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
edit: het was wel toen jij nog net bestond, ongeveer. Lopen kon je nog niet
Zou je denken jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:39 schreef Kuukske het volgende:
Positief bekeken: met ouderdom komt wijsheid.
extreem melig pixelfilmpje van iemandquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Kuukentjes
quote:
Vooral dat met die kloondie hij ff een hand geeft, geweldigquote:
Die heeft Pat als ringtonequote:Op vrijdag 6 april 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Kuik kuik kuik kuik kuik kuik kuik
wij zijn zijn twee kuikentjes![]()
![]()
Indahquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, ben weer thuis. 187 km op de motor gereden vandaag.
Als je kaarten van rond 1940 zijn, dan zijn ze nog prima te gebruiken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Indah
Zeg, weet jij toevallig ergens goeie spoorkaarten van Indonesië online? Ik heb nou alleen wat rudimentair geneuzel van Java en Sumatera. Rijden verder nergens treinen of zo?
Bij voorbaat dank
Dit is wat mij bekend is aan Indonesische spoorkaarten. Dat is uitputtend as of now begrijp ik? Namen bij de stations op Sumatra zouden ook handig zijn trouwensquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Als je kaarten van rond 1940 zijn, dan zijn ze nog prima te gebruiken.Smalspoor wegdenken (als het er nog ligt wordt het niet gebruikt of is het voor transport van suikerriet) en verder er vanuit gaat dat er sinds die tijd vrijwel niets meer aan onderhoud gedaan is.
Buiten Sumatra en Java zijn er geen trajecten inderdaad. Wel plannen voor 500 km op Kalimantan.
M'n kater uitzitten. En winkelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Indiequote:
quote:
da's wel een erg onduidelijke kaart zegquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wat mij bekend is aan Indonesische spoorkaarten. Dat is uitputtend as of now begrijp ik? Namen bij de stations op Sumatra zouden ook handig zijn trouwens
Foto's?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, wat een buien komen eraan, en ze botsen boven de stad
Ja, dan loop je in het geval van Zwitserland altijd wel ergens een keer het risico dat je een kwartier naar de binnenkant van een tunnel zit te kijkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer ff nieuwe cabineritten aan het leechen van Trainmagazine.nl
is toch ook mooi?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan loop je in het geval van Zwitserland altijd wel ergens een keer het risico dat je een kwartier naar de binnenkant van een tunnel zit te kijken
Nee, je ziet echt helemaal niks. Kennelijk hoeven treinen geen koplampen frontseinen aan in een tunnel of zoquote:
Gras maaienquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Zometeen boodschappen doen en daarna luierenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Hoiquote:
Doopiequote:Op zaterdag 7 april 2007 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zometeen boodschappen doen en daarna luieren
[..]
Hoi![]()
![]()
Vanacht ook al hoorquote:
Dan nietquote:
Omdat het kangoeroes zijnquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het kangoeroes zijnEn kangoeroes zijn stom
met jullie uitwendige baarmoeders, waar zo'n klein embryootje het vanaf dag 1 maar helemaal zelf uit moet zoeken snotverjoppieZIjn jullie nou heleMAAL glad besodemieterd? Stelletje waardeloze opvoederts
ze houden de kinderen in ieder geval dicht in de buurt. Beter dan die kutouders in de supermarktenquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het kangoeroes zijnEn kangoeroes zijn stom
met jullie uitwendige baarmoeders, waar zo'n klein embryootje het vanaf dag 1 maar helemaal zelf uit moet zoeken snotverjoppieZIjn jullie nou heleMAAL glad besodemieterd? Stelletje waardeloze opvoederts
snui mannetjequote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nu ga je toch echt te ver Edit je je post of moet ik het doen
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nu ga je toch echt te ver Edit je je post of moet ik het doen
![]()
Nogalquote:
Ja maar qu begonquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Skippy doe ff normaal oke?
dan kan iedereen weer gezellig voortbabbelen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, jullie willen niet meer met me praten
Stelletje HOEREN
Dan ga ik wel eten koken
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, jullie willen niet meer met me praten
Stelletje HOEREN
Dan ga ik wel eten koken
Wat kook je?quote:
quote:
tartaar dat vind ik altijd zo'n onzinquote:
Ja, nouja. Het zat nu eenmaal in de verpakking als tartaar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
tartaar dat vind ik altijd zo'n onzin
draai dan een bal gehakt
Dat heb ik gisteren al gedaanquote:
Ik heb gewoon van half 10 gisteravond tot half 10 vanmorgen in bed gelegenquote:
heerlijk toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van half 10 gisteravond tot half 10 vanmorgen in bed gelegen.
Als je het gevoel hebt dat je er van uitrust wel waarschijnlijkquote:
Doe 's liefquote:
Huhquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tof ja, ik heb ook geen zin om de stad in te gaan voor een biosrommetje. Weet iemand of je die kurdingen zo los kan krijgen trouwens?
mijn pc is nog steeds naar de klote en volgens Shin en buzz ligt het aan zo'n biosrommetjequote:
Neem daar een ander voor, die buidelrat ofzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klinkt nogal wat he, americano praat
Ik dacht dat je geen zin had om in je eentje naar de bios te gaan ofzo, en die kurdingen snapte ik ook al nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mijn pc is nog steeds naar de klote en volgens Shin en buzz ligt het aan zo'n biosrommetje
in de stad waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
tof ja, ik heb ook geen zin om de stad in te gaan voor een biosrommetje. Weet iemand of je die kurdingen zo los kan krijgen trouwens?
Morgen is het pasen, is de stad dan losquote:
KUT dingenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen zin had om in je eentje naar de bios te gaan ofzo, en die kurdingen snapte ik ook al niet.
Neequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen is het pasen, is de stad dan los.
Nou doe je net of het aan mij ligtquote:
Hoef je dus ook de stad niet in, komt goed uit, want daar had je toch al geen zin inquote:
Hilversum welquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen is het pasen, is de stad dan los.
ja, kloptquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou doe je net of het aan mij ligt, jij tikt het toch fout
.
Zit er een gat inquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, klopt![]()
Maar ik bedoelde KUT dingen, en het zijn ook KUT dingen
Nog een paar wedstrijden. En dan zal ie wel stoppenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Cocuuuuuuuuuuuuuuu
de oude krijger moet het weer zelf doen vanavond
Das wel heel positief voor de NS en prorailquote:
Daar doelde ik dan ook niet direct opquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel positief voor de NS en prorail
Als het geen toeval is, wat is het dan? Sabotage? De Euro? Al-Qaeda?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
Heb jij de kwalificatie gezien? Ik vraag me af of het toeval is dat Albers weer achteraan staat.
Zolang hij in zulk soort auto's blijft rijden niet neequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
Heb jij de kwalificatie gezien? Ik vraag me af of het toeval is dat Albers weer achteraan staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |