Dit is wat mij bekend is aan Indonesische spoorkaarten. Dat is uitputtend as of now begrijp ik? Namen bij de stations op Sumatra zouden ook handig zijn trouwensquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Als je kaarten van rond 1940 zijn, dan zijn ze nog prima te gebruiken.Smalspoor wegdenken (als het er nog ligt wordt het niet gebruikt of is het voor transport van suikerriet) en verder er vanuit gaat dat er sinds die tijd vrijwel niets meer aan onderhoud gedaan is.
Buiten Sumatra en Java zijn er geen trajecten inderdaad. Wel plannen voor 500 km op Kalimantan.
M'n kater uitzitten. En winkelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Indiequote:
quote:
da's wel een erg onduidelijke kaart zegquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is wat mij bekend is aan Indonesische spoorkaarten. Dat is uitputtend as of now begrijp ik? Namen bij de stations op Sumatra zouden ook handig zijn trouwens
Foto's?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, wat een buien komen eraan, en ze botsen boven de stad
Ja, dan loop je in het geval van Zwitserland altijd wel ergens een keer het risico dat je een kwartier naar de binnenkant van een tunnel zit te kijkenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer ff nieuwe cabineritten aan het leechen van Trainmagazine.nl
is toch ook mooi?quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dan loop je in het geval van Zwitserland altijd wel ergens een keer het risico dat je een kwartier naar de binnenkant van een tunnel zit te kijken
Nee, je ziet echt helemaal niks. Kennelijk hoeven treinen geen koplampen frontseinen aan in een tunnel of zoquote:
Gras maaienquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Zometeen boodschappen doen en daarna luierenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Hoiquote:
Doopiequote:Op zaterdag 7 april 2007 15:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zometeen boodschappen doen en daarna luieren
[..]
Hoi![]()
![]()
Vanacht ook al hoorquote:
Mogen kangaroes wel drinkenquote:
Toen was ik er niet hequote:
Dan nietquote:
Omdat het kangoeroes zijnquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het kangoeroes zijnEn kangoeroes zijn stom
met jullie uitwendige baarmoeders, waar zo'n klein embryootje het vanaf dag 1 maar helemaal zelf uit moet zoeken snotverjoppieZIjn jullie nou heleMAAL glad besodemieterd? Stelletje waardeloze opvoederts
ze houden de kinderen in ieder geval dicht in de buurt. Beter dan die kutouders in de supermarktenquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het kangoeroes zijnEn kangoeroes zijn stom
met jullie uitwendige baarmoeders, waar zo'n klein embryootje het vanaf dag 1 maar helemaal zelf uit moet zoeken snotverjoppieZIjn jullie nou heleMAAL glad besodemieterd? Stelletje waardeloze opvoederts
snui mannetjequote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nu ga je toch echt te ver Edit je je post of moet ik het doen
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nu ga je toch echt te ver Edit je je post of moet ik het doen
![]()
Nogalquote:
Ja maar qu begonquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Skippy doe ff normaal oke?
dan kan iedereen weer gezellig voortbabbelen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, jullie willen niet meer met me praten
Stelletje HOEREN
Dan ga ik wel eten koken
Doe eens normaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, jullie willen niet meer met me praten
Stelletje HOEREN
Dan ga ik wel eten koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |