tuurlijk doet Huub dat niet, hij loopt gewoon Amanda lekker op te naaienquote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub zal nooit zover gaan om die hondjes aan te pakken, al was het maar vanwege de dodende blik die Sylvia hem dan zal geven
Kut en hoer etc. staan ook in de Van Dale, dat betekent toch ook niet dat het normaal is.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Borga het volgende:
[..]
ja hoor ...dat betekent neger
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=nikker
Inderdaad aanpaken die flikker en de KABOUTAAAAquote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat Amanda het best goed doet. Ze zeikt Huub en die pisnicht goed af.
Ik begin me ook steeds meer af te vragen hoe sterk SHE nog is. Stemmingen spelen ze weinig in klaar. Amanda lijkt een grotere bek te hebben dan Huub. Waar gaat dit heen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:26 schreef Borga het volgende:
ik wens SCANMAN en PETRAAAA veel succes met hun rechtzaak tegen van Dale
een kut is een kut en een hoer is een hoer,en Errrric is een FLIKKERquote:Op donderdag 5 april 2007 20:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kut en hoer etc. staan ook in de Van Dale, dat betekent toch ook niet dat het normaal is.
Dat is waar, helaas weerhoudt het hier een heleboel mensen niet die termen wel te gebruiken...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kut en hoer etc. staan ook in de Van Dale, dat betekent toch ook niet dat het normaal is.
Onzin. Ze wordt alleen niet op de juiste manier aangepakt. Ze voelt zich gesterkt omdat ze altijd terug kan vallen in haar vangnetje Brian. Ze gedraagt zich een beetje als 't dertienjarige populaire schoolmeisje uit de mavo-brugklas, dat door haar sletterige gedrag bij de oudere toekomstige oud-ijzerboertjes uit de derde het helemaal denkt te zijn bij haar medeleerlingen. Juist zulke meisjes lijden veel en van hen komt niks terecht.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is te dom om de opmerkingen te snappen! Daarom is het onmogelijk om van haar te winnen.
Natuurlijk zijn het geen normale woorden, maar de manier waarop ze daar met elkaar omgaan is ook niet normaal!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vindt 'nikker' vast ook een normaal woord.
Wat denkt DGK te bereiken met een flikker en een KABOUTAAA ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Lieve het volgende:
Wat is die Amanda toch van niveau nix. Zodra ik ga kijken ben ik gelijk weer genezen.
Waarom waarom waarom.... wat denkt DGK te bereiken met deze steeds kanslozere nitwits?
Ja en Natasuia is een Nikker, en dat mag weer niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef Borga het volgende:
[..]
een kut is een kut en een hoer is een hoer,en Errrric is een FLIKKER
Ze is een viswijf die gewoon non stop blijft schelden. Van zo iemand win je het in discussies idd nooit. Huub en Eric moeten Amanda gewoon consequent gaan negeren. Dáár pak je haar wel mee. huub moet weigeren om nog die zoenscene met haar te doen. Huub moet duidelijk maken dat hij nog niet dood op haar zou willen liggen. Alleen zo pak je Amanda (quote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat Amanda het best goed doet. Ze zeikt Huub en die pisnicht goed af.
Ik begin me ook steeds meer af te vragen hoe sterk SHE nog is. Stemmingen spelen ze weinig in klaar. Amanda lijkt een grotere bek te hebben dan Huub. Waar gaat dit heen?
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
hee borga een beetje respect mag ook toch
dat kind is zo dom dat ze denkt dat altijd discussies wintquote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een viswijf die gewoon non stop blijft schelden. Van zo iemand win je het in discussies idd nooit. Huub en Eric moeten Amanda gewoon consequent gaan negeren. Dáár pak je haar wel mee. huub moet weigeren om nog die zoenscene met haar te doen. Huub moet duidelijk maken dat hij nog niet dood op haar zou willen liggen. Alleen zo pak je Amanda () keihard.
Het woord gebruiken of het bestaan van het woord aangeven in het woordenboek vind jij hetzelfde??quote:Op donderdag 5 april 2007 20:26 schreef Borga het volgende:
ik wens SCANMAN en PETRAAAA veel succes met hun rechtzaak tegen van Dale
voor wie heb ik geen respect dan???quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef fladdie het volgende:
hee borga een beetje respect mag ook toch
Ben ik helemaal met je eens, jij hebt connecties met Huub. geeft het door geeft het door!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is een viswijf die gewoon non stop blijft schelden. Van zo iemand win je het in discussies idd nooit. Huub en Eric moeten Amanda gewoon consequent gaan negeren. Dáár pak je haar wel mee. huub moet weigeren om nog die zoenscene met haar te doen. Huub moet duidelijk maken dat hij nog niet dood op haar zou willen liggen. Alleen zo pak je Amanda () keihard.
Jep.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ook jammer voor ons.. want als dat wel zo is.. dan kon de redactie er niet omheen.. en nu weten ze in dgk niets ervanquote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef blomst het volgende:
Jammer voor Amanda dat niemand last had van haar toevoeging aan het eten.
Judah, als je een meisje zou zijn geweestquote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Judah het volgende:
[..]
Onzin. Ze wordt alleen niet op de juiste manier aangepakt. Ze voelt zich gesterkt omdat ze altijd terug kan vallen in haar vangnetje Brian. Ze gedraagt zich een beetje als 't dertienjarige populaire schoolmeisje uit de mavo-brugklas, dat door haar sletterige gedrag bij de oudere toekomstige oud-ijzerboertjes uit de derde het helemaal denkt te zijn bij haar medeleerlingen. Juist zulke meisjes lijden veel en van hen komt niks terecht.
Amanda knapt binnenkort wel een keer. En als het Amanda niet is, dan is 't Brian wel. Komt wel goed.
tzazikiquote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef proh het volgende:
hoe schrijf je "tjachikie" eigenlijk?
(ik weet het, een typische Amanda vraag, maar toch)
Vele bewoners hadden zin om mensen te negeren, maar "achter" heeft hun daar elke keer op aangesproken. Ze moeten de confrontatie aangaan of de toneelhaak komt...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Eric moeten Amanda gewoon consequent gaan negeren.
tzatzikiquote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef proh het volgende:
Tzatzikiquote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef proh het volgende:
heeft ze dan echt met het eten lopen rommelen???quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef blomst het volgende:
Jammer voor Amanda dat niemand last had van haar toevoeging aan het eten.
lemon-juice over de sate heen gegooid..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:33 schreef proh het volgende:
[..]
heeft ze dan echt met het eten lopen rommelen???
ik heb ook de hoop dat zoiets nog gaat gebeuren. Ik ken ze ook wel van die Amanda chica's, vroeg zwanger, vent die zijn vuisten niet thuis kan houden en hopeloos verloederd. En maar teren op die paar jaar dat ze dachten populair te zijn. Van die meiden die van vent tot vent gingen maar die niemand thuis wilde voorstellen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef Judah het volgende:
[..]
Onzin. Ze wordt alleen niet op de juiste manier aangepakt. Ze voelt zich gesterkt omdat ze altijd terug kan vallen in haar vangnetje Brian. Ze gedraagt zich een beetje als 't dertienjarige populaire schoolmeisje uit de mavo-brugklas, dat door haar sletterige gedrag bij de oudere toekomstige oud-ijzerboertjes uit de derde het helemaal denkt te zijn bij haar medeleerlingen. Juist zulke meisjes lijden veel en van hen komt niks terecht.
Amanda knapt binnenkort wel een keer. En als het Amanda niet is, dan is 't Brian wel. Komt wel goed.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:33 schreef proh het volgende:
[..]
heeft ze dan echt met het eten lopen rommelen???
In het geval van Huub of Eric zou ik me daar niet zo veel zorgen om maken. Dus ik zou me van die opmerkingen helemaal niets aantrekken.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Vele bewoners hadden zin om mensen te negeren, maar "achter" heeft hun daar elke keer op aangesproken. Ze moeten de confrontatie aangaan of de toneelhaak komt...
Amanda lijkt goed opgelet te hebben hoe Huub en Eric het doen alleen heeft ze niet de bagage. Ik vind het raar maar momenteel hoor ik even liever haar dan dat semi intelligente gelul en indirecte gescheld van Huub en Eric.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lost ze ook wel weer op, koopt ze nog grotere borsten, nog meer extensions en gaat ze geen ondergroed meer dragen onder nóg kortere rokjes. Voelt ze zich weer wat zekerder omdat iedereen naar dr kijkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef Judah het volgende:
[..]
Jep.
Ze weet dat haar sterke kant haar uiterlijk is. Dat ze daarvoor in 't programma zit, weet ze (onderhuids) ook wel. Daar moet je haar op pakken. Gewoon zeggen dat je haar niks vindt. Ze moet aan zichzelf en haar uiterlijk gaan twijfelen
Haar uiterlijk is niet haar sterkste kant, dat dénkt ze alleen. Ik vind 't vieze goedkope trash om te zien, met die halve make-up doos op haar smoelwerk, en dat lelijke nepstro erboven.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef Judah het volgende:
[..]
Jep.
Ze weet dat haar sterke kant haar uiterlijk is. Dat ze daarvoor in 't programma zit, weet ze (onderhuids) ook wel. Daar moet je haar op pakken. Gewoon zeggen dat je haar niks vindt. Ze moet aan zichzelf en haar uiterlijk gaan twijfelen
Dat gaat helemaal nooit lukken want 99% van de mannen, inclusief HUUB, krijgen toch een harde plasser van haar, al is het maar bij gebrek aan iets beters, zoals Brian nuquote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef Judah het volgende:
[..]
Jep.
* Eerst vanmorgen de discriminerende opmerkingen 'flikker' tegen Eric - lijkt me dat dat niet magquote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze heeft al een officiele waarschuwing en doordit krijgt ze weer een officiele waarschuwing= EXIT !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat hier om Amanda toch?? Zij doet volgens mij niets verkeerd door die flikker steeds flikker te noemen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het woord gebruiken of het bestaan van het woord aangeven in het woordenboek vind jij hetzelfde??
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
* Eerst vanmorgen de discriminerende opmerkingen 'flikker' tegen Eric - lijkt me dat dat niet mag![]()
* Met het eten knoeien van een ander - lijkt me ook dat dat niet mag![]()
Dus met de officiele waarschuwing erbij zou Amandel inderdaad weg moeten. Mocht DGK redactie hier niets mee doen dat is het overduidelijk dat er met 2 maten wordt gemeten![]()
maar dat is toch juist hartstikke lekker? ik denk dat het extra punten opleverd van Marcquote:Op donderdag 5 april 2007 20:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
lemon-juice over de sate heen gegooid..
Lol.......hahhhhah het is toch zo, met z'n zaadbek. Flikkerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Die ordinaire slabek van Snollie , ben ik zo zat.
Nu weer tegen Eric.........van veel kwakkies eten word je dik![]()
![]()
Je kunt alleen maar intelligent spelen met mensen die ook intelligent zijn. Aangezien het daar bij Amanda en Brian enorm aan ontbreekt, zit er niets anders op dan overstappen op flauwe spelletjes die ze wel begrijpen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Amanda lijkt goed opgelet te hebben hoe Huub en Eric het doen alleen heeft ze niet de bagage. Ik vind het raar maar momenteel hoor ik even liever haar dan dat semi intelligente gelul en indirecte gescheld van Huub en Eric.
Jammer dat er tegenwoordig weinig te bekennen is aan enig intellect spel van SHE en daar baal ik van.
Dat er meer intelligentie op de forums zal posten. Dat het niveau van forumbezoekers iets minder aanstootgevens asociaal zal zijn. En dat de woorden misschien weer gewoon worden afgemaakt en in hun betekenis kloppen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Wat denkt DGK te bereiken met een flikker en een KABOUTAAA ?
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar intelligent spelen met mensen die ook intelligent zijn. Aangezien het daar bij Amanda en Brian enorm aan ontbreekt, zit er niets anders op dan overstappen op flauwe spelletjes die ze wel begrijpen.
Houdt altijd de wet van drie in ere,quote:Op donderdag 5 april 2007 20:32 schreef NotoriousJw het volgende:
Beter valt Huub gewoon dood neer door een alcoholvergiftiging......dan geniet ik pas van de stream.
Kloptquote:Op donderdag 5 april 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In het geval van Huub of Eric zou ik me daar niet zo veel zorgen om maken. Dus ik zou me van die opmerkingen helemaal niets aantrekken.
Niets mis met het woord FLIKKERquote:Op donderdag 5 april 2007 20:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
* Eerst vanmorgen de discriminerende opmerkingen 'flikker' tegen Eric - lijkt me dat dat niet mag![]()
* Met het eten knoeien van een ander - lijkt me ook dat dat niet mag![]()
Dus met de officiele waarschuwing erbij zou Amandel inderdaad weg moeten. Mocht DGK redactie hier niets mee doen dat is het overduidelijk dat er met 2 maten wordt gemeten![]()
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar intelligent spelen met mensen die ook intelligent zijn. Aangezien het daar bij Amanda en Brian enorm aan ontbreekt, zit er niets anders op dan overstappen op flauwe spelletjes die ze wel begrijpen.
Je bent zelf de grap van fokquote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dat er meer intelligentie op de forums zal posten. Dat het niveau van forumbezoekers iets minder aanstootgevens asociaal zal zijn. En dat de woorden misschien weer gewoon worden afgemaakt en in hun betekenis kloppen.
Das het spel he toen Huub zei vet goor vies vet varken tegen Jaap kreeg hij applaus wat is in godsnaam het verschilquote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ellen had uitgelegd dat ongeveer 24-uur tevoren de tepels gaan lekken. Het leek erop dat ze dat kontroleerden.quote:
Dat verklaard haar opgezwollen tietenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
![]()
Dankje jezus......maarja ik hoop dat hij doodvalt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Houdt altijd de wet van drie in ere,
Dat wat jij zendt driemaal zal wederkeren.
Deze les dien jij in te zien,
Dat jij krijgt wat jij verdient...
Ja, ik zie ook liever het paard.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef droomkoningin het volgende:
bah van t paard.... ineens jaap in beeld
Huub mag alles hier...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Sporti het volgende:
[..]
Das het spel he toen Huub zei vet goor vies vet varken tegen Jaap kreeg hij applaus wat is in godsnaam het verschilEven voor de duidelijkheid ik walg van beide uitspraken!!!!
Ik wil het paard weer terug in beeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef droomkoningin het volgende:
Ach, de overgang is wel logisch, van de ene Bolle naar de andere.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:41 schreef droomkoningin het volgende:
"Toch wel lief van je moeder, dat ze je heeft gehouden nadat ze op straat is verkracht door een zwerver"quote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Wat zei ze nu net tegen Huub.
Dat zijn moeder door een zwerver was verkracht en hem had gehouden.
wat een taal zeg.
Ja dat Huub in de schedel van NL zou pissen is niets in vergelijking met die opmerking.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
Wat zei ze nu net tegen Huub.
Dat zijn moeder door een zwerver was verkracht en hem had gehouden.
wat een taal zeg.
natuurlijk doen ze dat niet het is huub niet anders was er nu vuurwerk geweestquote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef Yollie het volgende:
Als de redactie nu niet ingrijpt kap ik er echt mee!
Was dat niet die man die wegens trappen en een wurgpoging de villa heeft moeten verlaten en na zijn laatste gastbezoek strompelend en huilend de villa weer verliet?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Sonique het volgende:
Ik hoop echt dat Nathanael terug de kooi in wordt gezet...
Al is het alleen al voor het niveau...
Hahahahha prachtigquote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
"Toch wel lief van je moeder, dat ze je heeft gehouden nadat ze op straat is verkracht door een zwerver"
Laat die sukkel toch in zijn sopje gaarkoken.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Uit eigen werk?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda die spelletjes van Huub nu wel een beetje doorheeft en hem snel het gras voor de voeten wegmaait. Huub krijgt geen poot meer aan de grond. Nah behalve bij Eric dan.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het enige verschil ... Huub heeft toegegeven dat hij te ver is gegaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ja dat Huub in de schedel van NL zou pissen is niets in vergelijking met die opmerking.
Dit mag dan wel weer van jou, maar die opmerking van Huub aan jaap net dat kon niet volgens jou. Waarom meet jij met 2 maten.quote:
Kom op zeg, als je niet kan begrijpen dat de opmerkingen van Huub doordacht en functioneel zijn, en die opmeringen van Amanda alleen voor haar eigen tijdelijke powertrip, dan heb je werkelijk net zoveel inhoud in je hoofd als Amanda en Brian bij elkaar...quote:
Jaap gedraagd zich als een vies varken, dus die belediging is heel accuraat. Om Eric echter een flikker te noemen is van een heel andere orde. Mensen noemen hem zo omdat hij toevallig homo-sexueel is en die term is alleen bedoeld om homo's te kwetsen. Dus discriminatie tegen mensen "omdat ze anders zijn".quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Sporti het volgende:
Das het spel he toen Huub zei vet goor vies vet varken tegen Jaap kreeg hij applaus wat is in godsnaam het verschilEven voor de duidelijkheid ik walg van beide uitspraken!!!!
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Bart en Brian werden helemaal para-brother, toen ze een keer om 2 uur `s nachts vogeltjes hoorden.
De vogels schijnen op een bandje te staan.
waar heb jij het over?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit mag dan wel weer van jou, maar die opmerking van Huub aan jaap net dat kon niet volgens jou. Waarom meet jij met 2 maten.![]()
Mede gezien dat laatste vertrek kan ik me niet voorstellen dat hij zal terugkeren. Daarbij zijn nieuwe liefje en recent z'n oude baan weer teruggekregen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet die man die wegens trappen en een wurgpoging de villa heeft moeten verlaten en na zijn laatste gastbezoek strompelend en huilend de villa weer verliet?
Inderdaad ze is zoooooooo super ordinair, maar goed wat kun je verwachten van een kind dat alleen de basisschool heeft afgemaakt, op een school heeft gezeten voor moeilijk opvoedbare kinderen en een zusje die eveneens niet te handhaven was/is. Ze moet wel een hele 'bijzondere' opvoeding hebben gehad. Alle 'leuke' verhalen die ik van haar heb gehoord over thuis, school, haar vriendjes etc. waren van een zeer laag niveauquote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |