Ze is heel boos, wordt een gezellige mmaltijd!!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef Ning het volgende:
Amanda weet echt van geen ophouden he
daar word toch niet naar gekeken, lijkt mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nu werkelijk mannen die dit mooi vinden ???
Ja, ik dacht dat ook te zienquote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef bunnyma het volgende:
Gooide Amanda nu iets in de saus van Eric?
Amanda waarschijnlijk weer wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:55 schreef Ashrak het volgende:
Wat doet Amanda nu ???
Je mag toch niet rommelen met eten .....
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef Yollie het volgende:
Wat een lelijk viswijf is Amanda, graag exit!
Ook dat mag niet toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
Ze gooide iets op het eten.
Lemon- juicequote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
Ze gooide iets op het eten.
Zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef grazygirl het volgende:
Jeetje worden jullie nou ook niet doodmoe van dat kinderachtige gedoezouden BANJ iets weten wat wij en SHE niet weten ze zijn ineens zo mans
![]()
[..]
Ze kunnen op z'n minst Sylvia en Eric, de kokers, even inlichten dat aDEL hun gerecht verneukt heeft, direct.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef Yollie het volgende:
Als de redactie nu niet ingrijpt kap ik er echt mee!
Leuk als Marc dit ziet.quote:
Ja, het lijkt er op dat BANJ vrijgesteld is van werkelijk alles !!quote:
Ze kunnen het niet gemist hebben.. ze zoomde nog in op die fucking flesquote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef blomst het volgende:
Er mocht toch niet met het eten geknoeid worden?
Amanda naar huis ole ole ole![]()
Was duidelijk te zien dat ze wat in de pan van Eric gooide.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
WEet je het zeker, ze pakte wat en stak het in haar mond
Nee ze gooide saus uit een fles ergens doorheen.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
Ze heeft geen waarschuwing meer, die werd na een week weggescholden.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze heeft al een officiele waarschuwing en doordit krijgt ze weer een officiele waarschuwing= EXIT !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, die is kwijt gescholden na een maand.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze heeft al een officiele waarschuwing en doordit krijgt ze weer een officiele waarschuwing= EXIT !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zeker ben je van je zaak?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze pakte een fles en liep naar dat grill apparaat.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
Wel jammer dat het verscheuren van een menu wel gelijk even gemeld wordt en dit weer eens door de vingers wordt gezien.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef Mika25 het volgende:
Och, rotzooien met iemands eten past in dezelfde categorie als de acties van de afgelopen dagen, dat wordt echt geen waarschuwing hoor
Ze grijnsde er heel gemeen bij. En deed het echt op het eten van Eric en Sylvia.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze grijnsde er heel gemeen bij. En deed het echt op het eten van Eric en Sylvia.
Klopt en samen met haar uitspraak over flikkers is het exit!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze grijnsde er heel gemeen bij. En deed het echt op het eten van Eric en Sylvia.
jep maar is antillie dus die mogen dat anders komt antillie familie de messenprikkers he ook antilliesquote:Op donderdag 5 april 2007 19:55 schreef Yollie het volgende:
EXIT ZE KNOEIT MET ETENSWAAR!
Het gaat om het idee, dat ze het eten wil verzieken. Kutwijf, ordinaire snol.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vers of uit een flesje?? In het laatste geval zal het wel geen kwaad kunnen.
Ze mag hem ook gewoon inleverenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef blomst het volgende:
Redactie graag een demper op de microfoon van Amanda.
Bij een normale toepassing van de regels denk ik dat ze nu haar koffers al wel had kunnen pakken, maar net als bij Jaap en Brian worden de acties heerlijk onder een zeer breed tapijt geschoffeld.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Klopt en samen met haar uitspraak over flikkers is het exit!
Word zo nog wat dan bij die ontslagronde.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:00 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Amanda is nu echt aggersief aan het worden echt gestoord wijf![]()
komt door de buren wamen teveel klachten dat ze alleen maar lag te neuken en dat trekt op den duur geen kijkcijfersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |