Ze is heel boos, wordt een gezellige mmaltijd!!quote:Op donderdag 5 april 2007 19:54 schreef Ning het volgende:
Amanda weet echt van geen ophouden he
daar word toch niet naar gekeken, lijkt mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zijn er nu werkelijk mannen die dit mooi vinden ???
Ja, ik dacht dat ook te zienquote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef bunnyma het volgende:
Gooide Amanda nu iets in de saus van Eric?
Amanda waarschijnlijk weer wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:55 schreef Ashrak het volgende:
Wat doet Amanda nu ???
Je mag toch niet rommelen met eten .....
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:53 schreef Yollie het volgende:
Wat een lelijk viswijf is Amanda, graag exit!
Ook dat mag niet toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
Ze gooide iets op het eten.
Lemon- juicequote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
Ze gooide iets op het eten.
Zou best kunnen hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 19:56 schreef grazygirl het volgende:
Jeetje worden jullie nou ook niet doodmoe van dat kinderachtige gedoezouden BANJ iets weten wat wij en SHE niet weten ze zijn ineens zo mans
![]()
[..]
Ze kunnen op z'n minst Sylvia en Eric, de kokers, even inlichten dat aDEL hun gerecht verneukt heeft, direct.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:57 schreef Yollie het volgende:
Als de redactie nu niet ingrijpt kap ik er echt mee!
Leuk als Marc dit ziet.quote:
Ja, het lijkt er op dat BANJ vrijgesteld is van werkelijk alles !!quote:
Ze kunnen het niet gemist hebben.. ze zoomde nog in op die fucking flesquote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef blomst het volgende:
Er mocht toch niet met het eten geknoeid worden?
Amanda naar huis ole ole ole![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |