We kunnen blijven hopen .....quote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
Noem me naief maar ik heb nog de hoop dat Amanda echt wel een waarschuwing krijgt voor het klooien met andersmans eten.
Niet helemaal, er is namelijk ook sprake van een andere account en de vraag waarom ze die opgeheven heeft, het kan dus ook op haar aanwezigheid op Hyves slaan....quote:
is daar een stemming over geweest dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef bunnyma het volgende:
Is dit alleen maar omdat Eric en Huub niet uit de masterbedroom gaan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Amanda is ontzettend boos. Ze doet zich heel koel voor maar ze is het beslist niet.
Kan ook ja...maar ik hoop het gewoon zoquote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, er is namelijk ook sprake van een andere account en de vraag waarom ze die opgeheven heeft, het kan dus ook op haar aanwezigheid op Hyves slaan....
niet...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef bunnyma het volgende:
In korte tijd hebben we nu gehad:
# jeukpoeder in bedden. Bedden zijn persoonlijk bezit.
# kauwgom kauwen door Brian.
# rotzooien met eten van een amder
# discriminerende opmerkingen richting Eric.
Wanneer zullen er eindelijk eens maatregelen genomen worden?
Volgens alle reacties daaronder niet. En ze heeft dat daarna ook niet gecorrigeerd.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, er is namelijk ook sprake van een andere account en de vraag waarom ze die opgeheven heeft, het kan dus ook op haar aanwezigheid op Hyves slaan....
Leg haar dan maar eens uit hoe je 2 stemmen kunt hebben en toch op 0% blijft staanquote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Op zo'n moment hoop je toch op een nieuwe uitslag van de ppoll.
"Amanda, meid, je hebt helaas maar 2 stemmen gerkegen. Die van je zusjes. Je moeder heeft op Eric gestemd. Die twee stemmen komt uit op 0% van de stemmen"
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Op zo'n moment hoop je toch op een nieuwe uitslag van de ppoll.
"Amanda, meid, je hebt helaas maar 2 stemmen gerkegen. Die van je zusjes. Je moeder heeft op Eric gestemd. Die twee stemmen komt uit op 0% van de stemmen"
Ze hebben ruziequote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Borga het volgende:
Waarom heeft die flikker eigenlijk niet gekookt voor Amanda???????/
Huub en eric zijn ook geen engeltjes hun hebben ook irritante dingen gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef bunnyma het volgende:
Volgens mij vergeet je er nog een paar, maar wie let er op een paar overtredingen meer of minder.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef Marrije het volgende:
Noem me naief maar ik heb nog de hoop dat Amanda echt wel een waarschuwing krijgt voor het klooien met andersmans eten.
Sta jij in de Amandamodus ofzo ???quote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Borga het volgende:
Waarom heeft die flikker eigenlijk niet gekookt voor Amanda???????/
Nee, maar de jongens weigeren er uit te gaan. Hadden heel hun kamer vol gehangen met brieven en ballonnen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef proh het volgende:
[..]
is daar een stemming over geweest dan?
Waarom is er niet voor haar gekookt dan??quote:
Ze is te dom om de opmerkingen te snappen! Daarom is het onmogelijk om van haar te winnen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub, je kunt Amanda echt niet pakken. Alle steekhoudende opmerkingen gaan volkomen langs haar heen en dan komt er een scheldpartij terug. Helaas niet te winnen.
Zij doen dat idd maar wel binnen de regels.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Huub en eric zijn ook geen engeltjes hun hebben ook irritante dingen gedaan
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is te dom om de opmerkingen te snappen! Daarom is het onmogelijk om van haar te winnen.
Onder andere doordat ze hetzelfde niveau als jouw heeft en het woord flikker de hele dag heeft gebruikt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef Borga het volgende:
[..]
Waarom is er niet voor haar gekookt dan??
Vandaar mijn eerste 3 woordenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
Hoe was je vakantie de afgelopen 6 weken? Want volgens mij heb je heel wat gemist
Regels worden niet meer gehandhaafd (tenzij je Huub heet, en zelfs dan wordt er er nog creatief mee ongegaan).
Sterker nog: daarom denkt ze dat zij iedere discussie wintquote:Op donderdag 5 april 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze is te dom om de opmerkingen te snappen! Daarom is het onmogelijk om van haar te winnen.
Huub en Eric zijn slim, die doen inderdaad zeer irritante dingen, maar dat valt wel binnen de spelregels. En heel af en toe zitten ze dicht tegen het randje aan. Brainless en Amanda gaan er echter steeds weer doelbewust over heen, en daar zit het grote verschil...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Huub en eric zijn ook geen engeltjes hun hebben ook irritante dingen gedaan
Dat lijkt me een mission impossible.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leg haar dan maar eens uit hoe je 2 stemmen kunt hebben en toch op 0% blijft staan![]()
Wat is er mis met het woord flikker dan????quote:Op donderdag 5 april 2007 20:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Onder andere doordat ze hetzelfde niveau als jouw heeft en het woord flikker de hele dag heeft gebruikt.
Dat zal heus wel. Ik bedacht net nog dat ze ook de muur in de bovenslaapkamer beschadigde.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je er nog een paar, maar wie let er op een paar overtredingen meer of minder.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leg haar dan maar eens uit hoe je 2 stemmen kunt hebben en toch op 0% blijft staan![]()
Jij vindt 'nikker' vast ook een normaal woord.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord flikker dan????
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=flikker
Ik ga hier maar niet meer op in, je hebt het zelfde niveau als amanda, dus dat wordt mission impossible.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef Borga het volgende:
[..]
Vraag ik me ook de hele dag al af, wat is het verschil met vet varken, Snol, of hoer??quote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef Borga het volgende:
[..]
ja hoor ...dat betekent negerquote:Op donderdag 5 april 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vindt 'nikker' vast ook een normaal woord.
de opmerkingen ontgaan mij (ons stream kijkers) gelukkig niet, en zijn een genot om naar te kijk/luisteren! Toch echt iets waar een amusements programma voor bedoeld is.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Huub, je kunt Amanda echt niet pakken. Alle steekhoudende opmerkingen gaan volkomen langs haar heen en dan komt er een scheldpartij terug. Helaas niet te winnen.
Huub zal nooit zover gaan om die hondjes aan te pakken, al was het maar vanwege de dodende blik die Sylvia hem dan zal gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:23 schreef BENJOLA het volgende:
lijkt me wel leuk die 2 kuttelikkertjes veel bedorven voer te geven waardoor ze de kooi een paar dagen onderschijten
Het feit dat iemand uit BANJ het zegtquote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vraag ik me ook de hele dag al af, wat is het verschil met vet varken, Snol, of hoer??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |