Zovaak als ze zelf wil..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef Ashrak het volgende:
En nu loopt ze met eten weg .... DGK ... hoe vaak moet iemand regels overtreden ????
Aan wie vraag je dit nou eigenlijkquote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef Ashrak het volgende:
En nu loopt ze met eten weg .... DGK ... hoe vaak moet iemand regels overtreden ????
Werkelijk waar he ....quote:
Een ramp is het...Stijl: ik ben puber en geen smaak!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Let vooral op de outfit van Natasia ..........
[afbeelding]
Net zo lang totdat het de kijker niet meer interesseert. De redaktie geeft maar om 1 ding en dat is kijkcijfers, een eerlijk verloop van het "spel" (ik durf dat woord niet meer zonder aanhalingstekens te schrijven) is niet meer van belang...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef Ashrak het volgende:
Dan zijn er nu 2 mensen die terug blijken te komen ... Nena en Nathanael .... persoonlijk zie ik liever de eerste. En stiekem blijf ik hopen op Nicolaas ... heb ik nog niet meegemaakt en als ik alle verhalen mag geloven is dat pas echt een karakter.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef mazaru het volgende:
Nena komt terug
http://gouden-nena.hyves.nl/blog/1741830/Wisten_jullie_al/-jVR/
Lijkt me duidelijk ditquote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef mazaru het volgende:
Nena komt terug
http://gouden-nena.hyves.nl/blog/1741830/Wisten_jullie_al/-jVR/
"Eerlijk" en DGK kan eigenlijk ook niet meer samen genoemd wordenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Net zo lang totdat het de kijker niet meer interesseert. De redaktie geeft maar om 1 ding en dat is kijkcijfers, een eerlijk verloop van het "spel" (ik durf dat woord niet meer zonder aanhalingstekens te schrijven) is niet meer van belang...
En zet het heel kinderachtig tussen de bosjes.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:07 schreef Borga het volgende:
Nou nou het is verschrikkelijk wat ze doet!!!! Ze loopt met eten weg, is dat zo een ramp dan???
Nogmaals, dit kan ook slaan op het feit dat Nena op last van Talpa deze Hyves moest stoppen omdat er teveel info op zou staan. Ik vind het vaag, maar haar berichtje betekent niet meteen dat ze terugkomt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Nena op haar Hyves:
vandaag, 12:28, 376 x bekeken sinds 27/4
Dat ik me echt niet zomaar weg laat jagen!
wat dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:08 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft dus iets met de sate gedaan.
Ze moet gewoon niet fokken met eten van andere..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En zet het heel kinderachtig tussen de bosjes.
Heeft ze zeker geleerd van haar konijnenvriendje.
Of Nena komt binnen met de hondjes en als iedereen dan een beetje rustig is komt de brief !!!!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zou mooi zijn als die hoer Amanda naar het hek moet lopen om iemand op te halen. En dat Nena haar dan bij het hek een brief geeft van de redactie met "overtreden van diverse regels, exit voor jou Amanda en je mag geen afscheid meer nemen"
Laat ze dan gewoon geen regels opstellen.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
"Eerlijk" en DGK kan eigenlijk ook niet meer samen genoemd worden![]()
Helemaal mee eens.
Het was al een week voor Eric het huis in kwam bekend dat hij zou komen..stond gewoon op zijn gay.nl profiel.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef Mika25 het volgende:
Nena komt dus zeker niet terug, dat bericht is dus de wereld in geholpen om ons op een verkeerd been te zetten. Als ze echt terug zou komen mag ze zoiets niet aankondigen...
Haha jah dan moeten de hondjes blijven en Amanda moet dan weg.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Of Nena komt binnen met de hondjes en als iedereen dan een beetje rustig is komt de brief !!!!
De Hyves is niet fake, want hier hield ze een blog bij over wat ze zoal meemaakte, maar het bericht hoeft niet te betekenen dat ze terugkomt.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef getl0st het volgende:
Nena komt niet.. is gewoon weer fake lijkt mij..
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Mika25 het volgende:
Nu het dus legaal is om met andermans voedsel te rotzooien stel ik voor om wat ideeen door te sluisen naar Huub. Laxeermiddel is altijd wel "leuk", of wat dacht je van middeltjes die huiduitslag veroorzaken, dat is dan ook allemaal normaal...
Ach dan kan je er zo weer in toch.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:12 schreef blomst het volgende:
Als Nena weer terug komt staat ze ook zo weer buiten.
Met Amanda in de buurt zal ze zo weer een trap verkopen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef bunnyma het volgende:
Is dit alleen maar omdat Eric en Huub niet uit de masterbedroom gaan?
Gemaakt van die 2 BLIEBhondjes en ze krijgt een nieuw jasjequote:Op donderdag 5 april 2007 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
De manier waarop ze vroeg: ik ben benieuwd hoe de sate smaakt.
Past in zijn uitgebalanceerde voedingspatroon.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:13 schreef Sense het volgende:
meanwhile wokt Jaap alle vitaminen uit zijn eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |