Thanks.quote:
Ingeruild voor het juiste ram (DDR2 moest ik hebben, ik had mijn laptopje onderschat)quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
1GB laptop ram, dat niet past omdat 't het verkeerde voltage is.
tofquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:34 schreef Little_Angel het volgende:
Nieuwe chandeliers, via Ebay wederom.
[afbeelding]
Weet niet of je 11 euro voor oorbellen duur vindt....quote:
nein, ich nicht. Ze zien er wel sjiek uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Weet niet of je 11 euro voor oorbellen duur vindt.....
*kwijltquote:Op donderdag 26 april 2007 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[afbeelding]
Een nslu2, of in betere bewoordingen een NAS. Sluit je USB harddisken erop aan en je hebt een fileserver. Volledig te beveiligen met shares, groepen, users en rechten, en van buitenaf bovendien te benaderen via FTP.
Daarnaast voorzien van ingebouwde backup functie voor het op gezette tijden veilig stellen van uw pr0n![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
kleine aannemer(huizen bouwen voor particulieren enz.
) = leukste van de bouw
Wadde? De nslu2 of de pr0n?quote:
Laat maar weten als je toegang nodig hebt tot mijn FTP-tjequote:
Das niet duur!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijkt u eens
http://tweakers.net/price(...)SB-2.0)-prijzen.html
PM me maar dan krijg je een loginquote:Op zondag 29 april 2007 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das niet duur!
En toegang tot die ftp, zit er een beetje leuke pron op?dan ist goed
![]()
zow die ziet er vet uit. Ik wil ook binnenkort nog zo'n ding. Wat voor merk is het?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zojuist deze 22 inch breedbeeld monitor gekocht:
[afbeelding]
Daarnaast staat mijn oude 17 inch monitor.
Iiyama E2200WSquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
zow die ziet er vet uit. Ik wil ook binnenkort nog zo'n ding. Wat voor merk is het?
ik dacht echt dat jij van de kerk was. qua uiterlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
Vorig jaar in een stomme bui besloten dat ik "volwassen" ging worden en al mn bandshirts enzo weggegooid. Ontzettend spijt van gekregen later, en nu heb ik eindelijk weer nieuwe bandshirts kunnen kopen, en ze zijn net op tijd binnen voor Fields of Rock van volgende week![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omg, nee, totaal geen kerkganger hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef oor het volgende:
[..]
ik dacht echt dat jij van de kerk was. qua uiterlijk.![]()
1 2 3 4 5 6 | Hans Teeuwen - Heist Hans Teeuwen - Industry of love Hans Teeuwen - Met een Breierdeck Hans Teeuwen - Mannen van de radio Hans Teeuwen - Trui |
vet ding, maar waarom virtual pc. Wat wil je naast windhoos gaan draaien?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb een laptop besteld bij Dell. Een heuse inspiron 6400 met dual core processor, 2 Gb geheugen en 120 Gb harde schijf. Dit is hem:
[afbeelding]
Begin deze week heb ik hem besteld, en gisteren was hij al verzonden!Maandag wordt hij bij me bezorgd. We gaan heel gelukkig worden, mijn 6400 en ik
![]()
Ik ben heel erg te spreken over de service van Dell. Niet alleen technisch deskundig, maar zeker ook klantvriendelijk. Komen hun afspraken na en altijd behulpzaam. Zo gaan ze woensdag terugbellen met de vraag of alles naar wens is verlopen.
Maandag er meteen Virtual PC op zetten en een vhd-tje installeren. Deze laptop heeft hardware virtualisatie ondersteuning![]()
En wat kostte mij deze laptop? Voor slechts 479,- was Vogeltjesdans de manWeliswaar zakelijke aanschaf, maar dat scheelt toch maar mooi een dikke 300,- ten opzichte van als je als particulier bestelt. En als je dan ook nog die meegeleverde printer inruilt voor een korting van 50,-, zit je vet gebeiteld met zo'n prijs
![]()
Wees hier blij voor mij![]()
Niet naast windows, maar erinquote:Op zondag 24 juni 2007 09:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
vet ding, maar waarom virtual pc. Wat wil je naast windhoos gaan draaien?
Gaaf, ik ga vanaaf langs de v&dquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef oor het volgende:
[afbeelding]
kantoor golf setje. voor maar 9 euro bij de V&D
Voor hoe lang?quote:
quote:
oeh, twilight princess die roeleert een klein beetjequote:
Alleen die aapjes zijn vervelendquote:Op maandag 9 juli 2007 20:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh, twilight princess die roeleert een klein beetje
ER roeleert zo hard he! Alleen toen mark doodging ben ik gestopt met kijken. Aangezien er geen fuck overbleef van de oude cast.quote:
neuh tot mn eigen, en die reikt ver genoegquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef TwyLight het volgende:
Heb jij toegang tot de rekening van B. Gates ofzo
ja tis goed met jequote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:23 schreef pascalheister het volgende:
valt me nou van je tegen Qwea
Ik zit er aan te denken ook een macbook aan te schaffen, ik heb een computer tic. Ik zou alleen niet weten wat ik er mee moet aangezien ik al 2 desktop's en een acer notebook hebquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:19 schreef Knoekie het volgende:
Wel al betaald, nog niet binnen.
MacBook Pro 15,4 inch
[afbeelding]
Dell Ultrasharp 2407WFP (24 inch)
[afbeelding]
Ik heb ook een Acer notebook. Alleen op school werk ik altijd op een Mac en om dan thuis weer verder te gaan op een Windows werkt niet echt lekker. Tevens is de videokaart van mijn PC kapot dus dan maar meteen investeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken ook een macbook aan te schaffen, ik heb een computer tic. Ik zou alleen niet weten wat ik er mee moet aangezien ik al 2 desktop's en een acer notebook heb
Ach, het design is wel ubergaaf![]()
Werkt lekkerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey die staat ook op mn lijstje om nog te halen, ik hoor graag je ervaringen
Erg hč....quote:
Yup.... standaard aankopenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:05 schreef Triptamine het volgende:
Lol, ik dacht serieus dat je zo´n persoon was die alles achter liet, en ergens op een nieuwe locatie opnieuw op ging bouwen.
Maar dit is dus allemaal "gewoon" geweest?
Vertel 's, vind je het een prettig ding in gebruik? Ik wil er ook een maar hubs vindt het onzin. Dus als jij hem goed vindt, nou dan, misschien....quote:
Zekers!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel 's, vind je het een prettig ding in gebruik? Ik wil er ook een maar hubs vindt het onzin. Dus als jij hem goed vindt, nou dan, misschien....
Ik wil oohoook!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zekers!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een grote opening, dus je hoeft het niet eerst klein te snijden. Veel power, dus alles gaat er door. Na gebruik afspoelen onder de kraan en het is weer schoon.
De sapjes die er uit komen zijn onbeschrijfelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Z'n geld dubbel en dwars waard.
Vammij wel: ¤129,- @ MediaMarktquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil oohoook!![]()
Wat kostte ie nou (of mag ik dat niet vragen?)
Ik ook, maar dan de zilverenquote:Op maandag 25 juni 2007 17:38 schreef Patries86 het volgende:
Digitale Camera gekocht net via internet
Sony DSC W55
De blauwe versie
Foto:
[afbeelding]
[afbeelding]
ffies op internet op jacht geweest naar de goedkoopste
En dat is gelukt![]()
Zo een digitale?quote:
Die zijn erg cool ja, wij hebben er ook een. Ik was er eerst nogal skeptish over(resolutie enzo) maar ze zijnquote:
Ik vind hem uberstoer. Alleen wel wat prijzig. 179 euro. Maar ach, wie wat wil moet in den buidel tastenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Die zijn erg cool ja, wij hebben er ook een. Ik was er eerst nogal skeptish over(resolutie enzo) maar ze zijn![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:41 schreef L.Denninger het volgende:
Een [b]Korg Electribe EMX1 !
[afbeelding]
http://www.korg.com/gear/prod_info.asp?a_prod_no=EMX1&category_id=2
Mooie speakers, ook een beetje kwaliteit?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Logitech X-230 2.1 speakersetje:
[afbeelding]
Zoals je kan zien heb ik het toetsenbord van een vorige post in dit topic niet meer, wat een balleding voor teveel geld.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Patries86 het volgende:
2x luchtbed (voor in het zwembad van het hotel)![]()
[afbeelding]
ingebouwde gps antenne?quote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef swollywood het volgende:
[afbeelding]
Mio A501
Telefoon / PDA / Navigatie in 1 met Bluetooth 2.0 en Windows Mobile 5.0
MM kwam met het idee om Baloe's ( de hond dus) poot afdruk te doenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef Little_Angel het volgende:
Leuk Q!
Wat voor tattoo wil je?
Ik wil er zelf ook eentje, klein sterretje op mijn hand <3
Enfin, mijn nieuwste aanschaf:
[afbeelding]
Ben zooooo blij!
Ja, inclusief Miomap v3 Western Europe op een 1 Gb SD-kaart.quote:
dat is wel een hele mooie telefoon.quote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nokia 6300, wordt morgen bezorgd.
[afbeelding]
Ja heej, ik ben nog boodschappen wezen doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:07 schreef Intrepidity het volgende:
Een male DB-25 naar male minicentronics-36 snoer van maarliefst 3 meter!
Spannend joh
En weer teruggestuurd, laatste 2 Nokia's in de afgelopen 2 maanden vol dode pixels.quote:Op maandag 10 september 2007 20:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nokia 6300, wordt morgen bezorgd.
[afbeelding]
Dan moet je ff wachten tot dinsdag/woensdag. Ze staan namelijk thuis en ik ben 200 KM verder opquote:
Heej, die heb ik ook gekochtquote:Op zondag 30 september 2007 01:31 schreef DuchessX het volgende:
[[url=http://www.aeg.nl/products/XMLLARGERIMAGE/AAWM070P000144.jpg]afbeelding][/url]
Nieuwe wasmachine, bovenlader, van AEG. Wordt maandag bezorgd.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:02 schreef swollywood het volgende:
[afbeelding]
Waterfontein voor de katten.
Misschien zuipen die etters dan niet meer bij de hond uit de waterbak
Ik heb zo'n voer- en waterbak voor de hond (rottweiler):quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb er ook nog over zitten denken om zo'n ding te halen, maar ze drinken hier verder gewoon uit de hondenbak of anders in de tuin uit een fonteintje
Iddquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voer- en waterbak voor de hond (rottweiler):
[afbeelding]
Dan klimmen ze eerst in de voerbak om dan uit de waterbak te kunnen drinken, of ze staan op de tenen van hun achterpoten om er vanaf de grond uit te kunnen drinken.
Maar nog geen mailtje met trackingnummer.quote:Wanneer de bestelling voor 15:00 geplaatst wordt, wordt het pakket dezelfde werkdag verzonden, mits het geheel op voorraad is. De zendingen worden aangetekend en met waarde aangifte uitgezonden middels TNT-post. Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u een tracknummer per e-mail.
Mooie ipodquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe mp3 spelert:
[ afbeelding ]
Als ik te koop was zou je me niet eens kunnen betalen. Dream on dusquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:17 schreef --- het volgende:
Geil..... welke standplaats zit je?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik te koop was zou je me niet eens kunnen betalen. Dream on dus
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ik te koop was zou je me niet eens kunnen betalen. Dream on dus
Ach, jij als pauper kan altijd nog een lening bij Frisia afsluiten.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach, jij als pauper kan altijd nog een lening bij Frisia afsluiten.
OT maar weer
Je hebt 5 jaar lang elke week je zakgeld opgespaard? Of is het tegenwoordig zo dat kids van 12 geen zakgeld meer krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:36 schreef --- het volgende:
[..]lenen is voor zwakkelingen
Vandaag gekocht van mijn eigen geld:
een ipod Touch
Omg, meid, die jurk!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:20 schreef Little_Angel het volgende:
Oehhhh die reeboks <3
Mijn laatste aankopen:
[ afbeelding ]
Voor m'n gala.
[ afbeelding ]
Ketting met een kleine spiegel op de achterkant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enorme sjaal <3
Thanksquote:
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:26 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Thanks
Ik ben er echt helemaal weg van!
Deze heb ik gevonden op Ebay!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:28 schreef Miam het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen!
Waar haal je zoiets? ik vind het echt prachtig![]()
is dat de nieuwe ipod shuffle?quote:Op maandag 26 november 2007 23:27 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nieuwe MP3 speler, Creative Zen Stone Plus 2 GB:
[ afbeelding ]
Een siliconen skin voor de MP3 speler:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |