Ik heb ook een Acer notebook. Alleen op school werk ik altijd op een Mac en om dan thuis weer verder te gaan op een Windows werkt niet echt lekker. Tevens is de videokaart van mijn PC kapot dus dan maar meteen investeren.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken ook een macbook aan te schaffen, ik heb een computer tic. Ik zou alleen niet weten wat ik er mee moet aangezien ik al 2 desktop's en een acer notebook heb
Ach, het design is wel ubergaaf![]()
Werkt lekkerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey die staat ook op mn lijstje om nog te halen, ik hoor graag je ervaringen
Erg hè....quote:
Yup.... standaard aankopenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:05 schreef Triptamine het volgende:
Lol, ik dacht serieus dat je zo´n persoon was die alles achter liet, en ergens op een nieuwe locatie opnieuw op ging bouwen.
Maar dit is dus allemaal "gewoon" geweest?
Vertel 's, vind je het een prettig ding in gebruik? Ik wil er ook een maar hubs vindt het onzin. Dus als jij hem goed vindt, nou dan, misschien....quote:
Zekers!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel 's, vind je het een prettig ding in gebruik? Ik wil er ook een maar hubs vindt het onzin. Dus als jij hem goed vindt, nou dan, misschien....
Ik wil oohoook!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:31 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Zekers!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een grote opening, dus je hoeft het niet eerst klein te snijden. Veel power, dus alles gaat er door. Na gebruik afspoelen onder de kraan en het is weer schoon.
De sapjes die er uit komen zijn onbeschrijfelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Z'n geld dubbel en dwars waard.
Vammij wel: ¤129,- @ MediaMarktquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil oohoook!![]()
Wat kostte ie nou (of mag ik dat niet vragen?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |