Thanks.quote:
Ingeruild voor het juiste ram (DDR2 moest ik hebben, ik had mijn laptopje onderschat)quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
1GB laptop ram, dat niet past omdat 't het verkeerde voltage is.
tofquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:34 schreef Little_Angel het volgende:
Nieuwe chandeliers, via Ebay wederom.
[afbeelding]
Weet niet of je 11 euro voor oorbellen duur vindt....quote:
nein, ich nicht. Ze zien er wel sjiek uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Weet niet of je 11 euro voor oorbellen duur vindt.....
*kwijltquote:Op donderdag 26 april 2007 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[afbeelding]
Een nslu2, of in betere bewoordingen een NAS. Sluit je USB harddisken erop aan en je hebt een fileserver. Volledig te beveiligen met shares, groepen, users en rechten, en van buitenaf bovendien te benaderen via FTP.
Daarnaast voorzien van ingebouwde backup functie voor het op gezette tijden veilig stellen van uw pr0n![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
kleine aannemer(huizen bouwen voor particulieren enz.
) = leukste van de bouw
Wadde? De nslu2 of de pr0n?quote:
Laat maar weten als je toegang nodig hebt tot mijn FTP-tjequote:
Das niet duur!quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijkt u eens
http://tweakers.net/price(...)SB-2.0)-prijzen.html
PM me maar dan krijg je een loginquote:Op zondag 29 april 2007 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Das niet duur!
En toegang tot die ftp, zit er een beetje leuke pron op?dan ist goed
![]()
zow die ziet er vet uit. Ik wil ook binnenkort nog zo'n ding. Wat voor merk is het?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Zojuist deze 22 inch breedbeeld monitor gekocht:
[afbeelding]
Daarnaast staat mijn oude 17 inch monitor.
Iiyama E2200WSquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
zow die ziet er vet uit. Ik wil ook binnenkort nog zo'n ding. Wat voor merk is het?
ik dacht echt dat jij van de kerk was. qua uiterlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Sylvana het volgende:
Vorig jaar in een stomme bui besloten dat ik "volwassen" ging worden en al mn bandshirts enzo weggegooid. Ontzettend spijt van gekregen later, en nu heb ik eindelijk weer nieuwe bandshirts kunnen kopen, en ze zijn net op tijd binnen voor Fields of Rock van volgende week![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omg, nee, totaal geen kerkganger hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef oor het volgende:
[..]
ik dacht echt dat jij van de kerk was. qua uiterlijk.![]()
1 2 3 4 5 6 | Hans Teeuwen - Heist Hans Teeuwen - Industry of love Hans Teeuwen - Met een Breierdeck Hans Teeuwen - Mannen van de radio Hans Teeuwen - Trui |
vet ding, maar waarom virtual pc. Wat wil je naast windhoos gaan draaien?quote:Op zondag 24 juni 2007 00:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb een laptop besteld bij Dell. Een heuse inspiron 6400 met dual core processor, 2 Gb geheugen en 120 Gb harde schijf. Dit is hem:
[afbeelding]
Begin deze week heb ik hem besteld, en gisteren was hij al verzonden!Maandag wordt hij bij me bezorgd. We gaan heel gelukkig worden, mijn 6400 en ik
![]()
Ik ben heel erg te spreken over de service van Dell. Niet alleen technisch deskundig, maar zeker ook klantvriendelijk. Komen hun afspraken na en altijd behulpzaam. Zo gaan ze woensdag terugbellen met de vraag of alles naar wens is verlopen.
Maandag er meteen Virtual PC op zetten en een vhd-tje installeren. Deze laptop heeft hardware virtualisatie ondersteuning![]()
En wat kostte mij deze laptop? Voor slechts 479,- was Vogeltjesdans de manWeliswaar zakelijke aanschaf, maar dat scheelt toch maar mooi een dikke 300,- ten opzichte van als je als particulier bestelt. En als je dan ook nog die meegeleverde printer inruilt voor een korting van 50,-, zit je vet gebeiteld met zo'n prijs
![]()
Wees hier blij voor mij![]()
Niet naast windows, maar erinquote:Op zondag 24 juni 2007 09:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
vet ding, maar waarom virtual pc. Wat wil je naast windhoos gaan draaien?
Gaaf, ik ga vanaaf langs de v&dquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:35 schreef oor het volgende:
[afbeelding]
kantoor golf setje. voor maar 9 euro bij de V&D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |