Niet helemaal. Als je een bijstandsuitkering hebt mag je maar een paar dagen per week bij je partner slapen. Ik meen dat dat 2 nachten zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef Perico het volgende:
De Paniek is redelijk ongegrond? Ze betaalt notabene huur e.d. Benadruk dat, laat huurcontract zien, een bankafschrift van dat ze de huur betaalt en zo'n controleur ziet aan dat haar dochter er woont en allerhande spullen en voorraden echt wel of er permanent gewoond wordt.
Zolang hij geen bijstandsuitkering heeft hebben ze daar natuurlijk niets te zoeken.quote:Tenminste, ik neem niet aan dat die huiszoeking bij haar vriend gebeurt?
Voor alimentatie voor een kind maakt het niet uit dat ze niet getrouwd waren. De SD zal dan toch proberen een gedeelte van de uitkering op de vader van het kind te verhalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:20 schreef Pollewopske het volgende:
Het betreft een ex-vriend... dus geen sprake van allememtatie e.d en volgens mij hebben ze niet al te lange tijd wat gehad. Zij heeft een punt achter de relatie gezet en hij kan dat niet verkroppen, vandaar -waarschijnlijk- deze actie.
Ook dat mag niet al ze dan opgeteld 4 nachten of meer bij elkaar zijn. Vermoedelijk is dit overigens allang gecontroleerd door een inspecteur. Die gaan echt gewoon staan posten, een week of twee, indien nodig langer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:35 schreef Larissa het volgende:
Ja, vind ik ook. Als ze hem dan zo graag zo vaak wil zien, laat hem dan 2 dagen ofzo naar haar huis komen.
Tot op zekere hoogte, vermoed ik. Waar moet anders de grens getrokken worden van wat men 'avond' vindt. Ik ging vroeger weleens stappen en dan nog 'koffie drinken'. Kwam vaak pas om 8 uur 's ochtends thuis en moest dan nog gaan slapen. Ik denk dat de soos e.d. 22.00 uur als grens ziet. Lijkt me een logische grens. Misschien is het wel 20.00 uur.... Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:42 schreef Larissa het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij er wat op tegen hebt?
En tja, dan maar minder nachten bij elkaar. Ik neem aan dat ze de avonden nog wel met hem door mag brengen?!
quote:De SicherheitsDienst stelt trouwens nergens dat je 24 uur thuis moet blijven
Zeker onlangs Das Leben der Anderen gekeken?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
er staan volgens mij nooit mannen in bruine overjassen op straat te loeren naar ramen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:03 schreef Larissa het volgende:
En die mannen in overjassen heb je echt wel.
Luister, Pinokkio, mijn man werkt bij de SVB en daar hebben ze echt van die buitendienstfiguren in dienst die gaan staan posten. Was laatst nog een geval van een AOW-er die moest terugbetalen omdat geconstateerd was dat zij 7 van de 7 dagen op één en hetzelfde adres vertoefde wat niet haar eigen woonadres was. Is voor de rechter geweest en alles. Helaas pindakaas, terugdokken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
Nee larissa, dat zijn producten van jouw verbeelding, heus....
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Luister, Pinokkio, mijn man werkt bij de SVB en daar hebben ze echt van die buitendienstfiguren in dienst die gaan staan posten.
quote:Was laatst nog een geval van een AOW-er die moest terugbetalen omdat geconstateerd was dat zij 7 van de 7 dagen op één en hetzelfde adres vertoefde wat niet haar eigen woonadres was.
quote:Is voor de rechter geweest en alles. Helaas pindakaas, terugdokken.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Luister, Pinokkio, mijn man werkt bij de SVB
Ze hebben wel gelijk. Wij hebben een tijdje een sociale dienst uitkering gehad en op een gegeven moment dus ook de standaard controle. Daar vertelde de consulent (quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
Vraag hem eens hoe het zit, in plaats van hier je roddelpraatjes neer te zetten...
Wat loop je me toch te achtervolgen joh?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
Nee larissa, dat zijn producten van jouw verbeelding, heus....
Waar het hart van vol is, loopt de mond van over...
Precies. Posten bij huizen en mensen volgen. Oversight heeft weer eens geen idee waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:52 schreef Bullebak het volgende:
Sociale Recherche bestaat natuurlijk, maat van me werkt daar ook. Pure recherche functie.
Hij heeft meer verstand van beveiligenquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:07 schreef Larissa het volgende:
[..]
Precies. Posten bij huizen en mensen volgen. Oversight heeft weer eens geen idee waar hij het over heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |