Niet zo brutaal, hè.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Immer beleefd.
Van brommen komt grommen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Beleefd. Immer. Wat ik u brom.
Die is op het randje, hoor!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef Dagonet het volgende:
grrroommmhomm grom
HAHA DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET GEKKE STOFJE.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef Stofje het volgende:
Bagger, slotje.
Oh... Ben jij er ook weer...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
HAHA DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET GEKKE STOFJE.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef Chowi het volgende:
Hoi! Oh, sorry. Verkeerde deur.
Gonequote:
Hij moet nog opladen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef Dagonet het volgende:
Laptop mee!
Qui?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef Stofje het volgende:
Vroeger deed je dat nooit.
Oeh, Bansheeboy is fokker van de week.
.compostquote:Op donderdag 5 april 2007 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij moet nog opladen.
Ik dacht, kan ik mooi even uitladen.
Sheulnie!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:55 schreef Stofje het volgende:
Mijn afwezigheid was wáy longer dan die van Chowi.
Ja, McDavid is nogal makkelijk overexcited.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Stofje het volgende:
Maar is niet erg hoor, het voelt alsof ik in een warm nest terecht kom. Jammer dat die warmte veroorzaakt wordt door lauwe pis, maar soit.
Oh, noemen jullie kids dat tegenwoordig zo.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:55 schreef Stofje het volgende:
Mijn afwezigheid was wáy longer dan die van Chowi.
Swelles! Ik ben eerst een paar maanden op zwart gestaan en daarna een paar maanden gewoon niet meer gekomen. Chowi postte hier nog toen ze mod wasquote:
Wat? Wát? WAT?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, noemen jullie kids dat tegenwoordig zo.
Volgens mij heb ik tijdens je afwezigheid nog enkele klonen vna je laten vegen?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Swelles! Ik ben eerst een paar maanden op zwart gestaan en daarna een paar maanden gewoon niet meer gekomen. Chowi postte hier nog toen ze mod was.
Ja, goed, druk, maar evengoed bier. En met jou?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef Dagonet het volgende:
BSB is een oldbie, die had je al kunnen kennen.
Maar hoessie?
Bier, maar evengoed druk.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, goed, druk, maar evengoed bier. En met jou?
Het mijne klinkt beter.quote:
Het dijne nog beter.quote:
I'm sucking too high on my lollipop!quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:12 schreef Chowi het volgende:
Woordgrapjes.
Euhm.. okay.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
I'm sucking too high on my lollipop!.
Sorry. Impuls.quote:
Ja, ja, ja, oké, ik dacht dat het om BeF ging.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tijdens je afwezigheid nog enkele klonen vna je laten vegen?
Je hebt me geblockt. Ik dacht dat we een band hadden.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, oké, ik dacht dat het om BeF ging.
Ik ben offline. Wacht, ik ga weer online komenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt me geblockt. Ik dacht dat we een band hadden.
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben offline. Wacht, ik ga weer online komen.
Ik bedoelde gehelematigerwijs.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, oké, ik dacht dat het om BeF ging.
Dan maar een mietje.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
MSN is voor mietjes. Net als PM.
U is van de sapphische liefde tegenwoordigs?quote:
Ja joh, makkelijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus dinsdag op woensdag nacht he.
Mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 21:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja joh, makkelijk!
Eet smakelijk..
Ik heb de nieuwe aflevering al binnen maar wacht tot m'n bitch thuis is zodat we tegelijk kunnen kijken. Ik wil hem zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook wel Kipschotel
net weer Lost gekeken, wordt steeds spannender![]()
Afwassen op standaardtijden ook! Vorige week donderdag om 23:00.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Snelle vraag!
Is de kipschotel die ik dinsdagnacht heb gemaakt (koken op standaard tijden is zó 20e eeuw) en sindsdien in de koelkast heeft vertoefd nog goed?
Hij is leukquote:Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Ik heb de nieuwe aflevering al binnen maar wacht tot m'n bitch thuis is zodat we tegelijk kunnen kijken. Ik wil hem zien..
Dat heet dan woensdagnacht. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus dinsdag op woensdag nacht he.
Van dinsdag op woensdag is toch geen woensdag nachtquote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heet dan woensdagnacht. Zo moeilijk is het toch niet?.
Maandag begint om 00:00 en eindigt om 23:59. Dinsdag begint om 00:00. Het is dus dinsdag 03:59.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Van dinsdag op woensdag is toch geen woensdag nacht?
Ja, dat mensen dom zijn kan ik niet helpen hoor. Welke idioot laat zondagnacht op een maandag lopen?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
maar dat zijn dan begrippen door je nachtdienst want als jij zegt tegen een gemiddeld persoon op een dinsdag , ik moet woensdag nacht werken en je stapt daarna op en roept nou dan ga ik maar naar mn werk kijken ze je wel raar aan??
Ík héb hét gézíén. Loze, oneindige discussies.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Stofje het volgende:
Hans Teeuwen net bij DWDD. Ik vind die man normaal gesproken een druif eerste klas, maar dit was toch echt schitterend.
Ik ben Turks. Ik mag dat.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heet dan woensdagnacht. Zo moeilijk is het toch niet?.
Dat is géén excuus.quote:
Nee, discriminatie enzo.quote:
Alleen als je het tzzz zowa die donker stoek na dienshtagh noemt.quote:
WinAmp? Wow. Gebruik je ook nog ICQ? Ga je helemaal Retro? Win95 is de shizzle!quote:Op donderdag 5 april 2007 22:06 schreef Stofje het volgende:
Ik luister al de hele avond hiphop. Dat komt door WinAmp. Die kiest alleen hiphop uit. Terwijl hiphop niet eens overheerst in mijn WinAmp. Dát zouden ze eens moeten onderzoeken bij de UvA.
Qua muziekafspelert is WinAmp gewoon prima, wat is nu dan hip en tof en puik en cool en te vet waus?quote:Op donderdag 5 april 2007 22:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
WinAmp? Wow. Gebruik je ook nog ICQ? Ga je helemaal Retro? Win95 is de shizzle!
Ja, tof.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:15 schreef Dagonet het volgende:
Tiek is daarentegen gedoemd tot iTunes.
Meldt.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:26 schreef Chowi het volgende:
Niks trusten. Ze gaan gewoon.. hm. Hm. Seks, ja.
Ik heb ook altijd pech...quote:Op donderdag 5 april 2007 22:40 schreef Chowi het volgende:
Timing.
Je kunt het ook geluk noemen.quote:
Dat komt door het bier.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Stofje het volgende:
Ik voel een soort van erotische sfeer, ineens.
Dit heeft betrekking op post #48061394, overigens.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Chowi het volgende:
Ik wel.
Ja, want volgens mij begin ik Korsakoff te krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:50 schreef Stofje het volgende:
En dat is 'erg'?
Dan moet je Korsak On naar 1010 sturen.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, want volgens mij begin ik Korsakoff te krijgen.
Dan moet je Korsak Off sms'en, dan krijg je het niet meer.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:54 schreef Chowi het volgende:
Dat kost me zeker 75 cent p.o.b.
Ja, maar dan heb ik dus weer Korsakoff.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan moet je Korsak Off sms'en, dan krijg je het niet meer..
Of gewoon kappen met sms'en naar 1010, want als je dat doet, zit je er sowieso aan vast.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef Chowi het volgende:
Dus het is óf bakken met geld kwijt zijn, óf lijden aan Korsakoff.
Kutzender, die 1010.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Of gewoon kappen met sms'en naar 1010, want als je dat doet, zit je er sowieso aan vast.
Oeh, vertel verder. Ik sop.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:00 schreef Stofje het volgende:
Ik zie m'n bed staan en denk: "Nouhou, daar zou ik dus best met m'n naakte lichaam in willen liggen!".
Rammelend gitaarbandje die íets te vaak naar The Jam hebben geluisterd, en nu als bukkake-object gebruikt wordt door de gehele West-europesche muziekpers. nummer 8474292.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:49 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Bromheads Jacket zwáár overschat. Wat een baggermuziek maken die gasten.
Ik heb even gekeken. Ik vind hem "doable".quote:Op donderdag 5 april 2007 23:07 schreef Stofje het volgende:
Ik ga namelijk naar Bas Haring @ Pauw & Witteman kijken, ik vind hem top!
Nee, niks geen leven die mensen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Die hebben ook niets beters te doen hè.
Goh wat beschaafd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:13 schreef cerror het volgende:
Vagina's en pils!
Same here.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:15 schreef Pheno het volgende:
Werk
Ik vraag me af waarom ik in het begin van het jaar vrije dagen krijgquote:
Ik krijg er sowieso wenig en 1/5 deel worden al ingepikt door de werkgever als verplichte vrije dagen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom ik in het begin van het jaar vrije dagen krijg
Ik heb er teveel nu, en ik neem er steeds een stuk of 20 mee naar een volgend jaar. Kenker.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg er sowieso wenig en 1/5 deel worden al ingepikt door de werkgever als verplichte vrije dagen.
Ik doe zelden anders. Ik heb nu wel genoeg tijd om voor te bereiden op het bezoek wat vanavond mijn bier op gaat drinken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef Misstique het volgende:
De hele dag FOKken op kosten van de baas is ook niet verkeerd.
Het klinkt dan ook mieters tof.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:32 schreef Stofje het volgende:
Ik moet straks weer worstenbroodjes, koffie en strippenkaarten verkopen in de Kiosk. Zín in, ongelofelijk. Echt, zín!
M'n psychiater zegt dat ik zulke dingen juist moet uitspreken, opdat ik het niet daadwerkelijk doe.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:52 schreef Misstique het volgende:
Lichtelijk, misschien moet je dat soort fantasiën maar voor je houden.
Open er dan een apart topic voor. Zo'n dromenvanger topic die je helemaal zelf vol mag schrijven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
M'n psychiater zegt dat ik zulke dingen juist moet uitspreken, opdat ik het niet daadwerkelijk doe.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Open er dan een apart topic voor. Zo'n dromenvanger topic die je helemaal zelf vol mag schrijven..
Can't do! Straks noemt het volk, welke alles behalve ruimdenkend is, me vies en gestoord. Dat is niet goed voor mijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Open er dan een apart topic voor. Zo'n dromenvanger topic die je helemaal zelf vol mag schrijven..
Juist.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]dat er eigelijk daadwerkelijk maar 2 posts zijn maar die wel meer tekst bevatten als de rest van de posts bij elkaar
Juist wel! Het helpt je nadenken over je eigen perversiteit!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Can't do! Straks noemt het volk, welke alles behalve ruimdenkend is, me vies en gestoord. Dat is niet goed voor mijn ontwikkeling.
Ik ben niet pervers, ik ben juist een romanticus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist wel! Het helpt je nadenken over je eigen perversiteit!
Je scheurt iemand helemaal open maar dan mét kaarsjes?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben niet pervers, ik ben juist een romanticus.
GMTAquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je scheurt iemand helemaal open maar dan mét kaarsjes?
*jaloersquote:
Zou een terras SMSje helpen?quote:
Ja?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef Stofje het volgende:
.
checkquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:16 schreef Misstique het volgende:
Pheno! Er is een heel leuk pinguintopic in KLB! Join us!
Stofje. Werk je ook wel eens 's ochtendsvroegdoordeweeks in het station? Dan heb ik namelijk behoefte aan koffie. Vaak.quote:
Zelden. Ik studeer, volgens de overheid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Stofje. Werk je ook wel eens 's ochtendsvroegdoordeweeks in het station? Dan heb ik namelijk behoefte aan koffie. Vaak.
Spijtig.quote:
Ik had ze ook zelf gesmeerd. 5 minuten eerder!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:17 schreef Misstique het volgende:
Ik moest gewoon mn zelf gesmeerde bammetjes opeten.
Ja, zo blijft het stil natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:19 schreef boem-dikkie het volgende:
* boem-dikkie screams back in silence.
Een Turk die een Mexicaans accent poogt te persifleren. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zeg elke keer hardop Pèpè en moet dan lachen.
Maar ik wil mezelf sowieso nog wel 's de slappe lach bezorgen door een Mexicaans accent op te zetten.
Ik ben raar hè?.
Oké, jij mag vandaag géén suiker meer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
He Tiek! Tiek! Ben je online? Tiehiek!
Ja! En dan zo van 'MEHICOOOO!'quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een Turk die een Mexicaans accent poogt te persifleren. Het moet niet gekker worden..
Das de SC van een paar deuren verderquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:50 schreef Q. het volgende:
Je hoeft niet zo te schreeuwen, daar word ik bang van en dan ga ik huilen en krassen.
Elliot!quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja! En dan zo van 'MEHICOOOO!'
Dat komt oa door die Scrubs-aflevering waar JD meedoet in de seksspelletjes van Elliott.
Nu wel. Heul ffkes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:51 schreef clumsy_clown het volgende:
He Tiek! Tiek! Ben je online? Tiehiek!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:44 schreef clumsy_clown het volgende:
HE JD IK ZAG FOTO'S VAN JE TJIKKIE. TOF MAN.
Ehm?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat komt oa door die Scrubs-aflevering waar JD meedoet in de seksspelletjes van Elliott.
Dat Elliot de huisvrouw is ofzo en d'r boytoy appels gejat heeft en JD de appelboer speelt, in pakje en alquote:
Andere JD, I presumequote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat Elliot de huisvrouw is ofzo en d'r boytoy appels gejat heeft en JD de appelboer speelt, in pakje en al.
Of zie je mij graag in een appelboerenpakje?quote:
Oh. Zo kan je het ook lezen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Of zie je mij graag in een appelboerenpakje?![]()
I'd hit it!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwa, jammer van d'r hoofd. Verder is ze wel retetof natuurlijk
.
John Doe. Echt waar!quote:
Je usericon ies stoek!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:24 schreef Mokster het volgende:
Hihi.
Vrijdag alleen achter de computer is ook geen pretje hoor!quote:
Ja. Maak het nóg even erger.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:33 schreef cerror het volgende:
Vrijdag alleen achter de computer is ook geen pretje hoor!
Ohja, dat heb jij ook.quote:
Kriebel niet, bier wel. En veel bier. Omdat ik het waard ben. Jij toch ook?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:19 schreef Dagonet het volgende:
Kriebelbier.
Dat zeg je tegen een paard. Met je beleefd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:18 schreef Dagonet het volgende:
Ho.
Doe Litso de groeten straks.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik hoor al in de trein te zitten. Ik ga maar 's douchen.
ik had net tosti met salami , oude kaas en hamquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:31 schreef Stofje het volgende:
Mooi nummer. Straks eens opzetten.
Goed, een boterham met ei, een boterham met pindakaas en een boterham met garnaal. Vaag.
Overschatte bagger. Echt, ik vind er geen drol aan en iedereen om me heen vindt het fantastischquote:
Jij eet dure dingen, ik eet alleen dure dingen als ik bij mijn ouders ben. Dat betekent dat jij nog bij je ouders wint. Moederkindje!quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik had net tosti met salami , oude kaas en ham
Dat is de verkorte versie van "hoemijt?". En dát is weer de verkorte versie van "Hoe gaat het ermee meid?".quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:21 schreef JDude het volgende:
Wat voor krachtterm is dat?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij eet dure dingen, ik eet alleen dure dingen als ik bij mijn ouders ben. Dat betekent dat jij nog bij je ouders wint. Moederkindje!.
Ik raad het je ook ten zeerste af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:25 schreef JDude het volgende:
Ik zal "Hua" dan maar niet in mijn vocabulaire integreren.
Huarensalade.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:25 schreef JDude het volgende:
Ik zal "Hua" dan maar niet in mijn vocabulaire integreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |