Niet zo brutaal, hè.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Dagonet het volgende:
Immer beleefd.
Van brommen komt grommen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Beleefd. Immer. Wat ik u brom.
Die is op het randje, hoor!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef Dagonet het volgende:
grrroommmhomm grom
HAHA DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET GEKKE STOFJE.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:10 schreef Stofje het volgende:
Bagger, slotje.
Oh... Ben jij er ook weer...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
HAHA DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET GEKKE STOFJE.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:33 schreef Chowi het volgende:
Hoi! Oh, sorry. Verkeerde deur.
Gonequote:
Hij moet nog opladen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef Dagonet het volgende:
Laptop mee!
Qui?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef Stofje het volgende:
Vroeger deed je dat nooit.
Oeh, Bansheeboy is fokker van de week.
.compostquote:Op donderdag 5 april 2007 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij moet nog opladen.
Ik dacht, kan ik mooi even uitladen.
Sheulnie!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:55 schreef Stofje het volgende:
Mijn afwezigheid was wáy longer dan die van Chowi.
Ja, McDavid is nogal makkelijk overexcited.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:57 schreef Stofje het volgende:
Maar is niet erg hoor, het voelt alsof ik in een warm nest terecht kom. Jammer dat die warmte veroorzaakt wordt door lauwe pis, maar soit.
Oh, noemen jullie kids dat tegenwoordig zo.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:55 schreef Stofje het volgende:
Mijn afwezigheid was wáy longer dan die van Chowi.
Swelles! Ik ben eerst een paar maanden op zwart gestaan en daarna een paar maanden gewoon niet meer gekomen. Chowi postte hier nog toen ze mod wasquote:
Wat? Wát? WAT?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, noemen jullie kids dat tegenwoordig zo.
Volgens mij heb ik tijdens je afwezigheid nog enkele klonen vna je laten vegen?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Swelles! Ik ben eerst een paar maanden op zwart gestaan en daarna een paar maanden gewoon niet meer gekomen. Chowi postte hier nog toen ze mod was.
Ja, goed, druk, maar evengoed bier. En met jou?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef Dagonet het volgende:
BSB is een oldbie, die had je al kunnen kennen.
Maar hoessie?
Bier, maar evengoed druk.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, goed, druk, maar evengoed bier. En met jou?
Het mijne klinkt beter.quote:
Het dijne nog beter.quote:
I'm sucking too high on my lollipop!quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:12 schreef Chowi het volgende:
Woordgrapjes.
Euhm.. okay.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
I'm sucking too high on my lollipop!.
Sorry. Impuls.quote:
Ja, ja, ja, oké, ik dacht dat het om BeF ging.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tijdens je afwezigheid nog enkele klonen vna je laten vegen?
Je hebt me geblockt. Ik dacht dat we een band hadden.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, oké, ik dacht dat het om BeF ging.
Ik ben offline. Wacht, ik ga weer online komenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt me geblockt. Ik dacht dat we een band hadden.
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:22 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben offline. Wacht, ik ga weer online komen.
Ik bedoelde gehelematigerwijs.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, ja, ja, oké, ik dacht dat het om BeF ging.
Dan maar een mietje.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
MSN is voor mietjes. Net als PM.
U is van de sapphische liefde tegenwoordigs?quote:
Ja joh, makkelijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus dinsdag op woensdag nacht he.
Mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 21:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja joh, makkelijk!
Eet smakelijk..
Ik heb de nieuwe aflevering al binnen maar wacht tot m'n bitch thuis is zodat we tegelijk kunnen kijken. Ik wil hem zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil ook wel Kipschotel
net weer Lost gekeken, wordt steeds spannender![]()
Afwassen op standaardtijden ook! Vorige week donderdag om 23:00.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Snelle vraag!
Is de kipschotel die ik dinsdagnacht heb gemaakt (koken op standaard tijden is zó 20e eeuw) en sindsdien in de koelkast heeft vertoefd nog goed?
Hij is leukquote:Op donderdag 5 april 2007 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mooi.
[..]
Ik heb de nieuwe aflevering al binnen maar wacht tot m'n bitch thuis is zodat we tegelijk kunnen kijken. Ik wil hem zien..
Dat heet dan woensdagnacht. Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus dinsdag op woensdag nacht he.
Van dinsdag op woensdag is toch geen woensdag nachtquote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heet dan woensdagnacht. Zo moeilijk is het toch niet?.
Maandag begint om 00:00 en eindigt om 23:59. Dinsdag begint om 00:00. Het is dus dinsdag 03:59.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Van dinsdag op woensdag is toch geen woensdag nacht?
Ja, dat mensen dom zijn kan ik niet helpen hoor. Welke idioot laat zondagnacht op een maandag lopen?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef boem-dikkie het volgende:
maar dat zijn dan begrippen door je nachtdienst want als jij zegt tegen een gemiddeld persoon op een dinsdag , ik moet woensdag nacht werken en je stapt daarna op en roept nou dan ga ik maar naar mn werk kijken ze je wel raar aan??
Ík héb hét gézíén. Loze, oneindige discussies.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:25 schreef Stofje het volgende:
Hans Teeuwen net bij DWDD. Ik vind die man normaal gesproken een druif eerste klas, maar dit was toch echt schitterend.
Ik ben Turks. Ik mag dat.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat heet dan woensdagnacht. Zo moeilijk is het toch niet?.
Dat is géén excuus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |