Ron vraagt er gewoon om, door te zeggen dat hij in een vergadering zit om 8:00 uur in de ochtend.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:26 schreef Sjonnjoop het volgende:
Redelijk triest, zag die paparazzi gisteren op TV de volmaakte onschuld uit te hangen. Als iemand geen zin in je hebt en je het dan nog 2 x probeert ben je gewoon best zielig
8:50 was het gisteren nog, zo'n vreemde tijd is dat nietquote:Op donderdag 5 april 2007 13:29 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ron vraagt er gewoon om, door te zeggen dat hij in een vergadering zit om 8:00 uur in de ochtend.
Gezien het verleden tussen die twee, is het gewoon een makkelijke smoes, waar terecht doorheen geprikt wordt.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
8:50 was het gisteren nog, zo'n vreemde tijd is dat niet
Ieder z'n ding zullen we maar zeggen, veel plezier ermeequote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Gezien het verleden tussen die twee, is het gewoon een makkelijke smoes, waar terecht doorheen geprikt wordt.
Ik kijk nu alweer uit naar Telefoonterreur, Talk of Town en Bejaarde van de week
Maar toen Bart de Graaff deze dingen flikte, lag heel Nederland dubbel...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
8:50 was het gisteren nog, zo'n vreemde tijd is dat niet
Daarom, en Ron moet beseffen dat dit ook bij roem hoort. Hij verdient aardig zijn zakken door op de zaterdagavond dansende BN'ers aan te kondigen, maar dat heeft natuurlijk ook zijn schaduwkanten.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Maar toen Bart de Graaff deze dingen flikte, lag heel Nederland dubbel...
Eh, nee?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dolf Brouwers is er mee begonnen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat je geen humor hebt kun je ook niks aan doenquote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind er niks aan, het is plaatsvervangende schaamte opwekken, ik draai bij dat soort dingen altijd de radio zacht.
Zo'n soort item is er ook bij de Koen en Sander Show op 3FM. Dan gaan ze iemand bellen die vervolgens zijn/haar vriend gaat bellen en voor de gek houden. Tenenkrommend.
Je vindt 'Jensen' zeker ook leuk?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:08 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dat je geen humor hebt kun je ook niks aan doen![]()
Jensen? NEENquote:Op donderdag 5 april 2007 15:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je vindt 'Jensen' zeker ook leuk?
Dat soort 'humor' heb ik inderdaad niet, nee![]()
Ik heb plaatsvervangende schaamte dat jij als zelfverklaarde Oasisfan niks moet hebben van Papperazziquote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef Punica het volgende:
hoe keje nou plaatje van Oasis hebben en dat grappig vinden. Nou heb ik plaatsvervangende schaamte da'k oasis zo geweldig vind
Jan is een domme droplul. Net als alle andere sidekicks. En Robert Jensen.quote:
Ja en jij bent een hoopje strontquote:Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jan is een domme droplul. Net als alle andere sidekicks. En Robert Jensen.
V.
Iddquote:Op donderdag 5 april 2007 16:22 schreef SunChaser het volgende:
Jan is geweldig, zn telefoonterreur is briljant
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:26 schreef Punica het volgende:
nogal wiedes, ron heb elke dag een kater, dan wil je niet wakker gebeld worden als je alcoholist bent.
Madge was briljant Verbal.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jan is een domme droplul. Net als alle andere sidekicks. En Robert Jensen.
V.
Is dit waar?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef SunChaser het volgende:
doet Ron nog steeds aan poepseks in Parenclubs?
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat werd jarenlang beweerd, wa sook altijd de running gag in Rinkeldekinkel
Ik heb een donkerbruin vermoeden van wel.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:34 schreef SunChaser het volgende:
doet Ron nog steeds aan poepseks in Parenclubs?
Hij zit nog steeds bij Jensen hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Jan is een leuke man.
Jammer dat ie bij Jensen weg is![]()
Achter de schermen wel.quote:
Hij warmt het publiek op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef Urquhart het volgende:
Bij de aftiteling staat nog steeds "Met dank aan: Jan Paparazzi" dus achter de schermen is hij nog steeds aanwezig.
Vandaar dat Jan geen echte afscheid gekregen heeft bij Jensen !quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef Urquhart het volgende:
Bij de aftiteling staat nog steeds "Met dank aan: Jan Paparazzi" dus achter de schermen is hij nog steeds aanwezig.
Overigens is er vanavond bij Jensen weer Friday Night Roulette, wie zal nu het balletje draaien? Of zal Jan het weer doen?
Ja, ik weet het ook Haaibaaike, ik was er zelf bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oké Sven, Urquhart weet dat preciesis een grote fan van Jan.
Wanneer ben jij geweest..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook Haaibaaike, ik was er zelf bij!
Maandag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wanneer ben jij geweest..
Ik dacht echt dat hij per april wegging bij Jensen.
Maar ik geloof jullie wel hoor![]()
offtopic, Sven jij hebt een leuke avatar![]()
toen was het nog origineelquote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ach ze moeten niet zo huilen als hun gezwollen egotjes worden gekrenkt, hoort bij het royaal betaalde vakquote:Op donderdag 12 april 2007 08:55 schreef pberends het volgende:
Ik vind het raar dat de Treitertelefoon per overheidswege is verboden, maar dit soort grappen niet. Het is gewoon schandalig dat iemand ondertussen dik geld loopt te verdienen door andere mensen keihard te belazeren (en dat is nog publiekelijk ook dan).
Precies, bovendien worden wij er weer aan herinnerd wat voor onsymphatieke lul die Brandsteder isquote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ach ze moeten niet zo huilen als hun gezwollen egotjes worden gekrenkt, hoort bij het royaal betaalde vak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |