Vandaar dat Jan geen echte afscheid gekregen heeft bij Jensen !quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef Urquhart het volgende:
Bij de aftiteling staat nog steeds "Met dank aan: Jan Paparazzi" dus achter de schermen is hij nog steeds aanwezig.
Overigens is er vanavond bij Jensen weer Friday Night Roulette, wie zal nu het balletje draaien? Of zal Jan het weer doen?
Ja, ik weet het ook Haaibaaike, ik was er zelf bijquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oké Sven, Urquhart weet dat preciesis een grote fan van Jan.
Wanneer ben jij geweest..quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook Haaibaaike, ik was er zelf bij!
Maandag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wanneer ben jij geweest..
Ik dacht echt dat hij per april wegging bij Jensen.
Maar ik geloof jullie wel hoor![]()
offtopic, Sven jij hebt een leuke avatar![]()
toen was het nog origineelquote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Maar toen Bart de Graaff deze dingen flikte, lag heel Nederland dubbel...
Ach ze moeten niet zo huilen als hun gezwollen egotjes worden gekrenkt, hoort bij het royaal betaalde vakquote:Op donderdag 12 april 2007 08:55 schreef pberends het volgende:
Ik vind het raar dat de Treitertelefoon per overheidswege is verboden, maar dit soort grappen niet. Het is gewoon schandalig dat iemand ondertussen dik geld loopt te verdienen door andere mensen keihard te belazeren (en dat is nog publiekelijk ook dan).
Precies, bovendien worden wij er weer aan herinnerd wat voor onsymphatieke lul die Brandsteder isquote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ach ze moeten niet zo huilen als hun gezwollen egotjes worden gekrenkt, hoort bij het royaal betaalde vak![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |