Geen idee, vertel.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef ruud.nl het volgende:
Wat is een lijft?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
Check it ()
Larissa doet met de rapwereld vorlijk mee,
Petje schuin op haar hoofd net als Ali B.
Vanuit haar rolstoel schreeuwt ze het kwijlend uit,
Een chromosoompje meer of minder, het maakt allemaal niet meer uit.
Larissa is de fok!skippybalmens, en verder is het reden genoegquote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef Angelotus het volgende:
wie is Larissa en is het zo erg dat je haar zo voor gek zet?
Wikid, maak er een voor larissa en plaats em hierquote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik neem regelmatig disses op voor users van een ander forum, die mietjes worden dan boos
http://media.putfile.com/lauwe-diss
Ik vind het geen stijl hebben! Sterker nog, tis simpelweg laf!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Larissa is de fok!skippybalmens, en verder is het reden genoeg
Larissaquote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
moet je wel wat meer informatie over haar geven, dan doe ik mijn best.
Moet je haar posts eens bekijken in mijn topics die ze met andere woorden dus opzettelijk komt irriteren.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Ik vind het geen stijl hebben! Sterker nog, tis simpelweg laf!![]()
Ik zat er net een paar te lezen....quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Moet je haar posts eens bekijken in mijn topics die ze met andere woorden dus opzettelijk komt irriteren.
Maak dus een diss/rap/speke over larissa
maar ik dacht juist dat jij de geschifte fokuser bent van andere mensen, dus eigenlijk verdien jij een disstrackquote:
Perfectquote:Op donderdag 5 april 2007 12:24 schreef Angelotus het volgende:
[..]
Ik zat er net een paar te lezen....
Larissa met je spek
Hou toch je grote bek!
Zo goed?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
maar ik dacht juist dat jij de geschifte fokuser bent van andere mensen, dus eigenlijk verdien jij een disstrack
Dat zijn kloons van larissa.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
maar ik dacht juist dat jij de geschifte fokuser bent van andere mensen, dus eigenlijk verdien jij een disstrack
http://forum.fok.nl/user/history/7396quote:Op donderdag 5 april 2007 12:23 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
hoe kan ik haar active topics zien dan?
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:20 schreef Flashwin het volgende:
ah je zit weer in je manische periode?
ik kwam 6 maanden geleden voor het laatst ook weleens op fok en ik kan je nog best herinneren met emo en suicide topics.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/7396
Alsjeblieft vriend.
Lees deze topics maar even door, dan weet je meteen wie de grootste pijpmalloot van fok isquote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Je bedoelt de topics gemaakt door JediMindTricks met zijn kloon genaamd "DanieI.J" ?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
ik kwam 6 maanden geleden voor het laatst ook weleens op fok en ik kan je nog best herinneren met emo en suicide topics.
neet dat was jijquote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je bedoelt de topics gemaakt door JediMindTricks met zijn kloon genaamd "DanieI.J" ?
(de L is een hoofdletter i )
Ik had een account destijds genaamd "Danie L.J (maar dan kleine letter L ja)quote:
Lees die 2 topics maar.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
aha, jullie vinden elkaar zogenaamd niet lief. Ik denk dat daar nog een mooie relatie uitvoort kan komen
Ga rappen man...wat j00 wait'n foh negga...diss tat hoe.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef MacManus het volgende:
Wat een kansloos topic... wat boeit die persoonlijke vete tussen jou en Larissa nou...
Neequote:
psies en en dan nog proberen dit topic ontopic te houdenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:29 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
meisjes plagen, zoentjes vragen
Huldequote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
Larissa..
Je bent nou niet echt Baaj's favoriet
dat je dat zelf niet ziet
hoe hij met letters op je schiet?
Of deert het je soms niet,
hoe hij,
steeds dichterbij,
in je postings, de heerschappij
overnam met woorden,
die je ontspoorden,
steeds harder scoorden,
met antwoorden,
die kloppen als akkoorden,
je vocaal vermoordden?
Mede mogelijk gemaakt met:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:52 schreef Houzer het volgende:
Laris?
Weet je wat het is
B.G geeft jou een vett diszz.
Kuthoer, wacht maar tot ik je de mond snoer.
Laat B.G nou in zijn waarde, anders verdwijn je onder de aarde.
Ik begrijp wel dat je vader zijn zus heeft volgespoten.
En dat jij daarom nu op aarde loopt te kloote.
Dus gun ons ook eens wat gein.
Spring nu maar gauw voor een trein.
Jeweets
Thank you!quote:
Ik ken hemquote:Op donderdag 5 april 2007 22:27 schreef Larissa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Jouw kop gelijkt de achterkant van een bus.![]()
Zing je al lang in de Jostiband?
Zat je onder de dope toen die foto werd gemaakt?quote:
neenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef Larissa het volgende:
[..]
Zat je onder de dope toen die foto werd gemaakt?![]()
Larissa ben je getrouwd en zit je in een sleurquote:Op donderdag 5 april 2007 22:38 schreef Larissa het volgende:
[..]
Zat je onder de dope toen die foto werd gemaakt?![]()
Ik zou je nog niet in je oor pissen al zouden je hersenen in de fik staan.quote:
Volgens de artsen 6quote:Op donderdag 5 april 2007 22:47 schreef Larissa het volgende:
Hoeveel chromosomen missen er nu precies bij jou, Houzer?
Ik heb hem toch maar weer van plek gewisseld. Er staat nu een andere.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef BonJovi het volgende:
ok nice je lijkt op iemand uit de politiek
Ze is eigenlijk een fossiel, maar ik zal even iets quoten uit een ander topicquote:Op donderdag 5 april 2007 22:32 schreef Larissa het volgende:
Waarom niet?
Moet ik dan ook hersenloos gaan schelden? Ik verlaag me liever niet tot hun niveau.
quote:
Meelopende newbie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik heb zin om d'r met mijn vlakke hand tegen de vlakte te meppen
Kunnen we opzich best organiseren, waar woont ze ookweer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik heb zin om d'r met mijn vlakke hand tegen de vlakte te meppen
ik ben niet echt een newbie hoor, een echte forumkiller ben ik.quote:
Dat meisje op je avatar heeft wel lekkere tietjes trouwens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
ik ben niet echt een newbie hoor, een echte forumkiller ben ik.
Dan ben je een kloon. Ook niet serieus te nemen dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik ben niet echt een newbie hoor, een echte forumkiller ben ik.
Jij was een kloon toch, van sunchaser toch.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dan ben je een kloon. Ook niet serieus te nemen dus.![]()
Ik heb hier geen klonen. Mijn account is origineel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Jij was een kloon toch, van sunchaser toch.
quote:
Ik kan het niet.quote:
quote:
Je bent wel een kloon.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik heb hier geen klonen. Mijn account is origineel.
In tegenstelling tot jou die hier met diverse klonen heeft lopen klieren.
Heeft ze al genoeg van, om haar ribben heen gewikkeld, en daarna nog een kussen ertussen met het vel eroverheenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:02 schreef Misstique het volgende:
Ik las trouwens eerst maak hier wraps voor Larissa..
[afbeelding].
Vanwaar die aggressieve gevoelens jegens haar BG? Mis ik een bepaalde historie? Postte jij ook al op FOK toen zij hier begon? Hoe is dit ontstaan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heeft ze al genoeg van, om haar ribben heen gewikkeld, en daarna nog een kussen ertussen met het vel eroverheen
Als je 4 larissas had he, dan kon je er een plank opleggen en een stuur monteren, en had je een zeepkar.
Yo BaajGuardian wat is er aan de handquote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Yo, herr it.
Larissa waarom ben je zo kortzichtig en dom,
je lijf is een peer, je kop is een bom..
Als je pa dat had geweten toen hij in de haring klom..
Je man is bij je weg gegaan? jewaids je verdoet je tijd op fok..
Je hebt ook niks te doen, buiten schijnt de zon..maar je blijft zitten op je robot-cock.
Icceee killaahhh.
![]()
Ow.. dan begrijp ik het helemaal niet. Je bent toch pas sinds kort weer terug op FOK? Kun jij in zo korte tijd iemand zo tegen je krijgen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:39 schreef Larissa het volgende:
Welnee, ik was hier al veel eerder dan hij en ik ken hem niet van vroeger.
Ah, dat verklaart.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:41 schreef Larissa het volgende:
Hij is stiekem verliefd op me.![]()
Meisjes plagen, zoentjes vragen
en jij vindt hem stiekem onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:41 schreef Larissa het volgende:
Hij is stiekem verliefd op me.![]()
Meisjes plagen, zoentjes vragen
Dat heb je eerder gezegd ja. Ik heb nog niks gezien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
het is dat ik moe ben anders had ik ff een echte disstrack opgenomen.
Ik doe dit dus afentoe voor users van een ander forum
Ik was destijds alleen op de fp, maar hoe is dit ontstaan? nou ik had een reeks in FB en ze vond het maar al te 'grappig' om lekker te trollen en mij persoonlijk aan te vallen, en daar is ze eigenlijk nooit mee gestopt dus nu krijgt ze het 10x zo hard terugquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Vanwaar die aggressieve gevoelens jegens haar BG? Mis ik een bepaalde historie? Postte jij ook al op FOK toen zij hier begon? Hoe is dit ontstaan?
Maar maak je jezelf zo niet net zo schuldig aan de normvervaging waar je tegen ten strijde trekt? Komt op mij een beetje hypocriet over zo (nofi).quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik was destijds alleen op de fp, maar hoe is dit ontstaan? nou ik had een reeks in FB en ze vond het maar al te 'grappig' om lekker te trollen en mij persoonlijk aan te vallen, en daar is ze eigenlijk nooit mee gestopt dus nu krijgt ze het 10x zo hard terug
al moet ik haar adres achterhalen en daar met spandoeken gaan staan ja dat is een grapje ja
Hmmm okay, ik zal het denk ik nooit begrijpen, die haat die tussen users ontstaat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:18 schreef BaajGuardian het volgende:
en Misstique, nee dit is oorzaak en gevolg.
Ik ook hoor, ik houd wel van lachen en dat doe ik ook veel op en vooral door fok.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hmmm okay, ik zal het denk ik nooit begrijpen, die haat die tussen users ontstaat.
Ik zit hier voor mn plezier, zou iedereen een voorbeeld aan moeten nemen..
Ja, ik zal morgen mischien een nieuwe woeste rap maken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef postmortum het volgende:
Zo goede ali-b raps hier![]()
Dan ik ook maar:
Larissa zat even in een dipje toen ze op Fok!radio begonnen over een verjaardag slipje . Nu moegen we geen oude koeien uit de sloot gaan halen , want anders gaan we dat met een ban betalen.
![]()
Yo BaajGuardian wat is er aan de handquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
jullie kunnen nog suggesties geven voor beats, met natuurlijk een upload naar de instrumental
Waarom nou weer naar mijquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:30 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ok, nu ben ik het zat.
Vanavond nog een disstrack met shoutouts naar baajguardian
Mary J Blidge - Family Affair is een vette beatquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:31 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
jullie kunnen nog suggesties geven voor beats, met natuurlijk een upload naar de instrumental
Je leeft op andermans zak doet zelf geen ene fuckquote:
Bron. ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je leeft op andermans zak doet zelf geen ene fuck
Maar wel een grote bek hebben man je verdient geen ruk
Je eigen fotoboek!quote:
LOSER!quote:Persoonlijk ben ik in het dagelijks leven niet echt productief (voor de economie) maar wel hyper-sociaal.
Ooh, je bedoelt dat topic waarin een groot deel van de crew je uitkotste en een groot deel van de users ook?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik was destijds alleen op de fp, maar hoe is dit ontstaan? nou ik had een reeks in FB en ze vond het maar al te 'grappig' om lekker te trollen en mij persoonlijk aan te vallen, en daar is ze eigenlijk nooit mee gestopt dus nu krijgt ze het 10x zo hard terug
HAHAHAH!!!!! Ik moet jou echt niet tegenkomen op straat zeg, ik zou een megafoon erbij grijpen en je echt KEI en dan ook KEIhard uitlachenquote:
Jij bent gewoon een meeloper van het domme volk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:03 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ooh, je bedoelt dat topic waarin een groot deel van de crew je uitkotste en een groot deel van de users ook?![]()
![]()
Normalisering van normvervaging [FdnF - 3]
Zo 1 ben jij er toch? "Stoer" even meelopen maar in het echte leven word je met zo'n kop natuurlijk overal gedished.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef Houzer het volgende:
Van die users die alleen maar de hele dag anderen kunnen afzeiken, van achter hun pc'tje. Omdat ze in de echte wereld waarschijnlijk tot op het bot vernederd zijn.
http://forum.fok.nl/user/history/93076quote:
Even een vraagje hoor, ben jij nou de zoveelste kloon van larissa of ben je iemand die haar putje heeft mogen scheppen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/93076
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef Larissa het volgende:
Ja, BG ga eens neuken en zet die computer uit!
ziet er goed uit hequote:
Voor iemand die te pas en te onpas beweert dat ík een bolle kop heb heeft die clown géén recht van spreken.quote:
1 is een bolle kop negatief ? waarom vind jij dat ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:50 schreef Larissa het volgende:
[..]
Voor iemand die te pas en te onpas beweert dat ík een bolle kop heb heeft die clown géén recht van spreken.![]()
1 van de véle voorbeelden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja zoals in FB enzo he?
hypocriet stuk bal gehakt dat je bent
met je strakgetrokken balkop.
kap eens met een uitkering trekken, jij seniele doosquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Larissa het volgende:
Zoals BG het over het hele forum brengt is het negatief ja.
Hier verziekt hij ook een topic
Bijstandsmoeders zijn dom en lui #2
[..]
1 van de véle voorbeelden.
beste Larissa,quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:54 schreef Larissa het volgende:
Zoals BG het over het hele forum brengt is het negatief ja.
Hier verziekt hij ook een topic
Bijstandsmoeders zijn dom en lui #2
[..]
1 van de véle voorbeelden.
en blijf jij vooral naaktfotos posten waar de gemiddelde puber op kan fappenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
beste Larissa,
zo kan ik ook een hele lijst van posts quoten die jij hebt gemaakt.
(en dat zou echt geen lijstje worden om trots op te zijn)
Alsjeblieft, KIJK eens naar buiten.
Ben je vandaag buiten geweest ?
Het was werkelijk heerlijk hier.
Wij zijn het bos in geweest en hebben langs het water gelopen.
DIt weekend wordt het zelfs 22 graden als ik het goed gehoord heb.
Het is heeeeerlijk, het is lente, zonnig, bloemetjes komen uit, groene blaadjes aan de bomen,
overal vliegen al vlindertjes. (veel Atlanta vlinders gezien en veel koolwitjes)
Het is FIJN.
Geniet er van !
En wees lief voor elkaar.
Ongelooflijk, ben jij nou een vrouw van bijna 40 ??
Dit kinderachtige geetter lijkt meer op de pogingen tot kwetsen van een MAVO trutje van amper 16.
misschien moeten jullie samen een stukje gaan wandelen.
Allebei een frisse zachte warme neus halen![]()
Ik ben met mijn dochter naar de film Ghostrider geweest, dus niet echt buiten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef Mirage het volgende:
Ben je vandaag buiten geweest ?
Het was werkelijk heerlijk hier.
Doet ze dat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:06 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
en blijf jij vooral naaktfotos posten waar de gemiddelde puber op kan fappen![]()
Dat zijn vrijwel allemaal reacties waar ik als eerste aangevallen werd. Met name in het geval van Baajquichote dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef Mirage het volgende:
beste Larissa,
zo kan ik ook een hele lijst van posts quoten die jij hebt gemaakt.
(en dat zou echt geen lijstje worden om trots op te zijn)
oeh !quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:08 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ik ben met mijn dochter naar de film Ghostrider geweest, dus niet echt buiten.
Maar dat was al besproken voordat we wisten dat het mooi weer zou worden.
hij zei "de gemiddelde puber".quote:
ik blijf het lastig geloven dat je echt een vrouw van 40 bentquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:11 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat zijn vrijwel allemaal reacties waar ik als eerste aangevallen werd. Met name in het geval van Baajquichote dus.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:13 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
ik blijf het lastig geloven dat je echt een vrouw van 40 bent
dat is waar,quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef Larissa het volgende:
Klopt. Ik ben dan ook geen 40.
ik bedoel dat je een vieze tyfuskop hebquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:14 schreef Larissa het volgende:
Klopt. Ik ben dan ook geen 40.
En ik geloof niet dat jij 9 bent
Nee, bijna 10 maanden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef Mirage het volgende:
dat is waar,
nog een paar maanden, is het niet ?
En jij bent een eenzame wanker met je smerige ikoontje.quote:[b]Op vrijdag 6 april 2007 20:15 schreef ikhebeenvraagje het volgende:[/b
ik bedoel dat je een vieze tyfuskop heb![]()
ik denk dat jij degene bent die eenzaam is, seniel vrouwtjequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Larissa het volgende:
[..]
En jij bent een eenzame wanker met je smerige ikoontje.![]()
ik ben bij nader inzien toch nieuwsgierig...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:16 schreef Larissa het volgende:
[..]
En jij bent een eenzame wanker met je smerige ikoontje.![]()
Voor iemand die 50 posts per dag plaatst ben jij dat toch echt hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:17 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik denk dat jij degene bent die eenzaam is, seniel vrouwtje
Er lopen hier ook kinderen rond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:22 schreef Mirage het volgende:
ik ben bij nader inzien toch nieuwsgierig...
wat is er smerig aan zijn icoontje ?
Mijn kind loopt hier niet rond hoor.quote:
en als er kinderen rondlopen is een onschuldige en zelfs mooie / stijlvolle avatar opeens smerigquote:
Gadver?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
Gadver Mirage, ik moet nog eten
Nu kan ik alleen maar aan jou denken, nakend.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef Larissa het volgende:
Jij hebt het plaatje duidelijk niet goed bekeken. Dat is niet hetzelfde als topless zonnen of de douche uitlopen. Zie je dat verschil nu werkelijk niet of loop jij op die manier door het huis of op het strand?![]()
Jawelquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:31 schreef Larissa het volgende:
[..]
Gadver?![]()
Het schijnt dat in het aparte gedeelte Mirage zich nakend voorstelt. Of heb je daar geen toegang?
Ik denk dat als je op dezelfde manier met je tieten wappert naar je zoontjes als de vrouw in het plaatje van die 9-jarige er serieus een steekje aan je los zit.quote:
nee hoor, niet alleen daar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:31 schreef Larissa het volgende:
[..]
Gadver?![]()
Het schijnt dat in het aparte gedeelte Mirage zich nakend voorstelt. Of heb je daar geen toegang?
ik ben vandaag 28 gewordenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
Gadver Mirage, ik moet nog eten
Nu kan ik alleen maar aan jou denken, nakend.
Daniel heeft geen mooi koppie. Hij heeft een dikke varkenskop net zoals Larissa. Het verschil is dan dat Larissa tenminste nog wel neukt en Daniel niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:36 schreef Mirage het volgende:
eentje voor je mooie koppie,
WHAHAHAHquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daniel heeft geen mooi koppie. Hij heeft een dikke varkenskop net zoals Larissa. Het verschil is dan dat Larissa tenminste nog wel neukt en Daniel niet.
He!quote:
leen jij je daar dan voor ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Daniel heeft geen mooi koppie. Hij heeft een dikke varkenskop net zoals Larissa. Het verschil is dan dat Larissa tenminste nog wel neukt en Daniel niet.
Huh? Wat bedoel je? Of ik mezelf uitleen? Doet niet iedereen dat alstie neukt?quote:
vraagje tussendoor: was jij vroeger X-Ray? Dan heb ik nog een leuk linkje voor je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:23 schreef Larissa het volgende:
[..]
vraagje tussendoor: was jij vroeger X-Ray? Dan heb ik nog een leuk linkje voor je.
Ik zie daar voornamelijk een nog jonge X-Ray de vloer aanvegen met Semtex.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:26 schreef Larissa het volgende:
Nou moe! Dan was je vroeger toch een stuk liever.
X-Ray is lief!
Das toch jammer want het zou zo gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:34 schreef Larissa het volgende:
Ja, maar niet met mij. Heb je nooit gedaan ook volgens mij.
Echt niet!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Das toch jammer want het zou zo gebeurd zijn.
Ik zie daar alleen Oxazepam solliciteren naar een beurt.quote:
*checkt foboquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef Larissa het volgende:
Je leest selectief.
zit ie daar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:52 schreef cerror het volgende:
Christus te Sneek, is dit dissen voor huismoeders ofzo?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:48 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
*checkt fobo
aargh
[afbeelding]
*kras![]()
probeer je nou echt mensen te dissen met jouw hoofd ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:53 schreef Larissa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zwartwit helpt niet om die neus en die ongewassen haren te verbergen.![]()
Is dat alles wat je kan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:53 schreef Larissa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zwartwit helpt niet om die neus en die ongewassen haren te verbergen.![]()
ik moest huilenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kan?
Een foto, kinderachtig zinnetje erachter aan plus een zwaaismiley erachteraan alsof de user in kwestie uit z'n bureaustoel klimt en weggaat? (die smiley is tevens ook dè smiley die ik haat)
Dat is mooi dat jij dat haat. Kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:56 schreef cerror het volgende:
Is dat alles wat je kan?
Een foto, kinderachtig zinnetje erachter aan plus een zwaaismiley alsof de user in kwestie uit z'n bureaustoel klimt en weggaat? (die smiley is tevens ook dè smiley die ik haat)
Kutnewbie? Wat de neuk heb jij uitgespookt op dit forum nietszeggende bejaarde snol?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat is mooi dat jij dat haat. Kutnewbie.![]()
En niet reageren op m'n vragen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:00 schreef Larissa het volgende:
Je zit hier sinds 2004 dan ben je voor mij een kutnewbie.
Je valt in de herhaling.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:02 schreef Larissa het volgende:
[afbeelding]
Wat is dat toch met dat lelijke langharige tuig dat ze denken dat ze heel wat zijn omdat ze dat IRL niet zijn.
Pot, ketel, zwart.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:04 schreef Larissa het volgende:
Man, je hebt de kop als de achterkant van een bus en dan durf jij wat van anderen te zeggen?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
*chect fobo
doe maar pleistertje
die met dat draakje
en een kusje![]()
Uit jouw fotoboek:quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:04 schreef cerror het volgende:
Dit wijf is ook geen zak aan in een rel.
doet nog wel zeerquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
komt er aan !
als jij nou eventjes naar het vogeltje in de tuin kijkt
doe ik snel wat sterilon op de wond, hoppa de pleister er op,
en krijg je een kusje op je voorhoofd omdat je zo'n grote jongen bent geweest
Zeg armoedzaaier, heb je nou in al die jaren nog niet genoeg bij elkaar verdiend om die lelijke gok van je te laten verbouwen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:07 schreef KritischeMassa het volgende:
doet nog wel zeer
en die lelijke mevrouw doet ook zo lelijk
snik
mag ik tussenin vannacht, ik kan vast niet slapen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:08 schreef Larissa het volgende:
Zeg armoedzaaier, heb je nou in al die jaren nog niet genoeg bij elkaar verdiend om die lelijke gok van je te laten verbouwen?
Sterf, kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:09 schreef KritischeMassa het volgende:
[afbeelding]
staat je goed, zak van max?
Begon ik?quote:
jankzakquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef Larissa het volgende:
[..]
Begon ik?
En jij gaat zitten slijmen tegen de bashers.![]()
wat ben jij een naar mens.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:08 schreef Larissa het volgende:
[..]
Zeg armoedzaaier, heb je nou in al die jaren nog niet genoeg bij elkaar verdiend om die lelijke gok van je te laten verbouwen?
nee roepen "hey, ik heb nog een leuk linkje voor je"quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef Larissa het volgende:
[..]
Begon ik?
Ach, en als ze mij bashen ga je slijmen en als ik reageer ben ik een naar mens? Draai jij de boel nu niet ontzettend om, schijnheil?quote:
hun begonnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef Larissa het volgende:
[..]
Ach, en als ze mij bashen ga je slijmen en als ik reageer ben ik een naar mens? Draai jij de boel nu niet ontzettend om, schijnheil?![]()
Gezellige verjaardag trouwens? Dat je de hele avond zit te fokken.![]()
beste Larissa,quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:11 schreef Larissa het volgende:
[..]
Begon ik?
Dat maak ik zelf nog wel uit wat ik hier post. Maar jij komt slijmen met bashers en gaat mij dan afzeiken. Ga jij nou maar naaktfoto's elders posten, blijkbaar is dat de enige manier voor iemand als jij om "respect" te krijgen. Pubers die zich op je afrukken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef Mirage het volgende:
nee roepen "hey, ik heb nog een leuk linkje voor je"
... *slijmtopics van 5 jaar terug insert*
Larissa hou op.
Doe eens wat relaxter, vriendelijker... wees gelukkig !
mens het leven is te kort om zo te doen.
nee zo zuur dat verzin je nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
dit kan gewoon niet echt zijn, dit moet een vergeten kloon zijn die ineens grappig komt doen
Sterf, kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:14 schreef KritischeMassa het volgende:
nee zo zuur dat verzin je niet
I have a suspicion that yer right.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
dit kan gewoon niet echt zijn, dit moet een vergeten kloon zijn die ineens grappig komt doen
god wat ben jij zielig,quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:14 schreef Larissa het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf nog wel uit wat ik hier post. Maar jij komt slijmen met bashers en gaat mij dan afzeiken. Ga jij nou maar naaktfoto's elders posten, blijkbaar is dat de enige manier voor iemand als jij om "respect" te krijgen. Pubers die zich op je afrukken.![]()
En dan ga je tegen mij zeggen dat ik "naar" doe... omdat ik je toekomstige neukerdjes terug afzeik. Blehj, wat ben jij een ongelooflijk goedkoop wijf!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:14 schreef Mirage het volgende:
beste Larissa,
ik slijm nooit.
Ik zeg altijd wat ik meen.
Sterf, kutnewbie.quote:
hahaha jij zal iig niet geneukt wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:16 schreef Larissa het volgende:
[..]
En dan ga je tegen mij zeggen dat ik "naar" doe... omdat ik je toekomstige neukerdjes terug afzeik. Blehj, wat ben jij een ongelooflijk goedkoop wijf!![]()
Sterf, kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef KritischeMassa het volgende:
je valt in herhaling, kwijlende pafkop
..........zegt de alleenstaande teef die FOK!kertjes geneukt heeftquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:16 schreef Larissa het volgende:
[..]
En dan ga je tegen mij zeggen dat ik "naar" doe... omdat ik je toekomstige neukerdjes terug afzeik. Blehj, wat ben jij een ongelooflijk goedkoop wijf!![]()
die neus zit je dwars hè, gek, mij helemaal nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef Larissa het volgende:
Steek die grote neus nou maar in Mirage d'r kut, ze sopt het halve topic al door, het is wel haar verjaardag hoor!
Zou je wel moeten doen. Je durft niet eens in de lens te kijken! Denk je dat die gok er zo minder groot op staat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:19 schreef KritischeMassa het volgende:
die neus zit je dwars hè, gek, mij helemaal niet
maar goed, fijn dat je zo begaan met me bent
stumper
gadver daar ga ik weerquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
..........zegt de alleenstaande teef die FOK!kertjes geneukt heeft
Niet echt, het herhaalt telkens hetzelfde.quote:
jij leest het neuklijstje van boedieboe ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:19 schreef Larissa het volgende:
hahaha.. wat een doosje, die die neuklijst van Boebidoe gelooft. Echt sneu.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:20 schreef Larissa het volgende:
[..]
Zou je wel moeten doen. Je durft niet eens in de lens te kijken! Denk je dat die gok er zo minder groot op staat?
en jij ook alleenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef Larissa het volgende:
Gezellige verjaardag, Mirage? Dat je de hele avond zit te fokken?
Houd jij kraakbeen vast? Of ben je gewoon aan de pillen dat je zo daas de lens inkijkt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
[afbeelding]
hou jij vocht vast
of is het gewoon vet?
3 weken cleanquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik deed ook altijd dit soort accounts aanmaken en rellen, soms was ik een 15 jarige breezah, de andere keer een 19 jarig 2pac negert en dan weer een alcoholistische werkloze van 41.
Is een beetje uit de tijd larissa, het is voor mij al weer 3 weken geleden dus dit kan niet meer
Jij bent gewoon een kutnewbiequote:Op vrijdag 6 april 2007 22:22 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
ik deed ook altijd dit soort accounts aanmaken en rellen, soms was ik een 15 jarige breezah, de andere keer een 19 jarig 2pac negert en dan weer een alcoholistische werkloze van 41.
Is een beetje uit de tijd larissa, het is voor mij al weer 3 weken geleden dus dit kan niet meer
Maar ik ben niet jarig!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:22 schreef KritischeMassa het volgende:
en jij ook alleen
ja lijkt me logisch
bah bah
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:23 schreef Larissa het volgende:
Houd jij kraakbeen vast? Of ben je gewoon aan de pillen dat je zo daas de lens inkijkt?![]()
Echt een goeie reactie!quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:23 schreef Larissa het volgende:
[..]
Houd jij kraakbeen vast? Of ben je gewoon aan de pillen dat je zo daas de lens inkijkt?![]()
kijk nu kan ik beginnen over je kapsel, wat iets weg heeft van een geblondeerde pipo pruik, maar pipo had humor en is dood alles in tegenstelling tot jouquote:
Nee hoor, je kunt duidelijk niet lezen..quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:26 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
larissa is best saai, ze zegt iedere keer hetzelfde
kan jij niet doen he, gaan ze huilenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:27 schreef Larissa het volgende:
Nee hoor, je kunt duidelijk niet lezen..
En blijf vooral je plaatje zo houden, zo loopt Mirage er graag thuis bij.. bij kleine kinderen dus..![]()
Jah !quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:21 schreef Larissa het volgende:
Gezellige verjaardag, Mirage? Dat je de hele avond zit te fokken?
Sterf, kutnewbie. Vraag toegang tot het gesloten forum. Dan kun je ook rukken op de foto's van Mirage.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:27 schreef KritischeMassa het volgende:
kan jij niet doen he, gaan ze huilen
en de overburen klagen
sterf, kutnewbie... dat zeg je graag he, ontleen je status aan je doeloze bestaan op internetquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:28 schreef Larissa het volgende:
[..]
Sterf, kutnewbie. Vraag toegang tot het gesloten forum. Dan kun je ook rukken op de foto's van Mirage.
Moet je horen wie het zegt!quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:29 schreef KritischeMassa het volgende:
sterf, kutnewbie... dat zeg je graag he, ontleen je status aan je doeloze bestaan op internet
arme trol
Pics van mirage waren niet op gesloten forumquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:28 schreef Larissa het volgende:
[..]
Sterf, kutnewbie. Vraag toegang tot het gesloten forum. Dan kun je ook rukken op de foto's van Mirage.
zie je mij status ontlenen daaraan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:30 schreef Larissa het volgende:
[..]
Moet je horen wie het zegt!
Statistieken
Laatste bezoek: 3 seconden geleden.
Aantal posts: 1121 (gemiddeld 43 per dag)
ze had ook foto's van haar flamoes, maar dat was een hele tijd terug op kpd, ben een tijdje weggeweestquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Pics van mirage waren niet op gesloten forumJe loopt achter. Of je hebt het over pics waar ik geen weet van heb
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |